Προς το περιεχόμενο

Διακοπή συμβολαίου και χρηματική ποινή


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

είχα σύνδεση σταθερής στη cyta εδώ και χρόνια και είχα ανανέωση για 2 ακόμα χρόνια vdsl η οποία διετία λήγει τον Φεβρουάριο του 2020. 

Έλα μου όμως που εξαγοράστηκε η cyta από την Vodafone στο μεταξύ. Και από τότε που εξαγοράστηκε έχει αρχίσει η Vodafone μηνύματα για φραγή της σύνδεσης λόγω μη πληρωμής κλπ. Πληρώνω κάθε φορά ανά μήνα και μπορεί να τύχει να πληρώσω 2 μέρες μετά τη λήξη του λογαριασμού. Αμέσως με το που λήξει ξεκινάνε τα μηνύματα φραγής. Δεν τη γουστάρω αυτή τη συμπεριφορά.

Γίνεται λοιπόν να διακόψω τη σύνδεση χωρίς κάποια χρηματική ποινή; Αυτοί μου πρότειναν να πληρώσω 5€ για κάθε μήνα που διακόπτω πρόωρα. Στέκει αυτό; Ή επειδή είχα κάνει συμφωνία με τη cyta η οποία δεν υπάρχει πια ως brand στην Ελλάδα μπορώ να αποχωρήσω χωρίς πρόστιμο;

Να σημειωθεί ότι έχω αιτηθεί διακοπή από τις 15 Σεπτεμβρίου και ενώ έχουν πει εντάξει μου έστειλαν χθες ειδοποίηση πληρωμής για τον Οκτώβριο κανονικό πάγιο, ενώ έχω ζητήσει κατάργηση βρόχου και δεν τη χρησιμοποιώ πια τη σύνδεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, donblunts είπε

5€ για κάθε μήνα είναι καλά.

Αν τα'χεις, κάντηνα

Σίγουρα είναι καλά αλλά μου τη σπάει το νταβατζιλικι που έχουν και ενώ έχω ζητήσει καταργήση και έχω στείλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα με γειωσαν και συνεχίζουν να με χρεώνουν κανονικά το πάγιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι καμόρα φιλε μου, αστα

Αν σπάσουν αυτοι το συμβόλαιο οπως πχ σε μένα, με το κινητό, ολα καλά

Αν το σπάσεις εσύ, πρόστιμο

Δηλαδή το μπανανία είναι λίγο, οτι γουστάρουν κανουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
6 hours ago, george1807 said:

Πληρώνω κάθε φορά ανά μήνα και μπορεί να τύχει να πληρώσω 2 μέρες μετά τη λήξη του λογαριασμού. Αμέσως με το που λήξει ξεκινάνε τα μηνύματα φραγής. Δεν τη γουστάρω αυτή τη συμπεριφορά.

Κι η Wind στέλνει επίσης sms ελάχιστες μέρες μετά την ημερομηνία πληρωμής σε περίπτωση που δεν έχεις πληρώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, l337 είπε

Μόνο εγώ δεν βλέπω κάτι παράτυπο από μεριάς της voda;

Είμαι πελάτης τόσα χρόνια χωρίς καμία οφειλή. Είχα ξεχάσει τον Αύγουστο λόγω διακοπών να πληρώσω και μια μέρα μετά από τη λήξη του λογαριασμού στέλνουν μήνυμα για φραγή. Όχι υπενθύμιση. Φραγή σε 3 μέρες κιόλας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, george1807 είπε

Είμαι πελάτης τόσα χρόνια χωρίς καμία οφειλή. Είχα ξεχάσει τον Αύγουστο λόγω διακοπών να πληρώσω και μια μέρα μετά από τη λήξη του λογαριασμού στέλνουν μήνυμα για φραγή. Όχι υπενθύμιση. Φραγή σε 3 μέρες κιόλας. 

Ναι αυτό εννοώ. Δεν έκαναν κάτι παράτυπο. Σου ήρθε μήνυμα για φραγή αφού το χρέος είχε γίνει ληξιπρόθεσμο. Κατανοώ τον εκνευρισμό σου αλλά δεν έκαναν κάτι παράνομο ή έξω από τα πλαίσια του νόμου. Φαντάζομαι ότι και εσένα στην δουλειά αν δεν σε πληρώσουν στην ώρα σου θα σου κακοφανεί, έτσι δεν είναι; Μπορεί να είναι απότομος ο τρόπος, το δέχομαι, αλλά μην ξεχνάς πως υπάρχουν πολλοί, πάρα πολλοί, που πιστολιάζουν όποια εταιρία βρούν, κάθε μήνα και για όσο τους παίρνει. Επικοινώνησε μαζί τους πάντως και πες τον προβληματισμό σου. Εάν τον έχουν εκφράσει κι άλλοι, θα μπορούσαν να αλλάξουν το αλγόριθμο στο billing για να μην υπάρχουν τέτοια περιστάτικά για 2-3 μέρες. Και ξαναλέω, ναι, σίγουρα είναι τραβηγμένο και αντίθετο με την συναλλακτική πίστη, αλλά είναι 100% νομότυπο.

Επεξ/σία από l337
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, l337 είπε

Ναι αυτό εννοώ. Δεν έκαναν κάτι παράτυπο. Σου ήρθε μήνυμα για φραγή αφού το χρέος είχε γίνει ληξιπρόθεσμο. Κατανοώ τον εκνευρισμό σου αλλά δεν έκαναν κάτι παράνομο ή έξω από τα πλαίσια του νόμου. Φαντάζομαι ότι και εσένα στην δουλειά αν δεν σε πληρώσουν στην ώρα σου θα σου κακοφανεί, έτσι δεν είναι; Μπορεί να είναι απότομος ο τρόπος, το δέχομαι, αλλά μην ξεχνάς πως υπάρχουν πολλοί, πάρα πολλοί, που πιστολιάζουν όποια εταιρία βρούν, κάθε μήνα και για όσο τους παίρνει. Επικοινώνησε μαζί τους πάντως και πες τον προβληματισμό σου. Εάν τον έχουν εκφράσει κι άλλοι, θα μπορούσαν να αλλάξουν το αλγόριθμο στο billing για να μην υπάρχουν τέτοια περιστάτικά για 2-3 μέρες. Και ξαναλέω, ναι, σίγουρα είναι τραβηγμένο και αντίθετο με την συναλλακτική πίστη, αλλά είναι 100% νομότυπο.

Δεν είπα ποτέ παράνομο. Είπα ότι δεν μου αρέσει ως πολιτική. Εγώ πρέπει να είμαι εντάξει στην ώρα μου και δεν δικαιολογείται ούτε μια καθυστέρηση και εμένα με είχαν με 22mbs σε 35 σύνδεση και όλο θα το έλυναν μέχρι που βαρέθηκα να ασχοληθώ. Τώρα έχω κάνει το αίτημα κατάργησης βρόχου από μέσα Σεπτεμβρίου και ακόμα είναι υπό επεξεργασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σπαστο με υπαιτιότητα της εταιρείας με τη δικαιολογία ότι έκανες συμβόλαιο στη Cyta και όχι στη Vodafone. Οτι ουδέποτε θα πήγαινες σε αυτή την εταιρεία και πήγες χωρίς τη θέληση σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, cacofonix-3 είπε

Σπαστο με υπαιτιότητα της εταιρείας με τη δικαιολογία ότι έκανες συμβόλαιο στη Cyta και όχι στη Vodafone. Οτι ουδέποτε θα πήγαινες σε αυτή την εταιρεία και πήγες χωρίς τη θέληση σου.

Δεν γίνεται εχουν απόφαση της εεττ για την μετάβαση και τις αλλαγές συμβολαίων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...