Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


holy grail
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 18,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με αφορμη την κουκλα FE του billeiros που ειδα πιο πανω. Με τα επισης ομορφα PCIe extensions, γεννηθηκε μια απορια :)

 

Με αυτη την καταναλωση που εχουν πλεον οι 3090 και 3080, ειναι ασφαλη τα καλωδια PCIe (πχ Deepcool 6+2Pin PCIe Extension Cable 30cm) ?

Κι εγω χρησιμοποιω εδω και χρονια και μεχρι στιγμης δεν ειχα ποτε προβλημα, αλλα απ την αλλη δεν τα ειχα και σε συσκευη που φτανει τα 400watt :)

Πρωτη βδομαδα χρησης με την 3090 ολα ειναι μια χαρα αλλα δεν ξερω αν μπορω να τα εμπιστευτω σε βαθος χρονου.

 

Επισης ειναι καλυτερο να τραβαμε ξεχωριστα καλωδια τροφοδοσιας απ το τροφοδοτικο για καθενα απ τα οχταπινα, η ειναι το ιδιο με το να χρησιμοποιουμε το διπλο καλωδιο 2 χ 6+2 pins που δινουν πολλα τροφοδοτικα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, atsddd είπε

Με αφορμη την κουκλα FE του billeiros που ειδα πιο πανω. Με τα επισης ομορφα PCIe extensions, γεννηθηκε μια απορια :)

Με αυτη την καταναλωση που εχουν πλεον οι 3090 και 3080, ειναι ασφαλη τα καλωδια PCIe (πχ Deepcool 6+2Pin PCIe Extension Cable 30cm) ?

Κι εγω χρησιμοποιω εδω και χρονια και μεχρι στιγμης δεν ειχα ποτε προβλημα, αλλα απ την αλλη δεν τα ειχα και σε συσκευη που φτανει τα 400watt :)

Πρωτη βδομαδα χρησης με την 3090 ολα ειναι μια χαρα αλλα δεν ξερω αν μπορω να τα εμπιστευτω σε βαθος χρονου.

Επισης ειναι καλυτερο να τραβαμε ξεχωριστα καλωδια τροφοδοσιας απ το τροφοδοτικο για καθενα απ τα οχταπινα, η ειναι το ιδιο με το να χρησιμοποιουμε το διπλο καλωδιο 2 χ 6+2 pins που δινουν πολλα τροφοδοτικα?

Τα 400w στα 12v ειναι 34A. Νουμερο καθολου ευκαταφρονητο. Υπαρχουν τροφοδοτικα που αν η γραμμη βγαλει 35 amp μπορεις να βαλεις ενα 8 και το 6+2 του. Το σωστο ακομα κι ετσι ομως ειναι να τραβηξεις ξεχωριστη γραμμη. Αν πας με μια, φτανεις το τροφοδοτικο στα ορια. Στα ορια του αρχιζει να βραζει και φυσικα δεν βγαζει "καθαρο" και σταθερο  ρευμα. Στην καλη θα φας thermal cut. Στην κακη... Αν και δυσκολο. 

Τα καλωδια σου φτανουν και παραφτανουν σαν διατομες. Αν ειχαμε μονο ενα +/- θα ηταν πολυ χοντρα. Τωρα το σπανε σε μικροτερες διατομες, ικανες ομως να αντεξουν το ρευμα ανετα. Σαν καλωδια μην φοβασαι καθολου. Προβλημα θα ειχες αν ειχαν παρει υγρασια και ειχαν οξειδωθει. Πχ στα σκαφη που ειναι η δουλεια μου, το συνανταμε συχνα απο οξειδωση να σηκωνουν αντισταση στο θεο και να βραζουν. Γι αυτο βαζουμε επικασιττερωμενα. Ακομα και αν ειχε πεσει λιγο η αποδοση τους, παλι η συνολικη διατομη των τοσων 12awg καλωδιων που εχεις θα εφτανε ανετα να περασουν 17Α εφ οσων το εχεις σπασει σε δυο γραμμες. 

Εγω θελω να φτιαξω καθαρα και μονο για να ειναι πολυ μαλακα σιλικονης και ντυμενα οπως θα αποφασισω με sleeve. Οχι γιατι δεν αντεχουν. 

Βαλε δυο ξεχωριστες γραμμες και μην ανησυχεις... 

Επεξ/σία από DIM1000
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά μας πρήξανε με το raytracing , και δεν βλέπω να έχει νόημα στο άμεσο μέλλον η καινούργια τεχνολογία. Γονατίζει τα πάντα με τι αντίκρυσμα ?Σε κανα χρόνο τα ξεναλέμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, evkar είπε

Τελικά μας πρήξανε με το raytracing , και δεν βλέπω να έχει νόημα στο άμεσο μέλλον η καινούργια τεχνολογία. Γονατίζει τα πάντα με τι αντίκρυσμα ?Σε κανα χρόνο τα ξεναλέμε. 

Μια χαρά νόημα έχει αφού πλέον έχουν και οι κονσόλες (περιορισμένο βέβαια) αλλά και η AMD και κάτι leaks που βγήκαν δείχνει μια χαρά από perf. Μετά υπάρχει το DLSS 2.0+ στις NVIDIA που δεν χάνεις σχεδόν καθόλου image quality και κάτι αντίστοιχο ετοιμάζει και η AMD. Πιστεύω μια χαρά ενδιαφέρον θα έχει σε αυτόν τον τομέα το 2021, το πρόβλημα είναι ότι τα studios τα ξύνουνε λίγο και βγάζουν games με γραφικά του 2015 και τα χρεώνουν και 60άρια..

@Fulgore που μπερδεύτηκες; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

 το πρόβλημα είναι ότι τα studios τα ξύνουνε λίγο και βγάζουν games με γραφικά του 2015 και τα χρεώνουν και 60άρια..

Θελει και ερωτημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Fulgore είπε

Θελει και ερωτημα?

Γιατί δεν ισχύει; Το RDR2 βγήκε πέρυσι στις 5/11. Από τότε πόσα αντίστοιχα games σε γραφικά και gameplay βγήκαν; Κανένα. Έχουν βγει μερικά καλά, Horizon Zero Dawn, Death Stranding, Resident Evil 3, Βλαχάρα (μόνο σε γραφικά γιατί απ' ότι βλέπω το gameplay πάλι είναι μία αέναη αναζήτηση θησαυρών και ένας καθαρισμός στρατοπέδων) αλλά δεν είναι στο επίπεδο του RDR2 φυσικά. Αυτό που λέω είναι ότι ανέκαθεν έβγαιναν 3-4 καλά καλά games το χρόνο και κανείς δεν έλεγε τίποτα και τώρα περιμένουν να βγαίνουν 20 παιχνίδια με RT το χρόνο; Ε δεν γίνεται. Αλλά τώρα που θα έχουν όλες οι πλατφόρμες RT σίγουρα θα βελτιωθεί η φάση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

 

Ναι μην αρχίσουμε παλι τα ιδια και τα ιδια,τα διαβασαμε και στο διπλα θεμα του PC Gaming πριν λιγο καιρο για τα περι γραφικων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ναι μην αρχίσουμε παλι τα ιδια και τα ιδια,τα διαβασαμε και στο διπλα θεμα του PC Gaming πριν λιγο καιρο για τα περι γραφικων.

Εντάξει ναι, το είπα επειδή αναφέρθηκε το θέμα του RT που αφορά τα γραφικά και το είπα με το σκεπτικό ότι ούτε με τα συνηθισμένα raster γραφικά βγαίνουν δεκάδες πραγματικά καλά παιχνίδια κάθε χρόνο. Wait for CP77..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Αλλά τώρα που θα έχουν όλες οι πλατφόρμες RT σίγουρα θα βελτιωθεί η φάση..

Θα βγουνε δηλαδη 30 παιχνιδια με rt διαφόρων επιπέδων; Για να μιλησουμε για βαρυτητα RT στην επιλογη καρτας γραφικών, θα πρέπει να φτάσουμε αν βγαίνουν το 50%+ το παιχνιδιων με RT και μαλιστα  σε ολα (Global Illuminations, Shadows, Reflections etc). Μεχρι τοτε ειναι ενα ομορφο μεν, gimmick δε feature. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, narta είπε

Θα βγουνε δηλαδη 30 παιχνιδια με rt διαφόρων επιπέδων; Για να μιλησουμε για βαρυτητα RT στην επιλογη καρτας γραφικών, θα πρέπει να φτάσουμε αν βγαίνουν το 50%+ το παιχνιδιων με RT και μαλιστα  σε ολα (Global Illuminations, Shadows, Reflections etc). Μεχρι τοτε ειναι ενα ομορφο μεν, gimmick δε feature. 

Όπως επίσης και τα καλά γραφικά τύπου RDR2 αφού ελάχιστα games το χρόνο βγαίνουν τόσο καλά. Τα περισσότερα είναι online βλακείες με παιδικά γραφικά ή αθλητικά που έχουν τα ίδια γραφικά κάθε χρόνο, άρα ούτε τουμπανες κάρτες χρειάζονται. Εγώ πιο πολύ εστιάζω στον χρόνο που θα αφιερώσω στα games που θα παίξω και όχι στην ποσότητα αυτών. Και να βγουν 50 καλά games δεν θα τα παίξω όλα. Το CP77 παίζει να είναι 150+ ώρες και θέλω να το παίξω με όλα τα bells and whistles γιατί χτυπάει πολλές από τις απαιτήσεις μου σε games που μου αρέσουν. Ε προφανώς θα χρειαστώ κάρτα με καλό RT άρα για μένα είναι κριτήριο, ως ένα βαθμό βέβαια. Δεν θα δώσω για παράδειγμα +100 ευρώ για ίδιο raster αλλά καλύτερο RT, κάπως έτσι. Το ίδιο και με το Exodus που πάλι είναι στο στυλ που μου αρέσει και θέλω να το παίξω σωστά με RT. Επίσης το Witcher 3 θα βγει με RT μέσα στο 2021, το άφησα στη μέση τώρα για να το παίξω με RT όταν βγει. Αυτά τα 3 μόνο είναι 200+ ώρες που εμένα θα μου πάρει κάνα 4-5 μήνες, δηλαδή το 20% του χρόνου κατοχής της κάρτας. Εννοείται θα δω και το RT perf αλλά αν η AMD στην ίδια τιμή έχει +10% raster και +2GB αλλά -20% RT θα πάω στην AMD, αν το RT perf έχει μεγαλύτερη διαφορά τότε αποκτά μεγαλύτερη βαρύτητα στην επιλογή κάρτας. Είναι προσωπικό το θέμα, άλλος παίζει online οπότε δεν το ενδιαφέρουν αυτά ενώ εγώ τις 5-6 ώρες που έχω χρόνο τα ΣΚ να παίζω θέλω να χάνομαι με όσο καλύτερα visuals γίνεται. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μεμπτό αυτό, δεν θα ζητήσω από κάποιον να μου πληρώσει την κάρτα για να παίζω με RT :P

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Μια χαρά νόημα έχει αφού πλέον έχουν και οι κονσόλες (περιορισμένο βέβαια) αλλά και η AMD και κάτι leaks που βγήκαν δείχνει μια χαρά από perf. Μετά υπάρχει το DLSS 2.0+ στις NVIDIA που δεν χάνεις σχεδόν καθόλου image quality και κάτι αντίστοιχο ετοιμάζει και η AMD. Πιστεύω μια χαρά ενδιαφέρον θα έχει σε αυτόν τον τομέα το 2021, το πρόβλημα είναι ότι τα studios τα ξύνουνε λίγο και βγάζουν games με γραφικά του 2015 και τα χρεώνουν και 60άρια..

Καλά δεν πέφτουν και σαγόνια με το rt. 

Όπως έγραψες κι εσύ πολύ σωστά στην συνέχεια, το θέμα είναι να μας προσφέρουν καλά γραφικά γενικώς. Ένα rt από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα. 

Υπάρχουν παιχνίδια χωρίς rt με φανταστικά γραφικά και αντανακλασεις που θα ζήλευαν και παιχνίδια με rt. 

Σε κάθε περίπτωση ο καθένας μας κρίνει για τον εαυτό του αν και πόσο έχει νόημα να επενδύσει παραπάνω χρήματα ή όχι για το rt. 

Προσωπικά δεν έχω πειστεί ακόμη ή αν θες δεν μου κινεί το ενδιαφέρον μέχρι στιγμής με όσα έχω δει 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...