Whargoul Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, BILL45 είπε [...] Αυτά είναι όσα έχω ακούσει εγώ (και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και δεν αποτελούν οδηγό) με ενδιαφέρει να ακούσω και άλλες ενδιαφέρουσες οδηγίες κυρίως από μη ειδικούς ή όσα σας έχουν συμβουλέυσει στο παρελθόν. Η ασφάλεια σου στηρίζεται στα ελαστικά γιατί αυτή είναι η επαφή με το οδόστρωμα, και τα 10 εκατοστά σταματήματος μπορεί να σώσουν κλπ κλπ, οπότε πρέπει να βάλεις super duper μάρκα ελαστικών, ενώ ταυτόχρονα αδυνατούν να καταλάβουν τη σημασία της ανάρτησης και ειδικά των αμορτισέρ. Οπότε βάζουν ελαστικά των 500+ευρώ σε αμάξι "βάρκα" και νομίζουν πως μπορούν να βγουν στους Ελληνικούς πατατόδρόμους σαν υπόδειγμα ασφαλούς και ευσυνείδητου οδηγού. Το ελαστικό συμπεριφέρεται σωστά, τα ABS και υπόλοιπα συστήματα δουλεύουν σωστά, εάν και μόνο αν η ανάρτηση δουλεύει και το αμορτισέρ το κρατά στο οδόστρωμα. Κανένα ελαστικό δεν θα σε σταματήσει ή θα σε κρατήσει στον δρόμο σωστά, ότι μάρκα και να είναι, σε ότι κατάσταση και αν βρίσκεται, εάν περνά τη μισή ώρα στον αέρα χοροπηδώντας σαν κατσίκι σε Ecstasy
ProponitisTouKanape Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 7 ώρες πριν, BILL45 είπε Κανόνας ελληνικός "απαράβατος" Λάστιχα: μόνο εξαμηνο από την παραγωγή κάθε 40.000χλμ αλλαγή ή 1,5 με 2 χρόνια ανεξαρτήτα από τα χιλόμετρα (το που φτιάχνεται ένα λάστιχο και τι μάρκα είναι δεν ενδιαφέρει κανέναν) Φρένα: κάθε 10.000 χλμ. αλλαγή τακάκια και το πολύ κάθε δεύτερη αλλαγή τακάκια αλλαγή και δίσκους (τα υγρά των φρένων δεν ενδιαφέρουν κανέναν) Αναρτήσεις: κάθε 50.000 με 60.000 χλμ. αλλαγή, στα 120.000 χλμ αλλάζουν και ελατήρια (συνεμπόκ αντιστρεπτικής κλπ. μόνο όταν εξαηλωθούν) Συμπλέκτης: αν μπεί μηχανικός στο αμάξι και σου πει ότι δεν πατινάρει ο συμπλέκτης πρέπει να τον έχει αλλάξει ο ίδιος πρίν από μία ώρα. Μάξιμουμ 60.000 χλμ. Μπουζί: κάθε 20.000 χλμ. και μπουζοκαλώδια κάθε 80.000χλμ. Αλλαγή λαδιών: πρώτα από όλα τα συνθετικά είναι υπερβολή, όλα τα λάδια είναι ίδια, και ότι και να βάλεις αλλαγή κάθε 5.000 χλμ. μάξιμουμ 7.500χλμ. Αλλαγή αυτοκινήτου μετά την πενταετία γιατί αρχίζουν τα "προβλήματα". Αυτά είναι όσα έχω ακούσει εγώ (και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και δεν αποτελούν οδηγό) με ενδιαφέρει να ακούσω και άλλες ενδιαφέρουσες οδηγίες κυρίως από μη ειδικούς ή όσα σας έχουν συμβουλέυσει στο παρελθόν. Αυτός που τα λέει όλα τα παραπάνω πωλητής σε αντιπροσωπεία δουλεύει; Δίσκους στα 20,000χλμ δεν έχω ακούσει κανέναν ούτε να προτείνει ούτε να αλλάζει. Το ίδιο και λάστιχα (γιατί στα 2 χρόνια ειδικά στην Ελλάδα η πλειοψηφία του κόσμου είναι κάτω απο 20,000χλμ). Προφανώς παίζει ρόλο το λάστιχο, άλλη συμπεριφορά ένα ακριβό, άλλο ένα που το βάζουν ίσα να μη πάει με τη ζάντα. Προφανώς ισχύει πως οτιδήποτε αλλάξεις πριν το τέλος ζωής του δε θα πειράξει το αυτοκίνητο, μονο τα φασόλια πειράζουν. Το ζουμί είναι πόσα απο αυτά όντως αξίζουν τα λεφτά και πόσα είναι αλλαγή για την αλλαγή. Επίσης παίζουν πάρα πολλά ρόλο, γιατί άλλη καταπόνηση θα έχουν π.χ. τα φρένα ενός που κάνει 10,000χλμ στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη με έναν που κάνει κάθε μέρα 100-150χλμ εθνική. Άλλη καταπόνηση οι αναρτήσεις ενός που οδηγεί Εγνατία συνέχεια άλλη ενός που οδηγεί μέσα στην πόλη και για να πάει στη δουλειά του βαράει 4-5 φορές σε λακούβα... Επίσης είναι αρνητικό που το ΚΤΕΟ είναι τόσο γ.τ.π. στην Ελλάδα γιατί σε χώρες που γίνεται σοβαρός έλεγχος μαθαίνεις πραγματικά την κατάσταση του αυτοκινήτου σου, τσούζει να μαθαίνεις πως κάτι χρειάζεται αλλαγή αλλά ξέρεις που βαδίζεις. Ούτε το να κάνεις το αυτοκίνητο καινούριο προληπτικά είναι σωστό, ούτε να το παρατάς στη μοίρα του και να προσεύχεσαι να μη σε κρεμάσει... 1
korakios Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 16 ώρες πριν, vali είπε Να προσέξεις το dot να είναι τυπωμένο ανάγλυφο, γιατί είναι κάτι πονηροί λαστιχάδες που με γυαλόχαρτο σβήνουν την πραγματική ημερομηνία και τυπώνουν άλλη μεταγενέστερη με καυτή σφραγίδα. Το κάνω παράθεση για να φανεί και στην άλλη σελίδα . Πολλοί δεν το έχουν πάρει χαμπάρι αλλά είναι το ΠΡΩΤΟ πράγμα που θα κοιτάξει κάποιος σε ένα λάστιχο .
geodevil Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κάνε μια αναζήτηση τι σημαίνουν οι ενδείξεις στα πλαϊνά των ελαστικών. Μπορείς να δεις εκεί διαστάσεις, τις προδιαγραφές του ελαστικού, την ημερομηνία παραγωγής (DOT) κτλ. Τα σήματα θορύβου & κύλισης προσωπικά δεν τα παίρνω τόσο αυστηρά. Καλύτερα να πας σε κάποια δοκιμασμένη μάρκα (ίσως και μοντέλο) από κάποια φθηνά τούρκικα ή κινέζικα. Παίζει ρόλο βέβαια & η χρήση του αυτοκινήτου. Εγώ έχω ένα Toyota Corolla του 2001 και έχω βάλει 2 φορές το ίδιο μοντέλο της Michelin (Energy Saver +) επειδή έχω μείνει ικανοποιημένος και σε φθορά χρόνου και σε απόδοση. Κάνω κάθε ημέρα 70 χλμ. για δουλειά, δεν πηγαίνω χωματόδρομους και όσο γίνεται δυνατό, παρκάρω υπό σκιά. Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2019 από geodevil
opera Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Οτι πληρωνεις παιρνεις και δεν αξιζει να δωσεις 50 ευρω λιγοτερα στη 4αδα για υποδεεστερα λαστιχα. Continental και Michelin οι κορυφαιες εταιριες για ιχ.
teddy71 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Continental πολύ μαλακό λάστιχο για να καβαλάς πεζοδρόμια Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2019 από teddy71
hyperspaced Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Άστα κάνα-δυο χρόνια ακόμα, και ό,τι μείνει κράτα το για να τρίβεις τις κατσαρόλες.
maik356 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 θελω να πιστευω οτι αυτη η δημοσιευση εγινε για πλακα.. Αν ειναι πραγματικη....απλα μην αλλαξεις λαστιχα..πηγαινε και παρεδωσε πινακιδες και διπλωμα.
pkdaras Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Στις 16/11/2019 στις 10:06 ΠΜ, GranTurismo98 είπε Καλημέρα παιδιά. Ο πατέρας μου θα αλλάξει λάστιχα στο αυτοκίνητο (colt 2004) μιας και αυτά που φοράει (bridgestone turanza er300, τα φορούσε από όταν το πήραμε το 2016) είναι πλέον 9 ετών! Δεν έχουν φθαρεί τελείως, έχει μείνει πέλμα αλλά φαίνονται ξερά και είναι σκισμένα σε πολλά σημεία. Στο θέμα μας: έχουμε καταλήξει σε κάποια Michelin (το μοντέλο θα το απαντήσω μετά γιατί δεν θυμάμαι) αλλά αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι πως να είμαι σίγουρος ότι πήραμε αυτό που θέλουμε; Δηλαδή: 1ο. Πόσο παλιά λάστιχα να δεχθούμε; (ξέρω να διαβάζω την ημερομηνία και φανταζόμουν πως μέχρι 2 χρονών είναι αποδεκτά) 2ο. Κάνουν κάνα κόλπο οι λαστιχαδες; υπάρχει περίπτωση το ελαστικό να είναι δουλεμένο και να έχουν κάνει κάτι ώστε να φαίνεται σαν καινούργιο; (φαντάζομαι τι είναι η αναγόμωση, υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει και να μην το καταλάβουμε; ) Να αναφέρω γενικά: το αυτοκίνητο κάνει 5000km το χρόνο, ήπια οδήγηση, παρκάρισμα έξω, κοπανηματα από τον father στο παρκάρισμα σε πεζοδρόμια, κάδους ή ότι άλλο μπορεί να χτυπήσει. Δεύτερη ερώτηση: υπάρχει περίπτωση με καινούργια να μειωθεί η φασαρία; τα bridgestone έχουν δείκτη 71 dB και οπως ανέφερα είναι πολύ ξεραμενα. (αν και πιστεύω είναι θέμα μόνωσης της καμπίνας, και ο κινητήρας ακούγεται αρκετά) Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Γειά σου φίλος, Δεν ξέρω τι λένε οι υπόλοιποι αλλά το θέμα είναι να σε βοηθήσουμε. Από τα λεγόμενά σου, χρειάζεσαι ελαστικά με σκληρά πλαϊνά για τα πεζοδρόμια και τους κάδους. Τά Bridgestone έχουν αυτό το πλεονέκτημα. Τά Turanza είναι πολύ καλά και σε καλή τιμή. Τά Michelin που ανέφερες είναι πολύ καλά αλλά μαλακά ελαστικά. Πολύ γρήγορα θα σκίσουν η θα πετάξουν καρούμπαλα. Ρίξε και μια ματιά σε Goodyear έχει πάρα πολύ καλά ελαστικά. Γενικά ότι και αν βάλεις να έχει σκληρά πλαϊνά! 1
teddy71 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Και το turanza νομίζω ειναι μαλακουτσικο δεν είναι όπως τα παλιά Bridgestone.
panostom Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Καλησπέρα, μόλις άλλαξα λάστιχα σε Fiat punto. 39η εβδομάδα του 2019. Ποια είναι η ανώτερη χρονική περίοδος όταν τοποθετείς καινούρια λάστιχα; Continental έβαλα ,210€ η τετράδα
gairf Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 16 λεπτά πριν, panostom είπε Καλησπέρα, μόλις άλλαξα λάστιχα σε Fiat punto. 39η εβδομάδα του 2019. Ποια είναι η ανώτερη χρονική περίοδος όταν τοποθετείς καινούρια λάστιχα; Continental έβαλα ,210€ η τετράδα Φρεσκαδούρα έβαλες, καλοφόρετα, δεν υπαρχει ημερομηνία λήξης στα ελαστικά ή τοποθετησης σε αυτοκίνητο, απλώς ως έξι μήνες θεωρείται καλός χρόνος απο την ημερομηνια παραγωγής του για τοποθετηση σε αμαξι.
adsl2+ Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Τα nokian wetproof σε δοκιμές ήρθαν πρώτα http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-ACE-Summer-Tyre-Test.htm
pkdaras Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Πολύ καλή εταιρεία η Nokian και το zline είναι πολύ καλό!!! https://tiresrev.com/2019/11/18/nokian-zline/
sakks80 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Εγώ σου προτείνω να ακολουθήσεις την ίδια πετυχημένη συνταγή. Αφού σου βγάλαν 9 χρόνια τα Bridgestone ξανα βάλε Bridgestone να βγάλεις άλλη μια 10ετια. Bridgestone T005 από μένα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα