dhmak Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, De@th L0rd είπε Συνεχίστε να ψωνίζετε από δαύτους και μετά να κλαίγεστε στα φόρουμς. Το ζούμε αυτό από το 2000 και μετά με το e-shop. Άπειρα παράπονα κακή εξυπηρέτηση, παρόλα αυτά ζεί κ βασιλέυει κ έβγαλε και παρακλάδια παρόμοιου μήκους κύματος... Ας είναι καλά οι έξυπνοι που ψωνίζουν από τέτοια καταστήματα. απο τους πρώτους και συχνούς πελάτες του e-shop.gr (όταν ήτανε ένα συνοικιακό μαγαζί στο μαρούσι), στο λογαριασμό μου (στην σελίδα τους) πάνω απο 200 παραγγελίες. όταν τους χρειάστηκα σε 4~5 παραγγελίες είτε επιστροφή, είτε αντικατάσταση, είτε και απόδοση χρημάτων έγιναν όλα όμορφα και ωραία, σύντομα χωρίς γκρίνιες και άγχος. πως να μην είμαι πιστός τους πελάτης ;; αμφιβάλω οτι εγώ είμαι η εξαίρεση στον κανόνα. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2019 από dhmak 3
Stamer Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 16 λεπτά πριν, dhmak είπε απο τους πρώτους και συχνούς πελάτες του e-shop.gr (όταν ήτανε ένα συνοικιακό μαγαζί στο μαρούσι), στο λογαριασμό μου (στην σελίδα τους) πάνω απο 200 παραγγελίες. όταν τους χρειάστηκα σε 4~5 παραγγελίες είτε επιστροφή, είτε αντικατάσταση, είτε και απόδοση χρημάτων έγιναν όλα όμορφα και ωραία, σύντομα χωρίς γκρίνιες και άγχος. πως να μην είμαι πιστός τους πελάτης ;; αμφιβάλω οτι εγώ είμαι η εξαίρεση στον κανόνα. Έχω χρόνια να ψωνίσω από αυτούς (λόγω οτι έχουν αυξήσει πολύ τις τιμές) αλλά πριν χρόνια όποτε τους χρειάστηκα, ήμουν και εγώ ok.
phanispal Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Παίζει ρόλο και τι μερίδια απ' την πίτα έχουν τα εκάστοτε μαγαζιά, έτσι; Πριν 10-15 χρόνια μεσουρανούσαν Πλαίσιο και e-shop, οπότε λογικό είναι να υπήρχαν και περισσότερα παράπονα για τα συγκεκριμένα τότε. Οι «βρώμες» βγαίνουν απ' τα αρνητικά, όσα κι αν είναι αυτά. Είναι σα να πεις ότι η Samsung βγάζει πολλά ελαττωματικά κινητά. Ε αφού η μισή υφήλιος Samsung έχει, προφανώς και θα ακουστούν πολλά παράπονα, περισσότερα από άλλη εταιρεία που παίζει πολύ πιο κάτω σε πωλήσεις.
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 9 λεπτά πριν, phanispal είπε Παίζει ρόλο και τι μερίδια απ' την πίτα έχουν τα εκάστοτε μαγαζιά, έτσι; Πριν 10-15 χρόνια μεσουρανούσαν Πλαίσιο και e-shop, οπότε λογικό είναι να υπήρχαν και περισσότερα παράπονα για τα συγκεκριμένα τότε. Οι «βρώμες» βγαίνουν απ' τα αρνητικά, όσα κι αν είναι αυτά. Είναι σα να πεις ότι η Samsung βγάζει πολλά ελαττωματικά κινητά. Ε αφού η μισή υφήλιος Samsung έχει, προφανώς και θα ακουστούν πολλά παράπονα, περισσότερα από άλλη εταιρεία που παίζει πολύ πιο κάτω σε πωλήσεις. λαθος αναλογια διοτι παιζουν πολλοι παραγοντες, ομως οτι τα καταστηματα δεν εχουν σωστο συντονισμο δεν εξαρταται απο τιποτα αλλο (μονο στις γιορτες που ο ογκος των παραγγελιων ειναι τεραστιος δικαιολογουνται) εγω παντως μονο με παραλαβη απο καταστημα (2-3 φορες εχω παρει με αντικαταβολη) και αμα θελουν ας μη το φερουν, λεφτα δε θα αγγιξουν αμα δε πιασω το προιον στα χερια μου
mike299 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Απο περιέργεια, τι επιπλέον στοιχεία ζήτησαν? Επιβεβαίωση ότι είσαι ο νόμιμος κάτοχος της κάρτας? Η τράπεζα δεν το κάνει αυτό?
DrLo Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 27/2/2019 στις 10:11 ΠΜ, billdanos είπε Καλό θα ήταν να ΜΗΝ λέμε και το όνομα του μαγαζιού, ειδικά για περιπτώσεις που ακόμη εκκρεμούν. Το να γράψει κάποιος μια προσωπική του ιστορία, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα απάντησης από την άλλη πλευρά, δεν είναι και το καλύτερο πράγμα που μπορεί να συμβεί και πιθανόν να μην είναι και ο κανόνας για όλους τους άλλους πελάτες του συγκεκριμένου καταστήματος. Δεν είμαστε ...λαϊκό δικαστήριο! Ακόμα περισσότερο όταν αφορά καταστήματα που διαφημίζονται στο insomnia. Τους άλλους κατακρεουργήστε τους. - Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2019 από DrLo 4
tzelen Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Γιατί είναι δυσφήμιση όταν περιγράφεις ένα περιστατικό, χωρίς να χρησιμοποιείς χαρακτηρισμούς; Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2019 από tzelen 2
De@th L0rd Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, tzelen είπε Γιατί είναι δυσφήμιση όταν περιγράφεις ένα περιστατικό, χωρίς να χρησιμοποιείς χαρακτηρισμούς; Γιατί πολύ απλά δε συμφέρει αυτούς που τρώνε ψωμί από το φόρουμ μοδεράτορες, λειτουργικούς, διαφημιστές κτλ. Στο νήμα της Apple έχουν σβηστεί μηνύματα μου όταν έγραφα για την κακή ποιότητα κατασκευής με φωτό δικές μου και ίδια πράγματα που δημοσίευε ο Louis Rossman. Όταν δε νευρίασα και άρχισα να γράφω βελάσματα και συναφή αμνοερίφια, έφαγα και ban δήθεν για χαρακτηρισμούς. Hipster Insomnia, being politically correct before it was cool (is it cool anyway?). Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2019 από De@th L0rd 3 2
xgol Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Τους πηρα τηλεφωνο αργα το απογευμα εχτες. Κρατησα το ονομα του υπαλληλου και του ειπα να σημειωσει πως αυριο το πρωι (δηλαδη σημερα) θα κανω εγγραφη καταγγελια στους αρμοδιους φορεις. Δε ξερω αν ειναι τυχαιο, αλλα ελαβα σημερα sms πως το προιον απεστάλη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα