Προς το περιεχόμενο

The Last of Us [HBO, 2023]


coffeex

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μα καλα, γιατι δεν πήγες να δηλώσεις κομπάρσος?

Εχεις την απόλυτη ευκαιρία να μπεις στην ιστορία και δεν το εκανες?

Fuck the job, αφεντικό θα λείψω 2 μέρες, πάω να παίξω τον ρόλο ενός Bloater.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και μερικά κοντινά πλάνα για να σας φεύγει η απορία . η παραγωγή κάνει εμφανίσεις σε Pubs κάθε απογευμα :) 

θα γυρίσουν σκηνές σε διάφορα μέρη στο κέντρο της πόλης καθώς και στο Legislature building ( να σας μαρκάρω της περιοχές σε gmap ) image.png.77f0ef24d1785e5d9b2099b6d29e8fe0.png

ΥΓ : δεν το έχω παίξει το παιχνίδι ποτέ γιατί δεν είχα PS console. λέτε να βγει ποτέ για άλλη πλατφόρμα;

image.png.58d441a2739f593e5267abc0fed2707b.pnglast.JPG.19d06e3c9120fe8fec346a9ba366eeb7.JPGlast2.JPG.34488c60244027b37542523e45d95b5e.JPG

 

Επεξ/σία από headbanger
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...
  • 1 μήνα μετά...

Pedro Pascal Found The Last of Us Game Visually Impressive, But Doesn’t Want to Imitate It Too Much for the Series 

 

It’s so sad, I haven’t any skill. I tried, you know. And then it was only a matter of minutes before I had to hand it over to my nephew. It really takes a specific kind of skill, and I don’t have it.

 

I watched for as long as I was able to that day, and then I had to leave Florida. I found Joel so impressive — I found the whole of it such a visually impressive experience. And then I got worried that I would want to imitate too much, which I think could be right in some circumstances, and then a mistake in others. So I just wanted to create a healthy distance, and for that to be more in the hands of Craig Mazin and game writer and show co-writer Neil Druckmann.

 

There’s a very, very creative way of honouring what’s important and also preserving what is iconic to the experience of the video game, and also to include things that you wouldn’t necessarily expect. And then directions that you would expect it to go, and it might not… they’re doing some really smart things, is all I can say. It’s similar to the way Jon Favreau and Dave Filoni treat The Mandalorian, in how Mazin and Druckmann are treating The Last of Us — it’s in good hands because they love it so much. Well, clearly Neil created the video game, but Craig loves it so much. So it really is made for the people that love it. And there's some very intense storytelling for people who might be less familiar.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ότι νάνε, δεν χρειάζεται skill απλά για να παίξεις, χρειάζεται υπομονή για να μάθεις να παίζεις. Γιατί τόσοι πολλοί θέλουν να δώσουν το δικό τους spin σε κάτι ήδη άψογο και παγκόσμιος αναγνωρισμένο δεν θα το καταλάβω ποτε.

Επίσης είδε λίγο το game?! Δεν θα έπρεπε να τον βάλουν να δει έναν edited playthrough από όλο το game?!

Δηλαδή δεν φτάνουν οι εκατομμύρια fans του game? Πρέπει δηλαδή να είναι για όλους? Μετά λένε γιατί εκνευρίζονται οι fans. Γιατί οι fans σε κάνουν γνωστό και μετά τους γραφεις. Κάθε καινούργιο νέο με εκνευρίζει ακόμα περισσότερο.

Ευτυχώς τουλάχιστον φέτος είδαμε ένα αρκετά καλο adaptation.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

Sonic? :P

Δεν το είδα ακόμα, το πρώτο πάντως δεν ήταν κακό. Για το Reacher μιλάω που είναι TV show, όχι τίποτα mindblowing, αλλα βλέπετε ευχάριστα και τουλάχιστον είναι πιστό στα βιβλία. Aμα έχεις διαβάσει βιβλία Child σίγουρα δες το, καλύτερο από τις ταινίες imho. ;)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/4/2022 στις 5:13 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε

Θα έπρεπε ναι, για να καταλάβει το ύφος του Joel.

ενταξει οχι απαραιτητα. αυτο ειναι κυριως δουλεια του παραγωγου και του σκηνοθετη, ωστε να καταλαβουν το οραμα του παιχνιδιου και να το αναπροσαρμοσουν στην δικια τους δουλεια. ο σκηνοθετης μετα μπορει να καθοδηγησει τον ηθοποιο πως να παιξει τον ρολο του.

νομιζω η εταιρεια παραγωγης του TLOUS ειναι του Sam Raimi, σωστα; μακαρι να εκανε αυτος την σκηνοθεσια, σιγουρα θα μας εδινε κατι δυνατο.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...