panossar95 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 28 λεπτά πριν, Beefeater είπε ευχαριστω φιλε.. θα το κανω αν και για να τους δικαιολογήσουμε δεν φταινε απολυτα…. δεν εχει προηγουμενο αυτό που εχει γινει…. Δεν φταίνε προφανώς. Αλλά είναι απαράδεκτο μια τέτοια εταιρεία, να περιμενεις 4 ώρες για επικοινωνία και να μην την έχεις εν τέλει Προφανώς, έχουν τεράστιο όγκο δουλειάς, λόγω της κατάστασης, αλλά πρέπει κάπως να βρεθεί λύση 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 6 λεπτά πριν, johnbond είπε Εντάξει,λογικά θα κλείσει η Ryanair και θα ησυχασετε όσοι την κράζετε τόσα χρόνια.. θα πάμε πίσω στις εποχές που θα εισιτήρια είχαν 400€.. Και αυτό αν επιβιώσει καμία αεροπορική Είναι η δευτερη σε ρευστότητα ,μπορεί να μείνει καθηλωμενη για κοντά 6 μήνες χωρίς να κλείσει. Πρωτη είναι η wizz https://simpleflying.com/european-airlines-covid-19/ Wizz Air is reported to have liquidity of 48% of 2019 revenue. That’s equivalent to operating for 176 days, almost six months’ worth of cash. Ryanair comes a very close second, with 47% of 2019 revenue. That’s the same as 170 days. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SofoS@ Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Έχει ασχοληθεί κανείς με refund για πτήσεις μέσα στον Απρίλιο με ryanair; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Beefeater Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 15 λεπτά πριν, SofoS@ είπε Έχει ασχοληθεί κανείς με refund για πτήσεις μέσα στον Απρίλιο με ryanair; εγω… περιμενω αποζημιωση..ειπαν εντος 7 εβδομάδων... ακομα τιποτα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 30 λεπτά πριν, Beefeater είπε εγω… περιμενω αποζημιωση..ειπαν εντος 7 εβδομάδων... ακομα τιποτα... 7 ημερών.Οχι εβδομάδων. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jason13 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 ΜΟυ εχουν ερθει 3 επισροφες εντος 4 ημερων. Ryanair Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Beefeater Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 5 λεπτά πριν, Jason13 είπε ΜΟυ εχουν ερθει 3 επισροφες εντος 4 ημερων. Ryanair εγω 6 μερες ακομα τιποτα… εκενα το dispute αλλα ακομα δεν εχει ερθει καν email επιβεβαιωσης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jason13 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 11 minutes ago, Beefeater said: εγω 6 μερες ακομα τιποτα… εκενα το dispute αλλα ακομα δεν εχει ερθει καν email επιβεβαιωσης Εμενα εγινε πριν ακυρωσει ολο τον Απριλιο (μεμονωμενα πολωνια κλπ). Γι'αυτο ισως. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MSC3169 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Από Βιέννη μου έλεγε επιστροφή εντός 3 εβδομάδων τα χρήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LeukoSustima Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Λοιπόν, επειδή δεν έχω εμπειρία με αεροπορικά και τέτοια έχω μια ερώτηση εαν γνωρίζετε.Στις 7 μαρτιου πετούσα για δεύτερη φορά στη ζωή μου εξωτερικό μετά από 7+ χρόνια για Ανόβερο με ενδιάμεση στάση στο Μόναχο.Τα εισιτήρια ήταν κλεισμένα μέσω του petas.gr με την lufthansa.Τελευταία μέρα πριν την πτήση,δηλαδή 6 μαρτιου το απόγευμα κιόλας,μου στέλνουν μήνυμα οτι η πτήση από Μόναχο-Ανόβερο ακυρώθηκε και ένα σύνδεσμο που με έβγαζε στο fb με αυτόματο μποτ οπού μπορούσα να επιλέξω την ίδια μέρα άλλη διαδρομή.Με τα πολλά πολλά βρήκα ένα που βόλευε αν και έπρεπε να ξεκινήσω στις 4 το βράδυ για Αθήνα. Η επιστροφή ήταν προγραμματισμένη 18/03 με διαδρομή από Ανόβερο-Ζυρίχη-Αθήνα.Στις 14/03 μου έρχεται email από την SWISS οτι η πτήση άλλαξε σε Ζυριχη-Γενεύη-Αθήνα (λόγω ακύρωσης τη πτήσης Ζυρίχη-Αθήνα), αλλάζοντας δηλαδή το αεροδρόμιο αναχώρησης(?) και δίχως να μου δίνει τη δυνατότητα αλλαγής μέσω του site της lufthansa (ή τουλάχιστον δε μπορούσα να το βρω εγώ).Δυόμιση μέρες στο τηλέφωνο προσπαθούσα να επικοινωνήσω με lufthansa μάταια.Στις 16/03 φοβούμενος της κατάστασης που άρχισε να επικρατεί αναγκάστηκα να κλείσω με άλλη εταιρεία με πτήση από Αμβούργο για Αθήνα όπου και έγινε ομαλα ευτυχώς. Έχοντας στείλει αιτήματα για επιστροφή χρημάτων σε αεροπορική και πρακτορείο (όπου η αεροπορική στο site έγραφε αν έχεις κλείσει από πρακτορείο να απευθυνθείς εκεί), μου απάντησαν από το πετάς με μειλ (10 μέρες μετα) οτι εφόσον έχει γίνει απεθυείας επανέκδοση μέσω του αερομεταφορέα δεν έχουν πλέον τον έλεγχο του εισιτηρίου και επομένως πρέπει ουσιαστικά να απευθυνθώ στην αεροπορική.Ωστόσο, χθες που πήρα τη lufthansa μου είπαν το αναμενόμενο οτι εφόσον τα κλεισα μέσω πρακτορείου,μόνο αυτοί μπορούν να προβούν σε επιστροφή χρήματων.Το petas όσες μέρες το παίρνω από το πρωί μέχρι το απόγευμα λέει οτι οι γραμμές είναι απασχολημένες και κλείνει.Εντέλει, τι ισχύει?Που πρέπει να απευθυνθώ?Το ξέρω οτι οι ελπίδες για επιστροφή έστω ενός μέρους του εισιτηρίου είναι μηδαμινές (κι οτι έκανα επιπλέον μ@@κία που έκλεισα από πρακτορείο),αλλά ποιος τελικά είναι υπεύθυνος εφόσον ο ένας με στέλνει στον άλλο?Θέλω να ξέρω δηλαδή για την επόμενη φορά που θα μπορέσω να επικοινωνήσω να πω 2 λογάκια παραπάνω να ξεθυμάνω τουλάχιστον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Dear Customer, I refer to your recent request for a refund on your booking confirmation P**** Due to the high volume of flight cancellations due to COVID 19, we are experiencing an unprecedented high volume of requests. We are currently working through the backlog and ask that you please bear with us. Please do not resubmit your request. Thank you for your patience and understanding. Yours sincerely, Ryanair Customer Services Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
devil-ji Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Κι εμενα το ιδιο ηρθε, λογικο φαινεται, το θεμα ειναι να τα παρουμε πισω σε ενα ευλογο διαστημα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panossar95 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Άλλο ένα τυποποιημένο μήνυμα μετά από σχεδόν 1 μήνα αναμονής... Πόσο δύσκολο είναι απλά να δεις ότι ακυρώθηκε μια πτήση και να γυρίσεις τα λεφτά? Δεν καταλαβαίνω, λες και μιλάμε για κάνα μαγαζάκι... Και χέστηκα αλήθεια, ας μην πάρω ούτε τα λεφτά ούτε τίποτα, εκνευρίζομαι με την "διαχείριση" και τις δικαιολογίες για "less staff" Πάρε άτομα, τι μου το λες? Επεξ/σία 10 Απριλίου 2020 από panossar95 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
achilles_g_ Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Η ryanair παρέχει κάποια ενημέρωση. Είχα κλείσει εισητήρια 21 Μαρτίου με 1 Απριλίου από Θεσσαλονίκη για Μάντσεστερ. Η 1η πτήση με easyjet, η 2η με ryanair. H ryanair είπε θα γίνει επιστροφή και να έχω λίγη υπομονή, η easyjet αγνοείται.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MSC3169 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 18 ώρες πριν, panossar95 είπε Άλλο ένα τυποποιημένο μήνυμα μετά από σχεδόν 1 μήνα αναμονής... Πόσο δύσκολο είναι απλά να δεις ότι ακυρώθηκε μια πτήση και να γυρίσεις τα λεφτά? Δεν καταλαβαίνω, λες και μιλάμε για κάνα μαγαζάκι... Και χέστηκα αλήθεια, ας μην πάρω ούτε τα λεφτά ούτε τίποτα, εκνευρίζομαι με την "διαχείριση" και τις δικαιολογίες για "less staff" Πάρε άτομα, τι μου το λες? Το ίδιο ήρθε και σε μένα. Αναμονή... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα