Προς το περιεχόμενο

Η πρώτη «υβριδική» Lamborghini, Sian, αποδίδει 819hp και έχει «supercapacitor» αντί για μπαταρίες


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 λεπτά πριν, koki28 είπε

Annotation 2019-09-11 155755.jpg

Και ακόμα δεν έχει δει τον δρόμο, ούτε εμείς αυτό. Αναρωτιέμαι πόση ώρα θα κάνει να ζεσταθεί και τι θα γίνει όταν πρέπει να μπει στα pit για να γεμίσει την μπαταρία(δε φορτίζει όσο γρήγορα γεμίζει ένα ντεπόζιτο βενζίνη). Έργο τέχνης το roadster που ακόμα και μία Alfa Romeo 4C έχει πιο πολύ χαρακτήρα, lmao.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

28 λεπτά πριν, dchatz είπε

Ας σκεφθούμε λίγο της τεχνολογία των supercapacitors και την απεμπλοκή από την παραγωγή λιθίου. Βλέπω μια αρχή εδώ.

Η τεχνολογία προσφέρει άμεση φόρτιση, μηδενική (η ελάχιστη) εσωτερική αντίσταση αλλά και ακριβό υποθέτω κόστος κατασκευής, μεγάλο ίσως failure rate και διάφορα άλλα που δεν ξέρω, και που προφανώς την κάνουν μη ανταγωνιστική για μαζική κατανάλωση.

Θυμάμαι πριν λίγα χρόνια το CEO της WV νομίζω που έλεγε ότι η τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπλοκάρει από την έλειψη επαρκών ποσοτήτων λιθίου για να καλύψουν τη ζήτηση.

Στους supercapacitors τα υλικά είναι πολύ φτηνότερα, με βάση τον άνθρακα, ενώ για κόστος παραγωγής υποθέτω είναι φθηνό γιατί παράγεται μαζικά σε λεπτά επίπεδα άθρακα και μονωτικού που στην συνέχεια τυλίγονται. Το failure rate μάλλον έιναι κοτνά στο μηδέν γιατί θεωρητικά χωρις εσωτερική αντίσταση έχουν άπειρους κύκλους φόρτισης απόφόρτισης. Το μειονέκτημα τους είναι όγκος/βάρος σε σχέση με μπαταρίες στην ίδια χωρητικότητα και περιπλοκότητα στα κυκλώματα φόρτισης που χρειάζονται, γιατί στην πλήρη αποφόρτισή τους πάνε στα 0v. Άρα στην φόρτιση ενός άδειου είναι σαν να βραχυκυκλώνεις τον φορτιστή του.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "υβριδική" πρέπει να μπει σε εισαγωγικά.

48V οπου δίνει τόσα λίγα άλογα συγκριτικά με ενα τέρας κινητήρα και μάλιστα θα τα έχεις διαθέσιμα μετα το πρώτο φρενάρισμα; Ναι ειναι μαρκετ τρικ ως προς το hybrid για να δείξει την "ευαισθησία" της μάρκας; Το αμάξι ειναι mild hybrid σαν αυτά της Suzuki με την μπαταρία κάτω απο το κάθισμα του οδηγού.

Είναι τόσο mild οπου δεν θα εχει καν εκκίνηση απο ηλεκτρομοτέρ.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα καλά έχοντας  785 άλογα απο βενζινη, ποση διαφορα θα κανουν πια τα αλλα 34?

πρακτικά δηλαδη ίσα ίσα αν θα είναι αντιληπτά.  μαρκετιστικο κόλπο μου φαίνεται και για αυτό βάλανε κ supercapacitors για να τραβήξουν βλέμματα. Και ετσι εχεικ ενα ηλεκτρικό μοτέρ που θα μπορούσε να μπει κ σε καρτ απλα για να λέει η lambo οτι βγάλαμε κ υβριδικό. 

Μην ψαρώνετε και πετάτε τα € σας.

Θα βγει και η νέα 992 turbo σε λίγο καιρό 😍

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, giteart είπε

Μα καλά έχοντας  785 άλογα απο βενζινη, ποση διαφορα θα κανουν πια τα αλλα 34?

πρακτικά δηλαδη ίσα ίσα αν θα είναι αντιληπτά.  μαρκετιστικο κόλπο μου φαίνεται και για αυτό βάλανε κ supercapacitors για να τραβήξουν βλέμματα. Και ετσι εχεικ ενα ηλεκτρικό μοτέρ που θα μπορούσε να μπει κ σε καρτ απλα για να λέει η lambo οτι βγάλαμε κ υβριδικό. 

Μην ψαρώνετε και πετάτε τα € σας.

Θα βγει και η νέα 992 turbo σε λίγο καιρό 😍

Και να είχαμε να πετάξουμε, μάλλον θα ήταν μάταιο αφού έχουν ήδη πουληθεί στους εκλεκτούς πελάτες της Lamborghini.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

56 λεπτά πριν, giteart είπε

Μα καλά έχοντας  785 άλογα απο βενζινη, ποση διαφορα θα κανουν πια τα αλλα 34?

πρακτικά δηλαδη ίσα ίσα αν θα είναι αντιληπτά.  μαρκετιστικο κόλπο μου φαίνεται και για αυτό βάλανε κ supercapacitors για να τραβήξουν βλέμματα. Και ετσι εχεικ ενα ηλεκτρικό μοτέρ που θα μπορούσε να μπει κ σε καρτ απλα για να λέει η lambo οτι βγάλαμε κ υβριδικό.

 

1 ώρα πριν, Vagosman είπε

Το "υβριδική" πρέπει να μπει σε εισαγωγικά.

48V οπου δίνει τόσα λίγα άλογα συγκριτικά με ενα τέρας κινητήρα και μάλιστα θα τα έχεις διαθέσιμα μετα το πρώτο φρενάρισμα; Ναι ειναι μαρκετ τρικ ως προς το hybrid για να δείξει την "ευαισθησία" της μάρκας; Το αμάξι ειναι mild hybrid σαν αυτά της Suzuki με την μπαταρία κάτω απο το κάθισμα του οδηγού.

Είναι τόσο mild οπου δεν θα εχει καν εκκίνηση απο ηλεκτρομοτέρ.

 

Δεν είναι marketing trick. Είναι ξεκάθαρο 48V mild hybrid που στοχεύει στην υποβοήθηση του κινητήρα σε μη ιδανική περιοχή στροφών (πχ στις χαμηλές μετά από εκκίνηση ή αλλαγή ταχύτητας), στη βελτίωση του throttle response, στην αφαίρεση της όπισθεν ταχύτητας από το κιβώτιο και στην κίνηση με πολύ μικρές ταχύτητες, πχ κατά τη στάθμευση. Ούτε στην κίνηση του αμαξιού εμπλέκεται σημαντικά ούτε σε τίποτα άλλο. Απλά στην συγκεκριμένη περίπτωση αντί να έχεις μια μικρή μπαταρία λιθίου, έχεις supercapacitor γιατί φορτίζει και κατά το βαρύ φρενάρισμα και πολύ γρήγορα, οπότε βολεύει σε συνθήκες πίστας. Το "marketing trick" που λες είναι η λάθος αναπαραγωγή της είδησης από τα blogs ΜΜΕ κλπ και ο συσχετισμός τους με ηλεκτροκίνηση γιατί αυτή πουλάει. Πρώτο πόστ και ο άλλος λέει για Tesla κλπ ενώ καμιά σχέση με ηλεκτροκίνηση δεν έχει.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε

Ποια γούστα; Η SVJ έχει από τα πιο γρήγορα lap times στο Nurbugring για αυτοκίνητο παραγωγής και οποιαδήποτε Lamborghini καπνίαζει ένα Tesla σε κάθε σενάριο πέρα από την εκκίνηση. Θα την περάσεις στα πρώτα 400 μέτρα και μετά θα την δεις να σε περνάει και να σου σκάει γύρους. Καλά τα Tesla για αυτοκίνητα πόλης αλλά μέχρι εκεί.

Φίλε δεν μιλάμε για το X η για το S η για το πόλης οικογενειακό καθαρά οικονομικό model 3. Μιλάμε για το roadster. Που όταν βγει δίχως κάπνιασμα δίχως τίποτε θα αφήνει πίσω του μόνο ότι υπάρχει από έδαφος. Επιδόσεις οικολογικές φιλικές στο περιβάλλον. 1.9 δεύτερα και 400 τελική με τέτοια γεωμετρία μάλλον θα μιλάμε για νέο απλησίαστο ρεκόρ στο νουρμπουριγκ... 

Όλα τα ιταλικά είναι κοσμήματα επίδειξη δύναμης έργα τέχνης μοναδικά οχήματα αλλά πίσω σε τεχνολογία.  Το μέλλον είναι ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ.

Επεξ/σία από leonproniknidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...