Προς το περιεχόμενο

Οδηγός για την αντιμετώπιση της απάτης με τα 5ψήφια.....


Green Dragon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σωστά τα λες και τα γράφεις. Στην περίπτωση που ο πάροχος σε προτρέπει να στείλεις STOP στον αριθμό που λέει το sms πως το αντιμετωπίζουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, VonLoutsos είπε

Σωστά τα λες και τα γράφεις. Στην περίπτωση που ο πάροχος σε προτρέπει να στείλεις STOP στον αριθμό που λέει το sms πως το αντιμετωπίζουμε;

Μπορείς να το κάνεις αυτό, αλλά υποτίθεται ότι έτσι δεν θα σε ξαναενοχλήσουν. Με τις παραπάνω ενέργειες πετυχαίνεις να σου επιστρέψουν τα κλεμμένα χρήματα. 

Και το κυριότερο...Μήπως και κινητοποιηθούν οι αρχές να σταματήσει η φάμπρικα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Κι εγώ θύμα απάτης πριν λίγες ημέρες... Έστειλα το κειμενάκι που έφτιαξες και θα μου επιστρέψουν τα χρήματά μου.

Ευχαριστώ, Πράσινε Δράκε.

Στις 11/9/2019 στις 1:02 ΜΜ, VonLoutsos είπε

Σωστά τα λες και τα γράφεις. Στην περίπτωση που ο πάροχος σε προτρέπει να στείλεις STOP στον αριθμό που λέει το sms πως το αντιμετωπίζουμε;

Το STOP σταματάει την εκμετάλλευση απ' το συγκεκριμένο 5ψηφιο. Να ζητάτε να σας μπλοκάρουν όλα τα 5ψηφια, καίτοι δίνουν την επιλογή και μέσω app.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ενημέρωση του forum, να σας πω τα νεότερα. Μια εβδομάδα μετά τις έγγραφες καταγγελίες που έκανα κατά της Dimoco και της Vodafone:

---- Ο Συνήγορος του Καταναλωτή μου έστειλε επιστολή με την οποία με πληροφορεί οτι ζήτησε έγγραφες εξηγήσεις απο τις δυο εταιρείες για τα καταγγελόμενα, καθώς είχε πολλές παρόμοιες αναφορές. Επίσης ζήτησε από τις δύο εταιρείες να μου επιστρέψουν τα χρήματα άμεσα. 

---- Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων μου έστειλε mail με το οποίο με πληροφορεί οτι ζήτησε έγγραφες εξηγήσεις απο τις δυο εταιρείες εντός 10 ημερών. Μετά τις απαντήσεις που θα πάρει, θα εξετάσει τον τρόπο αντιμετώπισης αυτών των πρακτικών. 

---- Η Dimoco με mail με ενημέρωσε ότι θα μου επιστρέψει τα χρήματα στο λογαριασμό μου. Βέβαια μου διευκρίνισε ότι θα δω την επιστροφή εντός 30 ημερών!!!!!!!!

---- Της μεγάλης Vodafone δεν ίδρωσε το αυτάκι της. Ούτε mail, ούτε τηλεφώνημα...τίποτα. Όταν πρόκειται βέβαια για την προώθηση των προϊόντων της, μας θυμάται καθημερινά. 

Αυτά.....Και αν σας συμβεί, μην το αφήνετε να περάσει έτσι. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε μένα έτυχε, ευτυχώς πρόλαβα και έκοψα τα 5ψήφια πριν γίνει χρέωση στο λογαριασμό μου.

Μου ήρθε ξαφνικά ένα σμς και μετά από 1 λεπτό δεύτερο που επιβεβαίωνε την έγγραφή μου.

Επικοινώνησα με την εταιρεία απευθείας και ήταν κάθετοι, ότι μπήκα στη σελίδα τους, και ότι μου έστειλαν και πιν στο κινητό και επιβεβαίωσα το πιν που έλαβα στη σελίδα τους για να ξεκινήσει η χρέωση της συνδρομητικής υπηρεσίας. Έκοψαν εκείνη τη στιγμή τηλεφωνικά την συνδρομή και επιβεβαίωσα με την vodafone τη φραγή σε 5ψήφια και ότι δεν είχε γίνει χρέωση στο λογαριασμό μου.

Μετά από mail που τους έστειλα, μετά από 2-3 εβδομάδες μου έστειλαν την ip που υποτίθεται συνδέθηκα στη σελίδα τους και έκανα την εγγραφή και προφανώς δεν ήταν αυτή που είχα εκείνη τη στιγμή...

Απατεώνες, δεν ξέρω τι συμβαίνει και πώς γίνεται να σε γράφουν σε υπηρεσίες αυτόματα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα, 

Μετά από 30 μέρες και αφού είχαν προηγηθεί οι καταγγελίες που έκανα και περιγράφω αναλυτικά στο πρώτο post, η DIMOCO μου επέστρεψε στο λογαριασμό μου τα χρήματα που μου είχαν χρεώσει με την απάτη. 

Δεν είναι για τα χρήματα τόσο,  αλλά αν γίνονται κάθε φορά οι καταγγελίες, μπορεί να ξυπνήσουν οι αρμόδιοι και να στείλουν στον εισαγγελέα τους απατεώνες. 

Εμείς που κατέχουμε λίγο την τεχνολογία και μπορούμε να αντιδράσουμε με καταγγελίες,  το οφείλουμε αυτό σε όλους που είτε δεν κατέχουν είτε είναι ανήμποροι, γέροντες και πληρώνουν από το υστέρημά τους την απάτη. 

Ευχαριστώ!

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενημερωτικά, καλύτερα να μη στείλετε STOP σε κάποιο 5ψήφιο, γιατί και αυτό έχει μεγάλη χρέωση.

Προσωπικά, βρήκα το τηλέφωνο τους απο την ΕΕΤΤ εδώ (βάζεις το 5ψήφιο νούμερο και σου βγάζει τα στοιχεία τους) και τους κάλεσα και το αφαίρεσαν χειροκίνητα.

 

Η δική μου ιστορία έχει ως εξής:

Πρίν περίπου 2.5 χρόνια ήρθαν κάποια μηνύματα στο κινητό της γυναίκας μου από κάποια 5ψήφια ("έφαγαν" όλη την κάρτα ~5 ευρώ).
Το ίδιο έγινε και πρίν 1.5 χρόνο περίπου από κάποια dimoco ("έφαγαν" όλη την κάρτα ~12 ευρώ).
Πριν 7 μήνες (τον Μάρτιο) ήρθαν κάποια μηνύματα στο κινητό της γυναίκας μου (ευτυχώς χωρίς χρέωση αυτή τη φορά) από 5ψήφιο κάποιας paydash. Μετά από ανταλλαγή πολλών email χωρίς να απαντήσουν επί της ουσίας που βρήκαν το κινητό μιας και δεν έχει χρησιμοποιηθεί πουθενά σε τέτοιου είδους υπηρεσίες, μου είπαν ότι η IP δεν είναι σταθερή και δε μπορεί να φανεί κάτι από αυτό κτλ κτλ (κάποιος να τους ενημερώσει πως βρίσκουν τους παιδόφιλους από τη ΔΔΗΕ).

Για να μη μακρυγορώ, σήμερα έστειλαν και στο κινητό μου 5 απανωτά μηνύματα τα οποία ήταν με χρέωση. Το κινητό δεν είναι στο ίδιο όνομα, είναι εταιρικό και προφανώς ούτε κι αυτό έχει χρησιμοποιηθεί πουθενά.
Δεδομένων των παραπάνω, θέλω να βάλω εδώ τους τρόπους που μπορεί κάποιος να κάνει φραγή στα 5ψήφια νούμερα («νούμερα» με διπλή σημασία).

Cosmote
Wind
Vodafone

Εδώ το link της ΕΕΤΤ που μπορείτε να δείτε σε ποιόν ανήκει το κάθε 5ψήφιο

Υ.Γ 1
Η paydash (μετά από μια πολύ μικρή έρευνα) είναι εταιρία που έχει δηλώσει fax ενός ασφαλιστή στο Χολαργό, και το email ενός λογιστή. Κατά τα άλλα είναι εταρείες «τεχνολογίας» που προσφέρουν «διευκολύνσεις» πληρωμών τύπου paypal. Γελάνε και οι πέτρες

Υ.Γ. 2
Να μας ζήσει η ΕΕΤΤ που τους δίνει άδεια

Υ.Γ. 3
Είναι πάγια τακτική όλων αυτών απλά να δείχνουν ένα τυχαίο screenshot ενός υποτιθέμενου διαγωνισμού στο οποίο και καλά βάλαμε τα στοιχεία μας και συμφωνήσαμε στους όρους και στις χρεώσεις τους, και βάλαμε και το pin που υποτίθεται ότι μας έστειλαν

Επεξ/σία από thodoris1985
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτα έστειλαν σε εμένα, ένα μήνα μετά σε συγγενικό μου πρόσωπο και πριν λίγες μέρες σε άλλο συγγενικό μου πρόσωπο!

Επιδημία!
Και δεν είναι μόνο η Dimoco... είναι και η Veoo.

Και ποιος ξέρει ποιο φρούτο ακόμα θα ξεπηδήσει από το βόθρο.

Μετά από αυτό είμαι σίγουρος ότι σύντομα όλοι στην Ελλάδα θα έχουν δεχθεί «επίθεση» 5ψήφιων μηνυμάτων!
Και επειδή οι περισσότεροι δεν θα ασχοληθούν, μιλάμε για μεγάλη απάτη και μεγάλη κονόμα!

Γι'αυτό το λόγο, έχω ενημερώσει όλους τους δικούς μου ανθρώπους να προβούν σε φραγή 5ψήφιων μηνυμάτων.

Επεξ/σία από Aurumnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ χρεωθηκα 4 ευρώ στην εταιρεία NVIA από την Vodafone χωρίς να στείλω κάποιο sms η να συμπληρώσω οπουδήποτε τον τηλεφωνικό μου αριθμό. Με έκλεψαν χωρίς να ξέρω ποιος, γιατί και με ποιον τρόπο. Η Vodafone ισχυρίζεται ότι έγινα συνδρομητής σε υπηρεσία κατά την πλοήγηση μου στο διαδίκτυο. 

ΑΛΗΤΕΙΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Το μέιλ της dimoco είναι το  [email protected]    εκεί είχα στείλει εγώ, τον Αύγουστο. και τελικά μου επέστρεψαν τα χρήματα μετά από 12 μέρες (από το πρώτο μέιλ, στην εβδομάδα είχα στείλει και δεύτερο μέιλ και τότε μου απάντησαν ότι θα επιστρέψουν το ποσό)

Η απάντηση πάντως ήταν από το μέιλ: [email protected]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Θυμα συγγενικο μου προσωπο.

 θυμαμαι οταν ξεκιναγα την σταδιοδρομια μου στο ιντερνετ(πριν 20 χρονια :p) ποσες φορες ηθελα να κατεβασω ενα παιχνιδι και μου ζηταγε να ολοκληρωσω ενα survey για την αποκτηση του,χρησημοποιωντας τον αριθμο κινητου μου.Βεβαια ποτε δεν εβαζα τον δικο μου αλλα ενα στην τυχη.

Μηπως παιζει κατι τετοιο και εδω?

Αν οντως ισχυει αυτο....(κοιτα τι σκεφτηκα τωρα)...μηπως να δωσω το κινητο σε αυτα τα survey ,καποιων τυπων που δε πολυγουσταρω? evil

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Όργια από εταιρίες που στέλνουν 5ψηφια SMS - Οι ευθύνες Σπίρτζη, η παράλυτη ΕΕΤΤ και οι απίθανες εταιρίες των 10.000 ευρώindex.php?id=252816

Αναφορά σε κείμενο

Σύμφωνα με καταγγελίες που έχει στην κατοχή του το bankingnews την τακτική αυτή της αποστολή μηνυμάτων που χρεώνουν τον παραλήπτη χωρίς τη συναίνεσή του εφαρμόζει η εταιρία Dimoco Greece της οποίας η έδρα βρίσκεται στην Ελλάδα όπου Διευθύνων Σύμβουλος στην Ελλάδα η κα Λίλυ (Βασιλική) Ξένου η οποία μεταπήδησε από την Amaze που εξαγόρασε δραστηριότητές της η Dimoco ενώ νωρίτερα είχε περάσει από τις WIN και IMImobile όλες εταιρίες πολυμεσικής πληροφόρησης.
Βέβαια από το ΓΕΜΗ προκύπτει ότι η Dimoco Greece είναι μια Μονοπρόσωπη ΙΚΕ με κεφάλαιο 10.000 Ευρώ και η κα Ξένου είναι απλά διαχειρίστρια της ΙΚΕ.
Μοναδικός μέτοχος είναι η Dimoco Europe Gmbh που έχει έδρα στη και στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Φιλοθέη και την ίδια διεύθυνση με τη Διεύθυνση που δηλώνει η κα  Ξένου ενώ η Dimoco Greece έχει έδρα το Μαρούσι.
Η Amaze που είναι ελληνική Ανώνυμη Εταιρία με έδρα τον Άγιο Δημήτριο και πριν το Μαρούσι είχε στο τέλος του 2014 ίδια κεφάλαια 667 χιλιάδες Ευρώ και την ίδια χρονιά εμφάνισε τζίρο 3,87 εκ Ευρώ, μεικτά κέρδη1,11 εκ Ευρώ και καθαρά κέρδη 117 χιλιάδες.
Το περίεργο είναι ότι λίγο πριν κάνει τη συναλλαγή με τη Dimoco και συγκεκριμένα στο τέλος του 2014 εμφανίζει τον ισολογισμό της ποσά προοριζόμενα για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 154 χιλιάδες Ευρώ χωρίς να προκύπτει κάπου η ανάγκη ότι τα χρειάζεται η εταιρία.
Και αυτό γιατί εντός της χρήσης καλύπτει με αύξηση δανείων τη διαφορά στις απαιτήσεις της που φαίνεται να προκύπτει από τα έσοδα.
Το ζήτημα που προκύπτει σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πως η παράλυτη ΕΕΤΤ με ευθύνη του κ. Σπίρτζη είναι με κατεβασμένα τα χέρια γεγονός που προφανώς οδηγεί σε αποθράσυνση εταιρίες όπως η Dimoco.
Το δεύτερο ερώτημα είναι αν η Dimoco είναι αδειοδοτημένη καθώς δεν προκύπτει η ίδια σε καταλόγους παρόχων πολυμεσικής πληροφόρησης που δημοσιεύονται από εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.

 

2.Τι υποστηρίζει η Dimoco για πρόσφατο δημοσίευμα του bankingnews

 

 

Nick Gliatis

Ας στείλει όσα εξώδικα θέλει η DIMOCO.

Απέναντι της θα βρει ανθρώπους που την καταγγέλλουν ως θύματά της.

Για να πάρει το μάθημά της η συγκεκριμένη εταιρεία, και να μάθει ότι θα έπρεπε να κρύβεται από ντροπή αντί να ορθώνει ανάστημα με εξώδικα, καλώ τους παθόντες να την κατακεραυνώσουν καταγγέλλοντας εδώ τα παθήματά τους. Να δούμε πόσα εξώδικα θα στείλει αφού "την πνίγει το δίκιο"?


Αρχίζω εγώ με το δικό μου πάθημα

Στην δική μου περίπτωση, χρεώθηκε εταιρικό κινητό. Για κακή της τύχη είμαι επιστήμονας πληροφορικής με υψηλή τεχνογνωσία σε επίπεδο σχεδιασμού ηλεκτρονικού τηλεπικοινωνιακού υλικού. Ουδέποτε συναίνεσα εγώ η εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της εταιρείας μου σε εγγραφή μας σε δήθεν υπηρεσίες με χρέωση. Σε σχετικό έγγραφο ερώτημα προς την συγκεκριμένη εταιρεία, έλαβα απάντηση με μηνύματα που δήθεν είχε ανταλλάξει το συγκεκριμένο κινητό με το "σύστημα" της DIMOCO καθώς και με δήθεν πληροφοριακό υλικό που με δήθεν αίτημά μας μας είχε αποσταλεί. Φτιαχτά όλα αφού δεν επιβεβαιώνεται καμιά παραλαβή τους από εμάς. Ζητήσαμε επίμονα αποδεικτικό στοιχείο για την αυτόβουλη συναίνεσή μας αλλά η DIMOCO ποιεί την νήσσα αφού ενώ μπορεί να αποδείξει ότι έστειλε μήνυμα στο συγκεκριμένο κινητό με κάποιον κωδικό ενεργοποίησης της "υπηρεσίας της", δεν μπορεί να αποδείξει ότι κάποιος νόμιμος εκπρόσωπός μας εισήγαγε αυτόβουλα αυτόν τον κωδικό στο υπολογιστικό τους σύστημα "ενεργοποιώντας" την δήθεν υπηρεσίας τους. Η όλη ιστορία είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου και θα ήθελα να ενημερώσω ότι η εταιρεία κινητής που παρανόμως και χωρίς την συγκατάθεση νομίμου εκπροσώπου της εταιρείας μας εισέπραξε αυτό το ποσό για λογαριασμό της DIMOCO, τελικώς μας το πίστωσε (δηλαδή γύρισε πίσω τα κλοπιμαία).
Αρχικά επέλεξα να αρχίσω τον αγώνα μου κάπως πιο συντονισμένα συμμετέχοντας σε γνωστό ανοικτό γκρουπάκι στο facebook που είχε δημιουργηθεί και ανέφερε ότι εξυπηρετεί την οργάνωση των παθόντων κατά αυτής της απάτης. Τελικώς ανακάλυψα ότι το group υπάρχει για να εκτονώνεται η οργή των θυμάτων και να μην αποτελούν τελικά απειλή για αυτές τις εταιρείες της απάτης. Δούλεψα πολύ και εντόπισα τα παραθυράκια των νόμων που επιτρέπουν να λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο, παραθυράκια που εκμεταλλεύονται και ανήκουν ακόμα και σε βασικά άρθρα της ποινικής δικονομίας. Αποκάλυψα τα τρωτά σημεία και οργάνωσα τους χρήστες στην δημιουργία υπομνήματος το οποίο έθεσα προς επεξεργασία δημόσια ώστε να αποσταλεί στη βουλή γνωρίζοντας ότι είναι στην πρόθεσή του σημερινού κυβερνόντος κόμματος (Σεπτ 2019) να φέρουν νόμο –όπως και έκαναν μέσα στο καλοκαίρι που μας πέρασε, σχετικό με την προστασία των πολιτών από δικτυακές και τηλεπικοινωνιακές απάτες. Διαχειρίστηκα την εκδήλωση ενδιαφέροντος των ατόμων που ήθελαν να συμμετέχουν, με ασφαλή τρόπο ώστε να μην εκτίθενται τα ονόματά τους και δημιούργησα την βάση για υποβολή μαζικής αγωγής με κοινό δικηγόρο κατά αυτών των εταιρειών. Ως εκ Θαύματος, με την μέθοδο της προβοκάτσιας, εμφανίστηκαν ξαφνικά οι πραγματικοί δημιουργοί του group,- εντελώς διαφορετικοί από αυτούς που εμφανίζονταν ως διαχειριστές και διέγραψαν ΟΛΑ τα μηνύματα μου με τα οποία αποκάλυπτα τα μυστικά της απάτης, καθώς και τα κείμενα που είχαμε δημιουργήσει για υποβολή μαζικής αγωγής. Φυσικά κατήγγειλα την ενέργειά τους, τόσο δημόσια εντός του group (φυσικά έσβησαν τις καταγγελίες μου) όσο και κατ’ ιδίαν σε ένα προς ένα τα μέλη και αποχώρησα από αυτό το θεατρικό και παραπλανητικό γκρουπάκι. Αμέσως μετά, το group έγινε κλειστό έτσι ώστε κανένας που δεν έχει περάσει από το «φίλτρο» των διαχειριστών να μην μπορεί να έχει πρόσβαση στα μέλη του group. Έτσι λοιπόν τα πρόβατα επί σφαγή τρώνε το κουτόχορτο που τα ταΐζουν, εκτονόνωνται και δεν αποτελούν ουσιαστική απειλή για την κομπίνα. Ο «επιστημονικός τρόπος» που είναι στημένη μάλιστα η όλη κομπίνα, περιλαμβάνει και 2-3 φωνούλες που βγαίνουν και δηλώνουν πόσο πολύ βοηθήθηκαν από το γκρουπάκι. Αληθινά στην οργάνωση της κομπίνας τους βγάζω το καπέλο στους ανθρώπους. Έχουν καταφέρει να χειραγωγούν και να χρησιμοποιούν υπέρ τους ακόμα και την οργή των θυμάτων τους.
Διότι η κομπίνα αυτή, -όπως εγώ την ονομάζω, είναι η κομπίνα της πισίνας. Γεμίζουμε μια πισίνα με νερό και στους πάνω 5 πόντους σο τοίχωμα της πισίνας ανοίγουμε 10 τρύπες με ένα ψιλό τρυπανάκι και τις ταπώνουμε. Που και που, βγάζουμε μια τάπα και αφήνουμε να τρέξει ένα κρασοπότηρο. Αν όλα πάνε στραβά, το πολύ πολύ να μας κατέβει η πισίνα κατά 5 πόντους και μάλιστα σε πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα υπόλοιπα 3 μέτρα νερό. Είναι δικά μας και ασφαλή.

Πρέπει να συντονιστούμε για να σταματήσουν τέτοιες πρακτικές που εκμεταλλεύονται παραθυράκια που αποσκοπούν στην εξυπηρέτηση αυτής της ιδιαίτερης οικονομίας που βρίσκεται στο internet και απαιτεί αμεσότητα και ταχύτητα. Το αγαθό της επικοινωνίας δεν μπορεί να είναι βορρά επιτήδειων.

Aλλά δώστε και ένα καλό χαστούκι εδώ στους εξυπνάκηδες που τολμάνε να στέλνουν και εξώδικα. Και κάντε το επώνυμα. Όχι δεξιά - αριστερά ανώνυμα. Θύματα είστε δεν χρειάζεται να φοβάστε και να κρύβεστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...