Προς το περιεχόμενο

The Batman - Matt Reeves new movie


gnsX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 560
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλος-χρυσος ο  Pattinson αλλα δεν μου γεμιζει το ματι για Batman.Εχει καταντησει λιγο γελοιο να δινουν εκατομμυρια  σε celebrities να κανουν τους υπερηρωες οταν ειναι φανερο οτι πριν παρουν τον ρολο αυτοι ουτε ηξεραν αν οι δισκοι στις μπαρες ειναι στρογγυλοι η τετραγωνοι.Ο ρολος του Batman χρειαζεται μια αλφα αθλητικοτητα.Αναλογη περιπτωση και η Brie Larson που στο Cpt Marvel δεν μπορει να παρει τα ποδια της.

Απο την αλλη δεν εχω καποια ιδιαιτερη αδυναμια στον Keanu Reeves-προτιμω τους ασιατες martial artists ηθοποιους-αλλα τον παραδεχομαι για το ποσο σκληρα εχει δουλεψει ολα αυτα τα χρονια στο γυμναστηριο και στο dojo και δεν ειναι μονο φρου φρου κι αρωματα.

Επεξ/σία από mecanomecano
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι πει ο κύριος για τον Batman. 

ΓΙα εμένα, άλλη μια ταινία για κατέβασμα για να δω έναν angsty τύπο να παίζει το Ninja Με στολή νυχτερίδας.
 

 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μισο, η Lois γκρινιαζει στον Clark για το gender pay gap στην ομώνυμη σειρα; αχαχαχαχα 😆

παντως εχει αδικο για τα αρχετυπα, αυτα αλλαζουν και προσαρμοζο νται αναλογα με τις εποχες.

ο Batman ξεκινησε ως pulp ηρωας, ο οποιος κουβαλουσε πιστολι και σκοτωνε τους αντιπαλους του. Το no kill ΜΟ του ηρθε αργοτερα για να αποφυγει την λογοκρια του  Comics Code Authority  που ειχε επιβληθει απο το 50 μεχρι το 70. Ο ηρωας εγινε πιο παιδικος και κατεληξε στον campy τηλεοπτικο Batman του 60 με τον οποιο μεγαλωσε μια ολοκληρη γενια. Tελη του 70, αρχισε ο ηρωας να επιστρεφει στις σκοτεινες ριζες του, και θεμελιωθηκε ως σκοτεινος ηρωας το 80 και το 90 με τα κομιξ, τις ταινιες του Burton και το TAS καρτουν.

Ιδιες ριζικες αλλαγες ειχε και ο Superman. H κορυφαια δουλεια του John Byrne το 80 αλλαξε το μισο lore του, και πρακτικα ειναι η εκδοση που γνωριζουμε μεχρι σημερα με καποιες μικροτερες αλλαγες απο οτε.

Συμφωνω ομως οτι πρεπει να υπαρχει ενα core template πανω στο οποιο θα χτιζεται καθε φορα ενα καινουργιο iteration του χαρακτηρα. Το προβλημα ομως ειναι οτι ο καθε σκηνοθετης ειτε δεν θα γνωριζει αυτο το template, γιατι δεν μεγαλωσε με κομιξ, ειτε πολυ απλα δεν θα τον ενδιαφερει καθολου μια πιστη αποδοση γιατι θελει να κανει το δικο του.

ειναι χαρακτηριστικη η ιστορια του Kevin Smith για το πως λειτουργει και σκεφτεται το Hollywood, οταν του ζητηθηκε να γραψει ενα σεναριο για μια Batman ταινια. για οποιος δεν την ξερει, δειτε την στο youtube, ειναι πραγματικο (και ξεκαρδιστικο) eye opener. και ο λογος που δεν θα εχουμε ποτε ταινια με τον "definitive" Βatman.

παντως προσωοπικα, ειμαι αισιοδοξος για αυτο το project. το κομιξ στο οποιο βασιζεται ειναι καλο, ο σκηνοθετης θελει να ειναι η ταινια στα προτυπα του noir, νταξ, αν ο πρωταγωνιστης κανει και μια αξιομνημονευτη ερμηνεια, ισως βγει κατι πραγματικα δυνατο. ιδωμεν.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, KilliK είπε

μισο, η Lois γκρινιαζει στον Clark για το gender pay gap στην ομώνυμη σειρα; αχαχαχαχα 😆

παντως εχει αδικο για τα αρχετυπα, αυτα αλλαζουν και προσαρμοζο νται αναλογα με τις εποχες.

ο Batman ξεκινησε ως pulp ηρωας, ο οποιος κουβαλουσε πιστολι και σκοτωνε τους αντιπαλους του. Το no kill ΜΟ του ηρθε αργοτερα για να αποφυγει την λογοκρια του  Comics Code Authority  που ειχε επιβληθει απο το 50 μεχρι το 70. Ο ηρωας εγινε πιο παιδικος και κατεληξε στον campy τηλεοπτικο Batman του 60 με τον οποιο μεγαλωσε μια ολοκληρη γενια. Tελη του 70, αρχισε ο ηρωας να επιστρεφει στις σκοτεινες ριζες του, και θεμελιωθηκε ως σκοτεινος ηρωας το 80 και το 90 με τα κομιξ, τις ταινιες του Burton και το TAS καρτουν.

Ιδιες ριζικες αλλαγες ειχε και ο Superman. H κορυφαια δουλεια του John Byrne το 80 αλλαξε το μισο lore του, και πρακτικα ειναι η εκδοση που γνωριζουμε μεχρι σημερα με καποιες μικροτερες αλλαγες απο οτε.

Συμφωνω ομως οτι πρεπει να υπαρχει ενα core template πανω στο οποιο θα χτιζεται καθε φορα ενα καινουργιο iteration του χαρακτηρα. Το προβλημα ομως ειναι οτι ο καθε σκηνοθετης ειτε δεν θα γνωριζει αυτο το template, γιατι δεν μεγαλωσε με κομιξ, ειτε πολυ απλα δεν θα τον ενδιαφερει καθολου μια πιστη αποδοση γιατι θελει να κανει το δικο του.

ειναι χαρακτηριστικη η ιστορια του Kevin Smith για το πως λειτουργει και σκεφτεται το Hollywood, οταν του ζητηθηκε να γραψει ενα σεναριο για μια Batman ταινια. για οποιος δεν την ξερει, δειτε την στο youtube, ειναι πραγματικο (και ξεκαρδιστικο) eye opener. και ο λογος που δεν θα εχουμε ποτε ταινια με τον "definitive" Βatman.

παντως προσωοπικα, ειμαι αισιοδοξος για αυτο το project. το κομιξ στο οποιο βασιζεται ειναι καλο, ο σκηνοθετης θελει να ειναι η ταινια στα προτυπα του noir, νταξ, αν ο πρωταγωνιστης κανει και μια αξιομνημονευτη ερμηνεια, ισως βγει κατι πραγματικα δυνατο. ιδωμεν.

Τα αρχέτυπα δεν αλλάζουν. Όταν παγιωθεί ο ήρωας , είναι αυτό που είναι και δεν αλλάζει. Γιαυτό άλλωστε υπάρχουν 50+ χρόνια τώρα σχεδόν απαράλλαχτα και τώρα πάνε να το γυρίσουν όπως μπορούν βγάζοντας ΣΥΝΕΧΕΙΑ reboots που κανένας δεν τα δέχεται ως νέα. Ο Ben Reily και ο Mike Morales δεν είναι ο Spiderman , ούτε ο Superman Και ο Batman σκοτώνουν ή είναι μαύροι. Καποιες εκδοχές είναι, αλλά δεν είναι αρχέτυπα. Το lore μπορεί να μεταβάλλεται ως ένα σημείο αλλά ο Superman έχει μεγαλώσει από τους Kent , έρχεται από τον Krypton και ο Batman έχασε τους γονείς του όταν ήταν παιδί. 

Ο Batman δε θέλει να παραιτηθεί από Batman ούτε ο Superman ψάχνει να βρει τον εαυτό του.

Δεν είναι αισιόδοξο το Project γιατί ο Bruce Wayne δεν είναι ένα παιδί με νευρώσεις. Το έχει ξεπεράσει, θέλει να βοηθήσει τους άλλους, χτιζει την δικιά του οικογένεια, έχει χιούμορ, κάνει φίλους , δεν βγάζει το θυμό του σπάζοντας στο ξύλο κακούς, δεν είναι ο Punisher ούτε ο Daredevil. Τα έχει βρει με τον εαυτό του. Δεν γυρνάμε στην εφηβική του ηλικία για να τον ψυχολογήσουμε , να τον αποδομήσουμε κλπ.

Ειδικά ο τελευταίος, είναι ο ρόλος που αποδίδουν στον Batman τον τελευταίο καιρό στο Hollywood. Ε ο Batman δεν είναι ο Daredevil. 

Θα δούμε άλλη μια εκδοχή του Batman , αλλά δε θα είναι ο Batman. Θα είναι ο Daredevil μόνο που δε θα είναι τυφλός. 

Μπορεί και σα τον Batman του Nolan να θέλει να παραιτηθεί από το να σώνει παιδιά που είναι θύματα βίας. Μεγάλος ήρωας , πραγματικό πρότυπο. ''Αρκετά ασχολήθηκα , έκανα τη δουλειά μου , θα βγω στη σύνταξη να πίνω καφεδάκια στο Παρίσι'' -Batman 

Αυτές τις ανιδιοτελής αρχές τις έχει ξεχάσει το Hollywood , τις θεωρεί αφελείς και passe. Και εμείς καταναλώνουμε κάθε novelty και μέσα μας όλο και φθίνει ο αρχέτυπος aspirational hero.

Επεξ/σία από Dakonblackblade
  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
8 hours ago, KilliK said:

ειναι χαρακτηριστικη η ιστορια του Kevin Smith για το πως λειτουργει και σκεφτεται το Hollywood, οταν του ζητηθηκε να γραψει ενα σεναριο για μια Batman ταινια. για οποιος δεν την ξερει, δειτε την στο youtube, ειναι πραγματικο (και ξεκαρδιστικο) eye opener. και ο λογος που δεν θα εχουμε ποτε ταινια με τον "definitive" Βatman.

Έχει κι ιστορία για Batman μετά την κλασική του Superman με τον Nicolas Cage? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Thresh είπε

Έχει κι ιστορία για Batman μετά την κλασική του Superman με τον Nicolas Cage? 

oυπς σωστος, η ιστορια ηταν για τον Superman. μπερδευτηκα γιατι ο παραγωγος (Jon Peters) στην ιστορια, ειναι ο ιδιος που ειχε γυρισει και τα Batman του Burton.

 

5 ώρες πριν, Dakonblackblade είπε

Τα αρχέτυπα δεν αλλάζουν. Όταν παγιωθεί ο ήρωας , είναι αυτό που είναι και δεν αλλάζει. Γιαυτό άλλωστε υπάρχουν 50+ χρόνια τώρα σχεδόν απαράλλαχτα και τώρα πάνε να το γυρίσουν όπως μπορούν βγάζοντας ΣΥΝΕΧΕΙΑ reboots που κανένας δεν τα δέχεται ως νέα. Ο Ben Reily και ο Mike Morales δεν είναι ο Spiderman , ούτε ο Superman Και ο Batman σκοτώνουν ή είναι μαύροι. Καποιες εκδοχές είναι, αλλά δεν είναι αρχέτυπα. Το lore μπορεί να μεταβάλλεται ως ένα σημείο αλλά ο Superman έχει μεγαλώσει από τους Kent , έρχεται από τον Krypton και ο Batman έχασε τους γονείς του όταν ήταν παιδί. 

Ο Batman δε θέλει να παραιτηθεί από Batman ούτε ο Superman ψάχνει να βρει τον εαυτό του.

Δεν είναι αισιόδοξο το Project γιατί ο Bruce Wayne δεν είναι ένα παιδί με νευρώσεις. Το έχει ξεπεράσει, θέλει να βοηθήσει τους άλλους, χτιζει την δικιά του οικογένεια, έχει χιούμορ, κάνει φίλους , δεν βγάζει το θυμό του σπάζοντας στο ξύλο κακούς, δεν είναι ο Punisher ούτε ο Daredevil. Τα έχει βρει με τον εαυτό του. Δεν γυρνάμε στην εφηβική του ηλικία για να τον ψυχολογήσουμε , να τον αποδομήσουμε κλπ.

Ειδικά ο τελευταίος, είναι ο ρόλος που αποδίδουν στον Batman τον τελευταίο καιρό στο Hollywood. Ε ο Batman δεν είναι ο Daredevil. 

Θα δούμε άλλη μια εκδοχή του Batman , αλλά δε θα είναι ο Batman. Θα είναι ο Daredevil μόνο που δε θα είναι τυφλός. 

Μπορεί και σα τον Batman του Nolan να θέλει να παραιτηθεί από το να σώνει παιδιά που είναι θύματα βίας. Μεγάλος ήρωας , πραγματικό πρότυπο. ''Αρκετά ασχολήθηκα , έκανα τη δουλειά μου , θα βγω στη σύνταξη να πίνω καφεδάκια στο Παρίσι'' -Batman 

Αυτές τις ανιδιοτελής αρχές τις έχει ξεχάσει το Hollywood , τις θεωρεί αφελείς και passe. Και εμείς καταναλώνουμε κάθε novelty και μέσα μας όλο και φθίνει ο αρχέτυπος aspirational hero.

Το αρχετυπο που λες εσυ αφορα μια συγκεκριμενη ηλιικιακη φαση του Batman, στα 30 του. Αυτην γνωριζουμε εδω και 50 χρονια, σωστο αυτο. Το πριν και μετα ομως αφηνει μεγαλυτερα περιθωρια στον καθε δημιουργο να πλασει τον χαρακτηρα του οπως νομιζει θα εξελιχθει προς και απο αυτο το αρχετυπο .

Αν δεν κανω λαθος, η νεα ταινια εκτυλίσσεται στο Year 2 της δρασης του, οποτε εδω ο Batman  ειναι ακομη πιο νεος, πιο απειρος, πιο αναποφασιστος, πιο τσαντισμενος.  Και κυριως δεν ξεφευγει απο το αρχετυπο, πχ θα μπορουσε ναναι ορφανο απο μαυρη φτωχη οικογενεια, με τον πατερα του να εξαφανιζεται μολις αφηνει εγκυο την μητερα του (70% συμφνα με τα στατιστικα, οριστε και το κοινωνινο σχολιο). Δεν βλεπω τον λογο να μην υπαρχει μια συγκρατημενη αισιοδοξια για αυτο το προτζεκτ.

μην ξεχνας επισης οτι το ιδιο συνεβει και με τον Νολαν. Το Batman Begins αρεσε σε ολους τους φανς και θεωρηθηκε αξιολογο reboot, παρα τις οποιες ενστασεις (σκοτωνει αβερτα και ο Ras εγινε whitewashed). Δυστυχως ομως με τα σηκουελς, αποδειχθηκε οτι ο Batman του δεν ειχε και πολυ σχεση με το αρχετυπο του χαρακτηρα.

H γνωμη μου ειναι οτι ποτε δεν προκειται να δουμε τον definitive Batman στην μεγαλη οθονη. Γιατι ο καθε σκηνοθετης και φαν, οπως σωστα λεει και ο youtuber, εχει την δικια του εκδοχη του ηρωα. εγω πχ θελω να δω live action ταινια του TAS. art deco αισθητικη, noir ατμοσφαιρα, homage σε αλλα ειδη και ταινιες, ενα CGI Clayface, ενα τραγικο Mr Freeze, κοκ. Δεν προκειται να συμβει ποτε αυτο, οποτε συμβιβαζομαι με αυτο που παραγει το Hollywood και ελπιζω για το καλυτερο. Και αν δω οτι οντως ο νεος Batman ειναι για τα πανηγυρια, θα μαι ο πρωτος που θα κραξει την ταινια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KilliK είπε

oυπς σωστος, η ιστορια ηταν για τον Superman. μπερδευτηκα γιατι ο παραγωγος (Jon Peters) στην ιστορια, ειναι ο ιδιος που ειχε γυρισει και τα Batman του Burton.

 

Το αρχετυπο που λες εσυ αφορα μια συγκεκριμενη ηλιικιακη φαση του Batman, στα 30 του. Αυτην γνωριζουμε εδω και 50 χρονια, σωστο αυτο. Το πριν και μετα ομως αφηνει μεγαλυτερα περιθωρια στον καθε δημιουργο να πλασει τον χαρακτηρα του οπως νομιζει θα εξελιχθει προς και απο αυτο το αρχετυπο .

Αν δεν κανω λαθος, η νεα ταινια εκτυλίσσεται στο Year 2 της δρασης του, οποτε εδω ο Batman  ειναι ακομη πιο νεος, πιο απειρος, πιο αναποφασιστος, πιο τσαντισμενος.  Και κυριως δεν ξεφευγει απο το αρχετυπο, πχ θα μπορουσε ναναι ορφανο απο μαυρη φτωχη οικογενεια, με τον πατερα του να εξαφανιζεται μολις αφηνει εγκυο την μητερα του (70% συμφνα με τα στατιστικα, οριστε και το κοινωνινο σχολιο). Δεν βλεπω τον λογο να μην υπαρχει μια συγκρατημενη αισιοδοξια για αυτο το προτζεκτ.

μην ξεχνας επισης οτι το ιδιο συνεβει και με τον Νολαν. Το Batman Begins αρεσε σε ολους τους φανς και θεωρηθηκε αξιολογο reboot, παρα τις οποιες ενστασεις (σκοτωνει αβερτα και ο Ras εγινε whitewashed). Δυστυχως ομως με τα σηκουελς, αποδειχθηκε οτι ο Batman του δεν ειχε και πολυ σχεση με το αρχετυπο του χαρακτηρα.

H γνωμη μου ειναι οτι ποτε δεν προκειται να δουμε τον definitive Batman στην μεγαλη οθονη. Γιατι ο καθε σκηνοθετης και φαν, οπως σωστα λεει και ο youtuber, εχει την δικια του εκδοχη του ηρωα. εγω πχ θελω να δω live action ταινια του TAS. art deco αισθητικη, noir ατμοσφαιρα, homage σε αλλα ειδη και ταινιες, ενα CGI Clayface, ενα τραγικο Mr Freeze, κοκ. Δεν προκειται να συμβει ποτε αυτο, οποτε συμβιβαζομαι με αυτο που παραγει το Hollywood και ελπιζω για το καλυτερο. Και αν δω οτι οντως ο νεος Batman ειναι για τα πανηγυρια, θα μαι ο πρωτος που θα κραξει την ταινια.

Κοίτα, πλέον η θέση μου είναι πολεμική στο θέμα , καθώς πλέον υφέρπει καθαρή προπαγάνδα στο Hollywood για αυτά τα θέματα που ο απλός κόσμος περνάει στο φλου. Σίγουρα δε θα πληρώσω την ταινία.  Αυτό είναι σίγουρο. 

Ο Batman στη μεγάλη οθόνη δεν υπάρχει . Δυστυχώς οι σκηνοθέτες στο Hollywood έχουν διαβάσει μόνο το TDKR που δεν είναι καν canon. Υπάρχει μόνο στην Batman: Animated Series σειρά και στην Justice League  καθώς και σε επιλεγμένα κόμικ. Και για αυτό έχει πεθάνει στο συλλογικό θυμικό και οι περισσότεροι τον σκέφτονται σαν νίντζα με στολή νυχτερίδας (και ότι συνεπάγεται αυτό, όπως πανοπλία, η μπέρτα πρέπει να φύγει, κράνος αντί για κουκούλα , όπλα, lethal force, I dont have to save you κλπ. κλπ)

Ο Batman δε θα μπορούσε να είναι από φτωχή οικογένεια, γιατί χάνει κάτι που δεν αγοράζεται με λεφτά. Γιατί το κακό χτυπάει και τους πλούσιους και ισχυρούς. Γιατί έχει αποφασίσει πως κανένα παιδί δεν πρέπει να υποφέρει κλπ. . Δεν είναι απλά τα σημεία της ιστορίας. Στο Year 1 (πάλι από το Miller, εδώ το πέτυχε σχετικά σωστά ) πάλι ο Bruce είναι αποφασισμένος , ξεπερνάει τους δαίμονές του, έχει μέχρι και χιούμορ. Δεν βγάζει άρρωστο θυμό. 

O Nolan πέτυχε πολύ καλά τον Joker. Ήταν άριστη μεταφορά του elemental evil , αυτού που απλά θέλει να βλέπει τον κόσμο να καίγεται , που είναι πάντα κακός ανεξάρτητα ιστορίας (κάτι που η ταινία Joker το έριξε στα τάρταρα και τώρα πάνε να μιμηθούν και την Cruella, άντε και με τον Χίτλερ και την κατανοητή αντίδρασή του στην απόρριψη από τη σχολή καλών τεχνών)

 

Τέσπα , τα είπα και ξεθύμανα.  O Batman είναι aspirational hero. Δεν είναι Motivational , δεν βρίσκει κάθαρση, είναι απλά καλός γιατί είναι καλός και κάνει το σωστό. Τουλάχιστον έτσι τον θυμούνται οι Boomers. 

Τώρα βέβαια έχει έρθει η σειρά να πεθάνει και ο Superman , που είναι ακόμα πιο δύσκολο, γιαυτό και τα αλεπάλληλα reboot που κανείς δεν ζήτησε. Έχει κάνει και τη ζημιά ο Reeves , θα είναι πιο ζόρικα. Όχι μαύρο, transgender θα τον κάνουν ή θα κάνουν την Lois την ηθική του πυξίδα και αυτόν ένα νευρικό αγόρι που δεν έχει βρει το δρόμο του στο κόσμο (oh wait)

Βοήθειά μας. 

Και γιαυτούς που θέλουν να το πάνε λίγο παραπέρα, ούτε στον Ιησού, ούτε στον Superman ούτε στο Batman μέχρι λίγο καιρό , ξέραμε ή είχαμε αποδομήσει τα εφηβικά-νεανικά χρόνια. Υπάρχει λόγος.

Επεξ/σία από Dakonblackblade
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η πλακα ειναι οτι ο Superman ειναι και ο πιο ευκολος ηρωας για να γραψεις μια καλη ιστορια, μιας και ειναι πιο επικαιρος και πιο related ηρωας, λογω του μεταναστατικου προβληματος, του ρατσισμου, της ξενοφοβιας που υπαρχει σημερα, κοκ. Τα ορνια στο Hollywood δεν το καταλαβαινουν αυτο, νομιζουν το προβλημα του ειναι οτι ειναι ενας overpowered boy scout και αυτο τον κανει βαρετο, oποτε και θελουν να τον αποδομησουν οπως σωστα λες.

Αν παρακολουθουσανε ομως την συζητηση που ειχε ο Donner μαζι με τον Nolan για τις superhero ταινιες τους, θα ειχανε μαθει απο τον ιδιο Donner τον λογο που ο Superman  εγινε μεγαλη επιτυχια οταν βγηκε το 70. Και αυτος ο λογος παραμενει ο ιδιος και σημερα. ο Superman ειναι o υπερτατος μεταναστατης αλλα και ενα συμβολο ελπιδας, αισιοδοξιας και εμπνευσης για το καλυτερο που μπορει να γινουμε ως ανθρωποι. και αυτο το χρειαζεται ο κοσμος σημερα σε μια εποχη σκοταδισμου και δυστυχιας.

Και αντι να πανε προς αυτη την κατευθυνση, δωσανε τον χαρακτηρα σε ενα fraud hack που ηθελε τον Bruce Wayne να τον βιασουν o ηταν στην φυλακη στο Batman Begins. 

and that is why we cant have nice things.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα μάτσο καταθλιπτικοί προοδευτικοί, ενώ οι aspirational heroes σαρώνουν στη νεανική κουλτούρα. Η αγορά μιλάει μέσα από τα  shonen manga με πλήθος τέτοιων ηρώων αλλά το Hollywood η Marvel και η DC ούτε καν το καταλαβαίνουν πλέον μέσα στη φούσκα τούς. Άλλη μεγάλη κουβέντα αυτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...