Προς το περιεχόμενο

Έλεγχος ψυγειου αυτοκινήτου


Curtis76

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, Curtis76 είπε

την ωρα εκεινει ημουν σε συνεγερμο. Βγηκε το μωρο πρωτα εσβησα τη μηχανη και περιμενα να κρυωσει. Μετα εβαλα 4 λιτρα περιπου αντιψυκτικο και με ανοικτο καπο ειδα να γυρανε τα νερα οταν αρχισε να ανεβαζει θερμοκρασια (στα φυσικολογικα πλαισια) και να ξεκινανε τα δυο βεντιλατερ που εχει. Το ειδα αυτο 2-3 φορες και μετα γυρισα σπιτι. Απο προχθες παω στη δουλεια κανονικα περιπου 15 χιλιομετρα και δεν εχω δει καποια δυσλειτουργια.  Για σερβις το ειχα παει πριν 3 εβδομαδες και ειχα παρατηρηση απο το σερβισ και μετα οτι αργουσε να αποδοσει το καλοριφερ. Ενω παλια με το που αρχιζε να κινειται ο δεικτης θερμοκρασιας μπρουσε να βγαλει ζεστο αερα, εδω και τρεις εβδομαδες επρεπε να φταει πρωτα στη μεση. Τωρα να ξεχασαν να βαλουν νερο στο σερβις δε ξερω κατα ποσο παιζει.

Χωρίς να θέλω να σε θίξω δυστυχώς πολλοί νέοι ξεχνάνε να κοιτάξουν στάθμη νερού και λαδιού.

Βάζουν βενζίνη και πάνε.Μου λέει ο γιος μου "μπαμπά ανεβάζει θερμοκρασία μερικές φορές΄' πρέπει να χάνει νερά.Κοιτάζω το δοχείο διαστολής άδειο.Ρίχνω 1,5 λίτρο περίπου εντάξει.Κάνω κάτι βόλτες να ανεβάσει και να κυκλοφορήσει γυρνάω σχεδόν άδειο πάλι.Ρίχνω μισό με ένα λίτρο εντάξει.

Από τότε και μετά από 10 μέρες εντάξει το νερό.Δεν έχασε σταγόνα.Κοιτάμε συχνά το νερό και τα λάδια παιδιά.Για οποιοδήποτε λόγο μπορούν απλά να λείπουν γιατί π.χ. ο μάστορας που είχαμε πάει κάτι έβγαλε ξέχασε και δεν τα συμπλήρωσε.Η απλά δεν το έβαλε μπροστά να κάνει κύκλο το νερό ώστε να κάνει εξαέρωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον γυρισα απο το service. Πρεσαν το ψυγειο στο 1 bar. Δεν ειδαμε νερα αμεσως αλλα μετα απο πολυ ωρα (περιπου μιση) ειδα να δακριζει η ενωση της βασης του ψυγειου (πλαστικο) με το σωμα αλουμινου (νομιζω) των κυψελων. Το ειδαν και τα μαστορια. Με τα πολλα πολλα η λυση ηταν προθετο σφραγιστικό, αυριο θα ξερω αν εγινε δουλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Curtis76 είπε

λοιπον γυρισα απο το service. Πρεσαν το ψυγειο στο 1 bar. Δεν ειδαμε νερα αμεσως αλλα μετα απο πολυ ωρα (περιπου μιση) ειδα να δακριζει η ενωση της βασης του ψυγειου (πλαστικο) με το σωμα αλουμινου (νομιζω) των κυψελων. Το ειδαν και τα μαστορια. Με τα πολλα πολλα η λυση ηταν προθετο σφραγιστικό, αυριο θα ξερω αν εγινε δουλεια.

Ναι συνηθως απο κει ξεκιναει το προβλημα..

Αν μελλοντικα αλλαξεις ψυγειο προσεχε να ειναι σωστο στο πανω μερος γιατι πλεον στο εμποριο πουλανε πολλα σκουπιδια..!

Την εχουν πατησει πολλοι..!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Curtis76 είπε

λοιπον γυρισα απο το service. Πρεσαν το ψυγειο στο 1 bar. Δεν ειδαμε νερα αμεσως αλλα μετα απο πολυ ωρα (περιπου μιση) ειδα να δακριζει η ενωση της βασης του ψυγειου (πλαστικο) με το σωμα αλουμινου (νομιζω) των κυψελων. Το ειδαν και τα μαστορια. Με τα πολλα πολλα η λυση ηταν προθετο σφραγιστικό, αυριο θα ξερω αν εγινε δουλεια.

Επειδή και εγω Accord 2002 είχα , να ξέρεις οτι έχουμε αρκετά κοινά κυρίως σύστημα διεύθυνσης.

Να χρησιμοποιείς μόνο πράσινο αντιψυκτικό 

Εάν θές μπές στο Honda Redliners και γράψε .

Υπάρχουν άτομα απο τη Κρήτη ωστε να σε παροτρύνουν και για κάποιο συνεργείο της περιοχής.

Πόσα χιλιόμετρα έχει ο κινητήρας ?

Η ένδειξη βελόνας θερμοκρασίας μήπως κατεβαίνει?

Να ξέρεις οτι το παραφλού τα Honda εαν καψουν φλάντζα μπορεί να το περνάνε απο τα καυσαέρια

Και εμένα απο εκει έχανε το ψυγείο όπως εσένα.

Μήν βάζεις πρόσθετα , εάν μπορείς αγόρασε ενα εμπορίου Koyo , Valeo και μαζι και ενα θερμοστάτη .

Φυσιολογική φθορά για 16+ ετών αμάξι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Επειδή και εγω Accord 2002 είχα , να ξέρεις οτι έχουμε αρκετά κοινά κυρίως σύστημα διεύθυνσης.

Να χρησιμοποιείς μόνο πράσινο αντιψυκτικό 

Εάν θές μπές στο Honda Redliners και γράψε .

Υπάρχουν άτομα απο τη Κρήτη ωστε να σε παροτρύνουν και για κάποιο συνεργείο της περιοχής.

Πόσα χιλιόμετρα έχει ο κινητήρας ?

Η ένδειξη βελόνας θερμοκρασίας μήπως κατεβαίνει?

Να ξέρεις οτι το παραφλού τα Honda εαν καψουν φλάντζα μπορεί να το περνάνε απο τα καυσαέρια

Και εμένα απο εκει έχανε το ψυγείο όπως εσένα.

Μήν βάζεις πρόσθετα , εάν μπορείς αγόρασε ενα εμπορίου Koyo , Valeo και μαζι και ενα θερμοστάτη .

Φυσιολογική φθορά για 16+ ετών αμάξι 

To προσθετο μπηκε, ειναι προσωρινη λυση ξερω οτι καποια στιγμη θα πρεπει να το αλλαξω αλλα τουλαχιστον τωρα εχω χρονο να το ψαξω ηρεμα. Το ψυγειο το αρχικο το αλλαξα πριν 4 χρονια. Δηλαδη το μαμα αντεξε 2002-2014 και το δευτερο μολις 4 χρονια. Νομιζω οτι καπου 150€ είχα πληρώσει τοτε οποτε ηταν πολυ χαμηλης ποιοτητας. Η αλλαγη ειχε γινει απο τη Honda στη μεταμορφωση. Το μοτερ ειναι στα 220000 με ολα τα σερβις κανονικα. Το αμαξι μια χαρα ειναι απλα εδω στη κρητη αρχιζει και χαλαει απο τον ηλιο και την κακη βενζινη. Μου χαλασε ο προαισθητηρας λ και ακομα δε τον εχω αλλαξει εδω και μηνες. Πρεπει να βρω ατομα θα ψαξω τη εκει που λες. Η φλατσα ειναι αλουμινιου νομιζω και γι αυτο την γλίτωσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, gia_nnis είπε

 

Αν μελλοντικα αλλαξεις ψυγειο προσεχε να ειναι σωστο στο πανω μερος γιατι πλεον στο εμποριο πουλανε πολλα σκουπιδια..!

 

Δηλαδή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν χάνεις νερα από την ενωση που εχει το ψυγειο, απλα αλλαξε το. Το καλοκαίρι θα εχει πιο μεγαλο θεμα.

Οπως λεει και ο φιλος απο πάνω, ειχα το ιδιο προβλημα, αλλαξα ψυγειο με καινουργιο σε ενα 6μηνο το ιδιο, εβαλα πιο ακριβο και λύθηκε. Για το μοντελο σου λογικα θα υπαρδουν ακομα και αλουμινιου. Το σφραγιστικό να ξερεις οτι φραζουν και διόδους στο κυκλωμα και οχι μονο τρυπες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...