Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν τα πράγματα έχουν ως εξής.

Αρχές του μήνα ενώ επέστρεφα σπίτι μου ανεβάζει θερμοκρασία το Honda S2000, από τη μέση που είναι συνήθως πήγε 1-2 κλίμακες κάτω από το τέρμα. Κόβω ταχύτητα αμέσως, βλέπω πως σταθεροποιείται εκεί οπότε βγάζω τα 4 χιλιόμετρα που μου απέμεναν μέχρι το σπίτι με την θερμοκρασία να σκαμπανεβάζει από τη μέση μέχρι την προαναφερθείσα ένδειξη θερμοκρασίας. Το σβήνω και το παρατάω μέχρι 2 μέρες μετά που είχα χρόνο να ασχοληθώ.

Διαπιστώνω λοιπόν πως τα λάδια είναι σε χαμηλή στάθμη και το ψηγείο επίσης με πολύ λίγο ψυκτικό υγρό. Το γεμίζω λάδι και απιονισμένο νερό, το πάω βόλτα και το κυκλοφορώ για δύο μέρες και όλα ΟΚ. Μετά, πάλι τα ίδια, ανεβάζει θερμοκρασία και διαπιστώνω πως στο ρελαντί δεν γυρίζουν οι ανεμιστήρες του ψυγείου αλλά ψάχνοντας στο net είδα πως ούτως ή άλλως δεν γυρνάνε αν δεν ξεπεράσει κάποια συγκεκριμένη θερμοκρασία. Τα λάδια ΟΚ εκεί που τα άφησα, το ψυκτικό πάλι χαμηλά, συμπλήρωσα όσο χρειαζόταν. Το πάω βόλτα και μετά από 10 λεπτά πάλι ανέβασε.

Άλλα στοιχεία:

- Δεν βγάζει μπλε καπνούς από την εξάτμιση, νορμάλ είναι

- Δεν έχω παρατηρήσει υγρά κάτω από τη θέση στάθμευσης του οχήματος

- Από ασφάλειες ηλεκτρικών είμαι ΟΚ

Θα πάω να το κοιτάξουν όταν έχω άδεια και έχω καταλήξει στα ακόλουθα πιθανά αίτια, τι πιστεύετε είναι πιο πιθανό;

α) Καμμένη φλάτζα

β) Τρύπα στο ψυγείο

γ) Καμμένοι ανεμιστήρες ψυγείου

δ) Ελαττωματική τάπα ψυγείου

ε) Άλλο .....................

Δημοσ.

Φλατζαρες και δεν το ξερεις κατα πασα περιπτωση. Κολαρα και λοιπα θα ειχαν τοσο οπτικη ενδειξη κατω οταν σταματαγες ή παρκαρες αλλα και πολυ πιθανων μια υποψια μυρωδιας ψαριλας (καπως ετσι μυριζει το παραφλου οταν εξατμιζετε).

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Τα κολάρα του νερού είναι φουσκωμένα πολύ; (όταν είναι αναμμένος ο κινητήρας) 

Θα το κοιτάξω, στο ρελαντί πάντως δεν είδα κάτι παράξενο.

Δημοσ.

Κοίταξε και τον θερμοστάτη.

Ηταν σε εμένα η αιτία.Η αντιπροσωπεία μου είπε είναι φλαντζα κεφαλής, κλασσικά,να πάρει τα φράγκα, και ένας Τούρκος μηχανικός που το κοίταξε είπε ο θερμοστάτης.Απο τότε, 2010 δεν είχα ποτε πρόβλημα με παραφλου και θερμοκρασία.

Σίγουρα μπορεί να είναι κάτι άλλο βέβαια.

Δημοσ.

Καπακι ψυγείου μην εχει χαλασει και όταν ζεσταίνεται φευγει απο κει το παραφλου.

Αντλια νερου, θα γλειφει σιγα σιγα.

Θερμοστατης.

Αν ηταν φλατζα, λογικα θα ειχες μπεζ λαδια.

Κανενα κολαρο.

Δες μήπως τα πατάκια του συνοδηγού ειναι βρεγμενα

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα Honda το ψυκτικο το περνάνε μέσω της εξάτμισης.

Εάν έκανες έλεγχο σε θερμοστάτη ,το πιο πιθανόν είναι είτε να είναι στίς αρχές για φλάντζα κεφαλής ή να το εξατμίζει μέσω του ψυγείου (στο ανω μέρος που έχει πλαστικό)

Γνώμη μου  μη το αφήσεις ,έτσι τη είχα πατήσει σε Accord τελικά ήταν φλάντζα ( αλλά είχε και τα χιλιόμετρα του εμένα)

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Narayan είπε

Διαπιστώνω λοιπόν πως τα λάδια είναι σε χαμηλή στάθμη και το ψυγείο επίσης με πολύ λίγο ψυκτικό υγρό.

 

δ) Ελαττωματική τάπα ψυγείου

 

 πάρε μία και βάλε την μόνος σου (φτηνές είναι). όταν είναι κρύο το αμάξι, συμπλήρωσε υγρά και δες.

Έτσι και αλλιως ο  καλος μαστορας θα αρχισει απο τα συνηθη και οικονομικα και θα ανεβαίνει σε κασε.

  • Like 2
Δημοσ.
17 ώρες πριν, primeragt είπε

Φλατζαρες και δεν το ξερεις κατα πασα περιπτωση. Κολαρα και λοιπα θα ειχαν τοσο οπτικη ενδειξη κατω οταν σταματαγες ή παρκαρες αλλα και πολυ πιθανων μια υποψια μυρωδιας ψαριλας (καπως ετσι μυριζει το παραφλου οταν εξατμιζετε).

Ελπίζω να μην είναι φλάτζα, όταν ήταν χαμηλή η στάθμη στα λάδια το χρώμα τους ήταν παραύτα φυσιολογικό οπότε το βάζω χαμηλά στη λίστα σαν πιθανότητα.

16 ώρες πριν, jmmys είπε

Κοίταξε και τον θερμοστάτη.

Ηταν σε εμένα η αιτία.Η αντιπροσωπεία μου είπε είναι φλαντζα κεφαλής, κλασσικά,να πάρει τα φράγκα, και ένας Τούρκος μηχανικός που το κοίταξε είπε ο θερμοστάτης.Απο τότε, 2010 δεν είχα ποτε πρόβλημα με παραφλου και θερμοκρασία.

Σίγουρα μπορεί να είναι κάτι άλλο βέβαια.

Θα πω στον μηχανικό να το δει πρώτο, ευχαριστώ.

15 ώρες πριν, Liverpool89 είπε

Καπακι ψυγείου μην εχει χαλασει και όταν ζεσταίνεται φευγει απο κει το παραφλου.

Αντλια νερου, θα γλειφει σιγα σιγα.

Θερμοστατης.

Αν ηταν φλατζα, λογικα θα ειχες μπεζ λαδια.

Κανενα κολαρο.

Δες μήπως τα πατάκια του συνοδηγού ειναι βρεγμενα

Τα πατάκια δεν είναι βρεμένα, αλλά από περιέργεια τι θα το προκαλούσε αυτό;

13 ώρες πριν, meletis_m είπε

Τα Honda το ψυκτικο το περνάνε μέσω της εξάτμισης.

Εάν έκανες έλεγχο σε θερμοστάτη ,το πιο πιθανόν είναι είτε να είναι στίς αρχές για φλάντζα κεφαλής ή να το εξατμίζει μέσω του ψυγείου (στο ανω μέρος που έχει πλαστικό)

Γνώμη μου  μη το αφήσεις ,έτσι τη είχα πατήσει σε Accord τελικά ήταν φλάντζα ( αλλά είχε και τα χιλιόμετρα του εμένα)

Το μόνο που με κάνει να φοβάμαι για φλάτζα είναι πως έπεσε απότομα η στάθμη στο λάδι. Ελπίζω να έχει να κάνει με το σύστημα ψύξης μόνο.

10 ώρες πριν, alkis13 είπε

 πάρε μία και βάλε την μόνος σου (φτηνές είναι). όταν είναι κρύο το αμάξι, συμπλήρωσε υγρά και δες.

Έτσι και αλλιως ο  καλος μαστορας θα αρχισει απο τα συνηθη και οικονομικα και θα ανεβαίνει σε κασε.

Αυτό θα κάνω πρώτα, ευχαριστώ.

 

Κάτι άλλο, έχει κανείς σας εμπειρία από Midnight Garage; Έχω ακούσει πως έχει ειδίκευση στα S2000.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σύστημα ψύξης στα αυτοκίνητα είναι πάνω κάτω κοινό, σε όλα τα μοντέλα και μάρκες. 

Από την εμπειρία μου η εύκολη ή γρήγορη διάγνωση στο συγκεκριμένο κομμάτι έχει να κάνει με το χωροταξικο του καπό. 

Υπάρχουν καπό που βλέπεις σχετικά εύκολα τα μέρη του κινητήρα και να βάλεις χέρι και υπάρχουν καπό που δεν χωράει να περάσει ούτε ένα μικρό κατσαβίδι και δεν βλέπεις και τίποτα και φυσικά η οπτική πρώτη διάγνωση είναι δύσκολο πράγμα. 

Φυσικά όσο μεγαλύτερος είναι ένας κινητήρας σε κυβισμο αναγκαστικά μικραίνει και ο χώρος. 

 

Στο θέμα σου τώρα κοίτα για τυχών διαρροές του ψυκτικου υγρού,  μπορεί να χάνει από κάποιο κολάρο. Αυτό είναι το εύκολο και αισιόδοξο κομμάτι. 

Τα άσχημα θα είναι να μπαίνει το νερό στον θάλαμο καύσης. 

Κοίτα τα λάδια σου αν έχουν σημάδια νερού. 

Κοίτα στο ψυγείο επίσης για διαρροές. 

 

Κάτω από το αμάξι δεν θα δεις ψυκτικό, τα χάνει και εξατμιζονται όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας. 

 

Κάνε μια βόλτα για μισή ώρα και μετά άνοιξε το καπό και κοίτα τα παραπάνω. 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 1
Δημοσ.

Edit * Και κάτι που ξέχασα να αναφέρω, μην συμπληρώνεις με απιονισμενο νερό,  θα δεις δύσκολα από που χάνει με το διάφανο νερό. Βάλε τα έτοιμα στιλ παραφλου που έχουν πράσινο χρώμα και είναι εύκολο να εντοπίσεις από που χάνει. 

Το τετραλιτρο έχει 5 ευρώ. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τα ίδια συμπτώματα είχα κι εγώ. Τάπα ήταν αλλά όχι του ψυγείου. Κάπου χάνει το κύκλωμα ψύξης, αλλά θέλει έλεγχο στο συνεργείο. Δεν θα το βρεις εύκολα μόνος σου.

  • Like 1
Δημοσ.

Αλλη ταπα εκτος του ψυγειου ή του παγουριου υπερχειλησης δεν εχουν τα αυτοκινητα στο κυκλομα ψυξης. Εκτος και αν λες για αυτες στο μπλοκ που και παλι μανικι ειναι.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, primeragt είπε

Αλλη ταπα εκτος του ψυγειου ή του παγουριου υπερχειλησης δεν εχουν τα αυτοκινητα στο κυκλομα ψυξης. Εκτος και αν λες για αυτες στο μπλοκ που και παλι μανικι ειναι.

Τώρα που το ανέφερες, παρατήρησα πως το παγούρι υπερχείλισης έχει ψηλή στάθμη αυτή τη στιγμή, πάνω από το MAX.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...