Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο Public


dk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, dk είπε

φιλε παρελαβα ειναι παλια η ιστορία...διαβασε την αν θες

Το τελευταίο σου ποστ είναι το 

 

Στις 7/10/2019 στις 2:44 ΜΜ, dk είπε

δε κανω promosion αρνητικη η θετικη ψωνιζεις απο οοπου θες και σε συμφερει απλα εχεις υποψιν σου και οσα λεγονται

με αποδειξεις παντα...εγω απλα εβαλα το prtsc....για ενημερωση ουτε σημερα 7.10 ηρθε δηλ εχουν περασει 17 ημερες

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι.

Δεύτερη φορά που ακυρώνεται η παραγγελία (από συνεργαζόμενο κατάστημα) και δεν στέλνουν ούτε ένα mail ούτε ένα δωρεάν sms στο messenger να σε ενημερώσουν. Πρέπει δηλαδή να μπαίνεις εσύ στην ιστοσελίδα του Public και να βλέπεις τι συμβαίνει με την παραγγελία σου. Μιλάμε για σούπερ εξυπηρέτηση. Τα κοριτσάκια μου που περίμεναν τους μαρκαδόρους τους φάγανε τρελό ξενέρωμα. Μακριά κι αγαπημένοι για παραγγελία από την ιστοσελίδα. Για όσους θέλουν να έχουν ψυχική ηρεμία και εξυπηρέτηση. Σε άλλα site σε ενημερώνουν είτε με mail είτε με μνμ για κάθε στάδιο της παραγγελίας. Αυτοί ίσως με την νέα χιλιετία να εκσυγχρονιστούν.

Επεξ/σία από aberapo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

1η εμπειρία με ηλεκτρονική αγορά και γράφω εδώ για να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου! Αγορά τηλεόρασης και ηχομπαρας 28/2 με παράδοση 2/3.. Η αγορά πραγματοποιήθηκε λόγω προωθητικής ενέργειας με επιστροφή κουπονιού αξίας 250€.. Πρώτου γίνει η αγορά είχα μιλήσει με 2 υπαλλήλους και μου είχαν πει ότι η ενέργεια τελειώνει 28/2 και το κουπόνι θα το λάβω 1/3 με SMS η email! Προφανώς και δεν το έλαβα και ξανακαλεσα και υπάλληλος με καθυσηχασε ότι θα το λάβω στις 15/3 (υπόψιν η χρήση του κουπονιού μπορεί να χρησιμοποιηθεί από 15/3 έως 15/4)..οπως καταλαβαίνετε δεν έχει ακόμα αποσταλεί το κουπόνι! Προχτές ξανακαλεσα και μου είπε η υπεύθυνη του τηλεφωνικού κέντρου ότι θα σταλεί 18/3 επιβεβαιωμενα.. Σήμερα 19/3 δεν έχω λάβει κάτι ακόμα με αποτέλεσμα να ξανακαλω για 15η φορά και να μου λένε ότι θα λάβω το κουπόνι 26/3.. Αναμένω τηλέφωνο από υπεύθυνο να δω τι άλλο θα σκαρφιστεί να μου πει.. Το άλλο ζήτημα που έχει προκύψει είναι ότι μόλις έβγαλα την τηλεόραση από το κουτί είδα κάτω δεξιά να προεξέχει κάτι σαν ύφασμα! Μια από τις πολλές φορές που κάλεσα μου είπαν στείλτε μέιλ με την φωτογραφία και θα σας καλέσουμε εντός 24 ωρών.. Προφανώς και δεν έλαβα κλήση και κάλεσα εγώ μετά από 4 24ωρα...η απάντηση ήταν ότι δεν το είχαν δει καν και πως θα το προωθούσαν άμεσα.. Φυσικά μέσα στα πολλά τηλέφωνηματα ανέφερα και το ζήτημα αυτό αλλά φυσικά δεν είχαν νέο με αποτέλεσμα να εξοργιστω! Η υπεύθυνη που μιλησα φυσικά με καθυσηχασε και γι αυτό, ότι θα το αναλάμβανε η ίδια και άλλες τέτοιες μπουρδες! Φυσικά και δεν έχω λάβει ακομα απάντηση ούτε γι αυτό... Η επόμενη κίνηση αν δεν λυθούν άμεσα τα 2 ζήτηματα είναι να αναρτηθούν τα ονόματα των υπαλλήλων, που δυστυχώς δεν ξέρουν την δουλειά τους, και να απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/3/2022 στις 2:17 ΜΜ, sir_platanight είπε

1η εμπειρία με ηλεκτρονική αγορά και γράφω εδώ για να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου! Αγορά τηλεόρασης και ηχομπαρας 28/2 με παράδοση 2/3.. Η αγορά πραγματοποιήθηκε λόγω προωθητικής ενέργειας με επιστροφή κουπονιού αξίας 250€.. Πρώτου γίνει η αγορά είχα μιλήσει με 2 υπαλλήλους και μου είχαν πει ότι η ενέργεια τελειώνει 28/2 και το κουπόνι θα το λάβω 1/3 με SMS η email! Προφανώς και δεν το έλαβα και ξανακαλεσα και υπάλληλος με καθυσηχασε ότι θα το λάβω στις 15/3 (υπόψιν η χρήση του κουπονιού μπορεί να χρησιμοποιηθεί από 15/3 έως 15/4)..οπως καταλαβαίνετε δεν έχει ακόμα αποσταλεί το κουπόνι! Προχτές ξανακαλεσα και μου είπε η υπεύθυνη του τηλεφωνικού κέντρου ότι θα σταλεί 18/3 επιβεβαιωμενα.. Σήμερα 19/3 δεν έχω λάβει κάτι ακόμα με αποτέλεσμα να ξανακαλω για 15η φορά και να μου λένε ότι θα λάβω το κουπόνι 26/3.. Αναμένω τηλέφωνο από υπεύθυνο να δω τι άλλο θα σκαρφιστεί να μου πει.. Το άλλο ζήτημα που έχει προκύψει είναι ότι μόλις έβγαλα την τηλεόραση από το κουτί είδα κάτω δεξιά να προεξέχει κάτι σαν ύφασμα! Μια από τις πολλές φορές που κάλεσα μου είπαν στείλτε μέιλ με την φωτογραφία και θα σας καλέσουμε εντός 24 ωρών.. Προφανώς και δεν έλαβα κλήση και κάλεσα εγώ μετά από 4 24ωρα...η απάντηση ήταν ότι δεν το είχαν δει καν και πως θα το προωθούσαν άμεσα.. Φυσικά μέσα στα πολλά τηλέφωνηματα ανέφερα και το ζήτημα αυτό αλλά φυσικά δεν είχαν νέο με αποτέλεσμα να εξοργιστω! Η υπεύθυνη που μιλησα φυσικά με καθυσηχασε και γι αυτό, ότι θα το αναλάμβανε η ίδια και άλλες τέτοιες μπουρδες! Φυσικά και δεν έχω λάβει ακομα απάντηση ούτε γι αυτό... Η επόμενη κίνηση αν δεν λυθούν άμεσα τα 2 ζήτηματα είναι να αναρτηθούν τα ονόματα των υπαλλήλων, που δυστυχώς δεν ξέρουν την δουλειά τους, και να απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή!

Κι εγώ το ίδιο φίλε. Πίστευα θα μου έρθει στις 15/3. Η κοπέλα στο τηλέφωνο που μίλησα την Τρίτη μου είπε πως κανονικά πρέπει να έρθει σε 20 εργάσιμες από τη μέρα της παραλαβής. Προώθησε το αίτημα μου ότι δεν παρέλαβα την δωροεπιταγη και μου ήρθε μειλ οτι θα την λάβω μέχρι 19/3. Τελικά δεν πήρα τίποτα ακόμα και θα ξανακαλεσω αύριο. Όχι ότι δεν θα προλάβουμε την προθεσμία, αλλά από τη στιγμή που σου λένε κάτι πρέπει να γίνει. Επίσης δεν ξέρω αν έχει συμβεί και σε άλλους, από σήμερα άλλαξαν το interface του site τους και μου δείχνει τον λογαριασμό μου ότι δεν υπάρχει. Σαν να μην είχα ποτέ. Μάλλον είναι θέμα της μετάβασης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, mrvaggos είπε

Κι εγώ το ίδιο φίλε. Πίστευα θα μου έρθει στις 15/3. Η κοπέλα στο τηλέφωνο που μίλησα την Τρίτη μου είπε πως κανονικά πρέπει να έρθει σε 20 εργάσιμες από τη μέρα της παραλαβής. Προώθησε το αίτημα μου ότι δεν παρέλαβα την δωροεπιταγη και μου ήρθε μειλ οτι θα την λάβω μέχρι 19/3. Τελικά δεν πήρα τίποτα ακόμα και θα ξανακαλεσω αύριο. Όχι ότι δεν θα προλάβουμε την προθεσμία, αλλά από τη στιγμή που σου λένε κάτι πρέπει να γίνει. Επίσης δεν ξέρω αν έχει συμβεί και σε άλλους, από σήμερα άλλαξαν το interface του site τους και μου δείχνει τον λογαριασμό μου ότι δεν υπάρχει. Σαν να μην είχα ποτέ. Μάλλον είναι θέμα της μετάβασης 

Εγώ σήμερα τους απείλησα και με κάλεσαν εντός μιας ώρας και μου τον είπαν... Δεν ξέρω κατά πόσο φοβήθηκαν αλλά σημασια έχει ότι έκανα την δουλειά μου! Τώρα αναμενω τηλέφωνο για το 2ο ζήτημα... Ειδωμεν! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, sir_platanight είπε

Εγώ σήμερα τους απείλησα και με κάλεσαν εντός μιας ώρας και μου τον είπαν... Δεν ξέρω κατά πόσο φοβήθηκαν αλλά σημασια έχει ότι έκανα την δουλειά μου! Τώρα αναμενω τηλέφωνο για το 2ο ζήτημα... Ειδωμεν! 

Μα από τη στιγμή που λένε κάτι πρέπει να το κάνουν. Κι εγώ τους καλεσα το πρωί, το προώθησε η κοπέλα σαν υψηλή προτεραιότητα και αναμένω να μου στείλουν μειλ. Αν δεν δω ανταπόκριση θα ξανακαλεσω δεν γίνεται αλλιώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, mrvaggos είπε

Μα από τη στιγμή που λένε κάτι πρέπει να το κάνουν. Κι εγώ τους καλεσα το πρωί, το προώθησε η κοπέλα σαν υψηλή προτεραιότητα και αναμένω να μου στείλουν μειλ. Αν δεν δω ανταπόκριση θα ξανακαλεσω δεν γίνεται αλλιώς. 

Κανονικά έπρεπε να το έχουν στείλει πριν τις 15...παρακαλαμε για τα αυτονόητα! Τι να πω.. Πρώτη φορά αγόρασα από εκεί και ήταν και η τελευταία... Δεν θέλω μόνο να σκέφτομαι το ενδεχόμενο να γίνει τπτ με την τηλεόραση ή την ηχομπαρα! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μου ήρθε η δωροεπιταγη την προηγούμενη Πέμπτη. Πήγα το Σάββατο στο κατάστημα της Σταυρούπολης (Θεσσαλονίκη) στο οποίο συνυπάρχουν media και public μαζί, κάνω παραγγελία δύο πράγματα και τους έδειχνε ότι η δωροεπιταγη ότι έχει χρησιμοποιηθεί και δεν τη δεχόταν. Έχω πληρώσει τη διαφορά γιατί έβγαινε παραπάνω η παραγγελία και περιμένω από το Σάββατο να με καλεσουν για το τι θα γίνει διότι έστειλαν αίτημα να ξαναβγει νέα δωροεπιταγη. Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να ελεγχθεί ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί και γιατί να μην γίνεται αυτόματα. Χθες που μίλησα ακόμα δεν έχουν νέα. Δηλαδή παίρνουμε την δωροεπιταγη με το ζόρι, πάμε να τη χρησιμοποιήσουμε και φαίνεται ότι έχει χρησιμοποιηθεί. Κάθε μέρα τηλέφωνα πάλι θα παίρνω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από τα Public δεν ξαναγοράζω. Διότι απλά έχω χάσει απίστευτες εργατοώρες εξαιτίας τους και δεν σκοπεύω να το ξαναπάθω.

Τηλεφωνήματα, αιτήματα και κόντρα αιτήματα από την πλατφόρμα τους, e-mail και πάλι e-mail για μια σειρά από προβλήματα:

1) Δωροεπιταγές που δεν δουλεύουν.

2) Εγγύηση safety net 5 έτη για TV την οποία έχω πληρώσει και μου λένε ότι "δεν βρίσκουν το συμβόλαιό μου" και όταν μετά από πολύ καιρό "το βρήκαν"  το συνεργείο έρχεται και ακόμη έρχεται και τώρα αύριο έρχεται και τελικά μετά από αλλεπάλληλα αιτήματα και οχλήσεις ήρθε είδε και έφυγε και λύση επίσημη δεν δόθηκε εδώ και ένα χρόνο!!!

3) Προϊόντα που τελικά τρως άκυρο και θα μπορούσες να τα είχες πάρει από αλλού, αλλά χάθηκε το momentum και ξέμεινες...

4) Χρήματα που πρέπει να σου επιστραφούν άμεσα και τα περιμένεις για μήνες και ακόμη δεν έρχονται... Άτοκο δάνειο στα Public δεν ξαναδίνω!

5) Προϊόντα που παρείγγειλες και ακόμη έρχονται για μήνες...

6) Και κάθε φορά κόβουν τιμολόγιο ηλεκτρονικά και στο στέλνουν και όταν ακυρώνεται εν μέρει η παραγγελία, κόβουν άλλο τιμολόγιο και τελικά γεμίζεις τιμολόγια και στο τέλος δεν ξέρεις πιο τιμολόγιο ισχύει...

 

Η μόνη μου παρηγοριά είναι ότι απ' ότι διαβάζω στο forum τα ίδια συμβαίνουν και με πολύ άλλο κόσμο.

Ας κάνουμε λοιπόν αυτό που πρέπει και να μην αγοράζουμε από εταιρίες που δεν μας σέβονται ως καταναλωτές.

 

Επεξ/σία από historland
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, historland είπε

2) Εγγύηση safety net 5 έτη για TV την οποία έχω πληρώσει και μου λένε ότι "δεν βρίσκουν το συμβόλαιό μου" και όταν μετά από πολύ καιρό "το βρήκαν"  το συνεργείο έρχεται και ακόμη έρχεται και τώρα αύριο έρχεται και τελικά μετά από αλλεπάλληλα αιτήματα και οχλήσεις ήρθε είδε και έφυγε και λύση επίσημη δεν δόθηκε εδώ και ένα χρόνο!!!

Είχα αγοράσει TV από τα MediaMarkt με επέκταση εγγύησης στα 5 έτη, είμαι περίεργος να δω αν θα την τηρήσουν στα Public σε περίπτωση που την χρειαστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Narayan είπε

Είχα αγοράσει TV από τα MediaMarkt με επέκταση εγγύησης στα 5 έτη, είμαι περίεργος να δω αν θα την τηρήσουν στα Public σε περίπτωση που την χρειαστώ.

Ισως θα ηταν φρονιμο να τους κανεις μια νυξη να μαθεις απο τωρα, πριν τη χρειαστεις. Που αχρειαστη να'ναι, αλλα λεμε τωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Να ρωτήσω κάτι, έχω παρατηρήσει ό,τι Kotsovolos, Public και άλλα αντίστοιχα μαγαζιά έχουν προγράμματα για αγορά υπολογιστή χωρίς πιστωτική, και το αναφέρουν ό,τι μπορείς να πληρώνεις δόση σε εκείνους. 

Αυτή η όλη η διαδικασία απαιτεί τράπεζα; ή αρκεί να πάω σε ένα κατάστοιμα τους.

Εναν υπολογιστή θέλω να πάρω 1100-1200ε κόστος σε 24 δόσεις να δίνω 50ε /μήνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Manefs23 είπε

Να ρωτήσω κάτι, έχω παρατηρήσει ό,τι Kotsovolos, Public και άλλα αντίστοιχα μαγαζιά έχουν προγράμματα για αγορά υπολογιστή χωρίς πιστωτική, και το αναφέρουν ό,τι μπορείς να πληρώνεις δόση σε εκείνους. 

Αυτή η όλη η διαδικασία απαιτεί τράπεζα; ή αρκεί να πάω σε ένα κατάστοιμα τους.

Εναν υπολογιστή θέλω να πάρω 1100-1200ε κόστος σε 24 δόσεις να δίνω 50ε /μήνα

Τράπεζα είναι, καταναλωτικο δάνειο. Στο πλαισιο το μηνα μηνα ειναι με την εθνική.  Ζηταει να χεις και web banking κιολας αμα το κανεις online

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Manefs23 είπε

Να ρωτήσω κάτι, έχω παρατηρήσει ό,τι Kotsovolos, Public και άλλα αντίστοιχα μαγαζιά έχουν προγράμματα για αγορά υπολογιστή χωρίς πιστωτική, και το αναφέρουν ό,τι μπορείς να πληρώνεις δόση σε εκείνους. 

Αυτή η όλη η διαδικασία απαιτεί τράπεζα; ή αρκεί να πάω σε ένα κατάστοιμα τους.

Εναν υπολογιστή θέλω να πάρω 1100-1200ε κόστος σε 24 δόσεις να δίνω 50ε /μήνα

Υπολόγισε +20% από την τιμή του υπολογιστή και διαίρεσε αυτό το ποσό για να δεις πόσο περίπου θα ειναι η δόση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...