Προς το περιεχόμενο

200€ Για Αλλαγη Λαδιων...


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά σε συζήτηση να βρισκόμαστε. Μετά την κρίση βλέπουμε premium αυτοκίνητα να ξεκουράζονται χωρίς πινακίδες στις πυλωτές. Οι αντιπροσωπίες χάνουν πελάτες με τις υπερτιμολογήσεις. Στην Θεσσαλονίκη αντιπροσωπίες έκλεισαν και έφυγαν από το κέντρο προς τα ανατολικά, και κάποια άλλα συνεργεία που άνηκαν σε συγκεκριμένες αντιπροσωπίες αναλαμβάνουν πλέον παντός τύπου.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nikosmile είπε

Και όμως τέτοια αυτοκίνητα αν κάψουν φλάντζα κεφαλής δεν τα φτιάχνουν ούτε οι αντιπροσωπίες σε αναγκάζουν να πάρεις καινούρια μηχανή από το εργοστάσιο...

Ορμώμενος από αυτό, έχω να πω το εξής.... τυγχάνει κολλητοί και φίλοι να είναι μηχανικοί και να έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις επί συζητήσεων περί αυτοκινήτων.

Ο ένας λοιπόν χρόνια υπάλληλος σε αντιπροσωπεία μου λέει το εξής....σε περιπτώσεις όπως γράφει ο φίλος από πάνω φλάντζες, βαλβίδες, μπιελοστροφαλα κλπ οι 9/10 αντιπροσωπείες (και είμαι συνειδητά απόλυτος για τον αριθμό) δεν ασχολούνται με το αντικείμενο αλλά τα σπρώχνουν στο ρεκτιφιε και φυσικά το κόστος το φορτώνεται ο πελάτης μέσα στο γενικό κουστούμι. Πέρα ΙΣΩΣ  από ένα ψευτοκαπακο ή μια φλάντζα, οι υπάλληλοι των αντιπροσωπειών ΔΕΝ έχουν τις τεχνικές γνώσεις για να κάνουν αυτή την τεχνική δουλειά/επισκευή. Προσέξτε.....ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. Γιατί ο αρχι-μαστορας μπορεί και να έχει. Ο οποίος όμως μαντέψτε....δεν πιάνει εργαλεία στα χέρια του! 

Το αποτέλεσμα ποιο είναι?? Μοτέρ κυριολεκτικά ανάσκελα στις αντιπροσωπείες που είναι για επισκευή, να περιμένουν την σειρά τους να φορτωθούν για τον ρεκτιφιατζη. Εγώ όταν έστειλα το δικό μου μοτέρ στο ρεκτιφιε λόγω ζημιάς και πιάσαμε κους κους για την δουλειά, αν βγαίνει κλπ, ο τύπος ήταν μες στην τρελή χαρά.....μου λέει "με τα καινούρια μοτέρ έχω βρει την κότα με τα χρυσά αυγά.....Group VAG με Tsi, Toyota με τα VVTi και τις καδένες τους, Mercedes που είναι Renault.... πανικός!!"

Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά έτσι είναι! Το συμπέρασμα λοιπόν είναι πως στους εργαζόμενους που εμπιστευόμαστε ελέω εγγύησης το κεφάλαιο μας (γιατί όταν μιλάμε για αυτοκίνητα 20-30-40χιλ κεφάλαιο είναι) δεν είναι ούτε έμπειροι ούτε οι επιστήμονες που νομίζουμε.... Γιατί προσωπικά για μένα το θέμα δεν είναι αν η αντιπροσωπεία αναγνωρίσει την βλάβη στην εγγύηση. Το θέμα είναι να ΜΗΝ τύχει η βλάβη ή έστω να την προλάβουμε. Αν λοιπόν κάποιοι είστε ήσυχοι επειδή ο υπαλληλακος που σε ένα 8ωρο θα αλλάξει 10 λαδια, 5 τακάκια και 3 λάμπες, βάλει σφραγίδα και υπογραφή και σας πει "Έτοιμο.... έγινε σέρβις, έλεγχος......200€!" ε, τότε τι να πω πάω πάσο.

Αυτά.... sorry για το σεντόνι!

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, NickTG είπε

310000 χιλιόμετρα μετά μια χαρά ήταν.

Καμιά φορά έμεναν και λίγο παραπάνω λόγω ταξιδιών. 

Το αμάξι δούλευε άψογα, χωρίς κανένα θόρυβο και ανέβαζε κόφτες αβίαστα. 

Και εγώ ένα citroen 92` που έχω με αλλαγές λαδιού κάθε 40k χλμ (6-7 χρόνια) άμα το πετάξεις από τα Μετέωρα βαράει τελικές άνετα, σύνολο 270k χλμ έχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι αγαπητέ.

65.000 συμπολίτες μας απέκτησαν καινουργιο αυτοκίνητο μεσα στο 2019

Στιγμιότυπο 2019-07-15, 20.37.45.png

Πελάτες από τα συνεργεία τους εννοούσα, όχι αγοραστές :lol:. Πάντως στην κορυφή η Τoyota που έχει τα καλύτερα service... αλλά έχει πέσει η ποιότητα στα αυτοκίνητά της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, Klausx said:

Και εγώ ένα citroen 92` που έχω με αλλαγές λαδιού κάθε 40k χλμ (6-7 χρόνια) άμα το πετάξεις από τα Μετέωρα βαράει τελικές άνετα, σύνολο 270k χλμ έχει.

Δεν χρειαζόταν κατηφόρα είναι η αλήθεια για τελική. 

Ούτε βέβαια τα αφήναμε τόσο τα λάδια. Το πολύ κανά χρόνο αλλά κάναμε πολλά χιλιόμετρα. 

Ένα RAV4 του 2004 ήταν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, keysmith είπε

είθισται κάποιες φόρες όταν πουλάνε ακριβά τα λάδια να μην χρεώνουν "εργατικά". 

Ξαναδές το μήνυμα και τα ποσά που έγραψε ο φίλος και ξαναπές μου μετά για "είθισται"

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Οι αντιπροσωπίες δεν αγοράζουν τα λάδια λιανικής όπως εμείς, αλλά χονδρικής σε βαρέλια... Εννοείται θα βγάλουν και από εκεί!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, Xacti είπε

Ξαναδές το μήνυμα και τα ποσά που έγραψε ο φίλος και ξαναπές μου μετά για "είθισται"

Στα βενζινάδικα (να τα πάλι) αν πάρεις λάδια από αυτούς χρεώνουν 0€ για εργασία στην αλλαγή λαδιών. Αν τους πας δικά σου λάδια χρεώνουν 5€. Εντάξει βενζινάδικα. Η πρώην πλέον αντιπροσωπία που πάω εγώ χρέωνε 5€ όταν άλλαζα και φίλτρο και τώρα δεν χρεώνει τίποτα (εκτός ότι πουλάει το λίτρο σε περίπου διπλή τιμή από την αγορά του). Προφανώς και οι δύο βγάζουν (και) από τα υλικά. 

Δεν ξέρω αν έχεις δει τι είναι αλλαγή λαδιών και αν βρίσκεις οκ 20€ τα εργατικά για 5-10' λεπτά "δουλειά" αλλά πολλοί δεν το βρίσκουν ούτε αυτό λογικό ειδικά σε συνάρτηση με τα υλικά (δλδ η εργατοώρα πόσο βγαίνει; ) 

Και επειδή είδα ότα τα λάδια του κάνουν 24€ αγορά (και όχι 40 που λέει ο ίδιος) μια χαρά κέρδισε η αντιπροσωπία με 60€ για λάδια (δεν βλέπω αλλαγή φίλτρου και δεν βάζει και 5λίτρα καν). Η τιμή 60€ για αντιπροσωπία είναι τίμια τιμή καθώς περιέχει 35€ κέρδος για δουλειά 10'.

Επεξ/σία από keysmith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, keysmith είπε

Δεν ξέρω αν έχεις δει τι είναι αλλαγή λαδιών και αν βρίσκεις οκ 20€ τα εργατικά για 5-10' λεπτά "δουλειά"

Όχι δεν έχω δει, εσένα περίμενα. 5-10 λεπτά είναι η αλλαγή ε? Αν είναι παπί ίσως. Εγώ με τα λάδια αλλάζω και φίλτρο/α ας πούμε. Έχω γερμανικό.BMW E46. 60 ευρώ δίνω όλα μαζί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά ποτέ δεν ακολούθησα τις οδηγίες του κατασκευαστή. Όσες φορές είχα νέο αυτοκίνητο στα 1500km έκανα την 1η αλλαγή λαδιών πάντα με το φίλτρο τους, την επόμενη στα 5000, μετά στα 10.000 και από εκεί και πέρα έκανα & κάνω γενικά service κάθε 10.000km αλλάζοντας πάντα: λάδια, φίλτρο λαδιών, φίλτρο αέρα, φίλτρο καυσίμου, φίλτρο καμπίνας & μπουζί. Ποτέ με κανένα αυτοκίνητο δεν είχα θέμα μηχανικό και όλα έφυγαν με πάνω από 140.000Km από τα χέρια μου εξακολουθώντας να έχουν άριστη απόδοση & λειτουργία τηρώντας σε όλα τα επίπεδα τις εργοστασιακές μετρήσεις. Και στο παρόν αυτοκίνητό μου ακολουθώ αυτό το πρόγραμμα συντήρησης και έχει πλέον 216.000km, το οποίο έχω σκοπό να το κρατήσω μέχρι τέλους. Το κόστος service στο αυτοκίνητό μου (όπως ακριβώς το περιέγραψα), με επώνυμα αναλώσιμα, δεν υπερβαίνει τα 230ε στο σύνολό του (μαζί με γενικό έλεγχο) και το κάνω σε συνοικιακό συνεργείο με μηχανικό που λατρεύει τη δουλειά του κι εγώ μπορώ να είμαι από πάνω κατά τη διάρκεια (επειδή μ αρέσει).

Τα λάδια είναι η ζωή του κινητήρα και δεν υπάρχει καμμία περίπτωση ένα λάδι να έχει την ίδια απόδοση στα 20.000 & 30.000 χλμ που λένε οι κατασκευαστές να γίνονται οι αλλαγές. Κάτι που ΟΛΟΙ παραβλέπουν όμως είναι πως όλοι οι κατασκευαστές λένε μεν κάθε 20 ή 30.000km αλλαγή λαδιών (ανάλογα με τον κατασκευαστή) Ή ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ. Έτσι συναντάμε οχήματα που έχουν να κάνουν αλλαγή λαδιών 3 χρόνια +,  αλλά θα τα δούμε να πωλούνται σε άριστη κατάσταση. Επειδή είναι δύσκολες εποχές για όλους καλό είναι να προσέχουμε για να έχουμε! Το λιγότερο αλλά σημαντικότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι οι συχνές αλλαγές λαδιών. Με ένα κόστος από 70-100ε γλυτώνουμε ζημιές 1000+ στο μέλλον.

Από εκεί και πέρα, στα συνεργεία (συνοικιακά & αντιπροσωπείες) βγάζουν και από τα ανταλλακτικά αλλά & από τα εργατικά. Όπως και να έχει όμως στα εργατικά ειδικά είναι παράλογες οι τιμές ανά εργατοώρα αν σκεφτεί κανείς πως 30ε είναι ένα μεροκάματο για ένα υπάλληλο& εργάτη. 2 μέρες δουλειάς για έναν υπάλληλο είναι το κόστος 2 εργατοωρών ενός μηχανικού (συνοικιακό). Δεν έχω την άποψη πως πρέπει να είναι και τσάμπα, αλλά προς Θεού, και 10-25% πάνω η τιμή του κάθε ανταλλακτικού και 30ε η εργατοώρα; Είναι επιχείρηση & έχει έξοδα αλλά δεν συνδέονται εύκολα στο μυαλό μου ομολογώ.

Επεξ/σία από Hk2004gr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

8 λεπτά πριν, Xacti είπε

Όχι δεν έχω δει, εσένα περίμενα. 5-10 λεπτά είναι η αλλαγή ε? Αν είναι παπί ίσως. Εγώ με τα λάδια αλλάζω και φίλτρο/α ας πούμε. Έχω γερμανικό.BMW E46. 60 ευρώ δίνω όλα μαζί

Μη βάζεις στοίχημα γιατί θα το χάσεις για το αυτοκίνητο.

5,5 λεπτά και με αλλαγή φίλτρου από ένα ερασιτέχνη που συγχρόνως τραβάει και βίντεο.Άρα για τον επαγγελματία και τα 5,5 είναι πολλά.

Στο παπί crypton 135 ναι θέλω πάνω από 10 λεπτά γιατί πρέπει να βγάλω τη δεξιά ποδιά που νομίζω είναι 7 βίδες τόρξ και μετά να την ξαναβάλω πάλι.Άρα 6-7 ευρώ που παίρνουν για εργασία στο παπί είναι πολύ λίγα σε σχέση με τα 20 του αυτοκινήτου.10 ευρώ και πολλά τους είναι για εργασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Εσύ έκλεψες στο χρόνο γιατί το ρούφηξες το λάδι με αντλία :lol: και επειδή το φίλτρο σου μπορείς να το φτάσεις με το χέρι από πάνω. Το αμάξι που θα μπει στο συνεργείο, πρέπει να συμπληρωθεί καρτέλα, μετά πρέπει να ανυψωθεί - θα γίνει γενικός έλεγχος από κάτω, να ξεβιδωθεί η τάπα... να στραγγίσει το παλιόλαδο, να αλλάξει το φίλτρο, να βιδωθεί η τάπα, να κατέβει, να βάλει το νέο λάδι, να βάλει μπροστά για 3-4 λεπτά και μετά συμπληρώσει λάδι! Τουλάχιστον 25 λεπτά θέλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδεικτικά

μικρό σέρβις σε Clio 2016 dci που περιλαμβάνει λάδια και φίλτρα είναι στα 80-90 ευρω. Το αμάξι έχει κάνει 78.000χιλιομετρα οι τιμές σταθερές.

RAV4 2000cc βενζινη 2013 μικρό σέρβις στα 100-120 ευρώ και ενδεικτικα μεγάλο στα 150 με 200 ευρώ (τακακια πχ αλλαγμα κλπ). Το αμάξι έχει κάνει 100κ χιλιόμετρα οι τιμές σταθερές...

Όλα τα παραπάνω στις επίσημες αντιπροσωπείες / εξουσιοδοτημένους τους. 

200 ευρώ σε λάδια, φίλτρα ούτε σε Μερσεντές δίλιτρο που παίρνει 5 λίτρα λάδι και αυτό σε επίσημη αντιπροσωπεία της ανατολικής Αττικής (ονόματα δεν λέμε) να σε κερνάνε καφεδάκι στο σέρβις, μαζί με τα φίλτρα λαδιού...

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω που το πάει η vag. Δεν θεωρώ τις τιμές λογικές. Το after sales / σέρβις support είναι ένας παράγοντας για να προτιμήσεις μια εταιρία αυτοκίνητου από μόνη της. Μέχρι κ τα Volvo που είναι πλέον πολυτελή  κ έχουν ανεβάσει τιμές στα σέρβις λόγω νέας γενικής αντιπροσώπου έχουν πιο ευχαριστημένους πελάτες από τα συνεργεία vag. Αυτή είναι η αλήθεια. Όσους ξέρω με vag είναι με εταιρικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
18 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Μη βάζεις στοίχημα γιατί θα το χάσεις για το αυτοκίνητο.

5,5 λεπτά και με αλλαγή φίλτρου από ένα ερασιτέχνη που συγχρόνως τραβάει και βίντεο.Άρα για τον επαγγελματία και τα 5,5 είναι πολλά.

Παππού επειδή είσαι άσχετος δε θα κάτσω να απαντήσω. Κάτσε δούλευε τους υπόλοιπους

7 λεπτά πριν, Nikosmile είπε

Εσύ έκλεψες στο χρόνο γιατί το ρούφηξες το λάδι με αντλία :lol: και επειδή το φίλτρο σου μπορείς να το φτάσεις με το χέρι από πάνω. Το αμάξι που θα μπει στο συνεργείο, πρέπει να συμπληρωθεί καρτέλα, μετά πρέπει να ανυψωθεί - θα γίνει γενικός έλεγχος από κάτω, να ξεβιδωθεί η τάπα... να στραγγίσει το παλιόλαδο, να αλλάξει το φίλτρο, να βιδωθεί η τάπα, να κατέβει, να βάλει το νέο λάδι, να βάλει μπροστά για 3-4 λεπτά και μετά συμπληρώσει λάδι! Τουλάχιστον 25 λεπτά θέλει.

Να και ένας που ξέρει τι του γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...