Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Το θέμα είναι πως δεν έχουν εγκοπές που να φαίνεται πόσο σφίξιμο θέλει για πόσα bar και ούτε εμπιστεύομαι την προρύθμιση από το μάστορα ή από το εργοστάσιο για ένα τέτοιο εξάρτημα των 3 ευρώ. Οπότε όπως το καταλαβαίνω ο μόνος σίγουρος τρόπος είναι να συνδεθεί με μανόμετρο (που δύσκολα θα μπορούμε να ελέγξουμε την πίεση του κυκλώματος) και να μαντέψουμε στο περίπου πόσο πρέπει να σφίξουμε το ελατήριο για να έχουμε τα επιθυμητά 1,5 bar. Εκτός αν υπάρχει πιο έξυπνος τρόπος.

Εύκολα τσεκάρεται η προ ρύθμιση της άλλα θέλει κάποια εξάρτημα - εργαλεία μια χειραντλια νερού κλπ Εγώ έβαλα έναν αυτόματο πλήρωσης που έχω καβατζα για τη θέρμανση Παντως σε  1,5 bar. αν ανοίγει δεν θα δουλεύει το σύστημα  Η δική μου εκτίμηση είναι τα 2,5 για άνοιγμα  καθ όσον  ελάχιστοι ηλιακοί σκεπάζονται σχολαστικά Τωρα οι κατασκευαστες δεν θα ρίσκαραν μια κακορυθμισμένη βαλβίδα Τι θα κέρδιζαν Και μην ξεχνάς οτι έχουν πεταχτεί πολλα τουμποραματα που βοήθησαν για τα χειρότερα κι ας φωνάζει ο γιουτιουμπερας για σύνδεση με ανοξείδωτη 

12 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Επίσης να υποθέσω ότι μια τέτοια βαλβίδα καλά είναι να αλλάζεται κάθε 2-3 χρόνια. Επειδή λοιπόν περιπλέκεται κάτι το οποιο φαινομενικά είναι εντελώς απλό, νομίζω καλά είναι να μπαίνει ένα δοχείο διαστολής κλειστού κυκλώματος πριν τη βαλβίδα για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

εννοείται  

  • Thanks 1
  • Απαντ. 9,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Όπως τη βλέπω δεν είναι πολύ διαφορετική από αυτές που έχει το skroutz (σαν αυτή που έβαλα πιο πάνω).

Εδώ φαίνεται η πάνω μεριά που ρυθμίζεται με αλενάκι (αντί για ίσιο κατσαβίδι), η πλάγια όψη που φαίνεται μέσα το ελατήριο από την τρυπούλα που γίνεται η εκτόνωση, και η κάτω όψη που φαίνεται η μεμβράνη.

image.png.dfbecab32c782edb4b1e68f82afca585.png

image.png.74bb77cfcbcb4f33ca48b647da63977a.png

image.png.663324b74321c4ee3f625aaa3eb02906.png

Το θέμα είναι πως δεν έχουν εγκοπές που να φαίνεται πόσο σφίξιμο θέλει για πόσα bar και ούτε εμπιστεύομαι την προρύθμιση από το μάστορα ή από το εργοστάσιο για ένα τέτοιο εξάρτημα των 3 ευρώ. Οπότε όπως το καταλαβαίνω ο μόνος σίγουρος τρόπος είναι να συνδεθεί με μανόμετρο (που δύσκολα θα μπορούμε να ελέγξουμε την πίεση του κυκλώματος) και να μαντέψουμε στο περίπου πόσο πρέπει να σφίξουμε το ελατήριο για να έχουμε τα επιθυμητά 1,5 bar. Εκτός αν υπάρχει πιο έξυπνος τρόπος.

Επίσης να υποθέσω ότι μια τέτοια βαλβίδα καλά είναι να αλλάζεται κάθε 2-3 χρόνια. Επειδή λοιπόν περιπλέκεται κάτι το οποιο φαινομενικά είναι εντελώς απλό, νομίζω καλά είναι να μπαίνει ένα δοχείο διαστολής κλειστού κυκλώματος πριν τη βαλβίδα για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

Δοχείο Διαστολής Ηλιακού Χάλκινο 0,9 L (Φούσκα Ηλιακού) 3202 ΑΡΣ-ΘΗΛ

Κατά προτίμηση με δύο βαλβίδες:

image.png.b70b1d4ba3301a164054fe7950ca07ca.png

Αν και ο φίλος το αναφέρει, επειδή ίσως μπορεί να "χαθεί" μέσα στο κείμενο, να επισημάνω για τους μη σχετικούς ότι αυτό που λέμε γενικά σαν "δοχείο διαστολής" υπάρχει σε δύο τύπους:

  • Το "κανονικό" δοχείο διαστολής (κλειστού κυκλώματος, όπως ανέφερε και ο φίλος) το οποίο έχει μεμβράνη που χωρίζει σε δύο τμήματα. Στο ένα βρίσκεται το προς διόγκωση υγρό και στο άλλο κάποιο αέριο που συμπιέζεται όταν αυξηθεί η πίεση
  • Το δοχείο πλήρωσης, το οποίο πρακτικά είναι ένα άδειο δοχείο στο οποίο βρίσκει χώρο να διογκωθεί το υγρό (πχ του ηλιακού) και να ανοίξει το ασφαλιστικό μόνο στην περίπτωση μεγάλης πίεσης. Και μετά, όταν "πέσει" η πίεση να ξαναμπεί το υγρό στο κύκλωμα

Γενικά μιλώντας, σπανίως θα δει κανείς σε ηλιακό "δοχείο διαστολής" και αυτή η "φούσκα" που μπαίνει συνήθως είναι πρακτικά "δοχείο πλήρωσης". Τώρα στο κατά πόσο χρειάζεται το όποιο δοχείο και αν αρκεί αυτό να είναι "πλήρωσης" ή πρέπει να είναι "διαστολής" υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Πάντως, σαν τυφλοσούρτη, όποιος πάει να πάρει και του στοιχίσει πχ 20€ τότε σίγουρα ΔΕΝ πήρε "διαστολής". Επίσης αν κοιτάξει μέσα στην τρύπα και βλέπει...απέναντι, πάλι ένα απλό δοχείο πήρε

  • Thanks 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Αν και ο φίλος το αναφέρει, επειδή ίσως μπορεί να "χαθεί" μέσα στο κείμενο, να επισημάνω για τους μη σχετικούς ότι αυτό που λέμε γενικά σαν "δοχείο διαστολής" υπάρχει σε δύο τύπους:

  • Το "κανονικό" δοχείο διαστολής (κλειστού κυκλώματος, όπως ανέφερε και ο φίλος) το οποίο έχει μεμβράνη που χωρίζει σε δύο τμήματα. Στο ένα βρίσκεται το προς διόγκωση υγρό και στο άλλο κάποιο αέριο που συμπιέζεται όταν αυξηθεί η πίεση
  • Το δοχείο πλήρωσης, το οποίο πρακτικά είναι ένα άδειο δοχείο στο οποίο βρίσκει χώρο να διογκωθεί το υγρό (πχ του ηλιακού) και να ανοίξει το ασφαλιστικό μόνο στην περίπτωση μεγάλης πίεσης. Και μετά, όταν "πέσει" η πίεση να ξαναμπεί το υγρό στο κύκλωμα

Γενικά μιλώντας, σπανίως θα δει κανείς σε ηλιακό "δοχείο διαστολής" και αυτή η "φούσκα" που μπαίνει συνήθως είναι πρακτικά "δοχείο πλήρωσης". Τώρα στο κατά πόσο χρειάζεται το όποιο δοχείο και αν αρκεί αυτό να είναι "πλήρωσης" ή πρέπει να είναι "διαστολής" υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Πάντως, σαν τυφλοσούρτη, όποιος πάει να πάρει και του στοιχίσει πχ 20€ τότε σίγουρα ΔΕΝ πήρε "διαστολής". Επίσης αν κοιτάξει μέσα στην τρύπα και βλέπει...απέναντι, πάλι ένα απλό δοχείο πήρε

Μπορείς να παραθέσεις κάποιο δοχείο διαστολής κλειστού με φούσκα;

Εγώ είχα αγοράσει παλιά αυτό στη φωτό της προηγούμενης σελίδας στα 25 ευρώ.Οντως άπλο δοχείο.Εβλεπα από την μια τρύπα στην άλλη διαμπερές δηλαδή χαχα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, sonikk είπε

Μπορείς να παραθέσεις κάποιο δοχείο διαστολής κλειστού με φούσκα;

Εγώ είχα αγοράσει παλιά αυτό στη φωτό της προηγούμενης σελίδας στα 25 ευρώ.Οντως άπλο δοχείο.Εβλεπα από την μια τρύπα στην άλλη διαμπερές δηλαδή χαχα 

Μπορείς να googlάρεις "δοχείο διαστολής ηλιακού" και θα σου βγάλει και τα μεν και τα δε.

Δεν είναι δοχείο διαστολής "με φούσκα" που λες. Απλά το δοχείο διαστολής ΕΙΝΑΙ η φούσκα που βλέπεις από πάνω. 

Αυτά που είναι με μεμβράνη και αέριο (για αυτά μάλλον ρωτάς) είναι συνήθως μεγαλύτερης χωρητικότητα (απ' όσο μπορώ να ξέρω δεν είναι μισό ή ένα λίτρο όπως τα πλήρωσης) και όταν χρησιμοποιούνται συνήθως μπαίνουν στο κύκλωμα του νερού χρήσης για να μην στάζει ο ηλιακός όταν ανεβαίνει η πίεση.

Για να το κλείσουμε, αυτά που βλέπεις ΠΑΝΩ από τα καζάνια των ηλιακών είναι (θα βάλω τη λέξη "σχεδόν") όλα πλήρωσης κι έχει επικρατήσει (λανθασμένα?) να λέγονται "διαστολής". Βέβαια στην πράξη είναι χώρος για διαστολή του υγρού οπότε δεν είναι άκυρη η ονομασία. Απλά "μπλέκει" με τον άλλο τύπο, στις συζητήσεις που κάνουμε εμείς οι άσχετοι 

Επεξ/σία από haris_216
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, haris_216 είπε

Μπορείς να googlάρεις "δοχείο διαστολής ηλιακού" και θα σου βγάλει και τα μεν και τα δε.

Δεν είναι δοχείο διαστολής "με φούσκα" που λες. Απλά το δοχείο διαστολής ΕΙΝΑΙ η φούσκα που βλέπεις από πάνω. 

Αυτά που είναι με μεμβράνη και αέριο (για αυτά μάλλον ρωτάς) είναι συνήθως μεγαλύτερης χωρητικότητα (απ' όσο μπορώ να ξέρω δεν είναι μισό ή ένα λίτρο όπως τα πλήρωσης) και όταν χρησιμοποιούνται συνήθως μπαίνουν στο κύκλωμα του νερού χρήσης για να μην στάζει ο ηλιακός όταν ανεβαίνει η πίεση.

Για να το κλείσουμε, αυτά που βλέπεις ΠΑΝΩ από τα καζάνια των ηλιακών είναι (θα βάλω τη λέξη "σχεδόν") όλα πλήρωσης κι έχει επικρατήσει (λανθασμένα?) να λέγονται "διαστολής". Βέβαια στην πράξη είναι χώρος για διαστολή του υγρού οπότε δεν είναι άκυρη η ονομασία. Απλά "μπλέκει" με τον άλλο τύπο, στις συζητήσεις που κάνουμε εμείς οι άσχετοι 

Επομένως δεν υπάρχει δοχείο κλειστού με μεμβράνη άρα σωστή επιλογή έκανα 

Επεξ/σία από sonikk
Δημοσ.

Σήμερα ήρθα αντιμέτωπος με άλλο. Ανέβηκα να δω σε τι κατάσταση είναι ο ηλιακός και ήταν κάτω το πάτωμα γεμάτο με μπλε υγρό, τα πάνελ σαν να είχαν υγρασία εσωτερικά και μάλιστα στο ένα να βλέπεις νερό και άλατα και να στάζει από την μια μεριά. Maltezos Inox 200 lt 8 ετών. Πριν 2 μέρες δεν είχε τίποτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...