Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, greg4 είπε

Παιδιά το ξέρετε ότι η hard δεν είναι η ίδια σε κάθε αγώνα? 😜

Να πω την αλήθεια όχι; Τι εννοείς; αλλάζει η σύνθεση; που μοιάζει κομματάκι περίεργο.

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν είναι ίδια,  υπάρχει η γόμα  που παίρνουν όλες οι ομάδες ανάλογα το πως θα φανεί του λωλοστεφανή για την κάθε πίστα και υπάρχει η γόμα της pirelli για την Μερσέντες. 

Δημοσ.

Η υπεροχή της Μερσεντές πάντως έχει καταντήσει αηδία πλέον, στην αρχή του αγώνα και ο Λεκλερ με καλύτερο λάστιχο δεν μπορούσε να ακολουθήσει.

Ενδιαφέρον είχε η μάχη των δύο μικρών με το ανέκδοτο να διαμαρτύρεται ο Φερσταπεν για moving really late... 

Ο Φετελ πάλι μια από τα ίδια, φάνηκε πάντως απορημένος από το φρενάρισμα νωρίς του Φερσταπεν, όπως κι αν εχει όμως έφταιγε 1000%. Μου θυμίζει την τελευταία χρονιά στη Red Bull που τίποτα δεν του πήγαινε καλά όταν το μονοθέσιο δεν ήταν άψογο.

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, papp0us είπε

Να πω την αλήθεια όχι; Τι εννοείς; αλλάζει η σύνθεση; που μοιάζει κομματάκι περίεργο.

Υπάρχουν 5 διαθέσιμες γομες φέτος. Από c1 έως c5. Όπου c1 είναι η πιο σκληρή και η c5 η πιο μαλακη

Η pirelli ανάλογα τον αγώνα φέρνει 3 γομες, αλλά πάντα θα τις πει soft medium hard.

Στο Silverstone πχ είχαμε c3, c2, c1

Στο Μονακό, c5, c4, c3

Στην Αυστρία c4, c3, c2

Αλλα αντίστοιχα πάντα τις λέμε soft, medium και hard αντίστοιχα :)

Δλδ η soft σήμερα ήταν η hard στο Μονακό, κλπ.. Προσωπικά αν και έγινε για απλοποιηση δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το σύστημα 

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, greg4 είπε

Υπάρχουν 5 διαθέσιμες γομες φέτος. Από c1 έως c5. Όπου c1 είναι η πιο σκληρή και η c5 η πιο μαλακη

Η pirelli ανάλογα τον αγώνα φέρνει 3 γομες, αλλά πάντα θα τις πει soft medium hard.

Στο Silverstone πχ είχαμε c3, c2, c1

Στο Μονακό, c5, c4, c3

Στην Αυστρία c4, c3, c2

Αλλα αντίστοιχα πάντα τις λέμε soft, medium και hard αντίστοιχα :)

Δλδ η soft σήμερα ήταν η hard στο Μονακό, κλπ.. Προσωπικά αν και έγινε για απλοποιηση δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το σύστημα

Α για αυτό έχω χάσει Ultrasoft και Supersoft ε;

Δημοσ.
1 minute ago, greg4 said:

Υπάρχουν 5 διαθέσιμες γομες φέτος. Από c1 έως c5. Όπου c1 είναι η πιο σκληρή και η c5 η πιο μαλακη

Η pirelli ανάλογα τον αγώνα φέρνει 3 γομες, αλλά πάντα θα τις πει soft medium hard.

Στο Silverstone πχ είχαμε c3, c2, c1

Στο Μονακό, c5, c4, c3

Στην Αυστρία c4, c3, c2

Αλλα αντίστοιχα πάντα τις λέμε soft, medium και hard αντίστοιχα :)

Δλδ η soft σήμερα ήταν η hard στο Μονακό, κλπ.. Προσωπικά αν και έγινε για απλοποιηση δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το σύστημα 

Μια χαρά ήταν τα χρωματάκια αν εξαιρέσεις τα φυντάνια της ΕΡΤ που τα έλεγαν μία με τα χρώματα στα αγγλικά, μία στα Ελληνικά, μία βάσει τύπου στα αγγλικά, μία βάσει τύπου στα Ελληνικά, μία με... δικά τους λόγια (πολύ σκληρή, εξαιρετικά σκληρή, τρομερά σκληρή, απίστευτα μαλακή και 'γω δεν ξέρω πόσες μαλακίες είχαν πει).

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Diinekis21 είπε

Καλώς ήρθες στην F1 2019!! :D

Δεν το είχα συνδυάσει ποτέ να πώ την αλήθεια, και συνήθως τους αγώνες τους βλέπω απο "χαμηλά" εως "ΠΙΟ ΣΙΓΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ", οπότε και να το είπαν στην Cote TV σε κάποιο Gran Prix το πέρασα έτσι.

Δημοσ.

Ναι η αλήθεια είναι ότι η pirelli το είχε παρακάνει με τις "υπό" soft και είχε ξεχάσει τις  Hard ως ονομασίες.

Δηλαδή είχαμε 

Soft

Super soft

Ultra soft

Hyper soft..

Το οποίο δημιούργησε μια σύγχυση σε όσους δεν ήταν familiar με f1

Φέτος έχει 5 γομες.

Ας τις έλεγε:

Very hard

Hard

Medium

Soft

Super soft

Και ας έφερνε τρεις από τις 5. Όλοι θα καταλαβαιναν το πάνω και δεν θα μπερδευοταν κάνεις. Τώρα ο casual user νομίζει ότι η soft του Μονακό είναι ίδια με του Silverstone. Και οκ, τα λάστιχα φέτος δίνουν και έναν τίτλο άνετο στη Mercedes 

  • Like 1
Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι ασχέτως της γόμας και της ονομασίας τα λάστιχα έχουν άλλη απόδοση στις Μερκελ σε σχέση με τους υπόλοιπους και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενημερωτικα, ολοι σχεδον οι one-stoppers(ή αυτοι που εβαλαν ελαστικα κατα το SC) εκαναν το fastest lap τους στον προτελευταιο/τελευταιο γυρο(30+ γυρους τα ελαστικα) οπως ο Ham, παρολο μαλιστα που:
α) δεν ειχαν καθαρη πιστα μπροστα τους οπως ο Χαμ, οποτε ταλαιπωρουσαν περισσοτερο τα ελαστικα τους
β) δεν πηγαιναν σχετικα χαλαρα οπως ο Χαμ που δεν ειχε πιεση απο κανεναν(αρα δεν εφθειρε πολυ τα ελαστικα του) 
γ) ισως να μην ειχαν την δυνατοτητα να φορτισουν φουλ την μπαταρια τους(γιατι πιθανως ηταν σε μαχη) οπως ο Χαμ(που δεν τον απειλουσε κανενας) στους γυρους πριν τον ταχυτερο τους
δ) δεν ειχαν νοημα να χρησιμοποιησουν την πιο aggressive χαρτογραφηση(party/qualifying mode) γιατι θα ζοριζαν τον κινητηρα χωρις να ειχαν να κερδισουν κατι, αντιθετα ο Χαμ ειχε να κερδισει το fastest lap point.

 

Το περιεργο ειναι γιατι δεν ξαναδοκιμασε ο Bottas στον τελευταιο γυρο με παναλαφρο μονοθεσιο και επελεξε να γυρναει στο 1:30,  δηλαδη 2,5 sec πιο αργα απο οτι γυρναγε πιο πριν.

 

------------------------------------------

3 ώρες πριν, eliasjuve είπε

10 δευτερόλεπτα πέναλτι,  χαχαχα.  Καλό,  έχουνε γούστο. 

 

2 ώρες πριν, eliasjuve είπε

Αυτό σημαίνει ότι μήπως:

-Ισχύουν τα όσα ακούγονται για δοκιμές της πιρελλι και κατασκευή των ελαστικών πανω στις Μερκλς.

- Υπάρχει κόφτης από τις διοικησεις των ομάδων  στα μονοθέσια. Θυμόμαστε δα πως "χάλασε" το drs του Νόρρις μόλις πήγε να προσπεράσει τον Σάινθ. 

- Υπάρχει παρανομία κάπου στο μονοθέσιο.  

- Όλα τα παραπάνω. 

Ειναι φύση αδύνατο να αψήφησε τα μαθηματικά και την φυσική η ικανότητα ενός πιλότου.  Γιατί ο μηχανοκίνητος αθλητισμός αυτά τα δύο είναι. 

 

1 ώρα πριν, eliasjuve είπε

Δεν είναι ίδια,  υπάρχει η γόμα  που παίρνουν όλες οι ομάδες ανάλογα το πως θα φανεί του λωλοστεφανή για την κάθε πίστα και υπάρχει η γόμα της pirelli για την Μερσέντες. 

 

Αυτα καλο ειναι να τα βλεπουμε μαζεμενα, για να κρινουμε αναλογα.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, haHa είπε

Ενημερωτικα, ολοι οι one-stoppers εκαναν το fastest lap τους στον προτελευταιο/τελευταιο γυρο(30+ γυρους τα ελαστικα) οπως ο Ham, παρολο μαλιστα που:
α) δεν ειχαν καθαρη πιστα μπροστα τους οπως ο Χαμ, οποτε ταλαιπωρουσαν περισσοτερο τα ελαστικα τους
β) δεν πηγαιναν σχετικα χαλαρα οπως ο Χαμ που δεν ειχε πιεση απο κανεναν(αρα δεν εφθειρε πολυ τα ελαστικα του) 
γ) ισως να μην ειχαν την δυνατοτητα να φορτισουν φουλ την μπαταρια τους(γιατι πιθανως ηταν σε μαχη) οπως ο Χαμ(που δεν τον απειλουσε κανενας) στους γυρους πριν τον ταχυτερο τους
δ) δεν ειχαν νοημα να χρησιμοποιησουν την πιο aggressive χαρτογραφηση(party/qualifying mode) γιατι θα ζοριζαν τον κινητηρα χωρις να ειχαν να κερδισουν κατι, αντιθετα ο Χαμ ειχε να κερδισει το fastest lap point.

Το περιεργο ειναι γιατι δεν ξαναδοκιμασε ο Bottas στον τελευταιο γυρο με παναλαφρο μονοθεσιο και επελεξε να γυρναει στο 1:30,  δηλαδη 2,5 sec πιο αργα απο οτι γυρναγε πιο πριν.

------------------------------------------

Αυτα καλο ειναι να τα βλεπουμε μαζεμενα, για να κρινουμε αναλογα.

Τι να κρινεις φιλε μου δεν κατάλαβα; 

Είμαι με την Φερράρι και δεν το παίζω αντικειμενικός. Βάλε στα αρχεία που κρατάς αυτά που γράφω. 

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, greg4 είπε

Ναι η αλήθεια είναι ότι η pirelli το είχε παρακάνει με τις "υπό" soft και είχε ξεχάσει τις  Hard ως ονομασίες.

Δηλαδή είχαμε 

Soft

Super soft

Ultra soft

Hyper soft..

Το οποίο δημιούργησε μια σύγχυση σε όσους δεν ήταν familiar με f1

Φέτος έχει 5 γομες.

Ας τις έλεγε:

Very hard

Hard

Medium

Soft

Super soft

Και ας έφερνε τρεις από τις 5. Όλοι θα καταλαβαιναν το πάνω και δεν θα μπερδευοταν κάνεις.

Και αυτό θα μπορούσε να γίνεται.

 

41 λεπτά πριν, greg4 είπε

 Τώρα ο casual user νομίζει ότι η soft του Μονακό είναι ίδια με του Silverstone.

Αυτό δεν είναι πρόβλημα.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Αυτό δεν είναι πρόβλημα.

Ειναι προβλημα για αυτους που βλεπουν και δεν ξερουν γιατι ενα μονοθεσιο στον προηγουμενο αγωνα πεταγε με τα soft στον επομενο δεν μπορουν και πετανε πχ με τα medium. Ενω μπορει να ειναι και οι ιδιες ακριβως γομες. Σε αυτους που το ξερουν απο πριν δεν αποτε αποτελει προβλημα γιατι ξερουν τοσο οτι οι ιδιες οι γομες (σαν συνθεση) αλαζουν συμπεριφορα απο πιστα σε πιστα οσο και το οτι δεν ειναι ιδιες απο αγωνα σε αγωνα (για τις ονομασιες λεω εδω).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bkran είπε

Η υπεροχή της Μερσεντές πάντως έχει καταντήσει αηδία πλέον, στην αρχή του αγώνα και ο Λεκλερ με καλύτερο λάστιχο δεν μπορούσε να ακολουθήσει.

Ενδιαφέρον είχε η μάχη των δύο μικρών με το ανέκδοτο να διαμαρτύρεται ο Φερσταπεν για moving really late... 

Ο Φετελ πάλι μια από τα ίδια, φάνηκε πάντως απορημένος από το φρενάρισμα νωρίς του Φερσταπεν, όπως κι αν εχει όμως έφταιγε 1000%. Μου θυμίζει την τελευταία χρονιά στη Red Bull που τίποτα δεν του πήγαινε καλά όταν το μονοθέσιο δεν ήταν άψογο.

Έχω μείνει με την απορία: ο φερσταπεν εκει που τον κοπάνησε ο Φέτελ απο πίσω (κ έφταιγε βέβαια), αν δεν τον κοπανούσε, θα την επαιρνε την στροφή ο Ολλανδός ή ...θα πήγαινε ευθεία;

——

Ωραίο GP. Ιδιαιτερως ευχαριστήθηκα τη μάχη φερσταπεν/λεκλερκ. Κάπου έχωσε μια αψυχολόγητη τιμόνια τύπου «κλείνω δεξιά»  ο Ολλανδός πάλι αλλά καλά κανανε κ το άφησαν να εξελιχθεί... Το αναφέρω απλά ως συμπεριφορά. Το κορυφαίο ομως ήταν η διαμαρτυρία για late braking 😀

Οσο για Φέτελ, 3 πόντοι ακόμα για να αλλάξουν (ελπίζω) οι ισορροπίες στην ομάδα; Για κάποιο λόγο δεν τραβάει...

Τοπ radio:

Εκλερ: «why did I lose position?»

Φεραρι πιτς: «it’s racing, anything can happen»...

Pure gold!

 

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...