Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X (Project Scarlett) - Πληροφορίες [Δεκ 2020]


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

42 λεπτά πριν, Malthador είπε

Αναφέρθηκε και νωρίτερα αυτό, να πούμε ότι δεν ισχύει, τουλάχιστον όχι έτσι όπως το αναφέρετε.

Το PS2 προφανώς και πούλαγε μετά το launch του PS3, την ίδια εποχή είχε €130 καινούριο PS2 Slim και €600 το PS3. Παρόλο που το PS3 είχε PS2 BC, κουράστηκε πολύ να ξεκινήσει να πουλάει.

Δεν ίσχυσε το ίδιο με το PS3, μιας και η Sony κράτησε τεχνιέντως υψηλά την τιμή του επίτηδες. Το PS4 έκανε launch στα €400 και την ίδια εποχή το Super Slim PS3 κόστιζε €300. 

Όταν βγει το PS5, αν βγει γύρω στο 500άρικο και εφόσον έχει BC από την πρώτη μέρα, πιστεύω ότι θα σταματήσει να πουλάει το PS4, εκτός ξέρω 'γω άμα το δίνουν για €100, που πολύ αμφιβάλλω ότι θα το πράξουν στην Sony (μιλάω για το PS4 Slim, το PS4 Pro θα φύγει σε μια νύχτα από τα ράφια με το launch του PS5).

Αναφέρεις ένα σενάριο το οποίο αδυνατώ να συμφωνήσω από την στιγμή που η αρχική τιμή είναι στα 500 ευρώ. Το μαζικό κοινό δεν πρόκειται να αγοράσει τόσο ακριβό σύστημα. Τα σενάρια παίζουν αλλά δεν υπάρχουν και πολλά περιθώρια σε περίπτωση υψηλών τιμών. 

Οι εταιρίες έχουν υπολογισμένα διάφορα σενάρια. Ήδη προετοιμάζουν μετάβαση δύο ετών και μπορεί να διαρκέσει ακόμα περισσότερο για τρίτες  εταιρίες. Παράλληλα αν θυμάμαι καλά στέλεχος της Sony στο περασμένο οικονομικό έτος είχε αναφέρει πως προβλέπουν πτώση πωλήσεων του ps4 αλλά δεν τους ανησυχεί διότι τα έσοδα θα παραμείνουν σε ικανοποιητικά πλαίσια από συνδρομές και τις ψηφιακές πωλήσεις γενικότερα όπως και γίνεται. 

Ακόμα και να μην υπάρξει η αναμενόμενη μετάβαση σύμφωνα με τις όποιες προβλέψεις τους (*που θα οδηγήσει σε περαιτέρω μείωση τιμών στο τωρινό hardware) θα διατηρήσουν το κοινό τους στα υπάρχοντα συστήματα απασχολημένο προσφέροντας καλύτερο περιεχόμενο μέσα από τις συνδρομές τους και πληθώρα εκπτώσεων. Το τελευταίο θα γίνει έτσι και αλλιώς απλά η έκταση θα εξαρτηθεί από την ταχύτητα μετάβασης.

Ως προς τα υπόλοιπα η τωρινή γενιά θα κριθεί καλύτερα σε πραγματικά νούμερα με την προηγούμενη σε βάθος χρόνου γιατί δεν γνωρίζουμε τι θα συμβεί, μόνο σενάρια παίζουν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 620
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, xavier είπε

 

@Ryzenlake  ενα Ps4 exclusive που προσφατα εγινε port στο pc, ειναι το Detroit: Become Human, που στα minimum requirements δινει τη 1060, δεν ξερω καν αν τρεχει με τη 7870. To αναφερω ως πολυ προσφατο παραδειγμα exclusive που εγινε port στο pc, δεν το εχω ψαξει...

Aυτα που λες ειναι τα recommended. Στα minimum εχει 7950. Που και παλι δηλαδη, το τι αναγραφει οτι ζηταει δεν λεει κατι στην πραγματικοτητα. Ενας γενικος μπουσουλας ειναι. 

Aν ισχυε το x2 performance, οντως θα επρεπε να εχει στα minimum 1060 :P 

Eκει που ζηταει δυναμη ειναι στο CPU, που θελει 4πυρηνο για να κρατησει 30αρι. Αυτο που εγραφα και στο αλλο θεμα. Οτι το optimization κυριως αφορα την CPU, στην GPU δεν υπαρχει optimization, τα ιδια αποδιδει σε ολες τις πλατφορμες. Απλα εκει το PC κανει brute force μιας και με 50€ αγοραζεις CPU 7 φορες καλυτερη του jaguar ξερω γω, οποτε δεν υπαρχει και νοημα για τετοιου ειδους optimization.

1 ώρα πριν, mansa2k είπε

Ήδη προετοιμάζουν μετάβαση δύο ετών και μπορεί να διαρκέσει ακόμα περισσότερο για τρίτες  εταιρίες.

Kαι εδω ακριβως εντοπιζεται το προβλημα. Γιαυτο εγραφα και τις προαλλες οτι για τα 2-3 πρωτα χρονια της ζωης τους οι κονσολες δεν αποδιδουν οπως πρεπει, αντιστοιχα δηλαδη με ενα ιδιων επιδοσεων PC. Επειδη ακομα κανουν codevelop για την παλαια κονσολα. Οταν πλεον σταματησουν ειναι ηδη αργα, γιατι το hardware τους πλεον ετσι και αλλιως θεωρειται ξεπερασμενο.

Επεξ/σία από Ryzenlake
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αστείο είναι ότι αν δεν βάλει η  AMD RT στις κονσόλες, ότι και να κάνει η nvidia στο pc θα έχει ελάχιστη σημασία. Σχεδόν όλα τα παιχνίδια είναι ports και δεν πρόκειται να οι εταιρείες να δαπανήσουν πόρους για PC. Εξαιρούνται τα στούντιο που συνεργάζονται με nvidia. 

Δεν το λέω για να γίνει vs, είναι μια απλή παρατήρηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Ryzenlake είπε

Aυτα που λες ειναι τα recommended. Στα minimum εχει 7950. Που και παλι δηλαδη, το τι αναγραφει οτι ζηταει δεν λεει κατι στην πραγματικοτητα. Ενας γενικος μπουσουλας ειναι. 

Aν ισχυε το x2 performance, οντως θα επρεπε να εχει στα minimum 1060 :P 

εχεις δικιο, αλλα αν μπορεις βρες ενα pc χωρις νεραιδοσκονη που να το τρεχει με 7870 και jaguar.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, xavier είπε

εχεις δικιο, αλλα αν μπορεις βρες ενα pc χωρις νεραιδοσκονη που να το τρεχει με 7870 και jaguar.

Στο ειπα ηδη, CPU θελει 4πυρηνο για να κρατησει 30αρι. Ξαναδιαβσε το post μου, εκανα edit και ισως δεν το ειδες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Ryzenlake είπε

Στο ειπα ηδη, CPU θελει 4πυρηνο για να κρατησει 30αρι. Ξαναδιαβσε το post μου, εκανα edit και ισως δεν το ειδες.

οκ, παντως η δουλεια ειναι στα exclusives και σε παιχνιδια που φτιαχτηκαν με game engines που φτιαχτηκαν για τις κονσολες...Για αυτο σου βαζω στη κουβεντα το detroit, ενω παρομοιο παραδειγμα θα ειναι και το death stranding που φτιαχτηκε στη decima...

αν καποια στιγμη εφερναν τα horizon, uncharted, god of war στο pc, εκει θα εβλεπες την ανιστοιχια στο hardware....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Ryzenlake είπε

Δεν θα υπαρχουν εκτρωματα σαν το RDR2 στις κονσολες, Pirmen 2020.

Στις κονσολες δεν βγηκε το RDR2???

Παραδοσιακά, όλα τα multiplatoform έχουν ανεβασμένα settings στο pc με την ανάλογη αύξηση απαιτήσεων. Άλλες φορές μικρότερη και άλλες μεγαλύτερη με βάση το optimization. Στο RDR2 το οπτικό όφελος είναι μηδαμινό μπροστά στην αύξηση αυτή. Οταν θες 2080 Super για 1080p/60fps στα ultra. ~6 φορές την ισχύ του ps4 στα γραφικά.

https://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-hd-7850.c1055

Οι κονσόλες με 6πλάσια ισχύ(xbox 360 vs xbox one) σε πάνε σε εντελώς νέα γενιά παιχνιδιών. Όχι κάτι αστείες βελτιώσεις σε god rays, shadows και draw distance που βλέπεις στο RDR2 μετά από πάγωμα και zoom.

 

1 ώρα πριν, VaggD είπε

Το αστείο είναι ότι αν δεν βάλει η  AMD RT στις κονσόλες, ότι και να κάνει η nvidia στο pc θα έχει ελάχιστη σημασία. Σχεδόν όλα τα παιχνίδια είναι ports και δεν πρόκειται να οι εταιρείες να δαπανήσουν πόρους για PC. Εξαιρούνται τα στούντιο που συνεργάζονται με nvidia. 

Δεν το λέω για να γίνει vs, είναι μια απλή παρατήρηση. 

To RT hw acceleration δουλεύεται από πολύ νωρίς(βλέπε intel), αλλά τότε η AMD δεν είχε ρευστό. Εγώ ποντάρω σε επενδύσεις της microsoft και της Sony, παράλληλα με βοήθεια από μηχανικούς της AMD. Ειδικά αυτό που διαβάσαμε ότι η sony θα έχει ξεχωριστό επεξεργαστή για ray tracing είναι ελπιδοφόρο και ενδεικτικό δικού τους ενδιαφέροντος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Στο RDR2 το οπτικό όφελος είναι μηδαμινό μπροστά στην αύξηση αυτή

Επειδη το εχω παιξει και στο xbox και στο pc αυτο που γραφεις δεν ισχυει..

Ειναι αλλο παιχνιδι στο pc,αστο δεν εχει καμια σχεση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, xavier είπε

οκ, παντως η δουλεια ειναι στα exclusives και σε παιχνιδια που φτιαχτηκαν με game engines που φτιαχτηκαν για τις κονσολες...Για αυτο σου βαζω στη κουβεντα το detroit, ενω παρομοιο παραδειγμα θα ειναι και το death stranding που φτιαχτηκε στη decima...

αν καποια στιγμη εφερναν τα horizon, uncharted, god of war στο pc, εκει θα εβλεπες την ανιστοιχια στο hardware....

Μα αφου και το detroit που λες εχει σαν minimum 7950. Που δεν ξερουμε και σε τι αντιστοιχει αυτο. Δηλαδη μπορει τα minimum settings να ειναι ανωτερα του PS4, όπως στο RDR2. 

Συνηθως το optimization στο GPU κομματι στις κονσολες ειναι πιο πολυ κοψιμο settings που δεν κανουν διαφορα στο ματι. Δεν αποδιδει δηλαδη καλυτερα το hardware, απλα μειωνονται settings που σε κανονικη ροη δεν παιρνεις χαμπαρι, η τουλαχιστον θεωρητικα. Για παραδειγμα στο forza οι καθρεφτες στο xbox τρεχουν σε 15 fps και subhd αναλυση, επιλογη που δεν υπαρχει καν στα PC.

Ξαναλεω, το μονο optimization που οντως βλεπω να ισχυει, αν και σε καμμια περιπτωση 2X performance που γραφεται, ειναι στο CPU κομματι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το 2Χ δεν εχει σημασια...φτιαχνεται με τετοιο optimization ωστε να παιζει αξιοπρεπως...αυτη την εξασφαλιση δεν την παιρνεις στα pc, και δε μιλαω μονο για τη gpu, ειτε για τις μνημες, ειτε για τους πυρηνες, ειτε μελλοντικα για τον ssd, παντα εσυ θα πρεπει να προσαρμοζεσαι στα παιχνιδια, ενω στις κονσολες τα παιχνιδια προσαρμοζονται στη κονσολα σου. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, xavier είπε

το 2Χ δεν εχει σημασια...φτιαχνεται με τετοιο optimization ωστε να παιζει αξιοπρεπως...αυτη την εξασφαλιση δεν την παιρνεις στα pc, και δε μιλαω μονο για τη gpu, ειτε για τις μνημες, ειτε για τους πυρηνες, ειτε μελλοντικα για τον ssd, παντα εσυ θα πρεπει να προσαρμοζεσαι στα παιχνιδια, ενω στις κονσολες τα παιχνιδια προσαρμοζονται στη κονσολα σου. 

Mα εξορισμου δεν μπορει να ισχυει αυτο που λες. Απο τη στιγμη που δεν βλεπουμε ιδιαιτερο optimization, μια χαρα εξασφαλιση παιρνεις. Οτι παιχνιδι τρεχει σε PS4 τρεχει και σε 7870, με τα ιδια settings. Τι παραπανω εξασφαλιση χρειαζεσαι δηλαδη? 😛 

To αξιοπρεπως δεν ειναι μια παγκοσμια σταθερα. Τα dives στα 20 fps (εχω δει και 10αρια :P ) και το subfullhd αναλυση δεν ειναι αξιοπρεπες για ολους. Αλλιως και ενα PC του 2005 παιζει "αξιοπρεπως"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, pirmen56 said:

Παραδοσιακά, όλα τα multiplatoform έχουν ανεβασμένα settings στο pc με την ανάλογη αύξηση απαιτήσεων. Άλλες φορές μικρότερη και άλλες μεγαλύτερη με βάση το optimization. Στο RDR2 το οπτικό όφελος είναι μηδαμινό μπροστά στην αύξηση αυτή. Οταν θες 2080 Super για 1080p/60fps στα ultra. ~6 φορές την ισχύ του ps4 στα γραφικά.

https://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-hd-7850.c1055

Οι κονσόλες με 6πλάσια ισχύ(xbox 360 vs xbox one) σε πάνε σε εντελώς νέα γενιά παιχνιδιών. Όχι κάτι αστείες βελτιώσεις σε god rays, shadows και draw distance που βλέπεις στο RDR2 μετά από πάγωμα και zoom.

To RT hw acceleration δουλεύεται από πολύ νωρίς(βλέπε intel), αλλά τότε η AMD δεν είχε ρευστό. Εγώ ποντάρω σε επενδύσεις της microsoft και της Sony, παράλληλα με βοήθεια από μηχανικούς της AMD. Ειδικά αυτό που διαβάσαμε ότι η sony θα έχει ξεχωριστό επεξεργαστή για ray tracing είναι ελπιδοφόρο και ενδεικτικό δικού τους ενδιαφέροντος.

Το είπα καθαρά για πλάκα, ότι όσο ουα τεχνολογία και να είναι το RT αν δεν έρθει στις κονσόλες δεν πρόκειται να ανθίσει ούτε στο pc gaming. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Παραδοσιακά, όλα τα multiplatoform έχουν ανεβασμένα settings στο pc με την ανάλογη αύξηση απαιτήσεων. Άλλες φορές μικρότερη και άλλες μεγαλύτερη με βάση το optimization. Στο RDR2 το οπτικό όφελος είναι μηδαμινό μπροστά στην αύξηση αυτή. Οταν θες 2080 Super για 1080p/60fps στα ultra. ~6 φορές την ισχύ του ps4 στα γραφικά.

https://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-hd-7850.c1055

Συγνωμη, αμα οι διαφορες μεταξυ ultra και ultra low που τρεχουν οι κονσολες ειναι μηδαμινες, γιατι εχεις 2070? Με την 1060 θα ετρεχες τα παντα σε console settings με 60 fps αντι για 30! Για τις μηδαμινες διαφορες εσκασες 500αρα+? Μας δουλευεις ρε pirmen? 

Eχεις δοκιμασει κανα skyrim η witcher 3 στη κονσολα και στο PC? Και μιλαω για ελαφρια παιχνιδια και τα δυο, παρολαυτα οι διαφορες βγαζουν ματι. Το draw distance απο μονο του ειναι μερα με τη νυχτα, που βλεπεις objects να γινονται render μπροστα στα ματια σου οσο περπατας. Μη μας τρελανεις ρε αδερφε 

Επεξ/σία από Ryzenlake
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Ryzenlake είπε

Συγνωμη, αμα οι διαφορες μεταξυ ultra και ultra low που τρεχουν οι κονσολες ειναι μηδαμινες, γιατι εχεις 2070? Με την 1060 θα ετρεχες τα παντα σε console settings με 60 fps αντι για 30! Για τις μηδαμινες διαφορες εσκασες 500αρα+? Μας δουλευεις ρε pirmen? 

Eχεις δοκιμασει κανα skyrim η witcher 3 στη κονσολα και στο PC? Και μιλαω για ελαφρια παιχνιδια και τα δυο, παρολαυτα οι διαφορες βγαζουν ματι. Το draw distance απο μονο του ειναι μερα με τη νυχτα, που βλεπεις objects να γινονται render μπροστα στα ματια σου οσο περπατας. Μη μας τρελανεις ρε αδερφε 

Αναβάθμισα στην 2080 για το ray tracing κυρίως. Θα αναβάθμιζα ούτως ή άλλως επειδή με αναγκάζουν, όταν βλέπω την 1060 να σέρνεται στο συνηθισμένο Exodus @High ή να μην μπορεί να τρέξει αξιοπρεπώς ένα wd2 και να μου βγαίνουν τα μάτια από τα jaggies  των-μόνο στο όνομα-"high" shadows. Με περιορισμένο draw distance όπως αυτό που λες.

Είναι οι πλασματικές απαιτήσεις που σε κάνουν να αναβαθμίζεις για να μην έχεις sub console quality. Δεν το έχεις καταλάβει τόσο καιρό ότι βαφτίζουν τη ποιότητα των κονσολών medium/high και σε υποχρεώνουν να πας σε ultra ή very high για να πάρεις το κάτι παραπάνω;

Απλή ερώτηση για να καταλάβετε τι λέτε. Πάρτε το καλύτερο οπτικά game του ps3 και το αντίστοιχο του ps4. Τέτοια είναι η διαφορά του RDR2 ανάμεσα σε pc και κονσόλα; Τόση πάντως είναι η διαφορά ισχύος ανάμεσα σε ps4 και 2080. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...