NT1G Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 13 λεπτά πριν, thanasisxask είπε Ευτυχώς υπάρχουν σχετικοί και πιστεύουν με 4 λίτρα μοτέρ μπορούν να βγούνε 2000hp σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο... 3000 hp με E85, που είναι το νέο trend. 👌 1
agnostos13 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 7 λεπτά πριν, DrLo είπε Εγώ θα δεχθώ ότι το έχει το αμάξι. και ας πούμε ότι θέλει να το παει στην εκθεση της Γενευης. Ξερει κανείς ΠΟΣΟ κοστίζει το μικρότερο δυνατό περίπτερο στην έκθεση αυτή ; Τόσα ΕΣΠΑ υπάρχουν... 2 1
G.TH. Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Οφφ, ο Σοφιανόπουλος όντως είχε φτιάξει ένα τυφέκιο, πήρε έτοιμο το Καλάσνικωφ και το αντέγραψε, μια φτηνιάρικη αντιγραφή. Ήταν η εποχή περίπου που στήθηκε η ΕΒΟ και χρειαζόταν επανεξοπλισμός λόγω του Κυπριακού. Ον, το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι ότι από το συγκεκριμένο δημοσιογράφο (κι όχι μόνο) είχαμε δει τεστ ντράιβ του "πρωτότυπου" καινούριου Πόνυ με 80 άλογα. Αυτού που υπήρχε έτοιμη γραμμή παραγωγής, που θα έδινε δουλειά σε Έλληνες στην κρίση, που θα έκανε εξαγωγές κτλπ κτλπ. Χμμ για κάποιον περίεργο λόγο, ενώ θα είχε μόνο 50 ή 60% ελληνική προστιθέμενη αξία άρα κάποια εξαρτήματα θα έρχονταν εισαγώμενα, δεν φτιάχτηκε ποτέ δεύτερο. 1 1
thanasisxask Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 4 λεπτά πριν, NT1G είπε 3000 hp με E85, που είναι το νέο trend. 👌 Είπα να μην γίνω υπερβολικός 🤣🤣🤣. Θα περιμένω κόντρα πάντως με το Mercedes-AMG One (αν και θα έχει τα μισά άλογα και κυβικά)
tutuyo Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 ειστε εγκαθετοι ρε και κολλημενοι Γιατι να μην βγαλει 3000 αλογατα? Μονο με την πιο κατω λωρίδα, τσιμπας τουλαχιστον 100 ιππακια, ολοι το ξερουν αυτό Αμα ειναι και ελληνικης προελευσης τοτε παει επι 9 1
NTC Labs Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, tutuyo είπε ειστε εγκαθετοι ρε και κολλημενοι Γιατι να μην βγαλει 3000 αλογατα? Μονο με την πιο κατω λωρίδα, τσιμπας τουλαχιστον 100 ιππακια, ολοι το ξερουν αυτό Αμα ειναι και ελληνικης προελευσης τοτε παει επι 9 Εμενα πηρε αλλα 10 επειδη εβαλα ταπες της AR Επεξ/σία 7 Μαΐου 2020 από NTC Labs
manos08 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, vampira είπε Εγώ σαν εντελώς ανίδεη πάνω σε όλο αυτό το θέμα να ρωτήσω κάτι; Μπορεί κάποιος που δεν είναι μηχανικός να φτιάξει ένα αυτοκίνητο τέτοιας κλάσης; σοβαρά το ρωτάω, χωρίς δόση ειρωνίας, θα ήθελα μια απάντηση. Πραγματικά απορώ που κάποιοι θεωρούν ότι θα το φτιάξει κιόλας, δεν χρειάζεται να έχεις εξειδικευμένες γνώσεις για να καταλάβεις ότι όλο αυτό είναι εντελώς μπούρδα. (Η μόνη μου επαφή με το σπορ είναι ότι απλά λατρεύω τα αυτοκίνητα- όλα! χωρίς καμία εξαίρεση! ) Ένας που δεν είναι μηχανικός δεν μπορεί να φτιάξει αμάξι, ακόμα και επιπέδου smart. Ωστόσο μπορεί να ηγηθεί μια ομάδας που θα αποτελείται και από μηχανικούς. Ο Πανόπουλος είναι βελτίωσης αυτοκινήτων για κόντρες σε ευθεία, με την έννοια πως ανεβάζει άλογα κτλ, χωρίς να πειράζει την αεροδυναμική, τουλάχιστον από ότι έχω δεί εγώ. Είναι καλός σε αυτό; Το ρεκόρ ταχύτητας που πέτυχε το Evo του , δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης σε αυτό. Όμως άλλο πράγμα το tuning ενός αυτοκινήτου ( που δεν είναι αναγκαίο να σε μηχανικός για να το κάνεις) , άλλο η κατασκευή ενός αυτοκινήτου από το μηδέν. Ούτε ένας μηχανικός μόνος του μπορεί να κατασκευάσει, καθώς ένα αμάξι δεν είναι μόνο το σασί , οι αναρτήσεις , το μοτέρ και το κιβώτιο, που το κάθε ένα από αυτά είναι ολόκληρος κόσμος, είναι η αεροδυναμική , τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά του, η εργονομία του ( θέση οδήγησης , αυτός ο μικρός χώρος αποσκευών που έχουν τα hypercars, θέσεις για να βάζεις τον καφέ ), είναι σημαντικά όλα αυτά. Τρ για τα σχέδια, ο καθένας που έχει έφεση στη ζωγραφική/ ελεύθερο σχέδιο , μπορεί να φτιάξει ένα μοντέλο στο solidworks για παράδειγμα, το επόμενο βήμα είναι να δείς άμα είσαι κομπλέ με την νομοθεσία ( μια αεροτομή πχ που προεξέχει αριστερά-δεξια του σώματος , απαγορεύεται ), μετά πρέπει να βάλεις το μοντέλο σου σε ένα πρόγραμμα fluid dynamics, πχ το caedioum, που θα σου προσομοιώσει τη ροή του αέρα για διάφορες ταχύτητες. Μετά θες ένα μηχανικό με πείρα στη συγκεκριμένη ειδίκευση ώστε να αξιολογήσει τα αποτελέσματα του προγράμματος και να προτείνει βελτιώσεις πάνω στο αρχικό σου μοντέλο. Ταυτόχρονα χρειάζεσαι και ένα μηχανικό όποιος θα έχει ειδίκευση στις φορτίσεις που δέχεται το σώμα του αυτοκινήτου, διότι αεροδυναμικά μπορεί να αποδίδει τέλεια, αλλά να σπάσει πχ. Παρόμοιες μελέτες πρέπει να γίνουν για όλα τα , ακόμα και τα ηλεκτρικά του, δεν θες να έχεις πληρώσει 4 εκατομμύρια ευρώ πχ και να χαλάσει ο κληματισμος , τα αυτόματα παράθυρα κτλ. Οπότε κατά τη γνώμη μου ένα άτομο, ότι και να είναι, δεν γίνεται μόνο του να φτιάξει αυτοκίνητο, ακόμα και πόλης , που να είναι ανταγωνιστικο για την εποχή του, και τα 9 άτομα μου φαίνονται λίγα... Βέβαια η Ariel, που παράγει τα atom, είναι μία εταιρεία βρετανική, με μόλις 30 άτομα! Βέβαια είναι πολύ πιο απλό στη κατασκευή, και δεν φτιάχνουν δικό τους κινητήρες... Ο Πανόπουλος όμως έχει 9 αλλά Έλληνες....δεν μπορώ να τα συγκρίνω 😁 Επεξ/σία 7 Μαΐου 2020 από manos08 5 2
agnostos13 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 14 λεπτά πριν, NTC Labs είπε Εμενα πηρε αλλα 10 επειδη εβαλα ταπες της AR Αν ήταν της SP θα ήταν επι 9... 1
mp123 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 45 Γιάννηδες ενός κοκόρου γνώση. X 9 Γιάννηδες ποσό ; Ειστε εγκάθετοι και αντιπρόσωποι.Όλοι ζηλεύετε τον Σπύρο.
thanasisxask Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 25 λεπτά πριν, manos08 είπε Ένας που δεν είναι μηχανικός δεν μπορεί να φτιάξει αμάξι, ακόμα και επιπέδου smart. Ωστόσο μπορεί να ηγηθεί μια ομάδας που θα αποτελείται και από μηχανικούς. Ο Πανόπουλος είναι βελτίωσης αυτοκινήτων για κόντρες σε ευθεία, με την έννοια πως ανεβάζει άλογα κτλ, χωρίς να πειράζει την αεροδυναμική, τουλάχιστον από ότι έχω δεί εγώ. Είναι καλός σε αυτό; Το ρεκόρ ταχύτητας που πέτυχε το Evo του , δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης σε αυτό. Όμως άλλο πράγμα το tuning ενός αυτοκινήτου ( που δεν είναι αναγκαίο να σε μηχανικός για να το κάνεις) , άλλο η κατασκευή ενός αυτοκινήτου από το μηδέν. Ούτε ένας μηχανικός μόνος του μπορεί να κατασκευάσει, καθώς ένα αμάξι δεν είναι μόνο το σασί , οι αναρτήσεις , το μοτέρ και το κιβώτιο, που το κάθε ένα από αυτά είναι ολόκληρος κόσμος, είναι η αεροδυναμική , τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά του, η εργονομία του ( θέση οδήγησης , αυτός ο μικρός χώρος αποσκευών που έχουν τα hypercars, θέσεις για να βάζεις τον καφέ ), είναι σημαντικά όλα αυτά. Τρ για τα σχέδια, ο καθένας που έχει έφεση στη ζωγραφική/ ελεύθερο σχέδιο , μπορεί να φτιάξει ένα μοντέλο στο solidworks για παράδειγμα, το επόμενο βήμα είναι να δείς άμα είσαι κομπλέ με την νομοθεσία ( μια αεροτομή πχ που προεξέχει αριστερά-δεξια του σώματος , απαγορεύεται ), μετά πρέπει να βάλεις το μοντέλο σου σε ένα πρόγραμμα fluid dynamics, πχ το caedioum, που θα σου προσομοιώσει τη ροή του αέρα για διάφορες ταχύτητες. Μετά θες ένα μηχανικό με πείρα στη συγκεκριμένη ειδίκευση ώστε να αξιολογήσει τα αποτελέσματα του προγράμματος και να προτείνει βελτιώσεις πάνω στο αρχικό σου μοντέλο. Ταυτόχρονα χρειάζεσαι και ένα μηχανικό όποιος θα έχει ειδίκευση στις φορτίσεις που δέχεται το σώμα του αυτοκινήτου, διότι αεροδυναμικά μπορεί να αποδίδει τέλεια, αλλά να σπάσει πχ. Παρόμοιες μελέτες πρέπει να γίνουν για όλα τα , ακόμα και τα ηλεκτρικά του, δεν θες να έχεις πληρώσει 4 εκατομμύρια ευρώ πχ και να χαλάσει ο κληματισμος , τα αυτόματα παράθυρα κτλ. Οπότε κατά τη γνώμη μου ένα άτομο, ότι και να είναι, δεν γίνεται μόνο του να φτιάξει αυτοκίνητο, ακόμα και πόλης , που να είναι ανταγωνιστικο για την εποχή του, και τα 9 άτομα μου φαίνονται λίγα... Βέβαια η Ariel, που παράγει τα atom, είναι μία εταιρεία βρετανική, με μόλις 30 άτομα! Βέβαια είναι πολύ πιο απλό στη κατασκευή, και δεν φτιάχνουν δικό τους κινητήρες... Ο Πανόπουλος όμως έχει 9 αλλά Έλληνες....δεν μπορώ να τα συγκρίνω 😁 Η Ariel έφτιαξε αυτό το όχημα το οποίο είχε ξεκινήσει σαν φοιτητική εργασία και ο υπεύθυνος καθηγητής ήταν ο Ariel. Το παρουσίασαν το 1996 σε μια έκθεση αυτοκινήτου στην Αγγλία. Και μην ξεχνάμε ότι φοράει έτοιμους κινητήρες της Honda και της GM. 1
KoreanW Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Λοιπόν έχετε μείνει πίσω. Ο συντελεστής έχει αλλάξει. Last year. «Spyros Panopoulos Automotive : όσοι μας κατακρίνουν ότι είπα ότι 9 Έλληνες κάνουν για 90 ξένους, ναι ζήτω συγνώμη ήταν ανακρίβεια της στιγμής. Η σωστότερη αναλογία είναι 9 Έλληνες 190 ξένοι η και 900 η ακόμα παραπάνω. Σε οποίους δεν αρέσει κρίμα αυτή είναι η αλήθεια.» (youtube JTaO42Z1eWY) Φήμες ότι με τον τόρνο κατασκευάζει τις ελληνικές πλακέτες του «όλα ελληνικά» duper car, παραμένουν ανεπιβεβαίωτες. Το ελληνικό ABS, ESP και Autopilot θα παραμετροποιηθεί με τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις του duper car στην πίστα της Αττικής οδού. Επεξ/σία 7 Μαΐου 2020 από KoreanW 5
NT1G Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 5 λεπτά πριν, KoreanW είπε Λοιπόν έχετε μείνει πίσω. Ο συντελεστής έχει αλλάξει. Last year. «Spyros Panopoulos Automotive : όσοι μας κατακρίνουν ότι είπα ότι 9 Έλληνες κάνουν για 90 ξένους, ναι ζήτω συγνώμη ήταν ανακρίβεια της στιγμής. Η σωστότερη αναλογία είναι 9 Έλληνες 190 ξένοι η και 900 η ακόμα παραπάνω. Σε οποίους δεν αρέσει κρίμα αυτή είναι η αλήθεια.» (youtube JTaO42Z1eWY) Φήμες ότι με τον τόρνο κατασκευάζει τις ελληνικές πλακέτες του «όλα ελληνικά» duper car, παραμένουν ανεπιβεβαίωτες. Το ελληνικό ABS, ESP και Autopilot θα παραμετροποιηθεί με τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις του duper car στην πίστα της Αττικής οδού. Το γραφικόμετρο χτυπάει κόκκινο ... /watch?v=JTaO42Z1eWY
KoreanW Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 1 minute ago, NT1G said: Το γραφικόμετρο χτυπάει κόκκινο ... /watch?v=JTaO42Z1eWY Στο μυστήριο για το πώς προκύπτει η μέτρηση του συντελεστή, δίνει αναλυτική εξήγηση: «Spyros Panopoulos Automotive : Σε όσους θέλουν να βγάλουν μόνοι τους την αντιστοιχία και θέλουν τον λόγο που το λέω ας κάνουν τους υπολογισμούς και ας μας απαντήσουν. Ποια άλλη εταιρεία στον κόσμο χωρίς υποδομή αντίστοιχη, από λευκό χαρτί, με 9 άτομα, με περιορισμένο budget, μόλις 1.5 χρόνο μπορεί να φτιάξει ένα εξ ολοκλήρου αυτοκίνητο από την αρχή, και όχι να φτιάξει απλά αλλά να αναμετρηθεί κατευθείαν με τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου, με 20-40-80 χρόνια προϋπηρεσία. Με 120-14.000 άτομα προσωπικό, με unlimited budget. Ας μας απαντήσουν λοιπόν, πόσοι τελικά είναι 9 Έλληνες. Σας ευχαριστώ όλους. Σας υπόσχομαι ότι ο καιρός θα είναι με το μέρος μας, το θέμα hyper car έληξε για κάποιους και ξεκίνησε για άλλους. Ελλάς 🇬🇷♥️ » (youtube JTaO42Z1eWY)
NT1G Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 1 λεπτό πριν, KoreanW είπε Στο μυστήριο για το πώς προκύπτει η μέτρηση του συντελεστή, δίνει αναλυτική εξήγηση: «Spyros Panopoulos Automotive : Σε όσους θέλουν να βγάλουν μόνοι τους την αντιστοιχία και θέλουν τον λόγο που το λέω ας κάνουν τους υπολογισμούς και ας μας απαντήσουν. Ποια άλλη εταιρεία στον κόσμο χωρίς υποδομή αντίστοιχη, από λευκό χαρτί, με 9 άτομα, με περιορισμένο budget, μόλις 1.5 χρόνο μπορεί να φτιάξει ένα εξ ολοκλήρου αυτοκίνητο από την αρχή, και όχι να φτιάξει απλά αλλά να αναμετρηθεί κατευθείαν με τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου, με 20-40-80 χρόνια προϋπηρεσία. Με 120-14.000 άτομα προσωπικό, με unlimited budget. Ας μας απαντήσουν λοιπόν, πόσοι τελικά είναι 9 Έλληνες. Σας ευχαριστώ όλους. Σας υπόσχομαι ότι ο καιρός θα είναι με το μέρος μας, το θέμα hyper car έληξε για κάποιους και ξεκίνησε για άλλους. Ελλάς 🇬🇷♥️ » (youtube JTaO42Z1eWY) Νόμιζα ότι κάνεις πλάκα. Και τελικά αυτά είναι "επίσημα" ( ? ) σχόλια από τον λογαριασμό του στο yt...
KoreanW Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 5 minutes ago, NT1G said: Νόμιζα ότι κάνεις πλάκα. Και τελικά αυτά είναι "επίσημα" ( ? ) σχόλια από τον λογαριασμό του στο yt... Ω Ναι Και έχει πει και άλλα πχ στην ερώτηση «Μας είπες δεν υπάρχει hyper car για τα δικά σου τα στάνταρ, συνεχίζεις να το νομίζεις και για το Gemera ;» απαντάει « Spyros Panopoulos Automotive : δεν το γνωρίζω. Δεν θα ενδιέφερε κάτι από αυτόν τον κατασκευαστή. Θα με ενδιέφερε από κάποιον που έχει δοκιμαστεί σε κάποια πίστα με επίσημους χρόνους ώστε να μπορεί να υπάρχει σύγκριση. Εμείς έχουμε σκοπό να το πάμε στο Nurburgring η σε κάποια άλλη πίστα να δούμε στην πράξη με χρόνους τι έχουμε φτιάξει. » (youtube tPkGxHNod2M) Επεξ/σία 7 Μαΐου 2020 από KoreanW
Προτεινόμενες αναρτήσεις