Προς το περιεχόμενο

Αγορά κινητού με τιμολόγιο απο skroutz VS μεγάλα καταστήματα


JLEE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρεται!

Θέλω να μοιραστώ την πρόσφατη εμπειρία που είχα με 2 μαγαζιά στο skroutz για αγορά κινητού με τιμολόγιο (πάντα στη δική μου επιχείρηση)!

Εμπειρία 1:
Κατάστημα W#######m. Παραγγελία του Huawei p10 lite μετά απο επιστροφή ενός άλλου κινητού.
Επικοινωνώ μαζί τους και τους λέω οτι θέλω να επιστρέψω το huawei p smart και να πάρω το p10. Μου λένε ευχαρίστως. Κάντε την παραγγελία σας Online για το p10 και μόλις έρθει η επιστροφή θα πληρώσετε την διαφορά.

Όλα καλά μέχρι που τους είπα οτι θέλω τιμολόγιο! Τους στέλνω ένα κάρο δικαιολογητικά που έλεγε στο site και περιμένω να επιστραφεί το πρώτο. Μόλις το παίρνουν πίσω με καλούν και μου λένε οτι ο λογαριασμός που δημιουργήσατε και κάνατε την παραγγελία για το p10 δεν μπορεί να γίνει εταιρικός και πρέπει να δημιουργήσετε καινούργιο και να παραγγείλετε το p10 με την νέα τιμή. Και εννοείται να ξανα στείλετε τα δικαιολογητικά και να περιμένετε 10 εργάσιμες μέρες να το ελέγξουν. Αυτόματα ακύρωσα την παραγγελία και σε μερικά λεπτά μου επέστρεψαν το ποσό μαζί με τα μεταφορικά

Εμπειρία 2:
Κατάστημα P#######y. Μετά την παραπάνω αποτυχημένη προσπάθεια κάνω παραγγελία το P smart+.

Η παραγγελία γίνεται 09/01 και την επομένη 10/01 στέλνω τα δικαιολογητικά. Στις 18/01 με ενημερώνουν οτι το έντυπο για τον εμπορικό λογαριασμό είναι λάθος και οτι έχω 2 μέρες να το στείλω. Στις 19/01 πάω στην τράπεζα. Τους δείχνω ακριβώς τι μου ζήτησαν. [επικυρωμένο έγγραφο τραπέζης που αποδεικνύει ότι ο λογαριασμός είναι εταιρικός και ανήκει στο ίδιο ΑΦΜ,η εναλλακτικά εκτύπωση απο το taxis με τρέχουσα ] Το εκδίδουν και το στέλνω. Την Δευτέρα 21/01 μου στέλνουν το παρακάτω μνμ:

"Σύμφωνα με τον επανέλεγχο των εγγράφων σας, όπως μας έχουν ενημερώσει από το Νομικό Τμήμα,στο έγγραφο της Τραπέζης, που είχατε αποστείλει,δεν φαίνεται το ΑΦΜ σας,ώστε να αποδεικνύεται ότι ο εταιρικός σας λογαριασμός συνδέεται με το συγκεκριμένο ΑΦΜ.
Ως εκ τούτου η παραγγελία σας ακυρώνεται,διότι δεν μπορεί να κρατηθεί παραπάνω μέρες"

Αντί να μου πουν ξέρετε δεν φαίνεται το ΑΦΜ πήγαινε και ζήτα νέο έντυπο από την τράπεζα, μου ακύρωσαν την παραγγελία γιατί έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα! 

Την ίδια μέρα πήγα Πλαίσιο και το πήρα με άμεση αποφορολόγηση και μόνο δικαιολογητικό την ταυτότητα.

Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο? Γιατί ζητάνε τόσα έντυπα όταν πρόκειται για ατομική? Να είναι εταιρεία να το καταλάβω.

Φαίνεται ότι προτιμούν να μην γίνει καθόλου η πώληση παρά να σου κόψουν τιμολόγιο. Εδώ μου γύρισαν πίσω και τα μεταφορικά απο το ζόρι τους ενώ έκανα επιστροφή για αλλαγή τηλεφώνου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς τα ίδια τράβηξα πολύ πρόσφατα, στην αναζήτηση μου να αγοράσω κινητό με τιμολόγιο.

Το καλό της υπόθεσης είναι, οτι έτσι ξεχωρίζεις τα σωστα καταστήματα από τα λαμόγια. Από τα δικαιολογητικά που ζητάνε, φαίνεται οτι δεν θέλουν να πουλήσουν με τιμολόγιο. Φυσικά είναι και η άγνοια στην μέση. Μέχρι και ο Κωτσόβολος σε κατάστημα που πήγε, δεν ήξερε τι ζητούσε.

Τελικά αυτοί θα χάσουν πωλήσεις, και ελπίζω να μείνουν στο τέλος λίγοι και καλοί, να ξεβρωμίσει λίγο το skroutz που τα περισσότερα καταστήματα απλά πιάνουν χώρο.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι όσοι δεν θέλουν να πουλήσουν με τιμολόγιο δεν πληρώνουν έτσι κ αλλιώς ΦΠΑ στο κράτος και απλά το βάζουν τσέπη.

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, JLEE είπε

στο έγγραφο της Τραπέζης, που είχατε αποστείλει,δεν φαίνεται το ΑΦΜ σας,ώστε να αποδεικνύεται ότι ο εταιρικός σας λογαριασμός συνδέεται με το συγκεκριμένο ΑΦΜ.

Σε ανάλογη περίπτωση με εμένα, επειδή εγώ ανήκω σε ΚΑΔ που δε χρειάζεται να έχω εταιρικό λογαριασμό, σε ένα κατάστημα που τους εξήγησα τι παίζει μου είπαν "συγγνώμη αλλά έτσι λέει ο νόμος, αν δεν έχετε το έγγραφο δε μπορούμε να προχωρήσουμε σε παραγγελία".

Ενώ σε άλλο κατάστημα τον Δεκέμβρη πήρα το κινητό μια χαρά μόνο με ταυτότητα και ΑΦΜ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως άλλο «επαγγελματικός λογαριασμός» κατά την έννοια της αποδοχής πληρωμών με ηλεκτρονικά μέσα, και άλλο «λογαριασμός της επιχείρησης» εν γένει όπου απλώς απαιτείται να ταυτίζεται ο ΑΦΜ του δικαιούχου με τον ΑΦΜ της επιχείρησης.

Γενικότερα, βλ. κ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/1/2019 στις 2:19 ΜΜ, JLEE είπε

Χαίρεται!

Θέλω να μοιραστώ την πρόσφατη εμπειρία που είχα με 2 μαγαζιά στο skroutz για αγορά κινητού με τιμολόγιο (πάντα στη δική μου επιχείρηση)!

Εμπειρία 1:
Κατάστημα W#######m. Παραγγελία του Huawei p10 lite μετά απο επιστροφή ενός άλλου κινητού.
Επικοινωνώ μαζί τους και τους λέω οτι θέλω να επιστρέψω το huawei p smart και να πάρω το p10. Μου λένε ευχαρίστως. Κάντε την παραγγελία σας Online για το p10 και μόλις έρθει η επιστροφή θα πληρώσετε την διαφορά.

Όλα καλά μέχρι που τους είπα οτι θέλω τιμολόγιο! Τους στέλνω ένα κάρο δικαιολογητικά που έλεγε στο site και περιμένω να επιστραφεί το πρώτο. Μόλις το παίρνουν πίσω με καλούν και μου λένε οτι ο λογαριασμός που δημιουργήσατε και κάνατε την παραγγελία για το p10 δεν μπορεί να γίνει εταιρικός και πρέπει να δημιουργήσετε καινούργιο και να παραγγείλετε το p10 με την νέα τιμή. Και εννοείται να ξανα στείλετε τα δικαιολογητικά και να περιμένετε 10 εργάσιμες μέρες να το ελέγξουν. Αυτόματα ακύρωσα την παραγγελία και σε μερικά λεπτά μου επέστρεψαν το ποσό μαζί με τα μεταφορικά

Εμπειρία 2:
Κατάστημα P#######y. Μετά την παραπάνω αποτυχημένη προσπάθεια κάνω παραγγελία το P smart+.

Η παραγγελία γίνεται 09/01 και την επομένη 10/01 στέλνω τα δικαιολογητικά. Στις 18/01 με ενημερώνουν οτι το έντυπο για τον εμπορικό λογαριασμό είναι λάθος και οτι έχω 2 μέρες να το στείλω. Στις 19/01 πάω στην τράπεζα. Τους δείχνω ακριβώς τι μου ζήτησαν. [επικυρωμένο έγγραφο τραπέζης που αποδεικνύει ότι ο λογαριασμός είναι εταιρικός και ανήκει στο ίδιο ΑΦΜ,η εναλλακτικά εκτύπωση απο το taxis με τρέχουσα ] Το εκδίδουν και το στέλνω. Την Δευτέρα 21/01 μου στέλνουν το παρακάτω μνμ:

"Σύμφωνα με τον επανέλεγχο των εγγράφων σας, όπως μας έχουν ενημερώσει από το Νομικό Τμήμα,στο έγγραφο της Τραπέζης, που είχατε αποστείλει,δεν φαίνεται το ΑΦΜ σας,ώστε να αποδεικνύεται ότι ο εταιρικός σας λογαριασμός συνδέεται με το συγκεκριμένο ΑΦΜ.
Ως εκ τούτου η παραγγελία σας ακυρώνεται,διότι δεν μπορεί να κρατηθεί παραπάνω μέρες"

Αντί να μου πουν ξέρετε δεν φαίνεται το ΑΦΜ πήγαινε και ζήτα νέο έντυπο από την τράπεζα, μου ακύρωσαν την παραγγελία γιατί έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα! 

Την ίδια μέρα πήγα Πλαίσιο και το πήρα με άμεση αποφορολόγηση και μόνο δικαιολογητικό την ταυτότητα.

Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο? Γιατί ζητάνε τόσα έντυπα όταν πρόκειται για ατομική? Να είναι εταιρεία να το καταλάβω.

Φαίνεται ότι προτιμούν να μην γίνει καθόλου η πώληση παρά να σου κόψουν τιμολόγιο. Εδώ μου γύρισαν πίσω και τα μεταφορικά απο το ζόρι τους ενώ έκανα επιστροφή για αλλαγή τηλεφώνου...

Θέλουν να εισπράττουν το ΦΠΑ στην συνέχεια ψάχνουν να "βρουν" τιμολόγια "αγοράς" κοινώς έξοδα ..για να καλύψουν το ΦΠΑ που έχουν εισπράξει από τον πολίτη και με συν πλην στην δήλωση ΦΠΑ απλά δεν τον αποδίδουν. Αν όμως εκδώσουν τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ δεν τον εισπράττουν  καθόλου έτσι δεν μπορούν να βάλουν "έξοδα" για να το καλύψουν. Για αυτό τον λόγο ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΔΟΣΟΥΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. Πιστοποιητικό γέννησης του προπάππου σου θα σου ζητήσουν αλλά τιμολόγιο δεν θα πάρεις ...το κατάλαβες Έλληνα που έχεις νόμιμα επιχείρηση και νομίζεις ότι μπορείς να κόψεις τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ επειδή έτσι απλά νομοθετήθηκε?? 

Επεξ/σία από costasz
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Εγώ πάλι από γνωστό μεγάλο σκρουτζομαγαζο με κινητά, έστειλα την έναρξη της επιχείρησης και έκανα πληρωμή από εταιρικό λογαριασμό χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Απλά με ρώτησαν αν η έναρξη μου περιλαμβάνει εμπορία ειδών τηλεπικοινωνίας κάτι που φαίνετε και στην έναρξη βέβαια. Πρέπει να έπεφτε πολύ μασέλα στα ΦΠΑ από κάποια μικρομάγαζα και τώρα τσινανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Παιδιά έχετε 2-3 αξιόλογα μαγαζιά που να κόβουν τιμολόγιο χωρίς να σου ζητάνε και εξετάσεις αίματος; Θέλω να κάνω μία σχετικά επείγουσα αγορά και δεν έχω χρόνο και διάθεση να μου πρήξουν τα συκώτια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

abox.gr σε 1 μέρα ενέκριναν τα χαρτιά και έκοψαν τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ.

Και πάνω που είπα μπράβο και πήρα άλλα 2 κινητά όλα κομπλέ χωρίς ΦΠΑ, στο 4ο χτύπησε τηλέφωνο και μου είπαν τέλος τα κινητά για εσάς, μέχρι 3, να εξυπηρετήσουμε και κανέναν άλλον.

Μα τι σας ενοχλεί; Λεφτά δεν θέλετε; Ορίστε σας τα δίνω μαζεμένα θέλω 10 κινητά. Όχι δε γίνεται είναι πολιτική μας μέχρι 3 κινητά ανά πελάτη (ΑΦΜ).

Οπότε καταλαβαίνετε ότι ναι μεν θέλει να είναι νόμιμος και να έχει καλό όνομα έξω, αλλά μέχρι ένα σημείο έτσι. Να φάει και λίγο ΦΠΑ από τη λιανική. Γιατί με σκέτο το κέρδος από κινητό δεν βγαίνει η κατάσταση. Ενώ το ΦΠΑ από τη λιανική δεν το αποδίδει και το βάζει τσέπη.

Και όλα αυτά με τις ευλογίες του κράτους που δεν κάνει κάτι να τους κλείσει.

Επεξ/σία από dinko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα προχθές μια παραγγελία στο gf electronis καθώς έδειχνε ψιλοαμεση παράδοση. Μου λένε κι αυτοί 10 εργάσιμες. Συνεννοούμαστε εντωμεταξυ με μια υπάλληλο μόλις εγκριθεί, να πάω να πληρώσω με την εταιρική την κάρτα. Στις 9 εργάσιμες καλώ για να δω την εξέλιξη της παραγγελίας και μου λέει άλλη υπάλληλος ότι δεν είναι ετοιμοπαραδοταντα κινητά και θα πρέπει πρώτα να κάνω κατάθεση και έπειτα να περιμένω άλλες 10 ημέρες για να το παραλάβω. Τελικά σπαστηκα εκείνη την ώρα και ξεκίνησα να παίρνω τηλ όλα τα μαγαζιά ένα ένα μέχρι να βρω το πρώτο που θα αποφορολογησει άμεσα το τιμολόγιο και το βρήκα στον Πειραιά στο phonegallery. Και πέντε είχα στείλει το email παρά τέταρτο είχα παραλάβει το κινητό. 40 λεπτά διαδικασία με την μετάβαση μου στο μαγαζί. Το πλήρωσα 9% ακριβότερα, ξέμπλεξα άμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dinko είπε

abox.gr σε 1 μέρα ενέκριναν τα χαρτιά και έκοψαν τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ.

Και πάνω που είπα μπράβο και πήρα άλλα 2 κινητά όλα κομπλέ χωρίς ΦΠΑ, στο 4ο χτύπησε τηλέφωνο και μου είπαν τέλος τα κινητά για εσάς, μέχρι 3, να εξυπηρετήσουμε και κανέναν άλλον.

Μα τι σας ενοχλεί; Λεφτά δεν θέλετε; Ορίστε σας τα δίνω μαζεμένα θέλω 10 κινητά. Όχι δε γίνεται είναι πολιτική μας μέχρι 3 κινητά ανά πελάτη (ΑΦΜ).

Οπότε καταλαβαίνετε ότι ναι μεν θέλει να είναι νόμιμος και να έχει καλό όνομα έξω, αλλά μέχρι ένα σημείο έτσι. Να φάει και λίγο ΦΠΑ από τη λιανική. Γιατί με σκέτο το κέρδος από κινητό δεν βγαίνει η κατάσταση. Ενώ το ΦΠΑ από τη λιανική δεν το αποδίδει και το βάζει τσέπη.

Και όλα αυτά με τις ευλογίες του κράτους που δεν κάνει κάτι να τους κλείσει.

Εγω θα τους ρωτούσα αν υπάρχει κάποια ζημιά για αυτούς. Θα έμπαινα σε κανένα Google να τους ξςφτιλησω και θα κοιτούσα τα ψιλά γράμματα στους όρους αποδοχής της παραγγελίας αν το έγραφαν εκεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...