Προς το περιεχόμενο

Mayday (Τραγωδία στον αέρα) 2003-


1comment

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ ωραία σειρά για τους λάτρεις της αεροναυτιλίας κι όχι μόνο.

Αν έχετε την δυνατότητα να το βλέπετε στο Νational Geographic στην NOVA, η μετάφραση που γίνεται στις περισσότερες εξειδικευμένες ορολογίες στο Μακεδονία είναι για κλάματα, τόσο που καμία φορά αλλάζει το νόημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίζει ρόλο και η εταιρεία στο θέμα συντήρησης κλπ. Τρανό παράδειγμα το χθεσινό επεισόδιο με την ομάδα της Τσαπεκοένσε, πολύ πρόσφατο κιόλας το 2016. Αιτία της συντριβής τα τεράστια οικονομικά προβλήματα της εταιρείας που την ανάγκαζαν να τροφοδοτεί με λίγα καύσιμα τα αεροπλάνα της (ακριβώς όσα χρειαζόταν η πτήση) με αποτέλεσμα να μείνει από καύσιμα επειδή υπήρχε μια αναμονή για την προσγείωση και να πέσει.

16 ώρες πριν, NickTheGreek είπε

Πολύ ωραία σειρά για τους λάτρεις της αεροναυτιλίας κι όχι μόνο.

Αν έχετε την δυνατότητα να το βλέπετε στο Νational Geographic στην NOVA, η μετάφραση που γίνεται στις περισσότερες εξειδικευμένες ορολογίες στο Μακεδονία είναι για κλάματα, τόσο που καμία φορά αλλάζει το νόημα.

Εγώ κι ένας φίλος που έχουμε τρέλα με τη σειρά και ψάχνουμε μανιωδώς τα επεισόδια, είδαμε ότι κάποιος ανεβάζει αγγλικούς υπότιτλους από σεζον 1 και 2 που δεν υπάρχουν πουθενά. Έχουμε φάει βδομάδες να τα μεταφράσουμε και πραγματικά είναι πολύ δύσκολο ακριβώς γιατί έχουν αυτή την ορολογία. Βέβαια ο φίλος έχει εντρυφήσει καλύτερα στη σειρά και ομολογώ ότι έκανε τέλεια δουλειά. ..

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους έχω ξεκινήσει σε συνεργασία με τον φίλο 1comment και κάνουμε υποτίτλους ελληνικούς για την πρώτη και δεύτερη σεζόν.

Αν ενδιαφέρεστε μπορείτε να τους βρείτε εδώ https://www.opensubtitles.org/en/ssearch/sublanguageid-ell/idmovie-147216 

  • Like 5
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρομερή σειρά..καταπληκτικη προσέγγιση του θέματος ..λογω εργασίας ταξιδεύω συχνά..εχει πλάκα να ξέρεις ότι πετάς με 320 και να βλέπεις επειδοδιο με βλάβη του.

Το μόνο που με είχε ψιλοταραξει ήταν ένα επεισόδιο με τις σακαρακες τα MD80 της Alitalia και την επόμενη μέρα που πετούσα για Μιλάνο μαθαίνω ότι είχε καθυστέρηση λόγω βλάβης.. αρνήθηκα επιβίβαση...αχαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, nik5163 είπε

Ακούγεται ενδιαφέρουσα σειρά. Το ghost plane το βρήκα στο youtube, ήταν πραγματικά τραγικό ατύχημα.

http://gamatotv.co/group/mayday-2003 Έχει και αλλα εδώ!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σειρά είναι από τις καλύτερες αν όχι η μοναδική στο είδος της. Παρουσιάζει τα γεγονότα ακριβώς όπως έχουν συμβεί. Επίσης μεσα από την σειρά μπορείς να δεις την εξέλιξη της αεροπλοΐας. Τα λάθη του παρελθόντος και πως μέσα από αυτά το αεροπλάνα πλέον θεωρείτε από τα ασφαλέστερα μεταφορικά μέσα. 

Φυσικά από τα τραγικότερα επεισόδια είναι αυτό του πτήσης 552 της helios που έπεσε στο Γραμματικό. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα στις 12:00 παρα το βραδυ στο Mακεδονία tv το επεισόδιο Nowhere to Land

 

"Nowhere to Land" TACA Flight 110 9 March 2012

On 24 May 1988, TACA Flight 110 flies through a thunderstorm and both engines flame out. The captain manages to make a deadstick landing on a narrow grass levee in the Michoud area of eastern New Orleans, saving the lives of everyone on board.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας δει καμια 30αρια επεισόδια αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στα μισά ατυχήματα φταίνε οι πιλότοι . Είχα την εντύπωση ότι 9/10 ήταν τεχνικό πρόβλημα . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, totalius είπε

Έχοντας δει καμια 30αρια επεισόδια αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στα μισά ατυχήματα φταίνε οι πιλότοι . Είχα την εντύπωση ότι 9/10 ήταν τεχνικό πρόβλημα . 

είναι συνδιασμός τεχνικού προβλήματος με λάθος αντιμετώπιση από το πλήρωμα.

αγαπημένα επεισόδια η αποκόλληση καμπίνας σε ένα Boeing της Hawaii airlines λόγω κόπωσης καθώς και το flame out στις καναδικές αερογραμμές και έπιασαν κατά τύχη σε κάτι νησάκια στον Ατλαντικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αυτό της πτήσης 243 της Aloha Airlines ήταν καθοριστικό στο πώς υπολογίζεται η "πραγματική ηλικία" και η κόπωση μετάλλων σε αεροσκάφη που εκτελούν πολλές σύντομες πτήσεις -και επομένως έχουν πολλές προσγειώσεις-απογειώσεις- σε σχέση με αεροσκάφη τα οποία έχουν με τις ίδιες ώρες πτήσεων/έτη σε υπηρεσία, αλλά εκτελούν μακρύτερα δρομολόγια και επομένως έχουν λιγότερες απογειώσεις-προσγειώσεις.

Επίσης το πού λειτουργεί ένα αεροσκάφος έχει σημασία, αυτά κοντά σε θάλασσα έχουν πολύ οξύτερο πρόβλημα.

Γενικά, μαθαίνεις πολλά, είναι ενδιαφέρουσα εκπομπή, συχνά η κατάλληξη είναι τραγική (ειδικά όταν συνειδητοποιείς πόσο εύκολα μπορούσε να αποφευχθεί το δυστύχημα) αλλά βλέπεις πώς εξελίσσεται ο χώρος και τι μαθαίνουν κάθε φορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στο τιμονι

9 ώρες πριν, totalius είπε

Έχοντας δει καμια 30αρια επεισόδια αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στα μισά ατυχήματα φταίνε οι πιλότοι . Είχα την εντύπωση ότι 9/10 ήταν τεχνικό πρόβλημα . 

κατσε να δεις το επεισοδιο με τη πτηση της AIR FRANCE το  2009  που επεσε με τρελη ταχυτητα στον ωκεανο και θα σου αναψουν τα λαμπακια με τις παπαριες που κανανε οι πιλοτοι οταν το ατυχημα θα μπορουσε να μη συνεβαινε καν
δεν θα μιλησω και για τις  cross air    που εγινε το 2000 και εχασαν τη ζωη τους και μια τραγουδιστρια και ενα girls band  ,οπιλοτος  δεν ηταν καθολου εμπειρος και εγινε οτι εγινε.[προσγειωθησε στα δαση] αντι στο αεροδρομιο,τουλαχιστον δεν πεθαναν τοτε ολοι
βεβαια εχουν φυγει απ τη ζωη αυτοι οι ανθρωποι,οταν εχεις τη ζωη 200 και βαλε ανθρωπων στα χερια σου στο τιμονι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΗ

Επεξ/σία από star12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, star12 είπε

στο τιμονι

κατσε να δεις το επεισοδιο με τη πτηση της AIR FRANCE το  2009  που επεσε με τρελη ταχυτητα στον ωκεανο και θα σου αναψουν τα λαμπακια με τις παπαριες που κανανε οι πιλοτοι οταν το ατυχημα θα μπορουσε να μη συνεβαινε καν
δεν θα μιλησω και για τις  cross air    που εγινε το 2000 και εχασαν τη ζωη τους και μια τραγουδιστρια και ενα girls band  ,οπιλοτος  δεν ηταν καθολου εμπειρος και εγινε οτι εγινε.[προσγειωθησε στα δαση] αντι στο αεροδρομιο,τουλαχιστον δεν πεθαναν τοτε ολοι
βεβαια εχουν φυγει απ τη ζωη αυτοι οι ανθρωποι,οταν εχεις τη ζωη 200 και βαλε ανθρωπων στα χερια σου στο τιμονι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΗ

ΔΕΝ είναι ακριβώς έτσι. Δεν υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο που δεν κάνει λάθη. Πραγματικά ΔΕΝ υπάρχει. Και αν υπήρχε θα ήθελε 2.000.000€ μισθό για κάθε πτήση.

Οπότε για να μειωθούν τα ατυχήματα από τα λάθη των ανθρώπων έχουμε προβεί σε ενέργειες όπως:

  • Δύο άτομα στο πιλοτήριο
  • Ηλεκτρονικές δικλείδες (TCAS,Radio Altimeter κλπ)
  • Εξομοιωτές πτήσεων
  • Επιτροπές Διερεύνησης για να βρουν το λάθος ακόμα και αν έμεινε μια βίδα από το ατύχημα
  • Radar / IFF / ADB-S για να μπορείς να παρακολουθείς ακόμη και τα καύσιμα που έχει το αεροπλάνο κάθε φορά
  • Κανόνες πτήσεις που διευκολύνουν την κυκλοφορία

Πίστεψε με όλοι οι πιλότοι κάνουν λάθη, και για να γίνει το ατύχημα θα πρέπει οι τρύπες του ελβετικού τυριού να συμπέσουν. ευτυχώς η αλυσίδα του σφάλματος σπάει με τους παραπάνω τρόπους.

πχ αναφορά πιλότου ότι βρίσκεται σε άλλο σημείο ενώ ο ελεγκτής βλέπει ότι είναι σε άλλο σημείο.

Swiss_Cheese_Model.57110ac8699e3.jpg.2eafff070bff86797c20d7bc41fdfccd.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Δεν την παρακολουθω την εκπομπη κυριως λογου οτι τα τελευταια χρονια εχω αναπτυξει μια μικρη φοβια χαχα. 

Αλλα μιας και μιλατε για ατυχηματα, το τελευταιο με το 737 MAX στην ασια επιβεβαιωθηκε οτι ηταν λαθος του αεροπλανου;(το οποιο ηταν και ολοκαινουργιο)

Το πιο βλακωδες που εχω δει ειναι με ενα αεροσκαφος που μετα απο συντηρηση πηγαν να το πλυνουν και το εκαναν με νερο υπο πιεση με αποτελεσμα να μπει νερο στους πλευρικους μηχανικους αισθητηρες(δεν ξερω την ονομασια τους) που δειχνουν σε ποια κατασταση βρισκεται το αεροσκαφος(αν ανεβαινει κτλ) με αποτελεσμα να παγωσει το νερο οταν απογειωθηκε και ο αισθητηρας να δινει οτι να ναι πληροφοριες. Αν θυμαμαι καλα επεσε στην θαλασσα (δεν ειχε επιβατες μιας και νομιζω γυριζε στην βαση του). 

Και ενα  αλλο κουφο αν θυμαμαι καλα με ενα airbus στην ρωσια που εν ωρα πτησης και αυτοματου πιλοτου ο πιλοτος υποδεχθηκε την "οικογενεια" στο πιλοτηριο, στην συνεχεια κατι εγινε και το αεροσκαφος βγηκε απο τον αυτοματο και αρχισε να χανεται ο ελεγχος, ο πιλοτος επεστρεψε στην θεση του και προσπαθησε να το επαναφερει αλλα δεν τα καταφερε και επεσε. Παντως θυμαμαι χαρακτηριστικα ενα εμπειρογνωμονα να λεει οτι οι πιλοτοι δεν επρεπε να κανουν απολυτως τιποτα και οι υπολογιστες του αεροσκαφους θα το ειχαν επαναφερει σε ομαλη πορεια.

Σορρυ για τις απλοικες εξηγησεις αλλα οπως ειπα τα βλεπω φευγαλεα λογω φοβιας χαχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το ότι τις περισσότερες φορές το φταίξιμο πέφτει στον άνθρωπο είναι εν μέρει λογικό. Ο λόγος οι τεράστιες αποζημιώσεις στην περίπτωση που το λάθος είναι της "μηχανής" "εταιρείας". 

Άσχετο από τα παραπάνω προτείνω να δείτε, να διαβάσετε αλλά και να ακούσετε στο YouTube το voice recorder της πτήσης Japan airlines 123.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...