Super Moderators billdanos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 19 minutes ago, georgeγ said: Μάλιστα σύμφωνα με τα νεα δεδομένα σε οποιο μαγαζί πάμε να συνεργαστούμε,να αγοράσουμε,να φαμε,να πιούμε καφέ θα μας φέρνουν ένα χαρτί να συμπληρώνουμε κουτάκια και εμείς θα το κάνουμε Μάλιστα σύμφωνα με τα νεα δεδομένα σε οποιο μαγαζί πάμε να συνεργαστούμε,να αγοράσουμε,να φαμε,να πιούμε καφέ θα μας φέρνουν ένα χαρτί να συμπληρώνουμε κουτάκια και εμείς θα το κάνουμε EDIT μπορεί ας πούμε και η ταμίας στο S market να το κάνει;στο περίπτερο;στα έβερεστ;γιατι οχι ; Φυσικά και μπορεί. Όπως και το κάθε site στο οποίο μπαίνεις σε ρωτάει την πρώτη φορά σχετικά με τα cookies κλπ (εκτός αν αγνοείς το μήνυμα οπότε θα το βλέπεις ΚΑΘΕ φορά που μπαίνεις).
georgeγ Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 20 λεπτά πριν, Thulogur είπε Μπορούσες να το αγνοήσεις. Δηλαδή εσενα οταν σου δίνουν ενα χαρτι πρεπει οπωσδήποτε να το συμπληρώσεις ; το θεωρείς υποχρέωση σου ; Φιλικα, παντα. Αυτό έκανα το αγνοησα το προσπερασα Πάντα φιλικά.κουβέντα να γίνεται να περνάει και η.ώρα τωρα που εχω απειρο χρονο και δεν είμαι στα καλά μου
*Kopanos* Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 19 λεπτά πριν, georgeγ είπε Πάντα φιλικά.κουβέντα να γίνεται να περνάει και η.ώρα τωρα που εχω απειρο χρονο και δεν είμαι στα καλά μου Δες κανενα ριαλιτι ρε τυπε να περάσει η ώρα σου και άσε τους εργαζόμενους δεν σου φταίνε σε κάτι.
AonDuine Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, Snoob είπε Όχι μόνο να συμπληρώσεις πέντε κουτιά με ένα τικ, αλλά να μιλήσεις ευγενικά στην υπάλληλο, που στην τελική δεν σου φταίει σε τίποτε: Τι ήταν αυτό το "πάρτο αυτό πίσω, λέω όχι σε όλα"; Σήκωσε το χέρι σου, συμπλήρωσε όχι, βάλε υπογραφή και δωσ' το. Ευγένεια, πρώτα από όλα. Το βρήκαμε τώρα, "έχω θέμα υγείας" κι είναι αυτό δικαιολογία για γαϊδουρινή συμπεριφορά, λες και είχε υποχρέωση η κοπέλα να συμπληρώνει αυτά που βαριέται/απαξιεί ο πελάτης. Υ.Γ. Έλεος απλά με την καραμέλα της ηλικίας: καθημερινά βλέπω ηλικιωμένους (και μιλάμε για 80+) να φέρονται ευγενικότατα και άλλοι σαν να τους χρωστάς κάτι: θέμα παιδείας και ανθρώπου είναι, όχι "ηλικίας". Καλά, γούρλωνε τα μάτια παππού. Σαν τα γουρλωμένα μάτια του Λιντλ δεν έχει, όμως. Πες τα φιλε μου .... Δουλεύω σε εταιρεία και λόγω της θέσης μου εξυπηρετώ καθημερινά κόσμο ,και έχω πάθει πλάκα με το πόσα γαϊδούρια(να με συγχωρέσουν τα γαιδουράκια) κυκλοφορούν εκεί έξω. 1
DimosMcLaren Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Εγώ θα έβριζα την "κοπελίτσα" μη σου πώ θα έτρωγε και καμία... Μπράβο φίλε για την ψυχραιμία που επέδειξες !!! Είμαστε καταδικασμένοι τέλος !!! Όσοι έχετε τη δυνατότητα να μεταναστεύσετε κάντε τη νύχτα !!! Υ.Γ. Στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος (βέβαια στο γιδότοπο είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα...) 1
mechpanos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Βάλε κι εσύ ΟΧΙ στα κουτάκια να τελειώνεις...
giannis2429 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Φαντάσου να είχε και 3η επιλογή ΙΣΩΣ, τι θα άκουγε η κοπέλα!!
DrLo Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 18 λεπτά πριν, DimosMcLaren είπε Εγώ θα έβριζα την "κοπελίτσα" μη σου πώ θα έτρωγε και καμία... Μπράβο φίλε για την ψυχραιμία που επέδειξες !!! Είμαστε καταδικασμένοι τέλος !!! Όσοι έχετε τη δυνατότητα να μεταναστεύσετε κάντε τη νύχτα !!! Υ.Γ. Στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος (βέβαια στο γιδότοπο είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα...)
ooaris Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Ρε παίδες εγώ κατάλαβα ότι ο άνθρωπος τσαντίστηκε επειδή μέσα στην ντάνα με την χαρτουρα υπήρχε και ένα ερωτηματολόγιο, χωρίς να ενημερωθεί γιαυτό , με απώτερο σκοπό να υπογραφεί βιαστικά - τυφλά από τον πελάτη και να συμπληρωθεί έπειτα από την εταιρία κατά το δοκούν. Το σωστό είναι ο πελάτης να ενημερωθεί ξεχωριστά και εκ των προτέρων ότι πρόκειται για έγγραφο που απαιτεί περισσότερες ενέργειές από μια υπογραφή. 1
georgeγ Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 9 λεπτά πριν, ooaris είπε Ρε παίδες εγώ κατάλαβα ότι ο άνθρωπος τσαντίστηκε επειδή μέσα στην ντάνα με την χαρτουρα υπήρχε και ένα ερωτηματολόγιο, χωρίς να ενημερωθεί γιαυτό , με απώτερο σκοπό να υπογραφεί βιαστικά - τυφλά από τον πελάτη και να συμπληρωθεί έπειτα από την εταιρία κατά το δοκούν. Το σωστό είναι ο πελάτης να ενημερωθεί ξεχωριστά και εκ των προτέρων ότι πρόκειται για έγγραφο που απαιτεί περισσότερες ενέργειές από μια υπογραφή. ακριβως αυτο κανουν ολοι οι πελατες υπογραφουν ναι σε ολα χωρις να ξερουν που υπογραφουν
NikosKallithea Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 9 λεπτά πριν, ooaris είπε Ρε παίδες εγώ κατάλαβα ότι ο άνθρωπος τσαντίστηκε επειδή μέσα στην ντάνα με την χαρτουρα υπήρχε και ένα ερωτηματολόγιο, χωρίς να ενημερωθεί γιαυτό , με απώτερο σκοπό να υπογραφεί βιαστικά - τυφλά από τον πελάτη και να συμπληρωθεί έπειτα από την εταιρία κατά το δοκούν. Το σωστό είναι ο πελάτης να ενημερωθεί ξεχωριστά και εκ των προτέρων ότι πρόκειται για έγγραφο που απαιτεί περισσότερες ενέργειές από μια υπογραφή. Ο πελάτης και ο οποιοσδήποτε όταν του δίνουν μια ντανα χαρτιά ειναι υποχρεωμένος να τα διαβάσει ενα ενα πριν υπογράψει. 3
zx1234r Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιο ήταν το πρόβλημα. Βάσει GDPR σε ρώτησαν αν θέλεις ενημέρωση σε ένα απλό χαρτί με κουτάκια. Γιατί δεν έλεγες αν θέλεις ή όχι και να το έδινες πίσω? Αλήθεια δεν έχω καταλάβει, ας μου εξηγήσει κάποιος.
georgeγ Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, zx1234r είπε Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιο ήταν το πρόβλημα. Βάσει GDPR σε ρώτησαν αν θέλεις ενημέρωση σε ένα απλό χαρτί με κουτάκια. Γιατί δεν έλεγες αν θέλεις ή όχι και να το έδινες πίσω? Αλήθεια δεν έχω καταλάβει, ας μου εξηγήσει κάποιος. οχι δεν με ρωτησαν το χαρτι με το gdrp ηταν ανακατεμενο μαζι με αλλα που θα επρεπε να βαλω υπογραφη εκει ειναι το θεμα οτι προσπαθουν να αποσπασουν θετικες συγκαταθεσεις με υποπτο τροπο ωστε να εξυπηρετουν δικους τους διαφημιστικους σκοπους Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2019 από georgeγ
AonDuine Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, ooaris είπε Ρε παίδες εγώ κατάλαβα ότι ο άνθρωπος τσαντίστηκε επειδή μέσα στην ντάνα με την χαρτουρα υπήρχε και ένα ερωτηματολόγιο, χωρίς να ενημερωθεί γιαυτό , με απώτερο σκοπό να υπογραφεί βιαστικά - τυφλά από τον πελάτη και να συμπληρωθεί έπειτα από την εταιρία κατά το δοκούν. Το σωστό είναι ο πελάτης να ενημερωθεί ξεχωριστά και εκ των προτέρων ότι πρόκειται για έγγραφο που απαιτεί περισσότερες ενέργειές από μια υπογραφή. Υπογραφή βιαστικά -τυφλά δεν υπάρχει .... Ο σοφός λαός μας έχει μια παροιμία την υπογραφή σου και την φούτσα σου να προσέχεις που την βάζεις . Παίρνεις το χαρτάκι το διαβάζεις και αν δεν συμφωνείς το επιστρέφεις ευγενικά και αρνήσε να υπογράψεις, δεν κάνεις σαν γιδοβοσκός που μόλις κατέβηκε από τα Βαρδούσια και φωνάζει τα γίδια του . Επίσης ο κάθε υπάλληλος δεν ειναι υποχρεωμένος να διαβάζει τα χαρτιά στον πελάτη , δεν είναι αυτή η δουλειά του . Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2019 από AonDuine
zx1234r Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, georgeγ είπε οχι δεν με ρωτησαν το χαρτι με το gdrp ηταν ανακατεμενο μαζι με αλλα που θα επρεπε να βαλω υπογραφη εκει ειναι το θεμα οτι προσπαθουν να αποσπασουν θετικες συγκαταθεσεις ωστε να εξυπηρετουν δικους τους διαφημιστικους σκοπους Ανακατεμένο? Δηλαδή όλα τα υπόλοιπα τα υπέγραψες αέρα πατέρα και στάθηκες σε αυτό? Μπορεί ο κακός επιχειρηματίας να έχει ήδη πάρει την υπογραφή σου για κάποιο άλλο κακό σκοπό απο ένα απο τα υπόλοιπα χαρτιά. Να πας πίσω και να απαιτήσεις να λάβεις αντίγραφο για όλα. Αλλά μην τα ζητήσεις απο την κοπελίτσα. Να φωνάξεις τον ίδιο τον πρόεδρο της επιχείρησης. Καλού κακού πάρε και τον Τριανταφυλλόπουλο μαζί σου σε περίπτωση που χρειαστεί παρουσία σοβαρού δημοσιογράφου. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2019 από zx1234r
Προτεινόμενες αναρτήσεις