Προς το περιεχόμενο

Elden Ring [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 hours ago, Alastor192 said:

Αν χρησιμοποιεις summons, spirit ashes και coop το παιχνιδι ειναι παρα πολυ βατο.

Αν το παιξεις solo, τα μποσακια ηταν οντως challening . Φανταστικο εξπανσιον οπως και να επιλεξει καποιος να το παιξει

Ο ρανταν ειναι καλο παλουκι παντως...και με μιμικ.Η μαλενια παιχνιδακι ειναι μπροστα του,το δευτερο phase του ειναι πανδυσκολο.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, gatz1983 είπε

Ο ρανταν ειναι καλο παλουκι παντως...και με μιμικ.Η μαλενια παιχνιδακι ειναι μπροστα του,το δευτερο phase του ειναι πανδυσκολο.

 Στο δευτερο phase οντως επαιξα με οτι εμπειρια εχω απτα souls για να τον ριξω.

Αλλαξα και το build μου καμποσες φορες να δω τι πηγαινει καλυτερα

Δημοσ.

'Επεσε ο Radahn χωρίς summons αλλά και summons να χρησιμοποιούσα θα πέθαιναν 100% στην 2η φάση και εκεί είναι όλο το ζουμί. Ουσιαστικά κατα τύχη τον έριξα λόγω των επιλογών των επιθέσεών του  και μερικά απανωτά τυχερά dodges πάνω στην βροχή των επιθέσεών του. Μου πήρε 2 μέρες και γύρω στα 200 tries αλλα αν έπρεπε να τον ξανασκοτώσω μπορεί και να μου έπαιρνε άλλα τόσα ή ακόμα και τα διπλάσια.

Ειχα συνολικά 716 deaths σε 150 ώρες στο save μου όποτε καταλαβαίνετε ότι το δευτερο δυσκολότερο boss στο παιχνίδι μοιάζει για απλό mob μπροστά στον Radahn. Ναι ακόμα και η Malenia. Οχι γιατί είναι μόνο αστεία δύσκολο αλλά κυρίως γιατί δεν μπορείς να μάθεις απο τα λάθη σου καθώς σχεδόν κάθε φορά γίνεται χαμός απο επιθέσεις, φώτα, αστραπές και την κωλοκάμερα να παίζει εναντίον σου...

Τέλος πάντων. Ενα απο τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών εφτασε στο τέλος του. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορέσουν να το ξεπεράσουν στο μέλλον.

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, psof είπε

Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορέσουν να το ξεπεράσουν στο μέλλον

Το ξεπέρασαν. Dark Souls (2011), Bloodborne (2015), Dark Souls 3 (2016), Sekiro (2019).

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, psof said:

Επεσε ο Radahn χωρίς summons αλλά και summons να χρησιμοποιούσα θα πέθαιναν 100% στην 2η φάση και εκεί είναι όλο το ζουμί.

Μπορείς να τους ξανακάνεις summon όσες φορές θες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημαμε το dlc του Elden Ring, είναι ότι είναι overtuned τα bosses, που οδηγεί πολλούς να μιλάνε για ανεβασμένη δυσκολία, κάτι που είναι γεγονός.

image.png.4f25233d64f7df5abeaabcf1426a40cf.png

Σε γενικές γραμμές το dlc είναι απολαυστικό εκτός από τα bosses που είναι σχεδόν όλα πάνω κάτω αυτό το πράγμα.

Πιθανώς τα χειρότερα σχεδιαστικά boss της FromSoftware. Κουραστικά και εκνευριστικά με το σπαμάρισμα επιθέσεων.

Κάτι άλλο που επίσης δεν είδα να αναφέρεται στα τελευταία σχόλια είναι τα κακά rewards που βρισκεις από το exploration πολλές φορές τύπου smithing stones και runes.

Τέλος κάτι που πάλι δεν αναφέρθηκε καθόλου είναι ότι δεν λειτουργούν τα summons/cooperators.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 4
Δημοσ.

Απο τα 41, αν μέτρησα σωστά, bosses, μου άρεσαν τα 8. Τα υπόλοιπα ήταν είτε duplicates, είτε αδιάφορα για μένα.

Spoiler

Dancer of Ranah, είχε dancer of the boreal valley vibes, μου αρκεί.

Scadutree Avatar, σχετικά εύκολο fight αλλά ωραίο, στρωτό.

Death knight, σκληρός αλλά χωρίς σπαστικό moveset.

Midra αν και με άγχωνε στην αρχή, κάθε κίνηση με frenzy ήταν opening για φάπα, φοβερό design όλη η περιοχή του.

Romina, κλασσικό souls fight.

Messmer, μόλις μάθεις το pattern, είναι ένα χορευτικό όλη η μάχη, η αγαπημένη μου σε όλο το dlc.

CURSE YOU BAYLE, ατμόσφαιρα, voice acting, soundtrack, όλα άψογα αλλά δυστυχώς σε μεγαλόσωμους εχθρούς το true boss είναι η κάμερα.

Και τέλος ο radahn. Δεν ξέρω αν μου άρεσε ακριβώς ή αναπολούσα την prenerf version του starscourge που τον κάνανε joke.

Και βραβείο χειρότερου boss leda and her gang. Ήμουν καλός με όλους και κατέληξα 1v5. Το μόνο σημείο που έβγαλα ashes.

Σχετικά με τα όπλα, έπαιξα, πέρα απο τον τελευταίο κύριο που έβαλα 2xbandit's curved sword και arcane 80, αποκλειστικά με του dlc. Για τη δυσκολία κανένα παράπονο. Μπήκα με τη νοοτροπία είμαι 250lvl θα τα σπάσω όλα, μόλις κατάλαβα οτι δεν είναι έτσι, πέρασα υπέροχα.

Καταλαβαίνω και αυτούς που λένε όχι nerfs αλλά και την άλλη πλευρά. Το παιχνίδι είναι mainstream και προφανώς κυνηγάνε πωλήσεις και όσο δυνατόν είναι, περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες. Προσωπικά κράτησα backup την αρχική version σε περίπτωση που δε μου αρέσουν μελλοντικά patch.

Αν έχω σε κάτι παράπονο είναι οτι σε 3 σημεία έπεφτα στα 30fps και έχω δυνατό σύστημα.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Fulgore είπε

Το πρόβλημαμε το dlc του Elden Ring, είναι ότι είναι overtuned τα bosses, που οδηγεί πολλούς να μιλάνε για ανεβασμένη δυσκολία, κάτι που είναι γεγονός.

νέες παρεμβάσεις στο παιχνίδι στο νέο patch που βγήκε:

Elden Ring DLC gets 1.12.3 balance patch update that nerfs broken Perfume Bottles, buffs its worst weapon, and makes two bosses less annoying

Δημοσ.
8 ώρες πριν, SalemsLot είπε

Το ξεπέρασαν. Dark Souls (2011), Bloodborne (2015), Dark Souls 3 (2016), Sekiro (2019).

Το Bloodborne δεν το έπαιξα. Τα άλλα 3 φοβερά αλλά το Elden Ring μακράν καλύτερο.

Ουσιαστικά είναι σαν να έκαναν μια μίξη με τα καλύτερα στοιχεία αυτών των παιχνιδιών μέσα σε ένα τέλεια φτιαγμένο open world. 

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, psof είπε

Το Bloodborne δεν το έπαιξα. Τα άλλα 3 φοβερά αλλά το Elden Ring μακράν καλύτερο.

Ουσιαστικά είναι σαν να έκαναν μια μίξη με τα καλύτερα στοιχεία αυτών των παιχνιδιών μέσα σε ένα τέλεια φτιαγμένο open world

Πολύ καλό το Elden Ring όμως έχει χάσει βασικά, ζωτικής σημασίας συστατικά από τη μαγική φόρμουλα των τίτλων της fromsoftware. 

1) Το level design δεν είναι όσο καλό είναι στα προηγούμενα παιχνίδια τους (open world γαρ. σαν τέτοιο συμπαθητικό είναι. αλλά για θυμήσου τα Dark Souls)

2) Το challenge έχει αλλάξει. Δεν στηρίζεται πλέον τόσο στο να μάθεις τα patterns των bosses παρά ωθεί στη χρήση summons και weapon skills. Ναι μεν πιο μεγάλη ποικιλία, αλλά χάθηκε το "αλατοπίπερο" (μεγάλο μείον για εμένα αυτό)

3) Το art direction είναι λιγότερο σκοτεινό/mature/ενδιαφέρον (ωραίο είναι και τώρα αλλά...) και πιο χρωματιστό/παραμυθένιο (οκ αυτό, απλώς προτιμώ τα πριν) , η μουσική δεν είναι όπως παλιά (πτώση γερή εδώ για εμένα)

4) Πολύ επανάληψη του ίδιου υλικού που καταντάει κουραστική. Όλες αυτές οι σπηλίτσες, κρυπτίτσες, mines, evergaols κτλ δεν λένε τίποτα. Τα βασικά dungeons είναι οκ αλλά λίγα μπροστά σε αυτά που μας είχαν συνηθίσει.

5) Δεν του πάει το openworld. Αυτό το semi-open world στυλ metroidvania που είχαν οι τίτλοι ως τώρα είναι πιο ταιριαστό και σφιχτό. Καλώς δοκίμασαν να κάνουν openworld. Να δοκιμάζουν, δεν λέω να μείνουν στάσιμοι. Απλώς δεν είναι τόσο καλό όσο πριν.

6) Φαίνεται το μπούκωμα σιγά σιγά στα concepts. Επανάληψη από τα παλιότερα παιχνίδια, λάβες, βάλτοι με δηλητήρια, χιόνια, κρύπτες, κάστρα. Ένα open world dark souls έφτιαξαν. Δεν έκαναν αυτό που έκαναν με Sekiro πχ (αυτά είναι!).

Και άλλα ίσως συμβαίνουν που μπορεί να ξεχνώ τώρα. Είναι το λιγότερο αγαπημένο μου απ' τα games της fromsoftware χωρίς να λέει κάτι κακό αυτό (10/10 το θεωρώ).

Εντάξει λογικό είναι ενός καλλιτέχνη η έμπνευση να ακολουθεί την κανονική κατανομή. Δηλαδή να έχει μια άνοδο, μια κορυφή και μετά πτώση (υπάρχουν και εξαιρέσεις). Θεωρώ ως κορυφή τους το Dark Souls και το Bloodborne. 

Επεξ/σία από SalemsLot
  • Like 4
Δημοσ.

Ναι βασικά πρέπει να ξαναπαίξω τα πρώτα παιχνίδια και το Sekiro τώρα που τελείωσα το ER για να κάνω μια πιο σωστή σύγκριση αλλα αυτή τη στιγμή διαφωνω στα περισσότερα που λες ειδικά για το level design του παιχνιδιού που το θεωρώ εξωπραγματικά καλό όσο επίσης και για τα bosses που δεν χρειάζεται να μάθεις τις κινήσεις τους.(Εγώ δεν χρησιμοποίησα summons και broken builds πχ).

Συμφωνώ πως όλα είναι για 10/10 πάντως εκτός απο το Dark Souls 2 και το Demon's  Souls που είναι για 9/10.

Δημοσ.

Παίδες ερώτηση. Έχω mage build με ραβδί για ξόρκια από απόσταση και το moonveil για gameplay με σφάξιμο που κάνει scale με intelligence.Και τα έχω τερματισμενα στο 10 στον blacksmith. Τώρα στο dlc έχω μαζέψει ένα σωρό πράγματα πέτρες για upgrade. Αλλά όταν πάω στο hub στον blacksmith δεν τα δίνει σε επιλογή. Δεν πάνε παραπάνω στο dlc?? Επίσης αν ισχύει αυτό δήλ αν έχουν τερματίσει τα upgrade και επειδή δεν θέλω να αλλάξω όπλα όλα αυτά μου είναι ουσιαστικά άχρηστα σωστά? Γιατί έχω γεμίσει ένα σωρό πράγματα δεν ξέρω τι τα κάνω 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, costacurta είπε

Παίδες ερώτηση. Έχω mage build με ραβδί για ξόρκια από απόσταση και το moonveil για gameplay με σφάξιμο που κάνει scale με intelligence.Και τα έχω τερματισμενα στο 10 στον blacksmith. Τώρα στο dlc έχω μαζέψει ένα σωρό πράγματα πέτρες για upgrade. Αλλά όταν πάω στο hub στον blacksmith δεν τα δίνει σε επιλογή. Δεν πάνε παραπάνω στο dlc?? Επίσης αν ισχύει αυτό δήλ αν έχουν τερματίσει τα upgrade και επειδή δεν θέλω να αλλάξω όπλα όλα αυτά μου είναι ουσιαστικά άχρηστα σωστά? Γιατί έχω γεμίσει ένα σωρό πράγματα δεν ξέρω τι τα κάνω 

Δεν πάνε παραπάνω με smithing stones. Αυτά σου είναι άχρηστα για τα όπλα που τερμάτισες και χρησιμοποιείς αλλά μπορεί στο μέλλον να θέλεις να κάνεις respec και να χρειαστείς τα υπόλοιπα. Μόλις δεις τα καινούργια όπλα σίγουρα θα το σκεφτείς.

Ο μόνος τρόπος για να κάνεις upgrade to damage σου και την άμυνά σου(εκτός του γενικού leveling) είναι μέσω των Scadutree fragments και για τα τα Summon Spirits είναι αντίστοιχα  τα revered spirit ashes. Δεν χρειάζεται να πας σε κάποιον για αυτά. Απλα υπάρχει η επιλογή στα Sites of Grace και τα upgrades στον χαρακτήρα σου είναι ενεργά μόνο στις περιοχές του dlc. 

Επεξ/σία από psof
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, psof είπε

Scadutree fragments και για τα τα Summon Spirits είναι αντίστοιχα  τα revered spirit ashes. Δεν χρειάζεται να πας σε κάποιον για αυτά. Απλα υπάρχει η επιλογή στα Sites of Grace και τα upgrades στον χαρακτήρα σου είναι ενεργά μόνο στις περιοχές του dlc. 

Θενκςςς από ότι κατάλαβα αυτά είναι παθητικά upgrades stats απλά τα ενεργοποιώ στο bonfire και τέλος δεν χρειάζεται κάτι έξτρα σωστά 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...