Προς το περιεχόμενο

βελτίωση κινητήρα nissan qashqai 2011


nickgian41

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα σε όλους, 

έχω το  qashqai 2011 μοντέλο 1600 κυβικά 117 hp βενζίνη. είμαι άσχετος από αμάξια και ψάχνω κάτι να βελτιώσει την δύναμη του κινητήρα.

είδα κάποια τσιπάκια που κυκλοφορούν που συνδέονται στο γκάζι αλλά δεν ταιριάζουν στο μοντέλο μου (πχ http://racechip.madchips.gr/index.html)

Ξέρει κάποιος κάποια αξιόπιστη λύση???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα!
θελεις σοβαρη απαντηση η οχι?

αν θελεις σοβαρη απαντηση , τοτε παρε αλλο αυτοκινητο. μονο χρονο και χρημα θα πεταξεις με chip , tuning , *turbo κλπ.
αν δεν θες σοβαρη απαντηση , τουρμπισε το.
το turbo ναι θα σου δωσει αρκετα καλυτερες επιδοσεις , αλλα θες κατι χιλιαρικα για να το βαλεις και θελει διαφορετικη/περισσοτερη προσοχη)

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπηρχε πριν χρονια μια αντιπρωσοπεια που ειχε βγαλει κιτακι turbo για το μοντελο σου. Το πηγαινε στα 150 αλογα και ηταν λιγο πιο γρηγορο και λιγο πιο οικονομικο απο το αντιστοιχο διλιτρο τετρακινητο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/10/2019 στις 6:16 ΜΜ, nickgian41 είπε

καλησπέρα σε όλους, 

έχω το  qashqai 2011 μοντέλο 1600 κυβικά 117 hp βενζίνη. είμαι άσχετος από αμάξια και ψάχνω κάτι να βελτιώσει την δύναμη του κινητήρα.

είδα κάποια τσιπάκια που κυκλοφορούν που συνδέονται στο γκάζι αλλά δεν ταιριάζουν στο μοντέλο μου (πχ http://racechip.madchips.gr/index.html)

Ξέρει κάποιος κάποια αξιόπιστη λύση???

Εχεις παραπονο στην αποδοση ή το βαρεθηκες και θες κατι παραπανω???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/10/2019 στις 6:16 ΜΜ, nickgian41 είπε

καλησπέρα σε όλους, 

έχω το  qashqai 2011 μοντέλο 1600 κυβικά 117 hp βενζίνη. είμαι άσχετος από αμάξια και ψάχνω κάτι να βελτιώσει την δύναμη του κινητήρα.