Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μην ενθουσιαζοσαστε,δεν θα δουμε πολλα παιχνιδια να χρησιμοποιησουν ολες αυτες τις τεχνικες,η παραγωγη τους θα ειναι τοσο ακριβη που θα ειναι απαγορευτικη.

Ελαχιστα στουντιο θα εχουν τοσο μεγαλο μπατζετ για να επωφεληθουν στο 100% απο αυτα που ειδαμε.

 

 

 

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Γενικά είναι ίσως η καλύτερη engine αφού πλέον την χρησιμοποιούν και στις ταινίες αντί για green screen και έχει πολύ καλό on the go optimization. 

απλα εχω την εντυπωση οτι καλυτερο εχουμε δει τοσο απο την microsoft (forza) οσο και απο τη sony, ηρθε απο proprietary engines(+rockstar,remedy, metro franchise κτλ) και οχι απο την unreal

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, optimus prime είπε

Μην ενθουσιαζοσαστε,δεν θα δουμε πολλα παιχνιδια να χρησιμοποιησουν ολες αυτες τις τεχνικες,η παραγωγη τους θα ειναι τοσο ακριβη που θα ειναι απαγορευτικη.

Ελαχιστα στουντιο θα εχουν τοσο μεγαλο μπατζετ για να επωφεληθουν στο 100% απο αυτα που ειδαμε.

Εγώ μια χαρά ενθουσιασμένος θα είμαι αν τουλάχιστον τα 1st party studios κάνουν χρήση των τεχνολογιών.

Τώρα για τον μέσο developer OK δεν περιμένω έτσι κι αλλιώς assets κινηματογραφικού επιπέδου...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν το βλεπω φιλος,αλλα λενε η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια..

Τα 1st party studios έχουν μια χαρά το απαιτούμενο budget. Δεν είναι θέμα ελπίδας. Θέμα λογικής είναι.

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Τα 1st party studios έχουν μια χαρά το απαιτούμενο budget. Δεν είναι θέμα ελπίδας. Θέμα λογικής είναι.

Ξερεις ποσα τετοια tech demos εχω δει εδω και 2 δεκαετιες που ποτε δεν εγιναν πραξη σε παιχνιδια?

Εχω χασει το μετρημα..

Στο λεω και παλι τα στουντιο που πουσαρουν innovation και τετοιες τεχνολογιες εχοντας λεφτα απο πισω τους ειναι μετρημενα στα δαχτυλα της μιας παλαμης..

Αντε 2 παλαμων γιατι ειμαι γεναιοδωρος σμρ..

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, xavier είπε

απλα εχω την εντυπωση οτι καλυτερο εχουμε δει τοσο απο την microsoft (forza) οσο και απο τη sony, ηρθε απο proprietary engines(+rockstar,remedy, metro franchise κτλ) και οχι απο την unreal

Δεν διαφωνώ και η cryengine καλύτερη είναι οπτικά απλά η unreal έχει τα σωστά tools και το σωστό optimization για να γίνεται εύκολα η δουλειά. Γι'αυτό και τόσο πολύ η χρήση της από παντού... Ειδικά ο indie dev δεν θα υπήρχε αν δεν είχε unreal και unity.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Στο λεω και παλι τα στουντιο που πουσαρουν innovation και τετοιες τεχνολογιες εχοντας λεφτα απο πισω τους ειναι μετρημενα στα δαχτυλα της μιας παλαμης..

Αντε 2 παλαμων γιατι ειμαι γεναιοδωρος σμρ..

To ιδιο πραγμα λετε και οι δυο:P Δεν ξερω που διαφωνειτε.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Σχετικά με το demo της UE5:

The Keighley interview has a quote that the content for that demo took 7 months and 2000 people. And they say they couldn’t have done it without the Quixel library.

DF: The Unreal Engine 5 Demo was running at 1440p and used upscaling for 4k.

Ανώμαλη προσγείωση.

διαβασε και τα σχολια απο κατω, αν δεν ειδες το βιντεο...πολυ εντυπωσιακο το upscale που χρησιμοποιησαν, με κανει να αναρωτιεμαι αν υπαρχει κατι απο πισω...

Δημοσ.

Το βίντεο όντως εντυπωσιακό, αν και θα πάρει 1,5-2 χρόνια μέχρι να δούμε τέτοια γραφικά... Η Sony πρέπει να είναι πλ στριμογμένη για να προχωράει σε τέτοιες κινήσεις.... Τα περισσότερα exclusive τους δεν χρησιμοποιούν UE... (μπορεί να κάνω και λάθος) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, optimus prime είπε

Ξερεις ποσα τετοια tech demos εχω δει εδω και 2 δεκαετιες που ποτε δεν εγιναν πραξη σε παιχνιδια?

Εχω χασει το μετρημα..

Στο λεω και παλι τα στουντιο που πουσαρουν innovation και τετοιες τεχνολογιες εχοντας λεφτα απο πισω τους ειναι μετρημενα στα δαχτυλα της μιας παλαμης..

Αντε 2 παλαμων γιατι ειμαι γεναιοδωρος σμρ..

Ειλικρινά αγαπητέ δεν μπορώ να καταλάβω που ακριβώς διαφωνείς. Δεν σου είπα ότι όλα τα παιχνίδια της κουτσής Μαρίας από δω και μπρος θα κάνουν χρήση global illumination, ray tracing και nanite. Αυτό που σου είπα είναι ότι οι 1st party developers (αυτοί που έχουν τα φράγκα δηλαδή) είναι σε θέση να τα αξιοποιήσουν όλα αυτά. Τώρα αν αυτά τα στούντιο είναι μετρημένα σε μία παλάμη, σε δύο παλάμες ή στις πατούσες, δεν θα επεκταθώ. Κάνε εσύ το μέτρημα.

Εγώ περιμένω να δω το επόμενο Gears με αυτές τις τεχνολογίες. Μήπως και η ίδια η Microsoft δεν έχει λεφτά από πίσω να πουσάρει innovation?

1 ώρα πριν, PDS13 είπε

To ιδιο πραγμα λετε και οι δυο:P Δεν ξερω που διαφωνειτε.

Αυτή ακριβώς είναι και η δική μου απορία..

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, D.Luffy είπε

Ειλικρινά αγαπητέ δεν μπορώ να καταλάβω που ακριβώς διαφωνείς. Δεν σου είπα ότι όλα τα παιχνίδια της κουτσής Μαρίας από δω και μπρος θα κάνουν χρήση global illumination, ray tracing και nanite. Αυτό που σου είπα είναι ότι οι 1st party developers (αυτοί που έχουν τα φράγκα δηλαδή) είναι σε θέση να τα αξιοποιήσουν όλα αυτά. Τώρα αν αυτά τα στούντιο είναι μετρημένα σε μία παλάμη, σε δύο παλάμες ή στις πατούσες, δεν θα επεκταθώ. Κάνε εσύ το μέτρημα.

Εγώ περιμένω να δω το επόμενο Gears με αυτές τις τεχνολογίες. Μήπως και η ίδια η Microsoft δεν έχει λεφτά από πίσω να πουσάρει innovation?

Επειδη μου μιλας για first party,πες μου ποια εσυ πιστευεις οτι η Microsoft θα χρηματοδοτησει τοσο πολυ ωστε να δεις αυτο που ειδαμε στο demo.

Aναφερεις παραδειγμα την σειρα Gears και εν μερει σωστα γιατι ειναι ενα απο τα μεγαλα τους ip.

Εσυ πιστευεις οτι το art design που εχουν επιλεξει στην coalition θα αλλαξει τοσο δραματικα ωστε να φτασει στο επιπεδο που ειδες στο βιντεο?

Εχω κατι μερες που παιζω το Gears 5 και αυτο που εχω δει μεχρι τωρα ειναι οτι οι τυποι δεν μπορουν να αξιοποιησουν σωστα ουτε την unreal 4 που εχει κυκλοφορησει απο το 2014 .

Επαιξα σμρ τα chapters οπου εισαι στα χιονια και στην ερημο και ηταν σκετη απογοητευση,ηταν τοσο χαλια η αμμος και το χιονι που θυμιζε indie παιχνιδι .

Ακομα και τα μοντελα των οπλων οπου αλλα στουντιο δινουν μεγαλη σημασια γιατι τα βλεπεις συνεχεια στην οθονη εδω ειναι μετρια εως κακιστα.

Στο μονο που τους παραδεχτηκα ηταν στο skybox και στους χαρακτηρες,σε αυτο εκαναν καλη δουλεια.

Πως αυτοι θα καταφερουν να δουλεψουν την unreal 5 και να φτασουν τον ρεαλισμο του demo που ειδαμε,αφου ουτε στην 4 δεν μπορουν να πετυχουν αρκετα βασικα πραγματα .

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.
Στις 12/5/2020 στις 1:41 ΜΜ, PDS13 είπε

Το ιδανικο θα ηταν να σου δινουν την επιλογη χαμηλοτερη αναλυση/περισσοτερα frames.

Απλά ενημερωτικά, για να σου δίνουν την επίλογη χαμήλοτερη ανάλυση / περισσότερα frames σημαίνει οτι το εκάστοτε game δεν θα ξεζουμίζει τον επεξεργαστή, πράγμα που φαντάζομαι δεν το θες. Γιατί αν έχεις ξεζουμίσει την κάρτα γραφικών, είναι έυκολο να ρίξεις ανάλυση ή settings και να πάς από τα 30 / 4k στα 60 / 1440p, αλλά αν έχεις ξεζουμίσει τον επεξεργαστή όσο και να ρίξεις την ανάλυση πάλι 30αρια θα βγάζει. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...