adi32 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Αν πας να παρκάρεις με φλας πριν από διασταύρωση θα στο κάνει καλοκαιρινό ο πίσω Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2020 από adi32 4 1
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 7 ώρες πριν, tutuyo είπε Τι δουλεια εχουμε εμεις στο Ευρωπαικο προφιλ? (οδηγικα) Σε θεματα οδηγικής παιδείας νομιζω πιο πολυ ταιριαζουμε μαζι με χωρες τις υποσαχαριας Αφρικής Αυτό ακριβώς. Εντάξει λίγο καλύτερα.Αλλα καμμία σχέση με την κοινή λογική.Μεσαια λωρίδα σε εθνική οδό με δεξιά εντελώς άδεια ,φλας,αλαρμ για τα πάντα,παρκάρισμα όπου μας βολεύει,καμμία σκέψη για ΑμεΑ,φανάρια και και και. 3 ώρες πριν, adi32 είπε Αν πας να παρκάρεις με φλας πριν από διασταύρωση θα στο κάνει καλοκαιρινό ο πίσω Τελευταία καταλαβαίνουν σιγά σιγά,
ProponitisTouKanape Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Έχω οδηγήσει σε 4 χώρες (Ελλάδα + 3 β. Ευρώπη). Και στην Ευρώπη καίνε κόκκινα, μπαίνουν οριακά σε κυκλική πορεία, τρέχουν πάνω απο το όριο, βγάζουν φλας τελευταία στιγμή, πάνε εκνευριστικά αργά στη μέση του δρόμου, παρκάρουν στο πεζοδρόμιο (Βέλγιο ftw) κλπ. Υπάρχουν όμως δύο βασικές διαφορές, πρώτον οι περισσότερες "παραβάσεις" δεν είναι πραγματικά επικίνδυνες, δεν έχω δει κανέναν π.χ. να καίει βαθύ κόκκινο για να κροσάρει λεωφόρο 4 λωρίδων ή δεν έχω δει κάποιον να μπαίνει σε κυκλικό κόμβο χωρίς καν να κοιτάζει τα άλλα αυτοκίνητα. Και δεύτερον, δεν υπάρχει αυτός ο ατελείωτος σταρχιδισμός. Δε θα κλείσουν τη μια λωρίδα για να πάρουν τσιγάρα. Δε θα κλείσουν όλο το πεζοδρόμιο ή τη ράμπα. Δε θα παρκάρουν σε θέση αναπήρων. Δε θα κλείσουν λωρίδα που πάει ευθεία με πράσινο για να μη περιμένουν στην λωρίδα που στρίβει αριστερα και έχει κόκκινο κι έχει μαζέψει κίνηση. Δε θα περάσουν 5 αυτοκίνητα στη σειρά με κόκκινο σα τις πάπιες. Δε θα κάνουν σφήνα χωρίς φλας. Δε θα μπουν ανάποδα σε κυκλική γιατί βαριούνται να κάνουν τον κύκλο. Δε θα παρκάρουν ακριβώς πάνω στη γωνία με όλο τον κώλο έξω. Και θα κλείσω με ένα απλό παράδειγμα. Είσαι σε παράδρομο ή σε είσοδο αυτοκινητόδρομου και έχεις πολύ γκαζιάρη πισινό. Στην Ελλάδα 9 στις 10 φορές θα σου βγει απο τα αριστερα όταν μπαινεις στον κύριο δρόμο να σε περάσει και να μπει πρώτος ακριβώς μπροστά σου ρισκάροντας ατύχημα. Επίσης για να σε αφήσει ή να παραμερίσει κάποιος που κινείται ήδη στο δρόμο, πρέπει να έχει μποτιλιάρισμα. Ε στην Ευρώπη όσοι κινούνται δεξιά θα αλλάξουν λωρίδα να δώσουν χώρο στα αυτοκίνητα να μπουν στον αυτοκινητόδρομο και οι βιαστικοί απο πίσω θα σε αφήσουν να μπεις κανονικά και θα σε προσπεράσουν μετά απο την αριστερή λωρίδα, όπως λέει ο ΚΟΚ. Μικρο; Ισως. Αλλά δείχνει τη γενικότερη συμπεριφορά τους προς τους άλλους οδηγούς. Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2020 από ProponitisTouKanape 10
tutuyo Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Εχω ζησει Αγγλια και Ισπανια λογω σπουδων και εργασιας. Για UK δεν το συζητω, οπως λεει και ο φιλος proponitis οι σοβαρες παραβασεις ειναι ελαχιστες, αντε να εχεις περιεργα παρκαρισματα-φυτεματα (που προφανως "εξυπηρετουνται" απο την τροχαια αμεσα. Ισπανια, που ειναι σαφως πιο χαλαροι, πιο προς την δικη μας φαση και παλι ομως καρφωνονται στις διαβασεις, σε ολες και παλι δεν τολμουν να πλησιασουν σε θεση ΑΜΕΑ. Και δεν ειναι αποκλειστικα θεμα αστυνομευσης, το εχω συζητησει εκτενως, ειναι καθαρα θεμα παιδειας. Συναδελφος ξεκαθαρα μου ειπε, λατρευω Ελλαδα ιστορια, φαγητο, ανθρωπους αλλα στους δρομους ειστε Τουρκια, βαθη Τουρκιας. Εχω μπει σε αμαξι συναδελφου να παμε για μπυρες μετα την δουλεια και καθομαι πισω και δεν ξεκινουσε το αμαξι, με περιμενε να βαλω ζωνη. Προχτες - προφανως μετα απο καταγγελια - ηρθαν και εγραφαν παρανομα παρκαρισμενα στους Αμπελοκηπους και την στιγμη που το μετακινουσε ο παραβατης, ο αστυνομικος ακομη εγραφε την κληση, ηρθε θειτσα και προσπαθουσε να παρκαρει. Δλδ βλεπεις τροχαια γραφει μπροστα σου, οι αλλοι μαζευιυν τα αμαξια οπως οπως και εχεις το θρασος να πας να το βαλεις γρηγορα εσυ Μονο στα Τρικαλα αντε κατι να φερνει προς Ευπρωπαικο προφιλ και μπραβο τους Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2020 από tutuyo 1
haHa Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 15 ώρες πριν, gthe είπε Πιο ενδεδειγμένο ή μη δεν έχει σημασία. Συμφωνα και με τον δικό μας ΚΟΚ με φλας δείχνεις ότι θα παρκάρεις κανονικά. Τωρα αν εσυ προσωπικα δεν κανεις κατι πιο ενδεδειγμενο/ασφαλες επειδη κατι πιο απλο είναι συμφωνο με τον ΚΟΚ, δειχνει πολλα.
adi32 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Το προφίλ του κάθε οδηγού είναι το ίδιο με το προφίλ του γενικότερα στην προσωπική του ζωή. Αν είσαι ζώο ζώο θα είσαι και στην οδήγηση. Αν προσπαθείς να κλέψεις στη δουλειά στην ουρά κλπ το ίδιο θα κάνεις και στο δρόμο. Αν είσαι αμελης τσαπατσουλης απρόσεκτος.... το ίδιο θα είσαι και στο δρόμο. Το θέμα είναι ότι στο δρόμο μπορείς εύκολα να σκοτώσεις πολύ κόσμο γιαυτό αστυνόμευση και αφαιρεσεις διπλωμάτων 3 1
tsipakis Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 15 ώρες πριν, haHa είπε Το οποιο φλας δεν βοηθαει τον απο πισω να καταλαβει τι θελει να κανει ο αλλος, τα αλαρμ ειναι πιο ενδεδειγμενα οταν προκειται να σταματησεις στη μεση του δρομου και να κανεις οπισθεν για να παρκαρεις. εαν δε βοηθαει τον απο πισω να καταλαβει τι κανει με το φλας ο μπροστα ας μην πιασει τιμονι παλι 1
adi32 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 3 λεπτά πριν, tsipakis είπε εαν δε βοηθαει τον απο πισω να καταλαβει τι κανει με το φλας ο μπροστα ας μην πιασει τιμονι παλι Δε βοηθάει πάντα. Αν είμαι σε ένα στενό και βγάλω φλας πριν το τέλος του τι θα καταλάβει ο πίσω ότι θα κοκαλωαω για να παρκάρω ή ότι θα στριψω στο τέλος του δρόμου?
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 15 λεπτά πριν, adi32 είπε Δε βοηθάει πάντα. Αν είμαι σε ένα στενό και βγάλω φλας πριν το τέλος του τι θα καταλάβει ο πίσω ότι θα κοκαλωαω για να παρκάρω ή ότι θα στριψω στο τέλος του δρόμου? Σε όλη την Ευρώπη το καταλαβαίνουν,ΠΑΝΤΑ,πως γίνεται ρε παιδί μου, ο Έλληνας ο φουκαράς δεν μπορεί να το καταλάβει.Τα αλαρμ από τα ταξί ξεκίνησαν. Το θέμα δεν είναι φλας ή αλαρμ, ας ανάψει ο καθένας ότι νομίζει, αλλά αν ο πίσω δεν το καταλάβει ή δεν το ξερε, τότε καλύτερα να αφήσει το τιμόνι και να πάει με τα πόδια.
adi32 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Το θέμα είναι το τι είναι λογικό. Όταν εσύ δεις φλας πάντα κοκαλωνεις μηπως ο μπροστα παρκάρει κι όχι αλλάξει πορεία ή στρίψει στο επόμενο στενό? Δε μας φτάνει η σύγχυση που επικρατεί να έχουμε και διφορούμενες ειδοποιήσεις. Ειναι απλό αλαρμ σταματάω τελείως για παρκάρισμα ή βλάβη φλας για να αλλάζω κατεύθυνση 3
haHa Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, tsipakis είπε εαν δε βοηθαει τον απο πισω να καταλαβει τι κανει με το φλας ο μπροστα ας μην πιασει τιμονι παλι 19 λεπτά πριν, jmmys είπε Σε όλη την Ευρώπη το καταλαβαίνουν,ΠΑΝΤΑ,πως γίνεται ρε παιδί μου, ο Έλληνας ο φουκαράς δεν μπορεί να το καταλάβει.Τα αλαρμ από τα ταξί ξεκίνησαν. Το θέμα δεν είναι φλας ή αλαρμ, ας ανάψει ο καθένας ότι νομίζει, αλλά αν ο πίσω δεν το καταλάβει ή δεν το ξερε, τότε καλύτερα να αφήσει το τιμόνι και να πάει με τα πόδια. Σε ολη την Ευρωπη ΔΕΝ το καταλαβαινουν, αυτο ειναι το προβλημα και ειναι απολυτως λογικο να μην καταλαβαινουν οτι το φλας ηταν τελικως για να ακινοτοποιηθει το οχημα στην μεση του δρομου και να βαλει οπισθεν για να παρκαρει. Σε ενα στενο που πηγαινουν 2 αυτοκινητα με 15 km/h, πολυ συχνα ο απο πισω δεν κραταει αποσταση 1,5 αυτοκινητου που χρειαζεται ο μπροστα για να παρκαρει οταν βρει θεση και αναψει φλας και ετσι ο μπροστα δυσκολευεται να παρκαρει και ειναι συχνο φαινομενο στην Ευρωπη ο απο πισω να χρειαζεται να κανει οπισθεν για να δημιουργησει τον χωρο που δεν αφησε για τον μπροστινο. Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2020 από haHa
gthe Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, tsipakis είπε εαν δε βοηθαει τον απο πισω να καταλαβει τι κανει με το φλας ο μπροστα ας μην πιασει τιμονι παλι 37 λεπτά πριν, adi32 είπε Το θέμα είναι το τι είναι λογικό. Όταν εσύ δεις φλας πάντα κοκαλωνεις μηπως ο μπροστα παρκάρει κι όχι αλλάξει πορεία ή στρίψει στο επόμενο στενό? Δε μας φτάνει η σύγχυση που επικρατεί να έχουμε και διφορούμενες ειδοποιήσεις. Ειναι απλό αλαρμ σταματάω τελείως για παρκάρισμα ή βλάβη φλας για να αλλάζω κατεύθυνση Απορώ με κάποιες απόψεις μερικές φορές κάποιων οδηγών.... Τελικά ο μπροστά φταίει που δεν ειδοποιεί σωστά τον πίσω..... Όχι ο πίσω που τον πάει τάπα τον μπροστά ας πούμε! Ο πίσω κρατάει απόσταση, πηγαίνει με την προβλεπόμενη ταχύτητα και φυλάει τον μπροστα. Τέρμα, αυτός είναι ο κοκ παγκοσμίως.... Στην Ελλάδα φαίνεται θα βγάλουμε άλλους για τους ιππότες της ασφάλτου μας...
phanispal Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tsipakis είπε εαν δε βοηθαει τον απο πισω να καταλαβει τι κανει με το φλας ο μπροστα ας μην πιασει τιμονι παλι 47 λεπτά πριν, jmmys είπε Σε όλη την Ευρώπη το καταλαβαίνουν,ΠΑΝΤΑ,πως γίνεται ρε παιδί μου, ο Έλληνας ο φουκαράς δεν μπορεί να το καταλάβει.Τα αλαρμ από τα ταξί ξεκίνησαν. Το θέμα δεν είναι φλας ή αλαρμ, ας ανάψει ο καθένας ότι νομίζει, αλλά αν ο πίσω δεν το καταλάβει ή δεν το ξερε, τότε καλύτερα να αφήσει το τιμόνι και να πάει με τα πόδια. Κινούμαστε σε δρόμο, εγώ μπροστά, εσύ πίσω, ο οποίος π.χ. στα 50 μέτρα έχει στενό στο οποίο επιτρέπεται να στρίψω δεξιά, και ελεύθερη θέση στάθμευσης στα δεξιά, λίγα μέτρα πριν το στενό. Ανάβω δεξί φλας, αλλά όχι τελευταία στιγμή και μην έχοντας περάσει τη θέση στάθμευσης. Τι έχω σκοπό να κάνω; Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2020 από phanispal
adi32 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Θα κάνει την Πυθία ο πίσω να καταλαβει. Γενικά μόλις βλέπουμε φλας θα κοκαλωνουμε μπας και θέλει να παρκαρει κάποιος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα