Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, tommy^ είπε

Τραγική Αλφα, παει ο Κιμι!

Για τη λογική "νόμιμο φετος, παράνομο του χρονου" δε χρειαζεται να πουμε και πολλα! Απλα αλλη 1 φαπα σε αυτους που υποστηρίζουν  τους "ειδικούς" της FIA!

Παμε μωρη McLaren!

η alfa-sauber δεν θα ελεγα πως ειναι τραγική. Δεν ειναι ευθυνη τους ο κινητηρας που φετος δειχει να εχει χασει τα αλογα ισως και 2 ετων εξελιξης.

Και αν εχουν τελική θα ειναι επειδη θα εχουν αφαιρεσει drag κατι που θα τους κοστιζει στις στροφες.

Η SF1000 παλι εχει μπολικο DF μιας και ειναι ταχυτερη απο την SF90 στις στροφες αλλα λειπει αυτο το κατι που ειχε ο περισυνος κινητηρας

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Με το σκεπτικό κάποιων η Μερσέντες πρέπει να σταματήσει την εξέλιξη ή να πατήσει φρένο μπας και κερδίσει κανένας άλλος.

Όποιος ρίχνει χρήμα και ψάχνει , δοκιμάζει , εξελίσεται φυσικά και θα πάει μπροστά.Όποιος περιμένει με μοτέρ , συστήματα , αεροδυναμικής περασμένων χρόνων να κερδίζει είναι βαθιά νυχτωμένος.Πολύ καλά κάνει η Μερσέντες και τους ξεβρακώνει.

Κάποιοι στην κόκκινη ομάδα και αλλού νομίζουν πως η φόρμουλα είναι Μονακό , Άμπου Ντάμπι , Ταιλάνδη , παραλίες γυναίκες ξεφαντώματα ξενύχτια , ουσίες κ.λ.π. και λίγο από πίστα και γκραν πρι έτσι για τους ανά τον κόσμο κολημένους σαν εμάς . Οι Γερμανοί σαν γνήσιοι Γερμανοί που είναι πάντα πρώτα βάζουν την πίστα , το αυτοκίνητα και μετά τα υπόλοιπα.Εδώ ισχύει το όποιος δουλεύει αμοίβεται

Και μετά κάποιοι για να δικαιολογήσουν την αποτυχία τους και την ανυπαρξία τους τους φταίει το τιμόνι της Μερσέντες γιατί είναι συνδεμένο με τον τροχό.

Μπράβο στον Φερστάπεν που κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση και εύχομαι αύριο να καταφέρει να μπει τουλάχιστον σφήνα ανάμεσα μπας και δούμε λίγο αγώνα γιατί διαφορετικά θα δούμε σούπα.:D

κατα την αποψη μου η mercedes δεν ειναι "γερμανικη" ομαδα που οι μηχανικοι της ειναι γερμανοι που εχουν την τευτονική λογική.
Για μενα ειναι βρετανικη με μηχανικους απο την κοιτιδα των μηχανικων της F1 (τουλαχιστον οσο αφορα το σασι) που το διοικητικο
συμβουλιο της mercedes δινει πολλα λεφτα και feedback απο τις τεραστιες database που εχει και καρπωνεται τα ευσημα.
στον κινητηρα ισως εχει μεγαλυτερη επιρροη μιας και σιγουρα πολλα δεδομενα περνει απο τις βασεις δεδομενων της mercedes.
Σασι και τμημα των κινητηρων παντως εχουν βαση στην αγγλια.
Αυτο που εσχατως εχει ακουστει ειδικα μετα την εμφανιση των clopy-W10 ειναι πως μαλλον εχει το wind tunnel με το καλύτερο correlation. εξου και οτι αναβαθμιση βαζει στο αμαξι αυτη δουλευει σε αντιθεση με τη φερραρι που πολλες φορες οτι αναβαθμιση εχει παρουσιασει δεν δουλευει με την μια.

Συμφωνω ότι η μονη ελπιδα που εχουμε να δουμε διαφορετικο αποτελεσμα απο το 1-2 ειναι ο max. κυριως αν κανει τα μαγικα του και τρακαρει πανω στα mercedes στην πρωτη στροφη :P

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Με το σκεπτικό κάποιων η Μερσέντες πρέπει να σταματήσει την εξέλιξη ή να πατήσει φρένο μπας και κερδίσει κανένας άλλος.

Όποιος ρίχνει χρήμα και ψάχνει , δοκιμάζει , εξελίσεται φυσικά και θα πάει μπροστά.Όποιος περιμένει με μοτέρ , συστήματα , αεροδυναμικής περασμένων χρόνων να κερδίζει είναι βαθιά νυχτωμένος.Πολύ καλά κάνει η Μερσέντες και τους ξεβρακώνει.

Κάποιοι στην κόκκινη ομάδα και αλλού νομίζουν πως η φόρμουλα είναι Μονακό , Άμπου Ντάμπι , Ταιλάνδη , παραλίες γυναίκες ξεφαντώματα ξενύχτια , ουσίες κ.λ.π. και λίγο από πίστα και γκραν πρι έτσι για τους ανά τον κόσμο κολημένους σαν εμάς . Οι Γερμανοί σαν γνήσιοι Γερμανοί που είναι πάντα πρώτα βάζουν την πίστα , το αυτοκίνητα και μετά τα υπόλοιπα.Εδώ ισχύει το όποιος δουλεύει αμοίβεται

Και μετά κάποιοι για να δικαιολογήσουν την αποτυχία τους και την ανυπαρξία τους τους φταίει το τιμόνι της Μερσέντες γιατί είναι συνδεμένο με τον τροχό.

Μπράβο στον Φερστάπεν που κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση και εύχομαι αύριο να καταφέρει να μπει τουλάχιστον σφήνα ανάμεσα μπας και δούμε λίγο αγώνα γιατί διαφορετικά θα δούμε σούπα.:D

πολλες ανακριβειες....ποιος ζητησε απο την Mercedes να σταματησει την εξελιξη???σου θυμιζω οτι Ferrari ειναι απο τα team που εχουν ριξει τα περισσοτερα λεφτα.σου θυμιζω επισεις οτι το Mercedes Team F1 μονο το ονομα εχει γερμανικο.αν εννοείς την Ferrari (Και μετά κάποιοι για να δικαιολογήσουν την αποτυχία τους και την ανυπαρξία τους τους φταίει το τιμόνι της Μερσέντες γιατί είναι συνδεμένο με τον τροχό.) και παλι εισαι λαθος.ουδεν ποτε ασχοληθηκε με αυτο

 

 

εντωμεταξύ hamilton under investigation

Επεξ/σία από eri77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Lol δε λέω για τα διαλυτικά :P

Γιατί  F1 & Ταϊλάνδη; Μόνη σχέση με F1 που μπορώ να σκεφτώ είναι ο Albon. Τι χάνω;  :D

Μπέρδεψα φόρμουλα 1 με moto gp αλλά το νόημα είναι το ίδιο.:D

18 λεπτά πριν, eri77 είπε

πολλες ανακριβειες....ποιος ζητησε απο την Mercedes να σταματησει την εξελιξη???σου θυμιζω οτι Ferrari ειναι απο τα team που εχουν ριξει τα περισσοτερα λεφτα.σου θυμιζω επισεις οτι το Mercedes Team F1 μονο το ονομα εχει γερμανικο.αν εννοείς την Ferrari (Και μετά κάποιοι για να δικαιολογήσουν την αποτυχία τους και την ανυπαρξία τους τους φταίει το τιμόνι της Μερσέντες γιατί είναι συνδεμένο με τον τροχό.) και παλι εισαι λαθος.ουδεν ποτε ασχοληθηκε με αυτο

εντωμεταξύ hamilton under investigation

Φίλε μια ζωή φαν της Φεράρι είμαι όπως και το μεγαλύτερο ποσοστό του πλανήτη,αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι η Μερσέντες είναι έτη φωτός μπροστά από τη Φεράρι τα τελευταία χρόνια σε όλους τους τομείς.Όσο για τα λεφτά μάλλον αλλού τα ρίχνουν και όχι στην εξέλιξη του μονοθέσιου.

Αν δεν βάλουν το κεφάλι κάτω να δουλέψουν σφαλιάρες θα τρώνε όπως τρώνε εδώ και 14 χρόνια που έχουν να δουν τίτλο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Αν δεν βάλουν το κεφάλι κάτω να δουλέψουν σφαλιάρες θα τρώνε όπως τρώνε εδώ και 14 χρόνια που έχουν να δουν τίτλο.

Δεν είναι ότι δεν δουλεύουν σκληρά. Καλώς η κακώς σε ότι αφορά σασί-αεροδυναμική όπως ανέφερα και πιο πριν οι βρετανοί έχουν την μεγαλύτερη δεξαμενή μηχανικών αλλά και εξειδικευμένων βιοτεχνιών πάνω στα motorsports. πες πως είναι μια από τις βαριές βιομηχανίες τους. Μέγα μειονέκτημα των Ιταλών είναι ο έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος και το ίδιο τους το πάθος. Η συνεχής παραφιλολογία και κριτική που αναπτύσσουν σε ότι έχει να κάνει με τη φερραρι δεν βοηθάει να υπάρχει ένα ήρεμο περιβάλλον. Όσες δε φορές η φερραρι προσέλαβε και πήρε αρχισχεδιαστη από την Βρετανία από τον μέγα barnard μέχρι τον allison (ναι αυτόν την mercedes) αυτός δεν μπόρεσε να προσαρμοστεί. o barnard δε έστησε το γραφείο σχεδίασης στην Αγγλία κάτι πρωτάκουστο τότε για τα δεδομένα της φερραρι. έφυγε σύντομα από τους Ιταλούς αλλά μας έδωσε ένα πανέμορφο μονοθέσιο με το κιβώτιο με paddles που όλοι χρησιμοποιούν πλέον. Για όσους πουν για την αυτοκρατορία του schumacher να υπενθυμίσω τα εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών στο Mugello που έκανε ο schumi για να δει τι δουλεύει καλύτερα (τότε επιτρέπονταν άπειρες δοκιμές) και πως team manager ήταν ο todt που ήταν ο μόνος που κατόρθωσε να φτιάξει στεγανά και ήρεμο κλίμα.

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ghostrider είπε

Δεν είναι ότι δεν δουλεύουν σκληρά. Καλώς η κακώς σε ότι αφορά σασί-αεροδυναμική όπως ανέφερα και πιο πριν οι βρετανοί έχουν την μεγαλύτερη δεξαμενή μηχανικών αλλά και εξειδικευμένων βιοτεχνιών πάνω στα motorsports. πες πως είναι μια από τις βαριές βιομηχανίες τους. Μέγα μειονέκτημα των Ιταλών είναι ο έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος και το ίδιο τους το πάθος. Η συνεχής παραφιλολογία και κριτική που αναπτύσσουν σε ότι έχει να κάνει με τη φερραρι δεν βοηθάει να υπάρχει ένα ήρεμο περιβάλλον. Όσες δε φορές η φερραρι προσέλαβε και πήρε αρχισχεδιαστη από την Βρετανία από τον μέγα barnard μέχρι τον allison (ναι αυτόν την mercedes) αυτός δεν μπόρεσε να προσαρμοστεί. o barnard δε έστησε το γραφείο σχεδίασης στην Αγγλία κάτι πρωτάκουστο τότε για τα δεδομένα της φερραρι. έφυγε σύντομα από τους Ιταλούς αλλά μας έδωσε ένα πανέμορφο μονοθέσιο με το κιβώτιο με paddles που όλοι χρησιμοποιούν πλέον. Για όσους πουν για την αυτοκρατορία του schumacher να υπενθυμίσω τα εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών στο Mugello που έκανε ο schumi για να δει τι δουλεύει καλύτερα (τότε επιτρέπονταν άπειρες δοκιμές) και πως team manager ήταν ο todt που ήταν ο μόνος που κατόρθωσε να φτιάξει στεγανά και ήρεμο κλίμα.

για να παρεις πρωταθλημα πρεπει να υπαρχει ενα τελειο συνδυασμο.το κλιμα και ο τυπος ισως ειναι το τελευταίο συνδετικό κρίκο της αλυσίδας.Ferrrari δεν μπορει να ανταποκριθεί στην εποχη hybrid.κατ εμέ επειδη λειπει τεχνογνωσια.αυτο δεν λυνεται μονο απο εναν ανθρωπο (ALLISON).για να κερδίσει πρεπει να φτιαξει ενα δυνατο team,αλλα μην ξεχνάμε ότι ανθρωπους με τετοιες δυνατοτητες δεν τους βρίσκεις εύκολα..ωστοσο πρεπει να πουμε οτι το 2017-2018 εφτασαν παρα πολυ κοντα στην Mercedes αλλα εκει έλειψε ο οδηγος και η στρατηγική 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα εχουν σοβαρό προβλημα μερικοι!

Δεν τα έχωσε κανεις στη Μερσεντα που βρηκε αυτο το πολυ ωραιο κόλπο. Μαγκιά της και Μπραβο της.

Το προβλημα έγκειται στο οτι και ο φετινός κανονισμός απαγορεύει τη αλλαγη θέσης των τροχών οταν το μονοθέσιο κινείται, πραγμα που συμβαίνει αν εχω καταλάβει καλα απο το τιμόνι.

 Τα εχει κανει μαντάρα η FIA. Το ενα φιάσκο μετα το αλλο. Δεν ξεχάσαμε ακομα τη... μυστική συμφωνία για την περσινή παρανομία της Φερραρι...

Αλλά ξέχασα! Οι κριτές ξέρουν καλυτερα απο μας! 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Τελικα εχουν σοβαρό προβλημα μερικοι!

Έλα βρε φίλε που έχουμε σοβαρό πρόβλημα.Τη άποψή μου εκφράζω από αυτά που βλέπω.

Ένα μπάχαλο είναι η Φεράρι.Σιγά το team και σιγά την πειθαρχία.Είδαμε πατάτες τα τελευταία χρόνια στα πιτς που δείχνουν ρεμπετ ασκέρι κάτι που επί κυριαρχίας Σουμάχερ  δεν υπήρχε δυνατότητα να δεις. Ήταν η τέλεια καλουκουρδισμένη μηχανή.

Είδαμε άπειρες κόντρες μέσα στην πίστα από τους δύο οδηγούς καμία συνεργασία και καμία βοήθεια από τον ένα οδηγό στον άλλο.Δεν κερδίζεις έτσι πρωταθλήματα.Βλέπουμε το Μπότας ένα πολύ ικανό οδηγό να τα δίνει όλα στην πίστα πρώτα για το συνοδηγό του στην ομάδα και μετά για τον εαυτό του.Όταν βλέπεις τέτοια πράγματα στη βιτρίνα και κανείς δεν προσπαθεί να τα λύσει φανταστείτε τι γίνεται παραπίσω από την βιτρίνα που δεν μπορούμε να δούμε.

Τώρα θυμήθηκα την φοβερή ταινία που είδα πρόσφατα Κόντρα σε όλα την ίντριγγα την κόντρα και τον αλληλοσπαραγμό πίσω από τις κάμερες και το πως κατάφερε μία ομάδα να φτάσει στην κορυφή.Τέτοια υπάρχουν παντού το θέμα είναι ποιος έχει την ικανότητα να τα ξεπεράσει με τις ελάχιστες ζημιές.

Τέλος πάντων η χρονιά δεν άρχισε ακόμη ας ελπίσουμε οι αντίπαλοι της Μερσέντες να συνέλθουν και να βρουν τον τρόπο να σταματήσουν την εξάχρονη κυριαρχία της που και για μας που παρακολουθούμε κατάντησε βαρετή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Έλα βρε φίλε που έχουμε σοβαρό πρόβλημα.Τη άποψή μου εκφράζω από αυτά που βλέπω.

Ένα μπάχαλο είναι η Φεράρι.Σιγά το team και σιγά την πειθαρχία.Είδαμε πατάτες τα τελευταία χρόνια στα πιτς που δείχνουν ρεμπετ ασκέρι κάτι που επί κυριαρχίας Σουμάχερ  δεν υπήρχε δυνατότητα να δεις. Ήταν η τέλεια καλουκουρδισμένη μηχανή.

Είδαμε άπειρες κόντρες μέσα στην πίστα από τους δύο οδηγούς καμία συνεργασία και καμία βοήθεια από τον ένα οδηγό στον άλλο.Δεν κερδίζεις έτσι πρωταθλήματα.Βλέπουμε το Μπότας ένα πολύ ικανό οδηγό να τα δίνει όλα στην πίστα πρώτα για το συνοδηγό του στην ομάδα και μετά για τον εαυτό του.Όταν βλέπεις τέτοια πράγματα στη βιτρίνα και κανείς δεν προσπαθεί να τα λύσει φανταστείτε τι γίνεται παραπίσω από την βιτρίνα που δεν μπορούμε να δούμε.

Τώρα θυμήθηκα την φοβερή ταινία που είδα πρόσφατα Κόντρα σε όλα την ίντριγγα την κόντρα και τον αλληλοσπαραγμό πίσω από τις κάμερες και το πως κατάφερε μία ομάδα να φτάσει στην κορυφή.Τέτοια υπάρχουν παντού το θέμα είναι ποιος έχει την ικανότητα να τα ξεπεράσει με τις ελάχιστες ζημιές.

Τέλος πάντων η χρονιά δεν άρχισε ακόμη ας ελπίσουμε οι αντίπαλοι της Μερσέντες να συνέλθουν και να βρουν τον τρόπο να σταματήσουν την εξάχρονη κυριαρχία της που και για μας που παρακολουθούμε κατάντησε βαρετή.

Βρε παππουλη εσυ δε με ειχες κανει block;;;; :D

Προφανως και ειναι ενα μπαχαλο η Φερραρι. Ειναι κριμα για την RBR να ειναι η μονη ισως που δεν εχει κανει απατεωνιες τα τελευταια 2-3 χρονια να μην μπορει να διεκδικησει πρωταθλημα λογω παρανομιων των αλλων που και παλι δεν φταινε αυτοι, αλλα η FIA που κανει μυστικες συμφωνιες και επιτρεπει ο,τι της... καπνισει!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Βρε παππουλη εσυ δε με ειχες κανει block;;;; :D

Προφανως και ειναι ενα μπαχαλο η Φερραρι. Ειναι κριμα για την RBR να ειναι η μονη ισως που δεν εχει κανει απατεωνιες τα τελευταια 2-3 χρονια να μην μπορει να διεκδικησει πρωταθλημα λογω παρανομιων των αλλων που και παλι δεν φταινε αυτοι, αλλα η FIA που κανει μυστικες συμφωνιες και επιτρεπει ο,τι της... καπνισει!

Κανέναν και για ποτέ δεν κάνω μπλοκ φίλε μου ούτε έχω αναφέρει ποτέ κανέναν ότι και να μου έχει γράψει ακόμη και να με βρίσει χυδαία.Είναι αρχή μου την οποία ποτέ δεν αλλάζω ότι και να γίνει.Μπορεί να κοντραριστούμε για κάτι με κάποιον που έχουμε διαφορετικές απόψεις αλλά μέχρι εκεί.Εξάλλου αν δεν υπάρχουν διαφορετικές απόψεις δεν υπάρχει διάλογος και ο διάλογος είναι καλός ακόμη και με εντάσεις.

Με έχουν αναφέρει για τελείως άκυρα πράγματα χωρίς να θίξω κανέναν και έχω φάει μάλιστα και 3ήμερη ποινή από το φόρουμ .Δεν δυσανασχέτησα.Ήταν απλά ένα διάλειμμα για μένα.Το δέχτηκα πέρασε ας είναι καλά αυτοί που το έκαναν.

Καλημέρα και καλό αγώνα να έχουμε το απόγευμα.😊

ΥΓ. Αν δεν έχεις δει την ταινία που έγραψα να τη δεις.Ταινιάρα με τα όλα της.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με παγωμενη την εξελιξη των μοναδων ισχυος μεχρι το τελος του 2021 πως θα ανταγωνιστει η Ferrari τις υπολοιπες ομαδες ?

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Βρε παππουλη εσυ δε με ειχες κανει block;;;; :D

Προφανως και ειναι ενα μπαχαλο η Φερραρι. Ειναι κριμα για την RBR να ειναι η μονη ισως που δεν εχει κανει απατεωνιες τα τελευταια 2-3 χρονια να μην μπορει να διεκδικησει πρωταθλημα λογω παρανομιων των αλλων που και παλι δεν φταινε αυτοι, αλλα η FIA που κανει μυστικες συμφωνιες και επιτρεπει ο,τι της... καπνισει!

Η FIA δεν μπορεσε να αποδειξει τι ακριβως εκανε η Ferrari. Απο την αλλη η Ferrari δεν ηθελε να δωσει λεπτομερειες για τον κινητηρα της στις υπολοιπες ομαδες. Οποτε βρηκαν μεση λυση, γιαυτο και εγινε η "μυστικη" συμφωνια. Επισης η RBR δεν μπορει να διεκδικσει πρωταθλημα επειδη δεν εχει το καλυτερο μονοθεσιο. Δεν φταινε οι αλλοι. Να σου θυμισω οτι η Mercedes ειναι το γρηγοροτερο μονοθεσιο και οχι η Ferrari. 

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Ferrari είναι το σκορποχώρι που ήταν στις αρχές της δεκαετίας του 90, πριν έρθει ο Jean Todt και αρχίζει να σχηματίζεται εκείνη η επική ομάδα (που είχε αντίστοιχα επικούς αντιπάλους McLaren/Williams/Renault).

Έχει πετάξει λευκή σημαία (τουλάχιστον) για τους πρώτους 2 αγώνες λέγοντας ότι έχουν σχεδιαστικά λάθη (και φέτος!) και ότι θα φέρουν κάποιες βελτιώσεις στην Ουγγαρία. 

https://www.planetf1.com/news/mattia-binotto-ferrari-aero-gone-wrong/

 

Όταν έλεγα αυτό

Στις 25/12/2019 στις 5:57 ΜΜ, Diinekis21 είπε

Αναρωτιέμαι τι μονοθέσιο θα κατεβάσει η Ferrari (ο Binotto έχει δηλώσει ότι θα επανασχεδιαστεί). Ικανούς τους έχω να κατεβάσουν το αντίστροφο του φετινού μονοθεσίου για να κερδίσουν αέρα Monaco,Hungary,Singapore και να είναι 1 λεπτό πίσω στα υπόλοιπα gp.

Δε περίμενα να φτάσει να παλεύει για το Q3!  :P

Απείρως τραγικό αν αναλογιστεί κανείς το budget της ή το ότι δεν είχαμε κανά reset στους κανονισμούς...

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Όταν έλεγα αυτό

Στις 25/12/2019 στις 5:57 ΜΜ, Diinekis21 είπε

Αναρωτιέμαι τι μονοθέσιο θα κατεβάσει η Ferrari (ο Binotto έχει δηλώσει ότι θα επανασχεδιαστεί). Ικανούς τους έχω να κατεβάσουν το αντίστροφο του φετινού μονοθεσίου για να κερδίσουν αέρα Monaco,Hungary,Singapore και να είναι 1 λεπτό πίσω στα υπόλοιπα gp.

Δε περίμενα να φτάσει να παλεύει για το Q3!  :P

Απείρως τραγικό αν αναλογιστεί κανείς το budget της ή το ότι δεν είχαμε κανά reset στους κανονισμούς...

πολυ καλη προβλεψη παντως xD

Αν παιζοταν στοιχημα θα ειχες βγαλει πολλα...

Εγω παντως χαιρομαι που RBR, Racing Point και McLaren φαινεται να παλευουν για 2-3-4-5-6 θεσεις με Ferrari και ελπιζω Renault. Οντως το πρωταθλημα μαλλον δεν θα εχει ενδιαφερον για τους πρωταθλητες αλλα κατω απο εκει θα δουμε ωραιες μαχες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

πολυ καλη προβλεψη παντως xD

Αν παιζοταν στοιχημα θα ειχες βγαλει πολλα...

Εγω παντως χαιρομαι που RBR, Racing Point και McLaren φαινεται να παλευουν για 2-3-4-5-6 θεσεις με Ferrari και ελπιζω Renault. Οντως το πρωταθλημα μαλλον δεν θα εχει ενδιαφερον για τους πρωταθλητες αλλα κατω απο εκει θα δουμε ωραιες μαχες.

Ferrari εχει ενα σοβαρο προβλημα.δεν εχει τελικη.ξερουμε οτι αν δεν εχεις τελικη δεν προσπερνας.προβλεπω ολους αυτους που ανέφερες να τερματίζουν πριν την Ferrari

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...