Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ανοίγω αυτό το θέμα για να έχουμε ένα βήμα συζήτησης γενικά για θέματα που αφορούν τα σκρουτζομάγαζα.
Σχεδον οι περισσοτεροι απο εμας, εχουμε καποια εμπειρια αγορας απο online καταστηματα απο το skroutz.gr, και ισως με την ανταλλαγη εμπειριων και αποψεων να βοηθησουμε και αλλους για καλυτερες και φτηνοτερες αγορες!

Ημουν αρκετα διστακτικος επι χρονια, για αγορες απο το skroutz, καθως ειμαι υπερμαχος του αδιαφιλονικητου συνδυασμου, ασφαλειας-ποιοτητας-επιλογων, που προσφερει το διδυμο ebay-paypal.

Ωστοσο, ειδα οτι και το skroutz δεν ειναι ασχημο για να κανει καποιος αρκετες επιλογες. Και καλες τιμες εχει, και πολλα καταστηματα εχουν paypal, και ταχυτητα λογω του οτι τα προιοντα ειναι εντος Ελλαδας.

Η πρωτη μου ερωτηση, ειναι αναφορικα με το θεμα 'αξιολογηση'/feedback.
Βλεπω, διαβαζω κριτικες καταστηματων/προιοντων, αλλα θελω να μαθω ποσο 'αξιοπιστο' ειναι το συστημα. Δηλαδη αν οντως καποιος που ειναι δυσαρεστημενος με καποια αγορα ή καταστημα, αν οντως μπορει να το γραψει....
Γιατι αν ειναι να γραφονται μονο τα θετικα, ακυρωνεται η εγκυροτητα της διαδικασιας.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, mindreader είπε

Η πρωτη μου ερωτηση, ειναι αναφορικα με το θεμα 'αξιολογηση'/feedback.
Βλεπω, διαβαζω κριτικες καταστηματων/προιοντων, αλλα θελω να μαθω ποσο 'αξιοπιστο' ειναι το συστημα. Δηλαδη αν οντως καποιος που ειναι δυσαρεστημενος με καποια αγορα ή καταστημα, αν οντως μπορει να το γραψει....
Γιατι αν ειναι να γραφονται μονο τα θετικα, ακυρωνεται η εγκυροτητα της διαδικασιας.

Δεν περνάνε μόνο τα θετικά, αλλά σε πολλά προϊόντα έχουν υπάρξει υποψίες ότι εμφανίζονται υπερβολικά πολλές θετικές αξιολογήσεις οι οποίες είναι ψεύτικες. Είτε γίνονται μαζεμένες σε μικρό χρονικό διάστημα χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος, είτε οι αξιολογούντες δεν έχουν άλλες αξιολογήσεις και εμφανίστηκαν πολύ πρόσφατα στο skroutz κτλ.

Φυσικά αυτά μπορεί να συμβαίνουν ακόμα και σε μεγάλα καταστήματα όπως το Amazon. Διάβαζα κάπου ότι υπάρχουν και αυτοματοποιημένα συστήματα όπου ένα bot συνδέεται και κάνει τυχαίες αξιολογήσεις γράφοντας κάτι γενικόλογο (πχ "excellent service" ή "great product, exactly as described") και μετά κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον υποτίθεται "αντικειμενικό" και "παλιό" λογαριασμό για να εκθειάσει ή να θάψει στοχευμένα ένα προϊόν. Αν κάποιος έχει πχ 100 τέτοια bots και δουλεύουν στο ρελαντί, είναι εύκολο μετά να "πειράξει" την συνολική βαθμολογία ενός προϊόντος που τον ενδιαφέρει. Και πράγματι, τώρα τελευταία παρατηρώ πολλές τέτοιες γενικόλογες αξιολογήσεις στο Amazon. Πχ. εκεί που κάποιοι σχολιάζουν τις λεπτομέρειες ενός σκληρού δίσκου, βλέπεις και κάποιες αξιολογήσεις του στυλ "Trusted seller" ή "Durable product, would buy again", και αναρωτιέσαι ποιός μπήκε στον κόπο να γράψει κάτι τόσο άχρωμο.

Γι'αυτό πολλοί δίνουν σημασία περισσότερο στις αρνητικές κριτικές και στον τρόπο που αυτές έχουν γραφτεί. Σε κάποιο βαθμό φαίνεται αν είναι ειλικρινείς ή όχι. Προς το παρόν τουλάχιστον, φαντάζομαι ότι με βελτιωμένα bots θα γίνει πολύ δύσκολο να καταλάβει κάποιος πότε μια αξιολόγηση είναι ειλικρινής.

  • Like 2
Δημοσ.

Προσωπικά διαβάζω κατ'αρχήν τις αρνητικές αξιολογήσεις. Μερικές είναι ορθές και σωστά διατυπωμένες και βοηθούν. Άλλες είναι ή παντελώς άσχετες με την ουσία ("έπαιρνα τηλέφωνο 8.00 το πρωί και δεν απαντούσαν, μετά απάντησαν αλλά δεν μου άρεσε η φωνή της τύπισσας") ή είναι generic αρνητικές ("καθόλου καλή εξυπηρέτηση") χωρίς να βοηθούν.

Μετά διαβάζω τις θετικές. Και πάλι όχι τις generic ("μια χαρά" ή "καλό κατάστημα") γιατί δεν μου λένε τίποτα αλλά κάτι που αναφέρει κάποια ουσία - ή ενδεχομένως κάποιο πρόβλημα που προέκυψε και επιλύθηκε ορθά.

Ως προς τις bot απαντήσεις (κυρίως για τις θετικές) θέλω να ελπίζω ότι τα μεγάλα site (όπως η amazon ή το skroutz) θα έχουν κάποιον μηχανισμό εντοπισμού τους - είτε μέσω IP είτε μέσω κάποιου άλλου heuristic μηχανισμού.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλά πάντα θα υπάρχουν αρνητικές αξιολογήσεις κάποιοι είναι σωστοί όπως λανθασμένη παρτίδα μεγάλες καθυστερήσεις κτλ.  Υπάρχουν σαφώς και άτομα τα οποία άργησαν να το σηκώσουν πχ. Εμένα προς το παρών από ότι μαγαζί έχω παραγγείλει όλα μια χαρά εκτός από ένα πριν κάνα δυο χρόνια δεν θυμάμαι τώρα ποιο με έναν σκληρό πήρα τηλ μου είπαν ότι είναι άμεσα διαθέσιμο μετά από λίγες μέρες πήρα μου είπαν ότι να δεν το έστειλαν και να περιμένω λίγες ακόμη και στην τελική μετά από καμιά 10 μέρες που πήρα μου είπαν ότι δεν το έχουν τελικά και περιμένουν να φέρουν με αποτέλεσμα να κάνω ακύρωση παραγγελίας. Μου έχει τύχει επίσης πρόσφατα με μια μηχανή εσπρέσσο που έκανα παραγγελία μου είπαν ότι την έχουν αλλά μετά από καμιά ώρα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι η μηχανή είναι χαλασμένη και δεν μπορούν να την στείλουν. 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλό το να δίνει κάποιος σημασία κυρίως στις αρνητικές αξιολογήσεις, το θέμα όμως είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλά προϊόντα χωρίς καθόλου αρνητικές. Και εκεί σκέφτεσαι, είναι όντως τόσο καλό το προϊόν ή απλά έχει πολλές ψεύτικες θετικές και δεν έχει προλάβει να μαζέψει αρνητικές (είτε επειδή το αγοράζουν ελάχιστοι είτε επειδή είναι πολύ καινούριο);

  • Like 2
Δημοσ.

Εγω παντως, εχω μικρη εμπειρια, αλλα κατι καταλαβα...

Το ενα καταστημα που ειχα παραγγειλει, αψογο, απο την αρχη ως το τελος.

Για το αλλο, δεκαδες κριτικες, θετικες, και πολλες να λενε για γρηγορη αποστολη.
Ε λοιπον σε μενα, απο τη μερα της παραγγελιας, επι 3 μερες, καθε μερα εστελνα mail να μου πουν ποτε θα κανουν την αποστολη...στο παρακαλετο δηλαδη...εν τελει απεσταλη, ολα καλα, αλλα οχι να διαβαζω δεκαδες κριτικες για το ποσο γρηγορα στελνουν...
Δεν ξερω, σε μενα να ετυχε μονο; Μπορει, αλλα μου χτυπησε ασχημα...

 

Δημοσ.

Είναι και η περιοχή που παίζει ρόλο αλλά γενικά υπάρχουν καταστήματα που λένε άμεσα διαθέσιμο ενώ δεν είναι άμεσα διαθέσιμο περιμένουν να το φέρουν και μετά. 

Δημοσ.

Εγώ πάντως όσες φορές έχω γράψει αρνητική κριτική  στο σκρουτζ (και ευτυχώς είναι λίγες οι φορές γιατί επιλέγω προσεκτικά τα καταστήματα) πάντα έχει δημοσιευτεί. Φροντίζω βέβαια να κάνω αντικειμενική παράθεση των γεγονότων με ημερομηνίες, συνομιλίες κλπ ώστε να μην μπορεί να με αντικρούσει εύκολα κάποιος. 

Έχω περίπτωση που έχουν παραδεχτεί το λάθος τους (mediamarkt) στην απάντηση και μου έστειλαν και δωροεπιταγή για το πρόβλημα.

Έχω περίπτωση που δέχονται μεν αυτά που λέω, αγνοούν τα κομμάτια που δεν τους συμφέρουν και το παρουσιάζουν ως φυσιολογικό

Έχω περίπτωση που ανακατασκευάζουν τελείως τα γεγονότα (E-Campi) και δεν παραδέχονται τις λανθασμένες διαθεσιμότητες που παρουσιάζουν συνεχώς αλλά οι αρνητικές αξιολογήσεις από πολλούς τους διαψεύδουν. 

Είναι γεγονός ότι ένα κατάστημα που κάποια φορά κάτι πήγε στραβά (φυσιολογικό είναι) θα το παραδεχτεί δημοσίως και θα ζητήσει συγγνώμη, κάποιοι που συστηματικά παρουσιάζουν προβλήματα θα προσπαθήσουν να το διαψεύσουν και ακριβώς το κάνει και πιο εμφανές.

Γενικά πάντα διαβάζω τις αρνητικές αξιολογήσεις, εκεί φαίνεται τι καθυστερήσεις υπάρχουν, τι λανθασμένες διαθεσιμότητες κλπ,

 

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω ψωνίσει αρκετά προϊόντα από πολλά καταστήματα του Skroutz. Από παραφάρμακα (κρέμες, γλυκερίνη, κ.τ.λ.) μέχρι και προϊόντα τεχνολογίας (εξαρτήματα PC, παιχνιδοκονσόλες, κινητά, κ.τ.λ). Ποτέ δεν είχα κάποιο παράπονο. Τις περισσότερες φορές, ότι έγραφαν στις κριτικές του εκάστοτε καταστήματος, την ίδια εμπειρία είχα και εγώ. Το κυριότερο κριτήριο επιλογής πιστεύω πως είναι ο μεγάλος αριθμός κριτικών, άσχετα αν ο κόσμος έχει αφήσει και μερικές αρνητικές. Αυτό δείχνει ότι ο κόσμος προτιμάει και ψωνίζει από το τάδε μαγαζί. Από την άλλη βέβαια, δεν είναι και κανόνας αυτός διότι έχω ψωνίσει και από κατάστημα που είχε 35 κριτικές την ώρα της αγοράς μου και εν τέλη μια χαρά εμπειρία είχα.

Όσον αφορά τις κριτικές προϊόντων καθαρά, έχω διαβάσει απίστευτα πράγματα που ουδεμία σχέση είχαν στην πραγματικότητα με το προϊόν και αυτό πιστεύω ότι είναι το μόνο αρνητικό με την πλατφόρμα του Skroutz. Δεν γίνεται σωστός έλεγχος των κριτικών από την ομάδα του Skroutz πριν δημοσιευθούν. Σαν γενικό κανόνα πάντως, μην πιστεύεις εύκολα αυτά που γράφει ο κάθε *τυχαίος*. Κάνε και την έρευνά σου (Google, Youtube, forums, κ.τ.λ.) πριν ψωνίσεις κάτι.

Δημοσ.

- Υπάρχει κατάστημα που έχει πάνω από 1400 θετικές αξιολογήσεις! Αν όμως διαβάσεις όλες τις αρνητικές, θα καταλάβεις ότι όποιος αγόρασε από εκεί ένα προϊόν το οποίο του χάλασε όταν ήταν σε εγγύηση, ταλαιπωρήθηκε πολύ για να βρει λύση (χρειάστηκαν αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα και μεγάλο χρονικό διάστημα). Και δεν ήταν όλοι το ίδιο "τυχεροί"...

- Πολλές φορές οι αξιολογήσεις στο skroutz, είναι εντελώς αντίθετες από αυτές που θα βρεις σε πολλές διαφορετικές και αξιόπιστες ιστοσελίδες του εξωτερικού, σε ελάχιστα προϊόντα είναι παρόμοιες.

Δημοσ.

Πάντως αυτό με την λάθος διαθεσιμότητα είναι πάρα πολύ συνηθισμένο. Θα έλεγα ότι τα 3/4 των μαγαζιών του Skroutz δεν έχουν ενημερωμένη αποθήκη. Όταν γράφουν διαθέσιμο/άμεση παραλαβή, είναι πιο πιθανό να μην είναι διαθέσιμο παρά να είναι. Μου έχει κάνει τόσο μεγάλη εντύπωση που αφήνω κριτικές μόνο και μόνο για σωστή ή λάθος διαθεσιμότητα.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, mic2mic είπε

Πάντως αυτό με την λάθος διαθεσιμότητα είναι πάρα πολύ συνηθισμένο. Θα έλεγα ότι τα 3/4 των μαγαζιών του Skroutz δεν έχουν ενημερωμένη αποθήκη. Όταν γράφουν διαθέσιμο/άμεση παραλαβή, είναι πιο πιθανό να μην είναι διαθέσιμο παρά να είναι. Μου έχει κάνει τόσο μεγάλη εντύπωση που αφήνω κριτικές μόνο και μόνο για σωστή ή λάθος διαθεσιμότητα.

Μια από τα ίδια, Γιατί πολλές φορές ψωνίζω ακριβώς γιατί υπάρχει άμεση διαθεσιμότητα και όχι για να γλιτώσω μερικά ευρώ. Για ακριβές παραγγελίες βέβαια συνήθως κάνω μια επιβεβαίωση πρώτα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα μεγάλο  πρόβλημα σε πολλά Σκρουτζομάγαζα ειναι ότι η επιστροφή για εγγύηση ακόμη και σε DOA γίνετε με έξοδα του αγοραστή. 

Επίσης ότι τα προϊόντα πολλές φορές ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή....  Ψάχοντας τις τελευταίες ημέρες για ένα προιόν τεχνολογίας απέρριψα ένα κατάστημα που στους όρους  έγραφε ... "οτι σε περίπτωση παραλαβής κακοποιημένης συσκευασίας να ενημερωθει άμεσα η Courier  και τα καταστημα αλλιώς δεν θα υπαρχει δυνατοτητα ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ COURIER" ...  προσέξτε απο την Courier οχι απο το καταστημα...

Επεξ/σία από teot

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...