jimgate07 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 29 λεπτά πριν, liakinen είπε Για το ότι τις περισσότερες φορές το φταίξιμο πέφτει στον άνθρωπο είναι εν μέρει λογικό. Ο λόγος οι τεράστιες αποζημιώσεις στην περίπτωση που το λάθος είναι της "μηχανής" "εταιρείας". Άσχετο από τα παραπάνω προτείνω να δείτε, να διαβάσετε αλλά και να ακούσετε στο YouTube το voice recorder της πτήσης Japan airlines 123. Season 3 Episode 3 είναι αυτο με την Japan airlines 123
splanis Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 εγω το πιο κουλο που ειχα δει στην εκπομπη ηταν που καποιοι μηχανικη δεν ειχαν βιδωσει καλα ενα κομματι του αεροπλανου με αποτελεσμα 2 βδομαδες μετα να ξεκολλησει και να πεσει στο αεροδιαδρομο, περνοντας το επομενο αεροπλανο να πατησει το κομματι αυτο με το λαστιχο, να το εκτοξευσει στο ντεποζιτο, να δημιουργησει ρογμη και αφου απογειωθει το αεροπλανο να παρει φωτια 🤔 1
1comment Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 5 ώρες πριν, Capt.staros είπε Και ενα αλλο κουφο αν θυμαμαι καλα με ενα airbus στην ρωσια που εν ωρα πτησης και αυτοματου πιλοτου ο πιλοτος υποδεχθηκε την "οικογενεια" στο πιλοτηριο, στην συνεχεια κατι εγινε και το αεροσκαφος βγηκε απο τον αυτοματο και αρχισε να χανεται ο ελεγχος, ο πιλοτος επεστρεψε στην θεση του και προσπαθησε να το επαναφερει αλλα δεν τα καταφερε και επεσε. Παντως θυμαμαι χαρακτηριστικα ενα εμπειρογνωμονα να λεει οτι οι πιλοτοι δεν επρεπε να κανουν απολυτως τιποτα και οι υπολογιστες του αεροσκαφους θα το ειχαν επαναφερει σε ομαλη πορεια. Σορρυ για τις απλοικες εξηγησεις αλλα οπως ειπα τα βλεπω φευγαλεα λογω φοβιας χαχα. Πολύ τραγικό επεισόδιο. Τραγικό λάθος από τη μεριά του κυβερνήτη. Έβαλε το παιδί του να πιλοτάρει το αεροπλάνο (!) κι όπως είπαν εμεπιρογνώμονες, μέχρι τότε αρκετά μέλη του πληρώματος υποδέχονταν τις οικογένειες τους στα πιλοτήρια... Είχε μεν τον αυτόματο πιλότο, αλλά το παιδί πειράζοντας το χειριστήριο αποσύνδεσε τον αυτόματο πιλότο, πράγμα που άργησε να καταλάβει το πλήρωμα και μετά ήταν πολύ αργά. Ένα δυστλυχημα 100% λάθος του πιλότου που δεν έπρεπε να συμβεί. Και πόσα ακόμα.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 4 ώρες πριν, liakinen είπε Άσχετο από τα παραπάνω προτείνω να δείτε, να διαβάσετε αλλά και να ακούσετε στο YouTube το voice recorder της πτήσης Japan airlines 123. Μολις ακουσα το voice recorder στο youtube. Τραγικο απλα......
liakinen Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, Capt.staros είπε Μολις ακουσα το voice recorder στο youtube. Τραγικο απλα...... Κατάφεραν να κρατήσουν στον αέρα το αεροπλάνο 32 λεπτά. Έκτοτε έχουν σε προσομοιωτή προσπαθήσει διάφοροι πιλότοι του αντίστοιχου (και όχι μόνο) αεροπλάνου (747) και κανένας δεν κατάφερε ούτε στο μισό χρόνο να το κρατήσει.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Πραγματικα απιστευτο περιστατικο......καλα εκει που λεει ο πιλοτος "its the end" ...... ΤΟ μονο που με παρεξενεψε ειναι οτι σε αλλο βιντεακι που προσομοιαζουν το τελος δειχνουν το αεροσκαφος να στριβει και ουσιαστικα να βρισκει πλαγιομετωπικα το βουνο ενω νομιζω στο voice recorder δεν ακουγεται καποια τετοια εντολη......ισως να ηταν και μπαρουφες απο την εκπομπη βεβαια.
liakinen Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 10 λεπτά πριν, Capt.staros είπε Πραγματικα απιστευτο περιστατικο......καλα εκει που λεει ο πιλοτος "its the end" ...... ΤΟ μονο που με παρεξενεψε ειναι οτι σε αλλο βιντεακι που προσομοιαζουν το τελος δειχνουν το αεροσκαφος να στριβει και ουσιαστικα να βρισκει πλαγιομετωπικα το βουνο ενω νομιζω στο voice recorder δεν ακουγεται καποια τετοια εντολη......ισως να ηταν και μπαρουφες απο την εκπομπη βεβαια. Αν λες για το επεισόδιο στο mayday τα γεγονότα είναι ακριβώς έτσι όπως τα λέει. Για την ακρίβεια ακούμπησε ελάχιστα στην απέναντί βουνοκορφή και έπεσε όπως λες με τα πλάγια στην πλαγιά του απέναντι βουνού.
karaLRS Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 μια από τα ίδια είχαν γίνει και εδώ https://en.wikipedia.org/wiki/United_Airlines_Flight_232 τελευταία στιγμή τους έβαλε κλίση στην προσγείωση αλλιώς θα είχαν σωθεί όλοι.
KilliK Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Αναφορά σε κείμενο Άσχετο από τα παραπάνω προτείνω να δείτε, να διαβάσετε αλλά και να ακούσετε στο YouTube το voice recorder της πτήσης Japan airlines 123 αυτο που φωναζει συνεχεια ο ιαπωνας κυβερνητης "moar powah" και στο τελος αναφωνει "this is the end!"? το χα ακουσει παλια, υπαρχουν πολλα τετοια βιντεος στο yt με τις τελευταιες ομιλιες των πιλοτων πριν σκοτωθουν απο διαφορα αεροπορικα και μη δυστυχηματα. νομιζω το πιο συγκλονιστικο ηταν απο το ρωσικο αεροπλανο που επεσε στο δασος, ειχε σκοτωθει και ενας προεδρος μιας χωρας νομιζω, τους ακουγες να ουρλιαζουν μεσα στο πιλοτηριο ενω σπαγανε τα δεντρα. 🙁 ναι, αυτο ειναι: Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2019 από KilliK 1
liakinen Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Λες για τον Πρόεδρο της Πολωνίας που σκοτώθηκε. Έχει πάρα πολλά ατυχήματα που αν διαβάσει κάποιος το τι συνέβη θα πάθει ένα σοκ. Υπάρχουν ατυχήματα που οφείλονται πχ στην κακή γνώση της Αγγλικής γλώσσας από τους πιλότους όσο απίστευτο και αν ακούγεται. Η περίπτωση της σύγκρουσης στον αέρα της 763 Saudi Arabian airlines με την 1907 από το Καζακστάν είναι μία από αυτές. Όπου ατύχημα βάλτε δυστύχημα μιας και σε αεροπλάνο σπάνια έχουμε ατύχημα. Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2019 από liakinen
Dellapple Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 22 ώρες πριν, Capt.staros είπε Δεν την παρακολουθω την εκπομπη κυριως λογου οτι τα τελευταια χρονια εχω αναπτυξει μια μικρη φοβια χαχα. Αλλα μιας και μιλατε για ατυχηματα, το τελευταιο με το 737 MAX στην ασια επιβεβαιωθηκε οτι ηταν λαθος του αεροπλανου;(το οποιο ηταν και ολοκαινουργιο) Το πιο βλακωδες που εχω δει ειναι με ενα αεροσκαφος που μετα απο συντηρηση πηγαν να το πλυνουν και το εκαναν με νερο υπο πιεση με αποτελεσμα να μπει νερο στους πλευρικους μηχανικους αισθητηρες(δεν ξερω την ονομασια τους) που δειχνουν σε ποια κατασταση βρισκεται το αεροσκαφος(αν ανεβαινει κτλ) με αποτελεσμα να παγωσει το νερο οταν απογειωθηκε και ο αισθητηρας να δινει οτι να ναι πληροφοριες. Αν θυμαμαι καλα επεσε στην θαλασσα (δεν ειχε επιβατες μιας και νομιζω γυριζε στην βαση του). Και ενα αλλο κουφο αν θυμαμαι καλα με ενα airbus στην ρωσια που εν ωρα πτησης και αυτοματου πιλοτου ο πιλοτος υποδεχθηκε την "οικογενεια" στο πιλοτηριο, στην συνεχεια κατι εγινε και το αεροσκαφος βγηκε απο τον αυτοματο και αρχισε να χανεται ο ελεγχος, ο πιλοτος επεστρεψε στην θεση του και προσπαθησε να το επαναφερει αλλα δεν τα καταφερε και επεσε. Παντως θυμαμαι χαρακτηριστικα ενα εμπειρογνωμονα να λεει οτι οι πιλοτοι δεν επρεπε να κανουν απολυτως τιποτα και οι υπολογιστες του αεροσκαφους θα το ειχαν επαναφερει σε ομαλη πορεια. Σορρυ για τις απλοικες εξηγησεις αλλα οπως ειπα τα βλεπω φευγαλεα λογω φοβιας χαχα. Το ίδιο με το πλύσιμο έγινε με αεροπλάνο που άφησαν καιρό στάσιμο δεν έβαλαν της θήκες προστασίας στους αισθητήρες ... Και είχα μπει μέσα έντομα. ... Και σκόνη με αποτέλεσμα ακριβώς το ίδιο με αυτό που αναφέρεις ...
bluesattack Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Πολυ καλοφτιαγμενη.Πως θα μπορουσε να ηταν διαφορετικα οταν μιλανε εκπροσωποι επισημων φορεων , μαρτυρες , επιζωντες κλπ Αλλα καποια στιγμη , μετα απο κανα δυο διασπαρτους κυκλους , την βαρεθηκα, κοντευα να γινω πιλοτος και ο ιδιος.Ανακυκλωνονται τα ιδια ανθρωπινα λαθη, τα ιδια τεχνικα προβληματα.Βαριεσαι και γενικως, ποσους κυκλους δυστυχιας να δεις ? Το πιο σπαστικο ''αποφθεγμα'' ειναι οτι , μπορει να θρηνησαμε θυματα, αλλα τουλαχιστον η αεροπλοια εγινε ασφαλεστερη (τριχες, θα μπορουσε να ειχε γινει ασφαλεστερη αν εδιναν περισσοτερα λεφτα οι αεροπορικες εταιρειες για να προλαβουν καταστασεις ) Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2019 από bluesattack
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δεν είναι έτσι. Πάρα πολλές καταστάσεις που αναλύονται στα επεισόδια δεν είχαν περάσει καν από το μυαλό κατασκευαστών/εταιριών/ελεγκτικών αρχών. Τα προβλήματα παγοποίησης, λ.χ., κάποτε δεν τα υποψιάζονταν καν, αργότερα νόμιζαν πως τα αντιμετώπιζαν αλλά τα υλικά που χρησιμοποιούσαν μετά από κάποια ώρα έχαναν την ισχύ τους. Δεν το έκαναν για να γλιτώσουν χρήματα, πίστευαν ειλικρινά ότι είχαν λύσει το θέμα, και δεν το είχαν λύσει. Προβλήματα συνεργασίας μεταξύ των πληρωμάτων, τρόπος υπολογισμού της κόπωσης των μετάλλων, δεν είναι ότι "δεν έριξαν λεφτά", δεν το φαντάζονταν καν. Αστοχίες στις λίστες ενεργειών που ακολουθούν οι πιλότοι. Τρόπος υπολογισμού των ωρών ξεκούρασης. Οκ, αφήνεις έναν πιλότο off 48 ώρες. Πώς ελέγχεις ότι κοιμήθηκε x αριθμό ωρών; Πώς πείθεις την κοινωνία και τους γιατρούς ότι ένας άνθρωπος που εντοπίζεται με σχιζοφρενικές τάσεις και είναι πιλότος δεν μπορεί να κρύβεται πίσω από το ιατρικό απόρρητο; Αυτά είναι σύνθετα προβλήματα και δεν λύνονται όλα με τα χρήματα (ειδικά θέματα διαχείρισης πληρωμάτων) και δεν είναι όλα θέμα χρημάτων. Λ.χ. η πτήση 38 της BA, κανείς δεν είχε υποψιαστεί πως θα μπορούσε το νερό που φυσιολογικά υπάρχει στο σύστημα να σχηματίσει πάγο που θα μπούκωνε το φίλτρο καυσίμου σε συνθήκες max power. Δεν συνέβη επειδή ήθελαν να κάνουν οικονομία, δεν το είχε διανοηθεί κανείς. Και αν δεν ήταν τόσο εξαιρετικά επίμονοι και επαγγελματίες οι ερευνητές, δεν θα το είχαμε μάθει καν, γιατί προφανώς ο πάγος έλιωσε. Εντωμεταξύ, παρακολουθώντας τη σειρά διαπιστώνει κανείς πώς προκύπτουν νέα προβλήματα, με την ενισχυμένη συμμετοχή των υπολογιστών ή την ενισχυμένη εντύπωση των πιλότων πως "θα το λύσει ο υπολογιστής". Κάτι που ακούγεται όλο και πιο συχνά στα επεισόδια που αφορούν πρόσφατα δυστυχήματα (αλλά και σε περιπτώσεις όπου οι πιλότοι κατόρθωσαν να γλιτώσουν το αεροσκάφος). Υπάρχει μια εξέλιξη σε όλα αυτά. Σαφώς υπάρχουν και επαναλαμβανόμενα θέματα, αλλά γενικά η σειρά κρατάει το ενδιαφέρον της, κι ας είμαστε τώρα στον 18ο κύκλο (ξεκίνησε και 19ος) 3
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Snoob είπε Προβλήματα συνεργασίας μεταξύ των πληρωμάτων, τρόπος υπολογισμού της κόπωσης των μετάλλων, δεν είναι ότι "δεν έριξαν λεφτά", δεν το φαντάζονταν καν. Αστοχίες στις λίστες ενεργειών που ακολουθούν οι πιλότοι. Τρόπος υπολογισμού των ωρών ξεκούρασης. Οκ, αφήνεις έναν πιλότο off 48 ώρες. Πώς ελέγχεις ότι κοιμήθηκε x αριθμό ωρών; Πώς πείθεις την κοινωνία και τους γιατρούς ότι ένας άνθρωπος που εντοπίζεται με σχιζοφρενικές τάσεις και είναι πιλότος δεν μπορεί να κρύβεται πίσω από το ιατρικό απόρρητο; Εννοεις την πτηση της german wings ε; Αλλο τραγικο γεγονος, λενε οτι στο voice recorder ακουγεται ο πιλοτος να προσπαθει να σπασει την πορτα. Αλλο τραγικο αυτο... Φαντασου ψυχολογια επιβατων να βλεπουν τον πιλοτο να προσπαθει να σπασει την πορτα...... Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2019 από Επισκέπτης
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 3 λεπτά πριν, Capt.staros είπε Εννοεις την πτηση της german wings ε; Αλλο τραγικο γεγονος, λενε οτι στο voice recorder ακουγεται ο πιλοτος να προσπαθει να σπασει την πορτα. Αλλο τραγικο αυτο... Φαντασου ψυχολογια επιβατων να βλεπουν τον πιλοτο να προσπαθει να σπασει την πορτα...... Ναι, σε αυτό το περιστατικό, προφανώς. Είναι διάφορα θέματα που δεν έχουν να κάνουν με το κλασικό "ρίξτε λεφτά και φτιάξτε το". Λ.χ. η ριζοσπαστικοποίηση ατόμων που εργάζονται στην υποστήριξη αεροδρομίων (παράδειγμα η πτώση από εκρηκτικό μηχανισμό της πτήσης 9268 της Metrojet). Πώς προφυλάσσεσαι από αυτό; Έχει διάφορα θέματα, και όσο πλησιάζουμε στη σύγχρονη εποχή τα προβλήματα περιπλέκονται, είτε γιατί εμφανίζουμε την τάση να βασιζόμαστε υπερβολικά στους αυτοματισμούς, είτε γιατί ζούμε σε έναν περίπλοκο κόσμο σε πολιτικό/κοινωνικό επίπεδο. Προφανώς και έχουν συμβεί δυστυχήματα για λόγους οικονομίας, απλά επισημαίνω πως όταν σχολιάζουν οι ειδικοί "διδαχτήκαμε κάτι από αυτό", μπορεί να ακούγεται σαν μια εύκολη φράση για να κλείσει το επεισόδιο, όμως είναι πάμπολλα τα περιστατικά όπου πραγματικά δεν μπορούσαν να το φανταστεί κανείς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα