Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, G.bar είπε


  Επειδή έχω και ενα golf 4 1600 σχεδόν 20ετίας που καιει άνετα 20 ευρω στα 100 χλμ έχω συνηθισει και εγώ την οδήγηση κότας που δεν προσπερνάει ούτε ποδήλατο σε κατηφόρα. Με αυτή την οδήγηση στο C-HR που είναι και 1400kg είμαι εύκολα στο 3,5/100. Το ελαφρύ πόδι του καθενός είναι σχετικό. Εμένα με έχει καταστρεψει το όργανο που έχει στη θέση του στροφόμετρου και εχει ενδείξεις πότε, οδηγάς με μπαταρία, πότε με βενζινοκινητηρα οικονομικά και πότε με σκοπό τις επιδόσεις. Όταν το βλεπω και ξεπερνάει το ECO αφήνω γκαζι και παίρνω βαθιες αναπνοές γιατί φοβάμαι οτι θα δώσω μια περιουσία στο βενζινά. Είναι καταλοιπα απο το golf που ελπίζω να ξεπεραστουν άμεσα γιατι με βρίζει μέχρι και η γυναίκα μου οταν σε ανοιχτο δρόμο παω με 80. 

 

κατα κάποιο τρόπο μοιάζουμε ,

Εχω bora 1600 tou 99 , χοντρικά οπως το λες 20€ στα 100 χλμ , συνηθισμένος και εγώ στην ίδια οδήγηση τυπου κότας ...

Εχω yaris Hybrid 2019 , με τον ιδιο τρόπο οδήγησης κότας εχω καταφέρει  χοντρικά 4,6λτ./100 κμ (με 33λτ 720χλμ) παντα με eco mode ενεργοποιημένο και στην άκρη του ματιού συνεχεια το eco mode οσο γίνεται να ναι στην μέση και κάτω απο αυτην, μετρημένο απο λαμπάκι σε fullarisma  το trip ειχε μικρή απόκλιση 4,5 lt/100

(σσ οδήγηση κοτας για μένα 30χαω σε πολή αντι για 40 , και 90χαω σε εθνική οδο )

 

  • Like 1
  • Απαντ. 251
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Παντου στην Ελλαδα βρισκεις να βαλεις αεριο, ποτε κανενα προβλημα δεν θα αντιμετωπισει.

 

Το δικτυο για φυσικο αεριο ειναι ακομα πολυ μικρο .

Δημοσ.
1 ώρα πριν, aGka8l είπε

κατα κάποιο τρόπο μοιάζουμε ,

Εχω bora 1600 tou 99 , χοντρικά οπως το λες 20€ στα 100 χλμ , συνηθισμένος και εγώ στην ίδια οδήγηση τυπου κότας ...

Εχω yaris Hybrid 2019 , με τον ιδιο τρόπο οδήγησης κότας εχω καταφέρει  χοντρικά 4,6λτ./100 κμ (με 33λτ 720χλμ) παντα με eco mode ενεργοποιημένο και στην άκρη του ματιού συνεχεια το eco mode οσο γίνεται να ναι στην μέση και κάτω απο αυτην, μετρημένο απο λαμπάκι σε fullarisma  το trip ειχε μικρή απόκλιση 4,5 lt/100

(σσ οδήγηση κοτας για μένα 30χαω σε πολή αντι για 40 , και 90χαω σε εθνική οδο )

Πιστεύω ότι είναι προτιμώτερο να δώσεις 10€ παραπάνω παρά να ενοχλείς τους γύρω σου και να δημιουργείς κινδύνους ταξιδεύοντας με 90 σε δρόμους με όριο 120. Συνεπώς οι καταναλώσεις καλό είναι να τις μετράμε με ορθολογιστηκά κριτήρια, ούτε 160χλμ/ώρα αλλά ούτε και 90...

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, squib είπε

Πιστεύω ότι είναι προτιμώτερο να δώσεις 10€ παραπάνω παρά να ενοχλείς τους γύρω σου και να δημιουργείς κινδύνους ταξιδεύοντας με 90 σε δρόμους με όριο 120. Συνεπώς οι καταναλώσεις καλό είναι να τις μετράμε με ορθολογιστηκά κριτήρια, ούτε 160χλμ/ώρα αλλά ούτε και 90...

το ακούσαμε και αυτό. αν πηγαίνεις με λιγότερα χιλιόμετρα από ότι είναι το μέγιστο όριο της εθνικής τότε είσαι επικίνδυνος για τους άλλους....

90 στην τέρμα δεξιά λωρίδα είναι επικίνδυνο; για ποιον; γι'αυτόν που τρέχει στην ΛΕΑ ή γι'αυτόν που προσπερνάει από δεξιά;

Επεξ/σία από karaLRS
  • Like 7
  • Thanks 3
Δημοσ.

Η απάντηση είναι Diesel μέχρι 1600cc, αυτόματο και κατά προτίμηση ευρωπαϊκό. Μην ακούω για Toyota που είναι απλώς μια μηχανή μέσα σε ένα "κουτί" (αν το δείτε λυμένο θα καταλάβετε).

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, karaLRS είπε

το ακούσαμε και αυτό. αν πηγαίνεις με λιγότερα χιλιόμετρα από ότι είναι το μέγιστο όριο της εθνικής τότε είσαι επικίνδυνος για τους άλλους....

90 στην τέρμα δεξιά λωρίδα είναι επικίνδυνο; για ποιον; γι'αυτόν που τρέχει στην ΛΕΑ ή γι'αυτόν που προσπερνάει από δεξιά;

δε θα μπω σε αντιπαράθεση για το προφανές. Όταν κινείσαι πιο αργά σε ένα δρόμο σε σχέση με τους άλλους (εντός λογικών ορίων όχι να πηγαίνουν με 200 όλοι) αποτελείς εμπόδιο. Τέτοια εμπόδια είναι συνήθως τα μεγάλα και βαριά οχήματα όπως τα φορτηγά και τα λεωφορεία . Φαντάσου λοιπόν σε δρόμο με 2 λωρίδες και όριο 120 ή 130 κάποιος δεξιά να πηγαίνει με 90. Σκέψου πόσες αλλάγες λωρίδας προκαλεί όχι σε αυτούς που υπερβαίνουν το όριο αλλά κινούνται με 110 και πρέπει να βγούν σε λωρίδα που όλοι πάνε με 120 ή 130. Για πιο λόγο? Για να μη κάψει 10 ευρώ παραπάνω αυτός που έχει υβδριδικό των 20.000 ευρώ. Τα φορτηγά είναι υποχρεωμένα από το νόμο και καλά κάνουν να κινούνται με χαμηλό όριο. 

Με ένα γρήγορο google search θα δείς ότι είναι επικίνδυνο να κινείσαι αργά σε εθνικές. Σε μερικές χώρες υπάρχει και σχετικό πρόστιμο. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο επικίνδυνο με τον αυτόν που πάει με 180 με όριο 120 αλλά και πάλι είσαι μέρος του προβλήματος.

  • Like 5
Δημοσ.

Για καποιο τυπου CNG τι λετε? Πχ seat leon...η seat ibiza. Διακρινω ιδια οικονομια σε διαφορα τεστ. Απο αξιοπιστια δε ξερω βεβαια

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, giantzeron είπε

Για καποιο τυπου CNG τι λετε? Πχ seat leon...η seat ibiza. Διακρινω ιδια οικονομια σε διαφορα τεστ. Απο αξιοπιστια δε ξερω βεβαια

Έχω το ibiza 11 μήνες κι έχω διανύσει σχεδόν 32.000χλμ  https://www.spritmonitor.de/en/detail/935763.html

Με ένα γέμισμα 11 κιλών κάποιοι κάτοχοι του (που έχω μιλήσει) κάνουν σχεδόν 230χλμ εντός πόλης , εγώ λόγω κίνησης στην "Εγνατία κυρίως κάνω ~280χλμ , το νέο σκάφος θα έχει μεγαλύτερη δεξαμενή *(ες) φ.α. , μικρότερη βενζίνης (9λιτρα) και 6αρι σαζμαν.'Οπως και το arona . 

Από αξιοπιστία δε ξέρει κανείς , σα καύσιμο υπάρχει χρόνια , απλά τώρα μεγάλωσε η γκάμα αυτοκινήτων με το vag group , παλιά ήταν κυρίως σε Fiat .

Λόγω του budget σου , αν ήμουν στη θέση σου θα πήγαινα σε leon , στο νέο σκάφος με τους ψηφιακούς πινακες οργάνων εσωτερικά , το νέο κινητήρα 1500κ.εκ με 130 άλογα και dsg κιβώτιο , σε συνδυασμό με Αdaptive Cruise Control .

Σαν έξοδα τα 2 service /15.000χλμ μου κόστισαν από ~105€ . Τέλη κυκλοφορίας πέρυσι και φέτος 0€

  • Confused 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, G.bar είπε

ε αυτή την οδήγηση στο C-HR που είναι και 1400kg είμαι εύκολα στο 3,5/100. Το ελαφρύ πόδι του καθενός είναι σχετικό. Εμένα με έχει καταστρεψει το όργανο που έχει στη θέση του στροφόμετρου και εχει ενδείξεις πότε, οδηγάς με μπαταρία, πότε με βενζινοκινητηρα οικονομικά και πότε με σκοπό τις επιδόσεις. Όταν το βλεπω και ξεπερνάει το ECO αφήνω γκαζι και παίρνω βαθιες αναπνοές γιατί φοβάμαι οτι θα δώσω μια περιουσία στο βενζινά.

Ακριβώς έτσι και εγώ. Το προσωπικό μου αμάξι είναι ένα corolla hatchback του 2000 το 1.3 αλλά το 6ταχυτο. Κατανάλωση 6-7 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Στην πόλη καίει τα άντερα του (αναλογικά πάντα). Οταν λοιπόν ξέρω ότι θέλω να κυκλοφορήσω μέσα στην πόλη παίρνω της αδερφής μου το C-HR και πραγματικά αισθάνομαι άλλος άνθρωπος πίσω από το τιμόνι. Ναι μεν κοιτάω σαν τρελός το σύστημα ECO αλλά η οικονομία στην τσέπη μου δεν λέγεται. Για τέτοιο αμάξι με τέτοιο βάρος και τέτοιο σχέδιο να έχει τέτοια κατανάλωση φαντάζει σαν ψέμα αλλά δεν είναι. 

Θυμάμαι χρόνια πριν οι βόλτες με το αμάξι μέσα στην πόλη μόνος μου με την μουσικάρα μου ήταν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. Εχω μια δεκαετία που το έχω κόψει αυτό. Με το C-HR ξαναβρήκα τον εαυτό μου. Κυκλοφορώ μέσα στην πόλη χωρίς κανένα πρόβλημα πλέον όποτε έχω το αμάξι στα χέρια μου. 

Και παιδιά χαλαρώστε λίγο με τις λεπτομέρειες του πως φορτίζει η μπαταρία του υβριδικού, δεν είμαι φωστήρας, το point είναι ότι το σύστημα δουλεύει και ωφελεί άπειρα την τσέπη σου και ότι δεν χρειάζεσαι πρίζες. Είναι αυτόματο. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχω ξανά γράψει τα ίδια. Κάτοχος υβριδικού civic 2009 μοντέλο, μετατροπή σε Υγραεριο.

Ο δείκτης μέσης κατανάλωσης μέσα στην πόλη παίζει από 6 μέχρι 6.5 λίτρα. Σε ταξίδι όμως έχω πετύχει 4.8 λίτρα με χαμηλές ταχύτητες και 5 με 5.1 με ταχύτητες μέχρι 110.

 

Πιο παλιό σύστημα και διαφορετικό από τουοτα που δουλεύει πολύ περισσότερο υβριδικα (αν θέλετε ηλεκτρικά μέχρι 50χιλ/ωρα)

Δημοσ.

Ότι και να πείτε.. Όσο και να το πάτε αργά και επικίνδυνα για να γράψει μια φορά 3.7λτ δεν αλλάζει το ότι αυτή την στιγμήν το ΦΑ είναι ποιό οικονομικό 

Δημοσ.

Πριν λίγο έβγαλα τη φωτό, yaris hybrid 2018, η κατανάλωση που βλέπετε είναι μετρημένη στα τελευταία 300km περίπου και αφορά κίνηση αποκλειστικά μέσα στην πόλη. Με νορμάλ οδήγηση υπόψιν.

58968128_430714650819471_1809765614986723328_n.jpg

Δημοσ.

offtopic

Το κατώτατο όριο ταχύτητας σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας είναι τα 70 km/h (άρθρο 29, παρ. 1).

Από 'κει και πέρα, γιατί το φορτηγό (όπου δεν μπορείς να δεις εύκολα τι συμβαίνει μπροστά του) είναι ok να κινείται με 90 km/h στη δεξιά λωρίδα, ενώ ένα επιβατηγό είναι επικίνδυνο;

  • Like 2
Δημοσ.

Το 90 ειναι μια χαρα αλλα οταν αναφέρεται εδώ είναι στάνταρ 80 και μεσαία. 😋😋😋

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...