Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Η πανωλεθρία στο Μιλάνο με τα unified shaders έγινε όταν βγήκε η 8800GTX και μοίρασε παστέλια στα σφυροδρέπανα. Αυτό θυμάμαι :P

Παστέλια μοίρασε το Crysis 1 στους πρασινοφρουρούς της G80. 😋

  • Like 2
  • Απαντ. 619
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το Crysis 1 ακόμα μοιράζει 35άρια σε 8700K/2080Ti..Είναι περίπτωση το παιχνίδι αφού δεν βλέπει πυρήνες και έχει single-threaded issues. Μακάρι όμως να ξαναβλέπαμε τόσο advanced τεχνικά παιχνίδια σήμερα και ας βλέπαμε 35άρια..

Περιμένουμε τις χαζοκονσόλες τώρα για να αλλάξουν τις αρχαίες μηχανές γραφικών οι εταιρείες και να δούμε επιτέλους FF: Kingsglaive visuals.

Δημοσ.
33 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Περιμένουμε τις χαζοκονσόλες τώρα για να αλλάξουν τις αρχαίες μηχανές γραφικών οι εταιρείες και να δούμε επιτέλους FF: Kingsglaive visuals.

Κατάντια η νεο-PCMR να περιμένει τις χαζοκονσόλες...

Δημοσ.

Το Crysis είναι το τελευταίο true PC exclusive παιχνίδι, από 'κει και έπειτα κονσολοποιήθηκαν τα πάντα. Το RTX ήρθε να σπάσει την κονσολοποίηση, όπου το high-end PC δεν θα δουλεύει απλά ως brute-force για να βγάλουν μεγαλύτερη ανάλυση/περισσότερα FPS τα παιχνίδια, αλλά να προσφέρει και καλύτερα visuals. Αυτό θα μεγαλώσει με τις επόμενες GeForce.

Δημοσ.
1 hour ago, optimus prime said:

Προφανως δεν εχεις καταλαβει οτι μιλαμε για το game pass παντα και τα παιχνιδια του.

Τωρα δεν ξερω τι μνμ προσπαθεις να περασεις στα παιδια αλλα μην τους ξεσηκωνεις με ολα αυτα τα 'leak' που ποσταρεις και νμζουν οτι η κονσολα θα φτανει σε επιπεδα 2080ti και ray tracing που οι καθρεπτες και τα τζαμια θα σπανε απο τις αντανακλασεις και τους κατοπτρισμους...

Συμμεριζομαι τον ενθουσιασμο σου αλλα μην κανεις τον κοσμο να θεωρει οτι προκειται για το αγιο δισκοποτηρο του gaming..

Ούτε η PCMR είναι το Άγιο Δισκοπότηρο του gaming.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το Crysis είναι το τελευταίο true PC exclusive παιχνίδι, από 'κει και έπειτα κονσολοποιήθηκαν τα πάντα. Το RTX ήρθε να σπάσει την κονσολοποίηση, όπου το high-end PC δεν θα δουλεύει απλά ως brute-force για να βγάλουν μεγαλύτερη ανάλυση/περισσότερα FPS τα παιχνίδια, αλλά να προσφέρει και καλύτερα visuals. Αυτό θα μεγαλώσει με τις επόμενες GeForce.

Παλι ως brute force δεν θα λειτουργει το RT στο PC? Δλδ παρτε κοσμε RT παντου. Δεν θα κατσει κανεις να ασχοληθει με τον προσωπικο σου υπολογιστη που εχεις στο γραφειο σου. Ετσι δεν ειναι? Θα ειναι τυπου παρε να χεις με το κιλο. 

Εγω παλι πιστευω οτι θα εκπλαγουμε απο το RT των κονσολων. Ειδικα στα Exclusives καθως θα γινεται οντως optimised για την προσωπικη κονσολα που θα εχω στο επιπλο μου. Οτι χρειαζεται να φανει real time θα ειναι real time, oτι δεν χρειαζεται baked. Aποτελεσμα καλο χωρις να καει το μηχανημα.

Oχι οτι με καιει κιολας. Αν μου κανουν baked τα παντα με την βοηθεια των αλγοριθμων του RT θα ειμαι ικανοποιημενος 100%.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Η διαφορά θα είναι ότι η κονσόλα θα έχει απλά RT reflections π.χ. ενώ στο PC θα βλέπεις RT reflections, RT GI και RT shadows μαζί..Η AMD αν πιάσει τις Turing σε RT performance, πάλι καλά θα λέμε, το κόβω χλωμό όμως..Καλά για Ampere ούτε λόγος..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2005-2013-2019 βλεπω να γινεται το ιδιο λαθος.

Προσπαθουμε να φανταστουμε πως θα δειχνουν τα παιχνιδια στις νεες κονσολες με βαση τους αριθμους των hardware. Oποιος εχει κανει τετοια προβλεψη πεφτει παντα εξω. 

Just saying...

Χωρις να αμφισβητω οτι με απλα μαθηματικα, ισχυει αυτο που λες.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Το βασικο target group του νεου Xbox(οπως και του νεου ps)ειναι κυριως οι τωρινοι κατοχοι των xbox κονσολων(κοινως να κρατησει οσο περισσοτερους μπορει η MS στην πλατφορμα της)και σε δευτερη μοιρα εαν παρει κοσμο απο pc ή playstation/nintendo.

Αρα οτι hardware και να φοραει γενικα,σε σχεση με το αρχικο Xbox One θα κανει παπαδες μαζι με ολα τα αλλα οπως ssd/nvme.

Επισης μολις φυγουν απο την μεση οι σαχλαμαρες με τα leaks για το νεο hardware,θα παμε στο ζουμι της υποθεσης που ειναι τα νεα exclusives απο τα νεα studio,πως θα εξελιξουν το Game Pass και φυσικα το Cloud.

 

Δημοσ.

 

53 λεπτά πριν, DJTaurus είπε

Κατάντια η νεο-PCMR να περιμένει τις χαζοκονσόλες...

δεν ειναι καταντια, ειναι ο τροπος που λειτουργει η αγορα.

14 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Το βασικο target group του νεου Xbox(οπως και του νεου ps)ειναι κυριως οι τωρινοι κατοχοι των xbox κονσολων(κοινως να κρατησει οσο περισσοτερους μπορει η MS στην πλατφορμα της)και σε δευτερη μοιρα εαν παρει κοσμο απο pc ή playstation/nintendo.

Αρα οτι hardware και να φοραει γενικα,σε σχεση με το αρχικο Xbox One θα κανει παπαδες μαζι με ολα τα αλλα οπως ssd/nvme.

Επισης μολις φυγουν απο την μεση οι σαχλαμαρες με τα leaks για το νεο hardware,θα παμε στο ζουμι της υποθεσης που ειναι τα νεα exclusives απο τα νεα studio,πως θα εξελιξουν το Game Pass και φυσικα το Cloud.

τα 40εκ παικτες που εχασε οταν μεταπηδησανε στο στρατοπεδο του PS4, θελει να μαζεψει πισω. αυτος ειναι ο κυριος στοχος της ΜS. oι PC gamers ειναι μερος του ενιαιου οικοσυστηματος της, δεν χρειαζεται απαραιτητα η αποκτηση του XBX, αφου τις υπηρεσιες και τα παιχνδια, ακομη και τα αποκλειστικα, θα τα δινει μεσω των Windows 10 που οι περισσοτεροι εχουν ηδη. απο την Nintendo, μονο οσοι εχουν το Switch και μια δευτερη κονσολα, θα ενδιαφερθουν για τις καινουργιες κονσολες, οι υπολοιποι θα περιμενουν το επομενο Switch upgrade.

ολη η υποθεση ειναι στις αποκλειστικοτητες, μονο αυτες θα τραβηξουν προς αυτην τους PS4 κατοχους. ας ελπισουμε ολη αυτη η μεγαλη επενδυση στα στουντιο, να μην παει χαμενη.

1 ώρα πριν, DJTaurus είπε

Ούτε η PCMR είναι το Άγιο Δισκοπότηρο του gaming.

δεν ξερω για δισκοποτηρα, ξερω παντως οτι οι κονσολες δεν θα εχουν ποτε αυτο που θα εχουν για παντα τα PC.

ελευθερια.

  • Like 2
Δημοσ.

Μπορει και να το παει ετσι θα δειξει.

Παντως οι συνολικες πωλησεις σε αυτη την γενια για τα Twins ηταν αισθητα μειωμενες σε σχεση με την προηγουμενη

Xbox360 86μυρια πωλησεις

Ps3 87.5

Συνολο 173.5μυρια πωλησεις

Ps4 106μυρια πωλησεις

Xb1 46

Συνολο 152

 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 12/1/2020 στις 12:32 ΠΜ, Fulgore είπε

Μπορει και να το παει ετσι θα δειξει.

Παντως οι συνολικες πωλησεις σε αυτη την γενια για τα Twins ηταν αισθητα μειωμενες σε σχεση με την προηγουμενη

Xbox360 86μυρια πωλησεις

Ps3 87.5

Συνολο 173.5μυρια πωλησεις

Ps4 106μυρια πωλησεις

Xb1 46

Συνολο 152

 Αν *** η  microsoft,μια χαρα νουμερα θα εκανε και αυτη )

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PDS13 είπε

Παλι ως brute force δεν θα λειτουργει το RT στο PC? Δλδ παρτε κοσμε RT παντου. Δεν θα κατσει κανεις να ασχοληθει με τον προσωπικο σου υπολογιστη που εχεις στο γραφειο σου. Ετσι δεν ειναι? Θα ειναι τυπου παρε να χεις με το κιλο. 

Εγω παλι πιστευω οτι θα εκπλαγουμε απο το RT των κονσολων. Ειδικα στα Exclusives καθως θα γινεται οντως optimised για την προσωπικη κονσολα που θα εχω στο επιπλο μου. Οτι χρειαζεται να φανει real time θα ειναι real time, oτι δεν χρειαζεται baked. Aποτελεσμα καλο χωρις να καει το μηχανημα.

Oχι οτι με καιει κιολας. Αν μου κανουν baked τα παντα με την βοηθεια των αλγοριθμων του RT θα ειμαι ικανοποιημενος 100%.

 

1 ώρα πριν, PDS13 είπε

2005-2013-2019 βλεπω να γινεται το ιδιο λαθος.

Προσπαθουμε να φανταστουμε πως θα δειχνουν τα παιχνιδια στις νεες κονσολες με βαση τους αριθμους των hardware. Oποιος εχει κανει τετοια προβλεψη πεφτει παντα εξω. 

Just saying...

Χωρις να αμφισβητω οτι με απλα μαθηματικα, ισχυει αυτο που λες.

Υπονοεις δηλαδη οτι υπαρχει μαγικο optimization και νεραιδοσκονη στις κονσολες. Πραγμα που δυστηχως δεν ισχυει. Μπορεις πολυ ευκολα να το διαπιστωσεις σε ολα τα multiplatform παιχνιδια. Καρτες αντιστοιχης δυναμης του original xbox και PS4 αποδιδουν ακριβως το ιδιο, ακομα και σημερα, 6-7 αργοτερα. Μιλαμε για καρτες παρατημενες απο τους developers, και παρολαυτα καταφερνουν να αποδιδουν οσο οι κονσολες στις οποιες γινεται targeted development. 

Μια 7870 ας πουμε παιζει το RDR2 καλυτερα και απο τις 2 κονσολες. Ισως αυτο που λες με τα optimizations να ισχυει στα exclusives, αλλα και εκει χλωμο το κοβω να σου πω την αληθεια. Το Forza motorsport 3 ας πουμε που αρχικα ειχε βγει μονο για xbox, λεγανε ολοι οτι θα χρειαστει καρτες τερατα για να παιξει στο PC και μπλα μπλα. Τελικα οταν εγινε port στο PC ετρεχε καλυτερα απο το xbox με μια...750ti! Μιλαμε για καρτα χειροτερη απο του xbox σε specs και απεδιδε καλυτερα σε PORT! Δεν ξερω πως και γιατι, στη θεωρια λογικο φαινετια αυτο που λες, οτι δηλαδη θα πρεπει να τρεχει καλυτερα σε κονσολα μιας και αποτελει κοινη πλατφορμα κλπα κλπα, αλλα στην πραξη βλεπουμε οτι απλα δεν ισχυει. Και εφοσον δεν ισχυει, καλο θα ηταν να σταματησουμε να το επαναλαμβανουμε κιολας θαρρω.

Επεξ/σία από Ryzenlake
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...