Προς το περιεχόμενο

Η Ferrari δεν πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή κάποιου ηλεκτρικού μοντέλου πριν από το 2025


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Μην ξεχασετε να αναφερετε παιδια οτι οι Ferrari  δεν ειναι vfm  και πως με το Fiat  τα κανετε ολα και συμφερει με πολυ λιγοτερα χρηματα  .Σιγα μην δωσετε τα λεφτα σας σε τοσο υπερτιμημενα αμαξια .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Μην ξεχασετε να αναφερετε παιδια οτι οι Ferrari  δεν ειναι vfm  και πως με το Fiat  τα κανετε ολα και συμφερει με πολυ λιγοτερα χρηματα  .Σιγα μην δωσετε τα λεφτα σας σε τοσο υπερτιμημενα αμαξια .

το πολυ το φλεξινγκ το βαριεται κ ο λεφτας

αλλα συ φαινεται το χεις πολυ αναγκη να δειχνεσαι

ψαξτο να επιδοτεις κανα ψυχολογο

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, seseji είπε

το πολυ το φλεξινγκ το βαριεται κ ο λεφτας

αλλα συ φαινεται το χεις πολυ αναγκη να δειχνεσαι

ψαξτο να επιδοτεις κανα ψυχολογο

xaxaxa εχετε πολυ πλακα .Ποιο μπαναρισμενο account  ειπαμε εισαι εσυ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο "ήχος" που παράγει το αμάξι είναι κριτήριο για την αγορά του; Ναι, είσαι ματαιόδοξος (και βλαξ).

Προφανώς η μόνη, μα μόνη πρόοδος είναι τα αμάξια να γίνουν το δυνατόν αθόρυβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5 λεπτά πριν, akefaloskavalaris είπε

Ο "ήχος" που παράγει το αμάξι είναι κριτήριο για την αγορά του; Ναι, είσαι ματαιόδοξος (και βλαξ).

Προφανώς η μόνη, μα μόνη πρόοδος είναι τα αμάξια να γίνουν το δυνατόν αθόρυβα.

Ναι για αυτό, αν δεν απατώμαι, έχει βγει οδηγία απο ΕΕ για τα νέα ηλεκτροκίνητα να κάνουν κάποιο θόρυβο με κάποιο τρόπο :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Giorgos241 είπε

Διακρίνω μια μικρή δόση υπερβολής.

οχι, δεν είμαι υπέρ των ηλεκτρικών στα super cars και θέλω την ηλεκτρική δύναμη αλλά με έναν ανάλογο δυνατό ήχο.

ελπιζω να μην βγουν ηλεκτρικά μπουρία όμως. Γυρνάς στο δρόμο και περιμένεις να δεις αμαξάρα και βλέπεις starlet

Πολύ καλή ιδέα,τι θα κάνει ο κάγκουρας τώρα με το ηλεκτρικο;

Κάνε μια επένδυση ηλεκτρική σκαστρα της μάρκας "Caggoor" 

:D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι αυτή όμως όπως τη λέει η Ferrari,,, οι ηλεκτροκινητήρες δεν είναι τεχνολογία, διότι όπως και να το κανεις καταναλώνουν περισοτερο από ότι φορτίζουν , να το κάνω και πιο λιανά . Έστω ότι έχουμε ένα βενζινοκινητήρα ο οποίος του βάζεις 10 λίτρα καυσίμου αλλά από τα 10 σπαταλάει τα 7 , με λίγα λόγια 70% απώλεια , δηλαδή δεν κάνει τέλεια καύση και δεν πρόκειται ποτε να γίνει η ΤΕΛΕΙΑ καύση ,,,, μετά έχουμε τους ηλεκτροκινητήρες όπου από τη μια είναι οικολογικοί αλλά δεν πάει το μυαλό ότι για να παραχθεί αυτό το ρεύμα που θα το φορτίσεις , θα γίνει σε κάποια γεννήτρια ,,, αλλά και πάλι υπάρχει απώλεια στο ηλεκτρικό μοτέρ κάπου στα 12%-20% , δηλαδή δεν αξιοποιήτε στο 100% ,,,,, καύσιμο το οποίο αγγίζει την τέλεια καύση και με μηδέν ρύπους είναι το υδρογόνο ,, το είχε αναφέρει και σε μια συνέντευξη του ο Master Nicola Tesla , « έχουμε την τεχνολογια του υδρογόνου από μια απλή ηλεκτρόλυση , δεκάδες χρόνια τώρα και δεν θελουμε σαν ανθρώπινο γένος να την εκμεταλλευτούμε»

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Fotis13 είπε

Μην ξεχασετε να αναφερετε παιδια οτι οι Ferrari  δεν ειναι vfm  και πως με το Fiat  τα κανετε ολα και συμφερει με πολυ λιγοτερα χρηματα  .Σιγα μην δωσετε τα λεφτα σας σε τοσο υπερτιμημενα αμαξια .

Προφανως, γι αυτο αλλωστε και ηταν σαχλη η συγκριση με tesla.

Ενα tesla μπορεις να το παρεις για καθημερινο αυτοκινητο, μια ferrari οχι.

Αλλωστε αυτος που εχει Ferrari εχει κι αλλα αυτοκινητα (πολυ πιθανον και τεσλα)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μέχρι τότε δούμε άλλες τεχνολογίες κι αν υπάρχουν χρήματα, το σίγουρο είναι ότι πλέον η δεκαετία θα φέρει άραγε επανάσταση στο χώρο του αυτοκινήτου ή όχι, παραμένει το μεγάλο ερώτημα. Οι τιμές προς το παρόν δεν είναι κοντά στον καταναλωτή και αφορούν μάλλον όσους έχουν γερό πορτοφόλι...μιλάω για τις υπόλοιπες εταιρίες για να μην παρεξηγηθώ κι όχι για την Φεράρι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, bringmevictims είπε

Η αλήθεια είναι αυτή όμως όπως τη λέει η Ferrari,,, οι ηλεκτροκινητήρες δεν είναι τεχνολογία, διότι όπως και να το κανεις καταναλώνουν περισοτερο από ότι φορτίζουν , να το κάνω και πιο λιανά . Έστω ότι έχουμε ένα βενζινοκινητήρα ο οποίος του βάζεις 10 λίτρα καυσίμου αλλά από τα 10 σπαταλάει τα 7 , με λίγα λόγια 70% απώλεια , δηλαδή δεν κάνει τέλεια καύση και δεν πρόκειται ποτε να γίνει η ΤΕΛΕΙΑ καύση ,,,, μετά έχουμε τους ηλεκτροκινητήρες όπου από τη μια είναι οικολογικοί αλλά δεν πάει το μυαλό ότι για να παραχθεί αυτό το ρεύμα που θα το φορτίσεις , θα γίνει σε κάποια γεννήτρια ,,, αλλά και πάλι υπάρχει απώλεια στο ηλεκτρικό μοτέρ κάπου στα 12%-20% , δηλαδή δεν αξιοποιήτε στο 100% ,,,,, καύσιμο το οποίο αγγίζει την τέλεια καύση και με μηδέν ρύπους είναι το υδρογόνο ,, το είχε αναφέρει και σε μια συνέντευξη του ο Master Nicola Tesla , « έχουμε την τεχνολογια του υδρογόνου από μια απλή ηλεκτρόλυση , δεκάδες χρόνια τώρα και δεν θελουμε σαν ανθρώπινο γένος να την εκμεταλλευτούμε»

Που κολλαει το υδρογονο και η ηλεκτρολυση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Που κολλαει το υδρογονο και η ηλεκτρολυση?

 

Κίνηση χωρίς περιορισμό στην εμβέλεια και γέμισμα σε 3 λεπτά. Ουσιαστικά είναι το επόμενο βήμα μόλις περάσει η μόδα με τις μπαταρίες και γλιτώσουν οι γερμανοαυτοκινητοβιομηχανίες τις ποινές που έρχονται με τους νέους κανονισμούς. Hyundai - Toyota ήδη άρχισαν να προετοιμάζονται και να βγάζουν αμάξια που κινούνται με υδρογόνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Που κολλαει το υδρογονο και η ηλεκτρολυση?

Υδρογόνο μπορεί να παράγει ο οποιοσδήποτε μέσο της ηλεκτρόλυσης του νερού 

1 ώρα πριν, NT1G είπε

Αν γίνει δηλαδή τέλεια η καύση, θα πάμε σε λιγότερο από 70 % απώλεια;

Θεωρητικά η ΤΕΛΕΙΑ καύση σημαίνει : 10 βάζω , 10 παίρνω . Με μηδέν ! Ρύπους ,,,, στη πράξη , το καλύτερο ποσοστό είναι 20 με 30% απώλεια ,,,,εξού και τα καυσαερερια, ακόμα και αυτά είναι καύσιμο ,, κάποιο κινητήρες ( πετρελαίου αν δεν κάνω λάθος )  έχουν μια βαλβίδα που τα ανακυκλώνουν ξανά για καύση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, bringmevictims είπε

Υδρογόνο μπορεί να παράγει ο οποιοσδήποτε μέσο της ηλεκτρόλυσης του νερού 

Ναι αυτο το ξερω

που θες να καταληξεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...