Επισκέπτης Δημοσ. 15 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2019 4 λεπτά πριν, talibanakos είπε Μας ειπε αν ψαχνει για μηχανη ή αυτοκινητο; what? Έχεις προτεραιότητα, ο άλλος έχεις στοπ. Στη Μπανανία που λέγετε Ελλάδα τσεκάρεις πάντα και ας έχεις προτεραιότητα γιατί ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών αγνοούν ότι έχουν στοπ. Καλύτερα τώρα?
nemesiskp Δημοσ. 15 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2019 4 ώρες πριν, Tenshi είπε Όχι, μην παίξεις αυτό το παιχνίδι γιατί χάνεται κάθε έννοια διαλόγου. Mπαίνεις εσφαλμένα στην λογική ότι τα άλογα συνεπάγονται με καλύτερο πακέτο εξοπλισμού, όταν κυκλοφορούν σύγχρονα αυτοκίνητα των 120-140 αλόγων με drum breaks. Η απάντηση στο ερώτημα σου, το όχημα με τον πιο ψύχραιμο οδηγό. Να προσθέσω και το όχημα που ειναι πιο καλο συντηρημένο. Τι να το κανω αν εχει τα καλύτερα φρένα του κόσμου και 150 άλογα αν εχει λάστιχα που έχουν βγει έξω τα λινα. Τοσα και τόσα παρκαρισμένα βλέπω κάθε μέρα, πλυμένα στην πενα, με ζάντες κλπ και τα λάστιχα είναι 7 και βαλε χρονων. Δεν θέλω να ξέρω σε τι κατάσταση είναι τα τακάκια, αναρτήσεις κλπ. Για εμένα ότι αμαξι και να πάρεις ts, παρε ενα σχετικά νέο με κάποιες βασικές προδιαγραφές (αερόσακους, abs κλπ) και κατι που μπορείς να το συντηρείς.Τα πολλά κυβικά και άλογα συνήθως έρχονται με ακριβά αναλώσιμα (λάστιχα κλπ) που κάποια στιγμή θα πρέπει να τα αλλάξεις. Αν πάρεις κάποιο δυνατό και γρήγορο, κάποια στιγμή σίγουρα θα γλυκαθεις από το γκάζι του και αν γίνει η στραβη δύσκολα το σώζεις σαν άπειρος οδηγός. Πάρε ένα απλό αμαξάκι να μάθεις να επιβιώνεις στην ζούγκλα εκεί έξω και οσο το προσέχεις θα σε προσέχει. Ότι και να πάρεις καλα και ασφαλή χιλιόμετρα. 3
Liapisftw Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 Έως 1300cc για να μην ανεβαίνουν τα τέλη και μέχρι 90 άλογα θα έλεγα είναι μια χαρά. Δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω ένας νέος οδηγός με την λογική ότι το θέλει σαν μέσο μεταφοράς και εξυπηρέτησης και όχι για να κάνει καφριλες. 1
talibanakos Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 2 ώρες πριν, omitziz είπε Έχεις προτεραιότητα, ο άλλος έχεις στοπ. Στη Μπανανία που λέγετε Ελλάδα τσεκάρεις πάντα και ας έχεις προτεραιότητα γιατί ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών αγνοούν ότι έχουν στοπ. Καλύτερα τώρα? Αν εγραφες σωστα θα ηταν καλυτερα για σενα,εμενα το ιδιο μου κανει. Αυτα που λες τα γνωριζω,οδηγαω διτροχο επαγγελματικα εδω και καμποσα χρονια,οποτε ειναι λιγο πολυ κανονας αυτο που λες. 6 ώρες πριν, Tenshi είπε Όχι, μην παίξεις αυτό το παιχνίδι γιατί χάνεται κάθε έννοια διαλόγου. Mπαίνεις εσφαλμένα στην λογική ότι τα άλογα συνεπάγονται με καλύτερο πακέτο εξοπλισμού, όταν κυκλοφορούν σύγχρονα αυτοκίνητα των 120-140 αλόγων με drum breaks. Η απάντηση στο ερώτημα σου, το όχημα με τον πιο ψύχραιμο οδηγό. Βλεπε σαξοραλα και golf ανω του 10. Στα σαξοραλα βεβαια συνηθως ο οδηγος ειναι καποιος καγκουρας που δεν εχει ουτε λαστιχα. Δυστυχως στο ελλαδισταν εχουν μπερδεψει τα αυτοκινητα πολης με τα σπορ αυτοκινητα..
Alex2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 8 ώρες πριν, Haldol είπε Η ισχύς ενός οχήματος έχει άμεση συνάφεια με την ασφάλεια. Ναι όσο πιο δυνατό τόσο πιο ασφαλές για τον καλό οδηγό 2 ώρες πριν, omitziz είπε Έχεις προτεραιότητα, ο άλλος έχεις στοπ. Στη Μπανανία που λέγετε Ελλάδα τσεκάρεις πάντα και ας έχεις προτεραιότητα γιατί ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών αγνοούν ότι έχουν στοπ. Καλύτερα τώρα? Μεγάλη αλήθεια. Σήμερα μου βγήκε μια από stop που μίλαγε στο κινητό και κοίταζε αν ερχονται από την άλλη μεριά τα αυτοκίνητα σε μονόδρομο. Πριν χρόνια με τράκαρε από stop μια με 100 που είχε πάρει δίπλωμα 2 μέρες.
talibanakos Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Alex2020 είπε Ναι όσο πιο δυνατό τόσο πιο ασφαλές για τον καλό οδηγό Τι διαολο tag εχει γινει εδω; Και δε γινεται και διαγραφη... Σε διαβεβαιω οτι το δικο μου TSI εχει φρενα αγκυρες που τα ζηλευουν 200ρια,με 122 αλογα που ειναι υπεραρκετα για να σωσουν οτιδηποτε. Μη μπερδευεσαι. Στο μεταξυ η TS δε μας ειπε ποτε αν θελει αυτοκινητο ή μηχανη.. Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2019 από talibanakos
Alex2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 5 ώρες πριν, jmmys είπε Δίπλωμα οδήγησης έχεις; Στην Ελλάδα ζεις. Αρκεί να το δείξεις στο δικαστήριο που θα γίνει 10 χρόνια μετά αν δεν έχει απεργίες. Άλλωστε όπως είδα στο karate kid ο migiagi έλεγε ότι το δίπλωμα δεν αντικαθιστά την όραση.
christopher0016 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 13 ώρες πριν, EVA_ATHENS είπε Τί κυβικά και ίππους προτείνετε για νέο οδηγό; Πάρε ένα μικρο μεταχειρισμένο να μάθεις 1200cc πχ δεν χρειάζονται πολλά άλογα ούτε μεγάλο όγκοδες όχημα .
Dark_Nightfall Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 https://www.youtube.com/watch?v=UIzwQbOOBkY
Black Demis Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 1. να μην είναι μεγαλο 2. να μην είναι πολύ αδύναμο η και πολύ δυνατό (90-120 άλογα) (πολύ αδύναμο δεν θα σε βγαλει από μια δύσκολη κατάσταση πχ λάθος στην προσπέραση κλπ πολύ δυνατό λόγο απειρίας θα σε στείλει στον άγιο πετρο 3. δισκόφρενα πίσω μπρος (δεν το συζητάς αυτό διάφορα είναι τεραστία) 4, abs esp αερόσακοι κλπ (ούτε αυτό το συζητάς) 5. να μην είναι πολύ παλιό (2010 και πάνω) από εκεί και πέρα ότι σηκώνει η τσέπη σου εγω οταν έμαθα να οδηγαω έμαθα σε ότι ποιο ακατάλληλο υπάρχει δυνατό όχημα (πολλά άλογα) φρένα ανύπαρκτα ebs esp κλπ (τι ειναι αυτα είπαμε? ) ηταν μεγαλο (ακόμη και τώρα είναι μεγαλο για μένα αχετος που μπορω και το οδηγαω) ενα καλό ειχε στης στροφές δεν φοβόσουν κατι σαν τρένο ηταν εκει καπου τελειωνουν τα καλα celica του 95 για όποιον θυμάται... πειραγμένο (προφανώς οχι από μενα) Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2019 από Black Demis
AristidisZ Δημοσ. 17 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2019 Αν και το θέμα είναι να χαμε να λέγαμε, μου κάνει εντύπωση η πάγια θέση κάποιων για τριψήφια νούμερα ιπποδύναμης Οκ, καλό είναι να υπάρχουν και τα άλογα αλλά δεν είναι πια και θέσφατο... Ούτε 20 χρόνια πριν που ξεκιναγαμε με τους φίλους μου να οδηγούμε, κοιτάζαμε με δέος τα 1.3 rallye των 105 ίππων... Όλοι είχαμε αμάξια μέχρι 75 άλογα και αν κάναμε χιλιόμετρα τότε (ήταν και πολύ πιο φτηνή η βενζίνη) Συμφωνώ ότι για νέο οδηγό πρέπει να υπάρχουν Όσο το δυνατόν πιο πολλά βοηθήματα / συστήματα ασφαλείας στο αμάξι, αλλά δηλαδή μια κοπελίτσα 20 χρόνων που δεν έχει οδηγήσει ποτέ θα έχει πρόβλημα με ένα αμάξι με 60-70 άλογα ; Μη συζητήσουμε ότι κατά πάσα πιθανότητα θα κάνει αστική χρήση στο αμάξι
christopher0016 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2019 Όσα λιγότερα άλογα τόσο καλύτερα για έναν άπειρο οδηγό δεν χρειάζονται οι προσπεράσεις ούτε η ταχύτητα 60 -80 άλογα είναι μια χαρά να μάθεις να οδηγάς. Τι να τα κάνει τα πολλά άλογα;; Πώς θα τα διαχειριστεί ένας άπειρος οδηγος.. το γκάζι σώνει και σκοτώνει ταυτόχρονα... Λίγα και καλά ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης θα είναι ότι πρέπει.. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2019 Ξεκινησα στα 18 να οδηγω ενα αμαξι 1200 κυβικων του 82, σιδερο απο ακρη σε ακρη, δε νομιζω να εβγαζε πανω απο 65 αλογα. Ακολουθησε ενα σαπιο, απο καθε αποψη, του 2004/75 αλογα, αγαπαμε group vag . Αργοτερα ενα diesel 115 αλογων, επειτα ενα super mini με 125. Τωρα ειμαι στα 180 και δεν εχω σκοπο να ανεβω αλλο αν και μπορω ευκολα να παω και στα διπλασια, απο οικονομικης αποψης. Ομως εχοντας περασει απο ολα αυτα τα σταδια, προσωπικα εκτιμω οτι για εναν 18ρη νεο οδηγο πιο σοφη επιλογη ειναι κατι γυρω στα 80 αλογα για πολλους λογους. Πρωτον, οταν το αμαξι δεν κανει θαυματα, ο οδηγος μαθαινει να εκτιμαει τις δυνατοτητες και του αυτοκινητου και τις δικες του. Αν εχει γκαζι απλως το παταει χωρις καν να εχει αισθηση της ταχυτητας ή της επικινδυνοτητας ή των προσωπικων του ικανοτητων μεχρι που γινεται η μαλακια στη στροφη/προσπεραση και ψαχνουν μετα οι γονεις του να βρουν τι πηγε λαθος και το βλασταρι πηρε παραμαζωμα την οικογενεια που κινουταν στο αντιθετο ρευμα/που ειχε σταματησει στο παρκινγκ της εθνικης οδου για να κανει την αναγκη του ο οδηγος κλπ κλπ που βλεπουμε καθημερινα. Δευτερον, στο 80ρι θελει δε θελει θα κινειται με χαμηλοτερη μεση ταχυτητα κι αυτο δυνητικα μπορει να τον γλυτωσει απο λαθη απειριας στα οποια παντα καταλυτικο ρολο παιζει σχεδον παντοτε και η ταχυτητα. Τριτον, στις προσπερασεις θα μαθει να σκεφτεται και να υπολογιζει αποστασεις κλπ, αντι να βγαινει απλως στο αντιθετο ρευμα και να παταει γκαζι εχοντας ως (αυθαιρετο) δεδομενο οτι το αμαξι δεν προκειται να τον προδωσει ποτε. Και τεταρτον, επειδη πιθανοτατα μιλαμε για μικρες ηλικιες που το αιμα βραζει και το μυαλο απουσιαζει (οταν πιανεις τιμονι στα 18 σου θεωρεις απλα οτι εχεις πιασει το Θεο απο τα @@), το πιο αργο αμαξι οσο να 'ναι σε βαζει σε λιγοτερους πειρασμους. Ειναι θεμα ατομου, αλλα κρινοντας απο τον εαυτο μου, παντα οσο ειχα πιο γρηγορο αμαξι, ειχα και περισσοτερους πειρασμους. Προφανως ομως μεγαλωνοντας εμαθα να ελεγχω τον εαυτο μου και να φροντιζω να αποφευγω καταστασεις στο δρομο που στα 18 μου δεν υπηρχε περιπτωση να τις αφηνα (κοντρες, βλακαμας που μου κολλαει πισω και μου παιζει φωτα κλπ), ο πιτσιρικας ομως, οσο πιο πολλα αλογα εχει τοσο πιο ευκολα θα υποκυπτει, ενω οσο πιο αργο εχει, τοσο πιο ευκολα θα το βγαζει απο το νου του το να μαλακιστει και θα κανει στην μπαντα για να παει στη δουλεια του. Τωρα αν με 80 αλογα μπλεκει σε κοντρες και μαγκιες ε θα φαει τις ηττες του και συντομα θα ηρεμησει. Κι οταν με το καλο με το 80ρακι γραψει τα χιλιομετρα του, τοτε παιρνει και 100+ αλογα. Θα μου πει καποιος "ναι αλλα αμα δεν εχει αλογα και εκτεθει στο αντιθετο ρευμα απο λαθος υπολογισμο με την νταλικα να ερχεται πανω του με το 80ρι δε θα σωθει, ενω με το 140ρι θα πατησει γκαζι και θα προλαβει να προσπερασει και να μπει μεσα". Μην ανησυχειτε, ενας τοσο κακος οδηγος θα την παθει και με το 140ρι σε καποια φαση απο αντιστοιχο λαθος υπολογισμο. Οποτε ποια ειναι η λυση; Να του δωσουμε 200 αλογα για να μην την παθει ; Δεν παει ετσι. Η μαλακια στον εγκεφαλο και η ανικανοτητα, δε σωζονται απο μεγαλυτερες ταχυτητες. Το αναποδο ακριβως, σε τετοιους οδηγους ειτε χαμηλωνεις τις ταχυτητες , ειτε απλως τους αφαιρεις την αδεια οδηγησης και εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Δε τους δινεις παραπανω αλογα για να τους...σωσεις.
toyo73 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2019 Δεν υπαρχει αργο η γρηγορο αυτοκινητο.Υπαρχει αργος η γρηγορος οδηγος.Ενα αυτοκινητο με λιγα αλογα, μπορει να κινηθει γρηγορα στα χερια ικανου οδηγου.Ενα αυτοκινητο με πολλα αλογα ειναι επικυνδυνο-σκοτωστρα στα χερια ανικανου-απειρου οδηγου.Για τον εαυτο του και αλληλους. 7 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 18 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2019 23 ώρες πριν, christopher0016 είπε Όσα λιγότερα άλογα τόσο καλύτερα για έναν άπειρο οδηγό δεν χρειάζονται οι προσπεράσεις ούτε η ταχύτητα 60 -80 άλογα είναι μια χαρά να μάθεις να οδηγάς. Τι να τα κάνει τα πολλά άλογα;; Πώς θα τα διαχειριστεί ένας άπειρος οδηγος.. το γκάζι σώνει και σκοτώνει ταυτόχρονα... Λίγα και καλά ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης θα είναι ότι πρέπει.. Με 60 αλογα στην Εθνική είτε κλείνεις την αριστερή λωρίδα είτε πας πίσω απο τα φορτηγά. 80-100 είναι καλά για νέο οδηγό, ούτε να είναι ψοφίμι, ούτε να του δίνει απλόχερα γκάζι. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα