Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επίσης ξεκόλλησε και λειτουργεί το script extender με το patch.

Δεν μου έδωσε αυτά που τυχόν είχα ήδη κάνει, αλλά τουλάχιστον μου αναγνωρίζει ότι προλαβαίνω τώρα. 

Πάει κι ο Γκόρτσος, σε μια απόλυτα ξενερωτικη σειρά μαχών, με εξωφρενικά απογοητευτικό τέλος. 

Δημοσ.

Καλή η ποστιά τους στο τέλος-τέλος, ειδικά αν θες να το παίξεις μάγκας και δεν πατήσεις κανένα από τα κουμπιά των ευκολιών, θες να το τερματίσεις με όλους ζωντανούς και πρέπει "οπωσδήποτε" να φιλετάρεις και τους μεγάλους κακούς ακριβώς πριν.

Ok, αφού έτσι το θέτε, έτσι θα γίνει.

Το σκηνικό με τα μπστρδα του Βάαλ, ανάξιο ακόμα και απλής αναφοράς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...κι εσύ και ο γρύλος σου!

Τέλος, κοντά 250 ωρες, με τις 50 να είναι χαμένες σε λάθος βόλτες (άνοιγμα του χάρτη και εξερεύνηση οποιουδήποτε βράχου) και άλλες 50 χαμένες σε λάθος αποφάσεις/μάχες.

Γλυκόπικρη γεύση, ειδικά από τη στιγμή που το έπιασα τόσο καιρό μετά από την κυκλοφορία του, με πόσα patches και διορθώσεις/βελτιώσεις υποτίθεται.

Ανάκατα, όπως πάντα:

Bugs, ατελείωτα bugs.

Δεν μου χάλασε/κόλλησε το παιγνίδι κάποιο, αν και κάποια τριτοτέταρτα quests δεν ξεκίνησαν/προχώρησαν ποτέ. Σε αρκετές μάχες, βέβαια, άλλα αντί άλλων. Ξόρκια που βάραγαν αλλού γι' αλλού σε σχέση με τα επισημασμένα στην οθόνη, επιθέσεις που δεν γίνονταν ποτέ (στη σαύρα στο τέλος έφυγαν 5 επιθέσεις του main μου, στον ίδιο γύρο, άκλαυτες, γιατί απλά δεν έκανε τίποτα και η επίθεση χανόταν), επιθέσεις κάθε είδους που δεν μπορούσαν να γίνουν γιατί ο εχθρός ήταν κρυμμένος από άλλους (ξεκόλλησε η δυνατότητα να τις κάνω στο εικονίδιό του με το τελευταίο patch), επιθέσεις τύπου XCOM (98%...χαμένη), επιθέσεις που τις αναιρούσε το παιγνίδι (σπρώχνω καλαμάρι σε chasm, πέφτει κανονικά, και το βλέπω να ξαναφυτρώνει μπροστά μου!) γιατί έτσι γούσταρε και πόσα πολλά ακόμα (δεν πιάνω visual και λοιπά τεχνικά).

Κακό γράψιμο.

Από τη μία epic high fantasy, με πομπώδεις λόγους για ιδανικά κλπ, από την άλλη "Hey good looking" και συμπεριφορές από τσογλανάκια, για τσογλανάκια. Γκρίνια έπεσε στο DA για όλα τα "κουτάκια", αλλά εδώ κουβέντα...που η 1η αντίδραση του κάθε χαρακτήρα αν δεν ήσουν εντελώς κανίβαλος απέναντί του/της, ήταν να καβαληθείτε. Βιασμός του οποιουδήποτε lore. Οκ...elaborate scheme ο Emperor, αλλά όλα τα υπόλοιπα τα απαυτώσαμε τελείως, έλεος. Tentacle rape, για να συνδυάσουμε το βιασμό του lore με τα "κουτάκια" και το σάπιο γράψιμο. Είπαμε ελευθερία επιλογών, αλλά να βγει το μωρό της Ρόζμαρι κάποια στιγμή ή να έχουμε καταστάσεις dual class Paladin/Warlock!?! Απαράδεκτο πλέξιμο ιστοριών, αλληλεπίδραση χαρακτήρων από τα lidl (απαγάγει η άλλη βασικό χαρακτήρα και δεν τρέχει κάστανο...δεν αναφέρεται ποτέ και πουθενά εκτός του ημερολογίου).

Σάπια cinematics. Απλά. Κακή κίνηση, κακά γραφικά (σε οτιδήποτε πέρα από τους χαρακτήρες), πολύ κακές εκφράσεις προσώπου και ούτε η ελάχιστη προσπάθεια για συγχρονισμό ομιλίας/στόματος. 

Το ευχαριστήθηκα? Ναι, σαφώς. Δεν θα είχα κάτσει τόσες ώρες, αλλιώς. Το 2 κεφάλαιο, σαφώς το καλύτερο από όλα. Το 3ο το χειρότερο, το πιο προχειροφτιαγμένο. Κάποιοι πολύ ωραίοι συνδυασμοί που άλλαζαν εντελώς τη δυναμική σε μάχες ή σε εξερεύνηση, κάποιες ωραίες ιδέες για το πώς προσεγγίζεις αντίστοιχα, θεωρώ πως πάνω από το 70% δεν πήγα σε ότι είχα να ανακαλύψω/κάνω, αφού κάποιες επιλογές μου ξεκάθαρα απέκλειαν κάποια "μονοπάτια". Δεν νομίζω, όμως, ότι θα ρίξω 2ο playthrough, ούτε καν σε normal δυσκολία που γνωρίζοντας τώρα κάποια πράγματα θα φάω με το ζόρι 100 ώρες. Ο κάθε χαρακτήρας θα μπορούσε να έχει κι ένα dlc, μετά το τέλος, νομίζω το ήθελαν αλλά τελικά δεν το άντεξαν να το υποστηρίξουν σε λογικό χρόνο.

Ένα τίμιο 7.5. Θα μπορούσε και 8, αλλά χαλάστηκα πολύ με πολλά στο τελευταίο μέρος και μένω εκεί. Αν θυμηθώ ότι σου δίνει τη δυνατότητα για save κατά τη διάρκεια (!!!) των μαχών (το οποίο το ανακάλυψα πριν λίγες μέρες, τυχαία...τόσο αδιανόητο το θεωρούσα, που δεν είχα ποτέ δοκιμάσει τόσο καιρό), θα χάσει κι άλλο.

Επεξ/σία από Πέτρος
  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

...κι εσύ και ο γρύλος σου!

Τέλος, κοντά 250 ωρες, με τις 50 να είναι χαμένες σε λάθος βόλτες (άνοιγμα του χάρτη και εξερεύνηση οποιουδήποτε βράχου) και άλλες 50 χαμένες σε λάθος αποφάσεις/μάχες.

Γλυκόπικρη γεύση, ειδικά από τη στιγμή που το έπιασα τόσο καιρό μετά από την κυκλοφορία του, με πόσα patches και διορθώσεις/βελτιώσεις υποτίθεται.

Ανάκατα, όπως πάντα:

Bugs, ατελείωτα bugs.

Δεν μου χάλασε/κόλλησε το παιγνίδι κάποιο, αν και κάποια τριτοτέταρτα quests δεν ξεκίνησαν/προχώρησαν ποτέ. Σε αρκετές μάχες, βέβαια, άλλα αντί άλλων. Ξόρκια που βάραγαν αλλού γι' αλλού σε σχέση με τα επισημασμένα στην οθόνη, επιθέσεις που δεν γίνονταν ποτέ (στη σαύρα στο τέλος έφυγαν 5 επιθέσεις του main μου, στον ίδιο γύρο, άκλαυτες, γιατί απλά δεν έκανε τίποτα και η επίθεση χανόταν), επιθέσεις κάθε είδους που δεν μπορούσαν να γίνουν γιατί ο εχθρός ήταν κρυμμένος από άλλους (ξεκόλλησε η δυνατότητα να τις κάνω στο εικονίδιό του με το τελευταίο patch), επιθέσεις τύπου XCOM (98%...χαμένη), επιθέσεις που τις αναιρούσε το παιγνίδι (σπρώχνω καλαμάρι σε chasm, πέφτει κανονικά, και το βλέπω να ξαναφυτρώνει μπροστά μου!) γιατί έτσι γούσταρε και πόσα πολλά ακόμα (δεν πιάνω visual και λοιπά τεχνικά).

Κακό γράψιμο.

Από τη μία epic high fantasy, με πομπώδεις λόγους για ιδανικά κλπ, από την άλλη "Hey good looking" και συμπεριφορές από τσογλανάκια, για τσογλανάκια. Γκρίνια έπεσε στο DA για όλα τα "κουτάκια", αλλά εδώ κουβέντα...που η 1η αντίδραση του κάθε χαρακτήρα αν δεν ήσουν εντελώς κανίβαλος απέναντί του/της, ήταν να καβαληθείτε. Βιασμός του οποιουδήποτε lore. Οκ...elaborate scheme ο Emperor, αλλά όλα τα υπόλοιπα τα απαυτώσαμε τελείως, έλεος. Tentacle rape, για να συνδυάσουμε το βιασμό του lore με τα "κουτάκια" και το σάπιο γράψιμο. Είπαμε ελευθερία επιλογών, αλλά να βγει το μωρό της Ρόζμαρι κάποια στιγμή ή να έχουμε καταστάσεις dual class Paladin/Warlock!?! Απαράδεκτο πλέξιμο ιστοριών, αλληλεπίδραση χαρακτήρων από τα lidl (απαγάγει η άλλη βασικό χαρακτήρα και δεν τρέχει κάστανο...δεν αναφέρεται ποτέ και πουθενά εκτός του ημερολογίου).

Σάπια cinematics. Απλά. Κακή κίνηση, κακά γραφικά (σε οτιδήποτε πέρα από τους χαρακτήρες), πολύ κακές εκφράσεις προσώπου και ούτε η ελάχιστη προσπάθεια για συγχρονισμό ομιλίας/στόματος. 

Το ευχαριστήθηκα? Ναι, σαφώς. Δεν θα είχα κάτσει τόσες ώρες, αλλιώς. Το 2 κεφάλαιο, σαφώς το καλύτερο από όλα. Το 3ο το χειρότερο, το πιο προχειροφτιαγμένο. Κάποιοι πολύ ωραίοι συνδυασμοί που άλλαζαν εντελώς τη δυναμική σε μάχες ή σε εξερεύνηση, κάποιες ωραίες ιδέες για το πώς προσεγγίζεις αντίστοιχα, θεωρώ πως πάνω από το 70% δεν πήγα σε ότι είχα να ανακαλύψω/κάνω, αφού κάποιες επιλογές μου ξεκάθαρα απέκλειαν κάποια "μονοπάτια". Δεν νομίζω, όμως, ότι θα ρίξω 2ο playthrough, ούτε καν σε normal δυσκολία που γνωρίζοντας τώρα κάποια πράγματα θα φάω με το ζόρι 100 ώρες. Ο κάθε χαρακτήρας θα μπορούσε να έχει κι ένα dlc, μετά το τέλος, νομίζω το ήθελαν αλλά τελικά δεν το άντεξαν να το υποστηρίξουν σε λογικό χρόνο.

Ένα τίμιο 7.5. Θα μπορούσε και 8, αλλά χαλάστηκα πολύ με πολλά στο τελευταίο μέρος και μένω εκεί. Αν θυμηθώ ότι σου δίνει τη δυνατότητα για save κατά τη διάρκεια (!!!) των μαχών (το οποίο το ανακάλυψα πριν λίγες μέρες, τυχαία...τόσο αδιανόητο το θεωρούσα, που δεν είχα ποτέ δοκιμάσει τόσο καιρό), θα χάσει κι άλλο.

Είσαι λιιιιιιιιιιιιιιιγό υπερβολικός, αλλά το διασκέδασα.🤣

PS το έπαιξα στο launch με dark urge char.

  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, ilos είπε

Είσαι λιιιιιιιιιιιιιιιγό υπερβολικός, αλλά το διασκέδασα.🤣

PS το έπαιξα στο launch με dark urge char.

Θυμάμαι το σχετικό χαμό όταν βγήκε, τα διθυραμβικά σχόλια κλπ (ναι, με τις αντίστοιχες παρατηρήσεις), είχα και την προσμονή πότε θα μπορέσω να το πιάσω...ε...κάπου μου χτύπησαν άσχημα αρκετά πράγματα.

Το 2 το έχω πάρα πολύ ψηλά, είναι καρφωμένο στη μνήμη μου σαν παιγνίδι-ορόσημο στη δική μου "πορεία" και όσο να'ναι περίμενα κάτι πολύ πιο κοντά σε αυτό από αυτό που αποδείχτηκε τελικά το 3.

Ίσως γι' αυτό δεν προχώρησα ποτέ τα DD, δεν μου έκαναν ποτέ το "κλικ".

Δημοσ.
3 hours ago, Πέτρος said:

...κι εσύ και ο γρύλος σου!

Τέλος, κοντά 250 ωρες, με τις 50 να είναι χαμένες σε λάθος βόλτες (άνοιγμα του χάρτη και εξερεύνηση οποιουδήποτε βράχου) και άλλες 50 χαμένες σε λάθος αποφάσεις/μάχες.

Γλυκόπικρη γεύση, ειδικά από τη στιγμή που το έπιασα τόσο καιρό μετά από την κυκλοφορία του, με πόσα patches και διορθώσεις/βελτιώσεις υποτίθεται.

Ανάκατα, όπως πάντα:

Bugs, ατελείωτα bugs.

Δεν μου χάλασε/κόλλησε το παιγνίδι κάποιο, αν και κάποια τριτοτέταρτα quests δεν ξεκίνησαν/προχώρησαν ποτέ. Σε αρκετές μάχες, βέβαια, άλλα αντί άλλων. Ξόρκια που βάραγαν αλλού γι' αλλού σε σχέση με τα επισημασμένα στην οθόνη, επιθέσεις που δεν γίνονταν ποτέ (στη σαύρα στο τέλος έφυγαν 5 επιθέσεις του main μου, στον ίδιο γύρο, άκλαυτες, γιατί απλά δεν έκανε τίποτα και η επίθεση χανόταν), επιθέσεις κάθε είδους που δεν μπορούσαν να γίνουν γιατί ο εχθρός ήταν κρυμμένος από άλλους (ξεκόλλησε η δυνατότητα να τις κάνω στο εικονίδιό του με το τελευταίο patch), επιθέσεις τύπου XCOM (98%...χαμένη), επιθέσεις που τις αναιρούσε το παιγνίδι (σπρώχνω καλαμάρι σε chasm, πέφτει κανονικά, και το βλέπω να ξαναφυτρώνει μπροστά μου!) γιατί έτσι γούσταρε και πόσα πολλά ακόμα (δεν πιάνω visual και λοιπά τεχνικά).

Κακό γράψιμο.

Από τη μία epic high fantasy, με πομπώδεις λόγους για ιδανικά κλπ, από την άλλη "Hey good looking" και συμπεριφορές από τσογλανάκια, για τσογλανάκια. Γκρίνια έπεσε στο DA για όλα τα "κουτάκια", αλλά εδώ κουβέντα...που η 1η αντίδραση του κάθε χαρακτήρα αν δεν ήσουν εντελώς κανίβαλος απέναντί του/της, ήταν να καβαληθείτε. Βιασμός του οποιουδήποτε lore. Οκ...elaborate scheme ο Emperor, αλλά όλα τα υπόλοιπα τα απαυτώσαμε τελείως, έλεος. Tentacle rape, για να συνδυάσουμε το βιασμό του lore με τα "κουτάκια" και το σάπιο γράψιμο. Είπαμε ελευθερία επιλογών, αλλά να βγει το μωρό της Ρόζμαρι κάποια στιγμή ή να έχουμε καταστάσεις dual class Paladin/Warlock!?! Απαράδεκτο πλέξιμο ιστοριών, αλληλεπίδραση χαρακτήρων από τα lidl (απαγάγει η άλλη βασικό χαρακτήρα και δεν τρέχει κάστανο...δεν αναφέρεται ποτέ και πουθενά εκτός του ημερολογίου).

Σάπια cinematics. Απλά. Κακή κίνηση, κακά γραφικά (σε οτιδήποτε πέρα από τους χαρακτήρες), πολύ κακές εκφράσεις προσώπου και ούτε η ελάχιστη προσπάθεια για συγχρονισμό ομιλίας/στόματος. 

Το ευχαριστήθηκα? Ναι, σαφώς. Δεν θα είχα κάτσει τόσες ώρες, αλλιώς. Το 2 κεφάλαιο, σαφώς το καλύτερο από όλα. Το 3ο το χειρότερο, το πιο προχειροφτιαγμένο. Κάποιοι πολύ ωραίοι συνδυασμοί που άλλαζαν εντελώς τη δυναμική σε μάχες ή σε εξερεύνηση, κάποιες ωραίες ιδέες για το πώς προσεγγίζεις αντίστοιχα, θεωρώ πως πάνω από το 70% δεν πήγα σε ότι είχα να ανακαλύψω/κάνω, αφού κάποιες επιλογές μου ξεκάθαρα απέκλειαν κάποια "μονοπάτια". Δεν νομίζω, όμως, ότι θα ρίξω 2ο playthrough, ούτε καν σε normal δυσκολία που γνωρίζοντας τώρα κάποια πράγματα θα φάω με το ζόρι 100 ώρες. Ο κάθε χαρακτήρας θα μπορούσε να έχει κι ένα dlc, μετά το τέλος, νομίζω το ήθελαν αλλά τελικά δεν το άντεξαν να το υποστηρίξουν σε λογικό χρόνο.

Ένα τίμιο 7.5. Θα μπορούσε και 8, αλλά χαλάστηκα πολύ με πολλά στο τελευταίο μέρος και μένω εκεί. Αν θυμηθώ ότι σου δίνει τη δυνατότητα για save κατά τη διάρκεια (!!!) των μαχών (το οποίο το ανακάλυψα πριν λίγες μέρες, τυχαία...τόσο αδιανόητο το θεωρούσα, που δεν είχα ποτέ δοκιμάσει τόσο καιρό), θα χάσει κι άλλο.

Δεν συνάντησα τα προβλήματα που αναφέρεις οπότε δεν έχω αρνητική εμπειρία πάνω σε αυτό. Να αναφέρω μόνο ότι όλα τα flying creatures όπως είναι τα mind flyer δεν πεθαίνουν από push γιατί flying

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mike299 είπε

Δεν συνάντησα τα προβλήματα που αναφέρεις οπότε δεν έχω αρνητική εμπειρία πάνω σε αυτό. Να αναφέρω μόνο ότι όλα τα flying creatures όπως είναι τα mind flyer δεν πεθαίνουν από push γιατί flying

Κι εγώ αυτό νόμιζα, αλλά στη μάχη στο προαύλιο πιο πριν που είχε mix εχθρών, σκότωσα δύο με αυτόν ακριβώς τον τρόπο.

Υπάρχει περίπτωση να σκοτώθηκαν εκεί επειδή έπεσαν από μερικά μέτρα και "έσκασαν" στο έδαφος παθαίνοντας ζημιά, ενώ το "χάσμα" δεν τους έκανε κάτι τέτοιο και η μηχανή του παιγνιδιού δεν ήξερε πώς να το διαχειριστεί, ως "flying".

Bug το λες κι αυτό.

Steam ή gog έκδοση? 

Δημοσ.
16 minutes ago, Πέτρος said:

Κι εγώ αυτό νόμιζα, αλλά στη μάχη στο προαύλιο πιο πριν που είχε mix εχθρών, σκότωσα δύο με αυτόν ακριβώς τον τρόπο.

Υπάρχει περίπτωση να σκοτώθηκαν εκεί επειδή έπεσαν από μερικά μέτρα και "έσκασαν" στο έδαφος παθαίνοντας ζημιά, ενώ το "χάσμα" δεν τους έκανε κάτι τέτοιο και η μηχανή του παιγνιδιού δεν ήξερε πώς να το διαχειριστεί, ως "flying".

Bug το λες κι αυτό.

Steam ή gog έκδοση? 

Υπάρχουν 2 ειδών flying enemies, αυτοί που πετάνε με "φυσικό" τρόπο (πχ. φτερά) και τρώνε κανονικά dmg από το push και αυτοί που πετάνε με magical δεν τρώνε dmg από push και λογικό είναι εφόσον υπάρχει magical protection.

*δεν χρειάζεται ότι δεν καταλαβαίνουμε να το θεωρούμε και bug... 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Stratosnis είπε

Υπάρχουν 2 ειδών flying enemies, αυτοί που πετάνε με "φυσικό" τρόπο (πχ. φτερά) και τρώνε κανονικά dmg από το push και αυτοί που πετάνε με magical δεν τρώνε dmg από push και λογικό είναι εφόσον υπάρχει magical protection.

*δεν χρειάζεται ότι δεν καταλαβαίνουμε να το θεωρούμε και bug... 

Αναφέρομαι σε mindflayers, σε όλες αυτές τις περιπτώσεις που αναφέρω. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...