Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι τράπεζες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα τι νόμιζατε μερικοί ότι θα παίρνετε δάνεια και θα τα πληρώνουν στο τέλος αυτοί που δεν πήραν? Έγινε και αυτό αλλά δε πάει άλλο 

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, eidikos33 είπε

Οι τράπεζες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα τι νόμιζατε μερικοί ότι θα παίρνετε δάνεια και θα τα πληρώνουν στο τέλος αυτοί που δεν πήραν? Έγινε και αυτό αλλά δε πάει άλλο 

Πέστα άνθρωπέ μου, πήξαμε στους τσαμπατζήδες.

Πρώτα πήραν το (δανεικό) μαρούλι και τώρα που ήρθε η ώρα της πληρωμής το ρίξανε στην κλάψα.

Ο τσάμπας πέθανε κύριοι.Οι εισπρακτικές που δικαίως σας κυνηγούν, είναι μέρος του παιχνιδιού και μέρος της ζωής σας πλέον.

Καλή χώνευση.😊😊😊

Επεξ/σία από Asley Cancel
  • Like 6
  • Moderators
Δημοσ.
28 minutes ago, eidikos33 said:

Οι τράπεζες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα τι νόμιζατε μερικοί ότι θα παίρνετε δάνεια και θα τα πληρώνουν στο τέλος αυτοί που δεν πήραν? Έγινε και αυτό αλλά δε πάει άλλο 

Οι τράπεζες έδιναν δάνεια χωρίς εξασφαλίσεις; 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Malthador είπε

Οι τράπεζες έδιναν δάνεια χωρίς εξασφαλίσεις; 

Εξαρτάται τι εννοείς με τις εξασφαλίσεις, κλασικά αν υπήρχε από "πίσω" εξασφάλιση με προσημείωση ακινήτου, αποταμιευτικών ή δεν ξέρω τι άλλων περιουσιακών στοιχείων μπορούσες να πάρεις δάνειο με πολύ μικρό επιτόκιο αφού το ρίσκο ήταν μικρό για τις τράπεζες. 

Για τις πιστωτικές κάρτες, υπεραναλήψεις, ανοικτά δάνεια, καταναλωτικά και δεν ξέρω τι άλλο όπου δεν υπήρχαν εξασφαλίσεις ήταν και υψηλό το επιτόκιο που πλήρωνες. Αυτό δεν σήμαινε βέβαια ότι αν πήγαινα εγώ με μηδενικό εισόδημα έπρεπε να μου το δώσουν αφού δουλειά των τραπεζών ήταν να ελέγχουν και αν μπορούσα να το αποπληρώνω. Πρακτικά εκεί από το 2000 δεν θυμάμαι πόσο και μετά κανένας έλεγχος δεν γινόταν. Θυμάμαι ήμουν άνεργος με μηδενικό εκκαθαριστικό, είχα βγάλει μια κάρτα αναλήψεων στην Eurobank στην οποία μου είχαν βάλει και πιστωτικό όριο 500 ευρώ (ακόμα την έχω με το ίδιο πιστωτικό όριο) και μετά από λίγο διάστημα μου είχαν εγκρίνει 2-3 κάρτες με όρια 4.500 ευρώ, 10.000 ευρώ καθώς και ένα ανοικτό δάνειο αν θυμάμαι καλά 15.000 ευρώ, απ' όλα αυτά πήρα την δεύτερη κάρτα (την οποία έχω ακόμα με το ίδιο επίσης όριο), το ζήτημα είναι ότι δεν έπρεπε ποτέ να μου τα είχαν δώσει κανονικά και αυτό δεν το έκανε μόνο η Eurobank αλλά όλες οι τράπεζες.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, 4saken είπε

Τελικα ειναι δικηγορικο γραφειο οχι εισπρακτικη, αν εχει σημασια.

Τύποις δικηγορικό γραφείο, είναι κάποιο τηλεφωνικό κέντρο που το διευθύνει κάποιος δικηγόρος (αν λένε και αλήθεια). 

Δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία. Για να επανέλθουμε και στο αρχικό ερώτημα, Στην ουσία οι υπάλληλοι προσπαθούν να βρουν τηλέφωνα για να βρουν τον οφειλέτη. Το ζήτημα είναι ότι ο υπάλληλος που μιλάει μαζί σου μπορεί όντως να διαγράφει το τηλέφωνο αν σε πιστέψει ότι όντως δεν τον ξέρεις, όμως πιθανότατα η διαγραφή δεν είναι οριστική αλλά τα τηλέφωνα επανέρχονται από το λογισμικό που χρησιμοποιεί η εταιρεία εκτός αν αποφασίσει όντως ο υπεύθυνος να τα διαγράψει οριστικά.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 4saken είπε

Τελικα ειναι δικηγορικο γραφειο οχι εισπρακτικη, αν εχει σημασια.

Υπάρχουν και δικηγορικά γραφεία που έχουν άδεια εισπρακτικής εταιρείας. Οι εισπρακτικές υπόκεινται σε αυστηρό νομικό πλαίσιο όσον αφορά το κάθε πόσες μέρες μπορούν να καλούν αν ταυτοποιήσουν τον πελάτη και έχουν υποχρέωση να ηχογραφούν τη συνομιλία (και φυσικά να σε ενημερώνουν για αυτό). Τα δικηγορικά αντίθετα έχουν πολύ πιο χαλαρή κατάσταση, δεν έχουν τους ίδιους περιορισμούς στη συχνότητα κλήσεων και συνήθως δεν ηχογραφούν τις κλήσεις. Είναι πολύ πιο επιθετικά στην προσέγγισή τους. 

 

Στο θέμα που αναφέρθηκε: προφανώς είτε από λάθος έχει περαστεί το δικό σου τηλέφωνο στην καρτέλα αυτού που οφείλει είτε το είχε πριν από εσένα. Όσες φορές και να ενημερώσει την καρτέλα ο agent που σε καλεί, δε θα ενημερωθεί το backend σύστημα. Ο υπάλληλος μπορεί να το βάζει στα σχόλια αλλά τα σχόλια τα διαβάζει μόνο ο επόμενος που θα σε καλέσει. Για να λύσεις το πρόβλημα σου και να μη σε πρήζουν, δύο οι εκδοχές: μαθαίνεις πρώτα ποια τράπεζα αφορά (αν στο πουν καθώς κανονικά χωρίς ταυτοποίηση πελάτη δεν έχουν δικαίωμα να σε ενημερώσουν για το δάνειο). Μετά ή καλείς το τμήμα παραπόνων της τράπεζας αυτής και ενημερώνεις για το πρόβλημα ή πας σε ένα κατάστημα της με μια βεβαίωση του παρόχου ότι το νούμερο σου ανήκει και αυτοί το προωθούν για διόρθωση. 

Προφανώς, δε θα έπρεπε να χρειάζεται να κάνεις τπτ από τα δύο γιατί δεν προκαλεσες εσύ το πρόβλημα αλλά η τράπεζα. Εντούτοις, δυστυχώς αν δεν κάνεις ένα από τα δύο χάνοντας εσύ δικό σου χρόνο (και πολύ πιθανό να σε στείλει και το τμήμα παραπόνων σε κατάστημα, οπότε πρακτικά το 2ο) , δύσκολα θα σε αφήσουν στην ησυχία σου (εκτός και αν ο οφειλέτης πληρώσει οπότε θα βρεθεί εκτός διαχείρισης εισπρακτικών). Είτε τους βρίσεις είτε φωνάξεις στον τηλεφωνητή είτε απειλήσεις όπως προτάθηκε, δυστυχώς δε θα σου λύσει το πρόβλημα. 

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κάνε μια καταγγελια στην αρχη προστασιας προσωπικων δεδομενων http://www.dpa.gr/ - 210 6475600 μετά τραβα σε σε ένα δικηγόρο διότι δικαιούσαι περίπου 5000Ε από την εταιρία που σε ενοχλεί -αδικα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Στην τράπεζα που υποτίθεται χρωστάς δε μπορείς να πάρεις να τους ζητήσεις το λόγο; Ίσως να ευθύνονται και αυτοί που δίνουν το τηλέφωνό σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Conan2046 είπε

Εξαρτάται τι εννοείς με τις εξασφαλίσεις, κλασικά αν υπήρχε από "πίσω" εξασφάλιση με προσημείωση ακινήτου, αποταμιευτικών ή δεν ξέρω τι άλλων περιουσιακών στοιχείων μπορούσες να πάρεις δάνειο με πολύ μικρό επιτόκιο αφού το ρίσκο ήταν μικρό για τις τράπεζες. 

Για τις πιστωτικές κάρτες, υπεραναλήψεις, ανοικτά δάνεια, καταναλωτικά και δεν ξέρω τι άλλο όπου δεν υπήρχαν εξασφαλίσεις ήταν και υψηλό το επιτόκιο που πλήρωνες. Αυτό δεν σήμαινε βέβαια ότι αν πήγαινα εγώ με μηδενικό εισόδημα έπρεπε να μου το δώσουν αφού δουλειά των τραπεζών ήταν να ελέγχουν και αν μπορούσα να το αποπληρώνω. Πρακτικά εκεί από το 2000 δεν θυμάμαι πόσο και μετά κανένας έλεγχος δεν γινόταν. Θυμάμαι ήμουν άνεργος με μηδενικό εκκαθαριστικό, είχα βγάλει μια κάρτα αναλήψεων στην Eurobank στην οποία μου είχαν βάλει και πιστωτικό όριο 500 ευρώ (ακόμα την έχω με το ίδιο πιστωτικό όριο) και μετά από λίγο διάστημα μου είχαν εγκρίνει 2-3 κάρτες με όρια 4.500 ευρώ, 10.000 ευρώ καθώς και ένα ανοικτό δάνειο αν θυμάμαι καλά 15.000 ευρώ, απ' όλα αυτά πήρα την δεύτερη κάρτα (την οποία έχω ακόμα με το ίδιο επίσης όριο), το ζήτημα είναι ότι δεν έπρεπε ποτέ να μου τα είχαν δώσει κανονικά και αυτό δεν το έκανε μόνο η Eurobank αλλά όλες οι τράπεζες.

Εαν βγαζανε ενα νομο για ολα τα δανεια και τις καρτες που δωθηκαν χωρις να υπαρχουν τα προαπαιτουμενα κριτηρια και να τα ακυρωνανε θα εκλειναν ολες οι τραπεζες...

Θυμαμαι που μου  εβγαλαν καρτα και δανειο με οριο 1εκ Δρχ και 500κ οταν ανοιξα εναν λογαριασμο στην τραπεζα εργασιας λιγο πριν παω φανταρος(1997) για να μου στελνουν λεφτα οι δικοι μου...

Δεν ειχα κανει καμια αιτηση και μαλιστα δεν  μπορουσαν καν να κινηθουν τα ποσα γιατι δεν ειχα αστυνομικη ταυτοτητα αλλα στρατιωτικη πλεον...

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Να με πρηξεις εσυ που σου χρωσταω, χωρις να δινεις προσωπικα στοιχεια σε τριτους.

Και αμα θες πηγαινε με δικαστικα

Το ίδιο θα σου πει και η τράπεζα.Δεν γουστάρεις να σε ενοχλούν τα τσιράκια μου;Πήγαινε με δικαστικά.

 

7 ώρες πριν, Malthador είπε

 Το έχεις υπογράψει στην όποια σύμβαση; Το έχεις αποδεχτεί σε έντυπο του GDPR;

Ακόμα και έτσι, μπορείς να αποσύρεις τη συναίνεσή σου.

Επεξ/σία πριν α

Δεν ξέρω τι έχει υπογράψει στη σύμβαση του ο καθένας που χρωστάει.Αν νομίζει ότι μπορεί να κερδίσει κάτι ο καθένας ας κινηθεί δικαστικά.Στον περίγυρο μου πάντως οι περισσότεροι που ενοχλούνται από τέτοια τηλεφωνα είναι στρατηγικοί κακοπληρωτές που έχουν να πληρώσουν 5 χρόνια το στεγαστικό τους αλλά έχουν λεφτά για διακοπές και αυτή τη στιγμή πίνουν το ποτάκι τους σε κάποιο beach bar.Είναι οι ίδιοι που κλέβουν τη ΔΕΗ και πληρώνουν 100 ευρώ το τετράμηνο και οι υπόλοιποι πληρώνουμε τα σπασμένα τους.Ανεβαζουν και εδώ συχνά topic και τα γράφουν και μόνοι τους εξάλλου.Ε για τέτοιους τύπους δεν με ενδιαφέρει αν τηρείται το gdpr ή αν θα τους χαλάσει τη ζαχαρένια το τηλέφωνο από την εισπρακτική.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να τηλεφωνούν στον οφειλέτη για να τον ενημερώσουν για το χρέος του, το ίδιο θα πω και για όσους τηλεφωνούν δίνοντας προθεσμίες όπως για χρέη στην ΔΕΗ ή ακόμα και για νομικές ενέργειες για την είσπραξη των χρημάτων. Οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα.  

2 ώρες πριν, andrapos είπε

Δεν ξέρω τι έχει υπογράψει στη σύμβαση του ο καθένας που χρωστάει.Αν νομίζει ότι μπορεί να κερδίσει κάτι ο καθένας ας κινηθεί δικαστικά.Στον περίγυρο μου πάντως οι περισσότεροι που ενοχλούνται από τέτοια τηλεφωνα είναι στρατηγικοί κακοπληρωτές που έχουν να πληρώσουν 5 χρόνια το στεγαστικό τους αλλά έχουν λεφτά για διακοπές και αυτή τη στιγμή πίνουν το ποτάκι τους σε κάποιο beach bar.Είναι οι ίδιοι που κλέβουν τη ΔΕΗ και πληρώνουν 100 ευρώ το τετράμηνο και οι υπόλοιποι πληρώνουμε τα σπασμένα τους.Ανεβαζουν και εδώ συχνά topic και τα γράφουν και μόνοι τους εξάλλου.Ε για τέτοιους τύπους δεν με ενδιαφέρει αν τηρείται το gdpr ή αν θα τους χαλάσει τη ζαχαρένια το τηλέφωνο από την εισπρακτική.

Δεν είναι όλοι έτσι, οι περισσότεροι δεν έχουνε. Αλλά επειδή και αυτοί που περιγράφεις είναι εξίσου ένας σημαντικός αριθμός και επιπλέον επειδή στην Ελλάδα οι μεν κρύβονται πίσω από τους δε και όλοι λένε οτι δεν έχουνε να πληρώσουν ενώ δεν υπάρχει σύστημα ελέγχου να τσεκάρουν τι γίνεται με τον καθέναν, πλέον έχουν βάλει τις εισπρακτικές και τηλεφωνούν σε όλους.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε

Δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να τηλεφωνούν στον οφειλέτη για να τον ενημερώσουν για το χρέος του, το ίδιο θα πω και για όσους τηλεφωνούν δίνοντας προθεσμίες όπως για χρέη στην ΔΕΗ ή ακόμα και για νομικές ενέργειες για την είσπραξη των χρημάτων. Οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα.  

 

  Να πω την άποψη μου για το θέμα μιας και πριν καμιά 10ετία είχα περάσει από αυτό το κομμάτι για ένα μικρό διάστημα, δούλευα απευθείας για την Open24 που τότε ήταν θυγατρική της Eurobank. είχα ξεκινήσει γι' άλλα, έκαναν μια αναδιάρθρωση οπότε μας πρότειναν σε μερικούς να πάμε στο τηλεφωνικό κέντρο να ενημερώνουμε οφειλέτες. Μας παραμύθιασαν και λίγο ότι ενημέρωση κάνουμε, είμαστε ευγενικοί κλπ. 

 Κατ' αρχήν νομίζω ότι μπορούσαμε τότε να διαιρεθούμε σε 2 κατηγορίες, αυτούς που πραγματικά το πίστευαν, μάλλον με τον καιρό που δούλευαν εκεί, και έκαναν λες και τα χρήματα που χρωστούσαν ήταν πραγματικά δικά τους, αυτοί ενίοτε μπορούσαν να γίνουν πολύ σκληροί, (βασικά σκληρές στην πλειοψηφία τους) και αυτοί που το πάλευαν και προσπαθούσαν να είναι ευγενικοί 

Βέβαια υπήρχαν οι υπεύθυνες για τις διάφορες ομάδες που άκουγαν τις συνομιλίες μας και μας πίεζαν οπότε όλοι ενίοτε όλοι μας μπορούσαμε να φερθούμε απότομα λόγω της πίεσης.

Οι στόχοι ήταν να πάρουμε όλοι promise to pay και να πληρωθούν αυτά τα promise, στο τέλος του μήνα ανάλογα με το ποσοστό και τον αριθμό των promise που πληρώθηκαν παίρναμε μπόνους, .το μικρό οι πλειοψηφία το έπιανε. Όλοι ξεκινούσαμε με αυτούς που χρωστούσαν 1-3 μήνες μόνο και ανάλογα με το πόσο καλός (πιεστικός-σκληρός) ήσουν σε έβαζαν να βρίσκεις άτομα με μεγαλύτερες καθυστερήσεις. 

Τα promise που έπαιρνες ανάλογα με το στόχο της ομάδας έπρεπε να τα βάζεις εντός ορισμένων ημερών, συνήθως μέχρι την επόμενη. 

Παράλληλα υπήρχαν τα problem to pay, αυτοί που δεν ήθελαν να πληρώνουν, έπρεπε να τα αποφεύγεις (ασκώντας την κατάλληλη πίεση), περήφανα προς υπεράσπιση μου δηλώνω ότι για τους 3-4 μήνες που έκατσα εκεί είχα τα περισσότερα problem to pay σε όλον τον όροφο (δεν είναι υπερβολή, η μόνιμη κουβέντα μου με τις supervisor)

Αυτό τώρα δημιουργούσε πρακτικά κάμποσα προβλήματα, να πω ότι τότε δεν υπήρχε πλαίσιο για τον αριθμό των τηλεφωνημάτων και το που μπορούμε να παίρνουμε.

1. Πολλοί για να μην μαζεύουν Problem to Pay ενώ ο άλλος έλεγε ότι δεν θα πληρώσει έγραφαν κάτι άλλο στα σχόλια, (ότι έλειπε, ότι ζήτησε να τον ξανακαλέσουμε κλπ), οπότε το σύστημα συνέχιζε να κάνει τηλεφωνήματα. 

2. Επίσης για να είμαστε σίγουροι ότι το promise to pay θα εκπληρωθεί, αν μας έλεγε ότι θα πληρώσει ας πούμε σήμερα το βάζαμε αύριο κ.ο.κ.

Σε όλες τις περιπτώσεις οι κλήσεις δεν σταμάταγαν. Αν ήταν problem to pay το έδιναν σε άλλες πιο "σκληροπυρηνικές", αν ήταν λάθος καταχώρηση αντί problem οι κλήσεις συνεχιζόταν στον επόμενο, αν ήταν μακρινό promise to pay το έδιναν σε άλλον για πιο κοντινό promise, μια παράνοια.

Αν σβήναμε εμείς  κάποιο τηλέφωνο αυτό επανερχόταν, δεν υπήρχε σωτηρία για τον οφειλέτη να γλυτώσει τις κλήσεις. 

Μοιραία κάποια στιγμή όσοι ήμασταν πιο μαλακοί φεύγαμε από μόνοι μας ή μας έδιωχναν.

Οι βρισιές και όλα αυτά δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο αποτέλεσμα καταγράφονται στα σχόλια και το ξέρει ο επόμενος που παίρνει αλλά απλώς είναι μέρος της δουλειάς, εικάζω ότι περισσότερο χαλιόταν ο αγανακτισμένος που τις κάνει παρά ο συνηθισμένος τηλεφωνητής, Αυτά ξαναλέω πολλά χρονία πριν, πάνω από 10.

 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
14 hours ago, Conan2046 said:

Εξαρτάται τι εννοείς με τις εξασφαλίσεις, κλασικά αν υπήρχε από "πίσω" εξασφάλιση με προσημείωση ακινήτου, αποταμιευτικών ή δεν ξέρω τι άλλων περιουσιακών στοιχείων μπορούσες να πάρεις δάνειο με πολύ μικρό επιτόκιο αφού το ρίσκο ήταν μικρό για τις τράπεζες. 

Για τις πιστωτικές κάρτες, υπεραναλήψεις, ανοικτά δάνεια, καταναλωτικά και δεν ξέρω τι άλλο όπου δεν υπήρχαν εξασφαλίσεις ήταν και υψηλό το επιτόκιο που πλήρωνες. Αυτό δεν σήμαινε βέβαια ότι αν πήγαινα εγώ με μηδενικό εισόδημα έπρεπε να μου το δώσουν αφού δουλειά των τραπεζών ήταν να ελέγχουν και αν μπορούσα να το αποπληρώνω. Πρακτικά εκεί από το 2000 δεν θυμάμαι πόσο και μετά κανένας έλεγχος δεν γινόταν. Θυμάμαι ήμουν άνεργος με μηδενικό εκκαθαριστικό, είχα βγάλει μια κάρτα αναλήψεων στην Eurobank στην οποία μου είχαν βάλει και πιστωτικό όριο 500 ευρώ (ακόμα την έχω με το ίδιο πιστωτικό όριο) και μετά από λίγο διάστημα μου είχαν εγκρίνει 2-3 κάρτες με όρια 4.500 ευρώ, 10.000 ευρώ καθώς και ένα ανοικτό δάνειο αν θυμάμαι καλά 15.000 ευρώ, απ' όλα αυτά πήρα την δεύτερη κάρτα (την οποία έχω ακόμα με το ίδιο επίσης όριο), το ζήτημα είναι ότι δεν έπρεπε ποτέ να μου τα είχαν δώσει κανονικά και αυτό δεν το έκανε μόνο η Eurobank αλλά όλες οι τράπεζες.

Άρα λοιπόν για να συνοψίσουμε:

1) Αν η τράπεζα σου έδωσε 100k προσημειώνοντας ένα ακίνητο που τότε άξιζε 150k και τώρα αξίζει 50k, είναι πρόβλημα της τράπεζας: έπαιξε και έχασε, έτσι παίζεται το παιχνίδι.

2) Αν ο υπάλληλος της τράπεζας υπέγραψε για να πάρεις πιστωτική ενώ δεν είχες εισοδήματα, επίσης είναι πρόβλημα της τράπεζας: να βρει τον υπάλληλό της και να τον κυνηγήσει. Τι ελέγχους υποτίθεται ότι κάνουν κάθε τόσο;

Αν χρωστάω στην τράπεζα και δεν πληρώνω, η ίδια η τράπεζα έχει θεσπίσει κανόνες (προσημειώσεις, εγγυητές, ελέγχους κοκ) για να προστατεύει τον εαυτό της και το να μοιράζει προσωπικά δεδομένα σε τρίτες εταιρείες δεν είναι μέσα σε αυτούς.

14 hours ago, Conan2046 said:

Τύποις δικηγορικό γραφείο, είναι κάποιο τηλεφωνικό κέντρο που το διευθύνει κάποιος δικηγόρος (αν λένε και αλήθεια). 

Δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία. Για να επανέλθουμε και στο αρχικό ερώτημα, Στην ουσία οι υπάλληλοι προσπαθούν να βρουν τηλέφωνα για να βρουν τον οφειλέτη. Το ζήτημα είναι ότι ο υπάλληλος που μιλάει μαζί σου μπορεί όντως να διαγράφει το τηλέφωνο αν σε πιστέψει ότι όντως δεν τον ξέρεις, όμως πιθανότατα η διαγραφή δεν είναι οριστική αλλά τα τηλέφωνα επανέρχονται από το λογισμικό που χρησιμοποιεί η εταιρεία εκτός αν αποφασίσει όντως ο υπεύθυνος να τα διαγράψει οριστικά.

Μια χαρά μπορεί να διαγραφεί οριστικά το τηλέφωνο από το λογισμικό. Απλά θέλει τρόπο.

Fun story: Κάποια στιγμή πριν από κάμποσα χρόνια με έπαιρναν τηλέφωνο στο κινητό μου (εκ μέρους μιας εταιρείας κινητής) και μου ζητούσαν διακαώς μια γυναίκα που το όνομα της οποίας δεν είχα ξανακούσει ποτέ μου. Με έπαιρναν κάθε δεύτερη μέρα για δύο μήνες σερί. Τι με το καλό τους εξηγούσα ότι το νούμερο ανήκει σε εμένα και όχι στην γυναίκα που μου ζητάνε, τι χριστοπαναγίες άκουγαν, αυτοί το βιολί τους, να μου λένε εξωφρενικά πράγμα του τύπου «πρέπει να πάτε σε κατάστημα να αφαιρέσετε το νούμερο (σιγά μην έμπαινα σε κόπο για δικό τους λάθος)» και «για να μας το έδωσε η τάδε κυρία τότε σημαίνει ότι κάποια σχέση έχετε (το να έχουν κάνει λάθος νούμερο ήταν απίθανο για αυτούς)».

Οπότε την 30η φορά που με παίρνουν, ανήμερα της κηδείας της γιαγιάς μου, το σηκώνω και μου ξαναζητάνε το ίδιο όνομα. Με πολύ ευγενικό τρόπο του ζητάω να βάλει τον couch του στη γραμμή για να ακούει κι αυτός και ζητάω το όνομα του υπαλλήλου. Για καλή μου τύχη ήταν σχετικά σπάνιο, οπότε το βάζω επιτόπου στο fb και μου βγάζει αναλυτικά φωτογραφία με τη φάτσα του, περιοχή που μένει, την ηλικία του κοκ. Με εντελώς ψύχραιμη και παγωμένη φωνή του λέω «μέσα σε 3 δευτερόλεπτα βρήκα την περιοχή που μένεις και την φάτσα σου. Την επόμενη φορά που θα με καλέσετε στο τηλέφωνό μου και θα μου ζητήσετε άτομο το οποίο δεν γνωρίζω καν, θα βρω την ακριβή σου διεύθυνση, θα έρθω να βρω εσένα προσωπικά και θα σε στείλω στο νοσοκομείο*».

Δεν με ξανακάλεσαν ποτέ.

 

*δεν ήταν ακριβώς αυτή η διατύπωση που χρησιμοποίησα, ήταν πολύ πιο άμεση η απειλή κατά της ζωής του, αλλά δεν χρειάζεται να γίνω τόσο περιγραφικός.

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Malthador είπε

Άρα λοιπόν για να συνοψίσουμε:

1) Αν η τράπεζα σου έδωσε 100k προσημειώνοντας ένα ακίνητο που τότε άξιζε 150k και τώρα αξίζει 50k, είναι πρόβλημα της τράπεζας: έπαιξε και έχασε, έτσι παίζεται το παιχνίδι.

2) Αν ο υπάλληλος της τράπεζας υπέγραψε για να πάρεις πιστωτική ενώ δεν είχες εισοδήματα, επίσης είναι πρόβλημα της τράπεζας: να βρει τον υπάλληλό της και να τον κυνηγήσει. Τι ελέγχους υποτίθεται ότι κάνουν κάθε τόσο;

Αν χρωστάω στην τράπεζα και δεν πληρώνω, η ίδια η τράπεζα έχει θεσπίσει κανόνες (προσημειώσεις, εγγυητές, ελέγχους κοκ) για να προστατεύει τον εαυτό της και το να μοιράζει προσωπικά δεδομένα σε τρίτες εταιρείες δεν είναι μέσα σε αυτούς.

*δεν ήταν ακριβώς αυτή η διατύπωση που χρησιμοποίησα, ήταν πολύ πιο άμεση η απειλή κατά της ζωής του, αλλά δεν χρειάζεται να γίνω τόσο περιγραφικός.

1. Όχι, δεν πάει έτσι, η τράπεζα σου προσημειώνει ως την αξία του δανείου που σου έχει δώσει, εξ' ου και σε ένα ακίνητο μπορούν να  μπουν  παραπάνω από μια προσημειώσει αν η αξία του ακινήτου καλύπτει το ποσό. Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει μόνο μια προσημείωση, αν το σπίτι δωθεί σε αξία μεγαλύτερη του δανείου η τράπεζα θα πάρει μόνο την αξία του δανείου και το υπόλοιπο εσύ. Αν δωθεί σε μικρότερη αξία το υπόλοιπο θα συνεχίσεις να το χρωστάς στην τράπεζα.

2. Δεν είναι πρόβλημα της τράπεζας, η νομολογία δεν έχει δικαιώσει δυστυχώς τους δανειολήπτες προς αυτήν την κατεύθυνση.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...