Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Γνώμη για Opel Astra '11 1.6


Προτεινόμενες αναρτήσεις

31 minutes ago, gia_nnis said:

Ασε μας ρε φιλε με 1300κιλα...  Τοσο καιει το polo tsi 1.2 105hp! Και μιλαμε για 1060κιλα!

 

Εντός που? Με τι συνθήκες? Ποιος οδηγάει? 

Γενικά δεν έχει κανένα νόημα η σύγκριση ή τα νούμερα που γράφεις κάθε φορά χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 70
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εμπιστευεσαι τη DEKRA? Που βγαζει το Golf VI αξιοπιστο ενω στο τελος βγαζεις ραντεβου τη γραμματεα στο σερβις της VW με τοσες φορες που πας. Δεν μπορεις να καταλαβεις οτι ειναι απλα ενα τρικ των Γερμα

Αν εχεις ενα link από το αμάξι,αν δηλαδή είναι κάπου online. Ο μηχανικός σου είναι παντελώς άσχετος,συγγνώμη. Όσο για τους κουβάδες τύπου Yaris, micra κλπ το αφήνω ασχολιαστο.Έχει καταντήσει

Όχι δεν έχω,Toyota Auris και Mercedes CLK έχω. Αλλα αν είναι να αγοράσω αμάξι και θέλω γνώμες θα κοιτάξω σε αντίστοιχα forum,σε ατομα που έχουν το αμάξι,σε ειδικα forum οπου από τα θέματα που ανα

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Εντός που? Με τι συνθήκες? Ποιος οδηγάει? 

Γενικά δεν έχει κανένα νόημα η σύγκριση ή τα νούμερα που γράφεις κάθε φορά χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα. 

Απλη 95αρα.Με εξωτερικη 12β. Συνολο βαρους 150κιλα 2 ατομα. Μεσογειων-Κηφισιας με κινηση υποτονικη.. και σε στενα μεσα.

Οδηγηση οικονομικη δηλαδη το κρατας στη ροπη γιατι αν το δουλευεις πιο χαμηλα ανεβαινει η καταναλωση-τουλαχιστον ετσι δειχνει το trip!

Παντα η καταναλωση ειναι κοντα στα 8λ. Και στην αντιπροσωπεια που εχω ρωτησει μου ειπαν τοσο καιει!!!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω το προηγούμενο μοντέλο, δεύτερο χέρι (σε άψογη κατάσταση βέβαια) στα 112000 κάτι, καθημερινή χρήση εντός πόλης και ταξιδάκια (χοντρά ταξιδάκια, roadtrips κτλ).

Δε μου έχει βγάλει (φτου φτου) κανένα πρόβλημα ως τώρα και δεν είμαι και ο πιο τακτικός άνθρωπος του κόσμου σε σέρβις, λάδια κτλ.

Στα αρνητικά είναι το βάρος του που το κάνει να καίει λίγο παραπάνω μέσα στην πόλη, αλλά το νέο μοντέλο δεν ξέρω αν έχει αυτό το θέμα.

Γενικά, απ' όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει (φίλων, νοικιασμένα κτλ) είναι με διαφορά το καλύτερο για το δικό μου στυλ οδήγησης που θέλω έναν απλό σκύλο για διπλή χρήση εντός/εκτός πόλης. Νοιώθω τον δρόμο λες και περπατάω (δε μπορώ κάτι αμορτισέρ αεράτα σαν αυτά που φοράνε οι Γαλλίδες), είναι ψηλό και δεν κωλώνει σε λακούβες, πεζοδρόμια, @@ μύδια, εύκολο στα αναλώσιμά του και γενικά αξιόπιστο και βολικό.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Ασε μας ρε φιλε με 1300κιλα...  Τοσο καιει το polo tsi 1.2 105hp! Και μιλαμε για 1060κιλα!

Ποσα κιλα εισαι φιλε?Μηπως από φαναρι σε φαναρι πιάνεις κοφτες? Θελεις να σου στειλω φωτο να δεις καταναλωση?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, ktm13 είπε

Ποσα κιλα εισαι φιλε?Μηπως από φαναρι σε φαναρι πιάνεις κοφτες? Θελεις να σου στειλω φωτο να δεις καταναλωση?

 

2 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Απλη 95αρα.Με εξωτερικη 12β. Συνολο βαρους 150κιλα 2 ατομα. Μεσογειων-Κηφισιας με κινηση υποτονικη.. και σε στενα μεσα.

Οδηγηση οικονομικη δηλαδη το κρατας στη ροπη γιατι αν το δουλευεις πιο χαμηλα ανεβαινει η καταναλωση-τουλαχιστον ετσι δειχνει το trip!

Παντα η καταναλωση ειναι κοντα στα 8λ. Και στην αντιπροσωπεια που εχω ρωτησει μου ειπαν τοσο καιει!!!

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, ktm13 είπε

Εμένα η κατανάλωση είναι μόνιμα 7,8 -7,9 

Σεβαστο.. Μπορει οι συνθηκες σου να μην ειναι τοσο εντος.. και να κανεις πολλα χλμ καθε φορα που ζεσταινεται το μοτερ..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παίζουν ρόλο μόνο τα κιλά..

6.8/100χλμ δηλώνει η vw για το polo tsi, 7.8/χλμ δηλώνει η opel για τα astra j. Το ford focus που είναι και αυτό 1300κιλά και καίει γύρω στα 6.

Σε πραγματικές συνθήκες λογικά ανεβαίνει η κατανάλωση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 ώρες πριν, ktm13 είπε

Εμένα η κατανάλωση είναι μόνιμα 7,8 -7,9 

Με act φαντασου για να εχει πραγματικη καταναλωση 7-7,5λ!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το Astra 2011 με το βασικό μοτερ, οπως και το αντίστοιχο Corsa είναι χελώνες λογω χαμηλης ιπποδύναμης κι αυξημένου σχετικά βαρους. Σταυροκοπιεσαι και κατεβαζεις 2-3 σχέσεις για να κανεις μια προσπέραση. Με τα 115 θα πηγαίνει σαφως καλύτερα.

Επίσης εχει οπως και τα Focus ως το 09, άπειρα κουμπιά ελέγχου στον πίνακα οργανων, οπως προαναφέρθηκε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, EmpYristis είπε

Πάντως το Astra 2011 με το βασικό μοτερ, οπως και το αντίστοιχο Corsa είναι χελώνες λογω χαμηλης ιπποδύναμης κι αυξημένου σχετικά βαρους. Σταυροκοπιεσαι και κατεβαζεις 2-3 σχέσεις για να κανεις μια προσπέραση. Με τα 115 θα πηγαίνει σαφως καλύτερα.

Επίσης εχει οπως και τα Focus ως το 09, άπειρα κουμπιά ελέγχου στον πίνακα οργανων, οπως προαναφέρθηκε.

Απορω τετοια αμαξια ταφοι πως πουλανε!!!!!!!! Ουτε και εχουν χαμηλη καταναλωση...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Απορω τετοια αμαξια ταφοι πως πουλανε!!!!!!!! Ουτε και εχουν χαμηλη καταναλωση...

Οικονομική στενότητα.

Επίσης τα χιλιαδες rent a car, leasing που μετα πωλούνται ως μεταχειρισμένα στην πλειοψηφία τους ειναι οι βασικές εκδόσεις. Αυτές με.τασια, χωρις πατακια, κλπ..

Σε ομορφιά παντως και κρατημα ειναι το συγκεκριμένο Astra αρκετά καλό. Με το μοτέρ των 115 θα είναι αξιοπρεπέστατο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και πουλάνε λόγω κόστους οι φθηνές εκδόσεις.

Πριν από 10 χρόνια έπαιρνες με 14.000 τελική το Astra H (90hp). Στα ίδια χρήματα δεν υπήρχαν πολλές επιλογές για οικογενειακό αυτοκίνητο.  Ναι μεν αργή επιτάχυνση αλλά σε άλλους τιμές ήταν πολύ καλό για την εποχή του. Σε τελική ανάλυση για έναν οδηγό που οδηγάει χωρίς να κάνει τρελές προσπεράσεις σε επαρχιακούς δρόμους με μια λωρίδα ή σε ανηφόρες, μια χαρά είναι.

Ορισμένοι δίνουν 15000 για να πάρουν κάτι σουπερμινι κουβάδες. Τα οποία μπορεί να έχουν επιτάχυνση αλλά υστερούν σε άλλους τομείς.

Σήμερα πλέον βέβαια υπάρχουν κάποια μικρά αυτοκίνητα που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα μεγαλύτερης κατηγορίας. Αλλά και πάλι δεν κάνουν για κάποιον που χρειάζεται χώρους.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/3/2019 στις 1:56 ΠΜ, gia_nnis είπε

Απορω τετοια αμαξια ταφοι πως πουλανε!!!!!!!! Ουτε και εχουν χαμηλη καταναλωση...

Εσύ που μιλάς για κηδείες, τάφους και μνημόσυνα θα ήθελα να καταθέσεις μια λίστα με αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας και κυβισμού  είτε βενζίνη είτε πετρελαίου και φυσικά να μην είναι τούρμπο που να βάζουν φωτιά στην άσφαλτο. 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μια γρήγορη αναζήτηση, το καινούργιο μοντέλο που βλέπω του astra είναι πιο φθηνό από τον ανταγωνισμό (auris, golf). Ειδικά η έκδοση με 150 ίππους συμφέρει περισσότερο αλλά και ο κινητήρας turbo 1.0 παρά τα μόλις 105 άλογα έχει πολύ καλή ροπή.

Το ford focus έχει μια ανταγωνιστική έκδοση με 1.0 (125 ίππους) σε κοντινό κόστος αλλά αν ανέβεις στα 150 άλογα ξεφεύγει στην τιμή. Επίσης υπάρχει και το i30 σε κοντινό κόστος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.