Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αναρωτιέμαι γιατί η Epic προτίμησε την Sony? Ενώ η MS έχει ισχυρότερη κονσόλα, χρησιμοποιεί UE στα exclusives και μην ξεχνάμε το εντυπωσιακό βίντεο από hellblade 2 σε UE4..... 

Ίσως το έκανε σαν κίνηση καλής θέλησης ελπίζοντας ότι η Sony θα αρχίσει να χρησιμοποιεί UE σε περισσότερα exclusives? 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, PDS13 είπε

Ισχυει, αλλα ειναι το πρωτο PS5 footage.

Ούτε καν

2 ώρες πριν, xavier είπε

συγνωμη, ειδες με τα ματια σου αυτο που εδειξαν και το σχολιο σου ειναι αυτο?

ειναι το 1ο πραγματικο next gen, real time video που εχουμε δει μεχρι τωρα...

Είναι.

Tech.

Demo.

  • Like 3
Δημοσ.

Αναρωτιέμαι πόσοι από εσάς θα καταλαβαίνατε ότι τρέχει στα 1440p χωρίς ray tracing αν δεν το είχατε διαβάσει σε σχόλια που ακολούθησαν.

 

38 λεπτά πριν, DarthGRE είπε

Ούτε καν

Είναι.

Tech.

Demo.

Το ξέρουμε ότι είναι tech demo. Εξακολουθεί όμως να δείχνει τις δυνατότητες της νέας μηχανή γραφικών στο PS5. Αν πρόσεξες, το βίντεο δεν ήταν απλώς ένα cutscene. Είχε button prompts και κανονικό έλεγχο του χαρακτήρα.  

Δημοσ.

Το ray tracing μόνο εμένα μου θυμίζει εποχές DX10 και "επαναστατικές τεχνολογίες" που θα άλλαζαν τα γραφικά; Είχε βγει και το Crysis που διαφήμιζε τις διαφορές και απλά ήταν ένας λόγος να αγοραστούν καινούργιες κάρτες γραφικών.

 

Όσο για το tech demo, εντυπωσιακό, αλλά δεν έχω ελπίδες ότι ο μέσος developer θα το φτάσει ποτέ. Εγώ περιμένω να δω επιτέλους το επόμενο βήμα στην ΑΙ που έχει κολλήσει μία γενιά πίσω.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Αναρωτιέμαι πόσοι από εσάς θα καταλαβαίνατε ότι τρέχει στα 1440p χωρίς ray tracing αν δεν το είχατε διαβάσει σε σχόλια που ακολούθησαν.

Το ξέρουμε ότι είναι tech demo. Εξακολουθεί όμως να δείχνει τις δυνατότητες της νέας μηχανή γραφικών στο PS5. Αν πρόσεξες, το βίντεο δεν ήταν απλώς ένα cutscene. Είχε button prompts και κανονικό έλεγχο του χαρακτήρα.  

Ένα tech demo δείχνει το απόλυτο μηδέν στην πράξη. Φανταστικό ως tech demo, αλλά μέχρι εκεί. 

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Αναρωτιέμαι πόσοι από εσάς θα καταλαβαίνατε ότι τρέχει στα 1440p χωρίς ray tracing αν δεν το είχατε διαβάσει σε σχόλια που ακολούθησαν.

Το ξέρουμε ότι είναι tech demo. Εξακολουθεί όμως να δείχνει τις δυνατότητες της νέας μηχανή γραφικών στο PS5. Αν πρόσεξες, το βίντεο δεν ήταν απλώς ένα cutscene. Είχε button prompts και κανονικό έλεγχο του χαρακτήρα.  

Θα το καταλάβαιναν αν το έβλεπαν να τρέχει σε 1440 με raytracing ή 4Κ και χωρίς ray.Απο την άλλη είναι τίμιο το ότι δε δείξανε καμία 2080ti να το τρέχει και να γραφουν ότι τρέχει στο ps5.Πολυ όμορφο το tech demo αλλά μιλάμε για tech demo.Θυμάμαι το tech demo του Zelda στο GameCube και τις προσδοκίες που είχαν όσοι δεν είχαν καταλάβει ότι απλά είναι ένα demo.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Spawn13 είπε

Θα το καταλάβαιναν αν το έβλεπαν να τρέχει σε 1440 με raytracing ή 4Κ και χωρίς ray.Απο την άλλη είναι τίμιο το ότι δε δείξανε καμία 2080ti να το τρέχει και να γραφουν ότι τρέχει στο ps5.Πολυ όμορφο το tech demo αλλά μιλάμε για tech demo.Θυμάμαι το tech demo του Zelda στο GameCube και τις προσδοκίες που είχαν όσοι δεν είχαν καταλάβει ότι απλά είναι ένα demo.

Το tech demo του Zelda στο Gamecube δεν ήταν καν real time... 

Θα πρότεινα να δείτε το βίντεο με την ανάλυση του DF γιατί βλέπω ότι συγκρίνετε ανόμοια πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Spawn13 είπε

Κανένα νερό δε ταράζεται με demo που τρέχει σε 1440/30 και χωρίς raytracing αυτή την εποχή.

Eχεις καταλαβει οτι ολα τα assets που χρησιμοποιηθηκαν στο demo ειναι 8k παρολο που η αναλυση κατα κυριο λογο ειναι 1440p?

 

 

 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, DarthGRE είπε

Ούτε καν

Ειναι tech demo πραγματι, αλλα εξακολουθει να ειναι το πρωτο ps5 footage.

Συνηθως τα tech demos δεν ειναι playable. Αυτο ηταν κανονικα σε PS5. Aυτο δεν σημαινει οτι ειναι ΤΟ αντιπροσωπευτικο. Αλλα κρατα οτι οι του digital foundry λενε οτι θα ξεπεραστει απο τα games του PS5 καποια στιγμη.

Dark1x ''expect better looking results than this demo.''

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Αναρωτιέμαι πόσοι από εσάς θα καταλαβαίνατε ότι τρέχει στα 1440p χωρίς ray tracing αν δεν το είχατε διαβάσει σε σχόλια που ακολούθησαν.

Το ξέρουμε ότι είναι tech demo. Εξακολουθεί όμως να δείχνει τις δυνατότητες της νέας μηχανή γραφικών στο PS5. Αν πρόσεξες, το βίντεο δεν ήταν απλώς ένα cutscene. Είχε button prompts και κανονικό έλεγχο του χαρακτήρα.  

Το θεμα δεν ειναι τι καταλαβαμε εμεις με τη πρωτη ματια το θεμα ειναι οτι ενα πολυδιαφημισμενο χαρακτηριστικο του PS5 (και του SX φυσικα) δεν ειναι στο demo επιδειξης τεχνολογιας της πιθανοτατα μεγαλυτερης multiplatform μηχανης της επομενης γενιας...ε αυτο δεν το λες και φυσιολογικο. Φανταζομαι η πιο επικριτικη σταση του Spawn13 και οσων ειναι πιο συγκρατημενοι με αυτο που ειδαμε στο demo ειναι το χαμηλο ταβανι σε αναλυση και frame-rate και ολα αυτα χωρις ιχνος RT (δυναμικη αναλυση στα 1440p και 30fps) σε σχεση με αυτο που περιμεναμε ή με οτι αν θελεις να το πουμε κ αλλιως εχουμε σαν στανταρ αυτη τη στιγμη στις upgraded κονσολες εστω και με κατωτερο τεχνικο τομεα (το Gears 5 στο Οne Χ αυτη τη στιγμη τρεχει σε δυναμικη αναλυση 4κ με χαμηλοτερη τιμη τα ~1440p στα 60fps και το Horizon: Zero Dawn τρεχει στα 1440p/30fps για παραδειγμα)...δηλαδη αμα μπει RT στο συγκεκριμενο demo παμε σε ~900p - 1080p για να κρατησει σταθερο το frame-rate? ειναι περιεργη επιλογη σαν demo οπως και να το δεις.

Ισως ειναι η Epic αυτη που ζηταει πολλα απο τις κονσολες επομενης γενιας με τις νεες τεχνολογιες της UE5, να ειναι τα μηχανηματα αδυναμα δεν νομιζω να ισχυει και σιγουρα οι Sony και MS δεν τσιγκουνευτηκαν στο κομματι του hw αυτη τη φορα οπως εγινε στην αρχη της τωρινης γενιας με τα PS4 και XBO οποτε ισως τελικα η Εpic προσπαθει να ενσωματωσει τεχνολογιες που ακομα δεν ειναι εφικτες σε ικανοποιητικο performance? ισως παιζει και αυτο. Κατα τη γνωμη μου ας ειμαστε αισιοδοξοι αλλα ταυτοχρονα ας κρατησουμε και μικρο καλαθι για να μην ερθει αποτομη προσγειωση οταν δουμε τι real world performance θα εχουν οι κονσολες επομενες γενιας.

Επεξ/σία από dr_thodt
  • Like 3
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, VaggD είπε

Αναρωτιέμαι γιατί η Epic προτίμησε την Sony? Ενώ η MS έχει ισχυρότερη κονσόλα, χρησιμοποιεί UE στα exclusives και μην ξεχνάμε το εντυπωσιακό βίντεο από hellblade 2 σε UE4..... 

Ίσως το έκανε σαν κίνηση καλής θέλησης ελπίζοντας ότι η Sony θα αρχίσει να χρησιμοποιεί UE σε περισσότερα exclusives? 

Το ενα ειναι target render/in engine στην καλυτερη, το αλλο ειναι real time. Υπαρχει τεραστια διαφορα. Για αυτο και στο DF ειναι ενθουσιασμενοι ''now this is next gen''

Για το τελευταιο δεν το νομιζω για τα μεγαλα Sony studios. Iσα ισα θελω να πιστευω οτι(οπως παντα) θα γινουν modify στο νεο hardware για να το εκμεταλευονται περισσοτερο απο την UE5. Αλλα ποιος ξερει. 

 

Οσο γιατι την προτιμησε. Για τον λογο που την προτιμησε και στο PS4 φανταζομαι. Καλυτερη διαφημιση ισως της μηχανης. Υποθετω.

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, PDS13 είπε

Το ενα ειναι target render/in engine στην καλυτερη, το αλλο ειναι real time. Υπαρχει τεραστια διαφορα. Για αυτο και στο DF ειναι ενθουσιασμενοι ''now this is next gen''

Για το τελευταιο δεν το νομιζω για τα μεγαλα Sony studios. Iσα ισα θελω να πιστευω οτι(οπως παντα) θα γινουν modify στο νεο hardware για να το εκμεταλευονται περισσοτερο απο την UE5. Αλλα ποιος ξερει. 

Οσο γιατι την προτιμησε. Για τον λογο που την προτιμησε και στο PS4 φανταζομαι. Καλυτερη διαφημιση ισως της μηχανης. Υποθετω.

Καλά έκανες και ανέβασες το προηγούμενο demo στο PS4.

 

Δηλαδή ρε παιδιά το παραπάνω demo για το PS4 σας φαίνεται ότι δεν ξεπεράστηκε από Uncharted 4, God of War κτλ;

 

Μην τρελαθούμε.... Το demo με την unreal engine 5 ειναι ελπιδοφόρο και για τις 2 next gen consoles. Και δεν μου καίγεται καρφί για το αν είναι 4k, 1440p, checkerboard ή κάτι άλλο. Το θέμα είναι ότι είδαμε next gen engine, η οποία προφανώς χρειάζεται raw power σε cpu,gpu και ssd nvme.

Τώρα όποιος δεν έχει εντυπωσιαστεί με το συγκεκριμένο tech demo, το οποίο κατά την άποψη μου θα ξεπεραστεί άνετα από τα 1st party της Sony, και εντυπωσιάστηκε από το 4k re-skin Assassin's Creed Valhala σε DirectX 11, μάλλον θα πρέπει να επισκεφτεί οφθαλμίατρο....

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, dr_thodt είπε

Το θεμα δεν ειναι τι καταλαβαμε εμεις με τη πρωτη ματια το θεμα ειναι οτι ενα πολυδιαφημισμενο χαρακτηριστικο του PS5 (και του SX φυσικα) δεν ειναι στο demo επιδειξης τεχνολογιας της πιθανοτατα μεγαλυτερης multiplatform μηχανης της επομενης γενιας...ε αυτο δεν το λες και φυσιολογικο. Φανταζομαι η πιο επικριτικη σταση του Spawn13 και οσων ειναι πιο συγκρατημενοι με αυτο που ειδαμε στο demo ειναι το χαμηλο ταβανι σε αναλυση και frame-rate και ολα αυτα χωρις ιχνος RT (δυναμικη αναλυση στα 1440p και 30fps) σε σχεση με αυτο που περιμεναμε ή με οτι αν θελεις να το πουμε κ αλλιως εχουμε σαν στανταρ αυτη τη στιγμη στις upgraded κονσολες εστω και με κατωτερο τεχνικο τομεα (το Gears 5 στο Οne Χ αυτη τη στιγμη τρεχει σε δυναμικη αναλυση 4κ με χαμηλοτερη τιμη τα ~1440p στα 60fps και το Horizon: Zero Dawn τρεχει στα 1440p/30fps για παραδειγμα)...δηλαδη αμα μπει RT στο συγκεκριμενο demo παμε σε ~900p - 1080p για να κρατησει σταθερο το frame-rate? ειναι περιεργη επιλογη σαν demo οπως και να το δεις.

Ισως ειναι η Epic αυτη που ζηταει πολλα απο τις κονσολες επομενης γενιας με τις νεες τεχνολογιες της UE5, να ειναι τα μηχανηματα αδυναμα δεν νομιζω να ισχυει και σιγουρα οι Sony και MS δεν τσιγκουνευτηκαν στο κομματι του hw αυτη τη φορα οπως εγινε στην αρχη της τωρινης γενιας με τα PS4 και XBO οποτε ισως τελικα η Εpic προσπαθει να ενσωματωσει τεχνολογιες που ακομα δεν ειναι εφικτες σε ικανοποιητικο performance? ισως παιζει και αυτο. Κατα τη γνωμη μου ας ειμαστε αισιοδοξοι αλλα ταυτοχρονα ας κρατησουμε και μικρο καλαθι για να μην ερθει αποτομη προσγειωση οταν δουμε τι real world performance θα εχουν οι κονσολες επομενες γενιας.

Ίσως το μικρό καλάθι πρέπει να το κρατήσουμε όσο αναφορά τις προσδοκίες της ανάλυσης. Ειδικά όταν μέχρι και η ίδια η nvidia προωθεί και αναπτύσσει τεχνολογίες όπως το DLSS. 

Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να θεωρήσουμε δεδομένα τα 4Κ στους "πραγματικούς" next-gen τίτλους. Αρχικά στους πρώτους cross-platform ναι το περιμένουμε ως standard. Όμως αν θέλουμε να δούμε πραγματικό next-gen και όχι μόνο αναλύσεις, το παραπάνω demo είναι νομίζω αντιπροσωπευτικό. Πρέπει να γίνουν κάποιες θυσίες.

Καλό είναι να μη κολλάμε σε νούμερα και να κοιτάμε αν το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει ως σύνολο. Αν υπάρχει κάτι νέο στο τραπέζι που δεν είδαμε πριν.

Όσο αναφορά το ray tracing, έχει ειπωθεί ήδη ότι θα είναι συμπληρωματικού χαρακτήρα (αντανακλάσεις, σκιές) και θα χρησιμοποιείται σποραδικά. Εγώ δεν περιμένω να δω full ray-traced παιχνίδι στη νέα γενιά. Εσείς?

Θέλω να δω κάτι παραπάνω όμως από παιχνίδια με γραφικά προηγούμενης γενιάς που απλώς θα τρέχουν σε 4Κ ανάλυση. Και αυτό το demo μου άφησε όντως την αίσθηση ότι είδα κάτι που να δικαιολογεί τον όρο "next-gen". Τώρα κατά πόσο αυτές οι τεχνολογίες θα αξιοποιηθούν από άλλα στούντιο μένει να το δούμε. Το σίγουρο είναι ότι αυτή η προσέγγιση είναι πιο φιλόδοξη από το κυνήγι του  "true 4Κ". 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 4
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο ακριβως. Mακαρι να χρησιμοποιησουν καλυτερες upscale τεχνικες, καθως στο θεμα αναλυσης εχουμε φτασει σε diminishing returns φαση. Οτι ανεβαζεις σε αναλυση απο δω και περα τρωει απο κατι σημαντικοτερο(σχεδιασμο παιχνιδιου, γραφικα, frame rate).

Aπο το RT περιμενω να γινει ''τοσο οσο'' optimised ωστε να δεχνει σχεδον φουλ στις first party παραγωγες. Οχι να ειναι σε αριθμους φουλ ομως. Αλλα οπως λες και συμφωνω απολυτα, ποιον ενδιαφερουν αληθεια οι αριθμοι αν το αποτελεσμα των νεων κονσολων δειχνει συχνα full 4K και RT. Η εστω να εχει την δυνατοτητα να δειχνει. Τα παιχνιδια αλλωστε το ''illusion'' εξυπηρετουν in the first place.

Aν δεν μας ενοχλει που ενας χαρακτηρας ενος παιχνιδιου δεν ειναι πραγματικος αλλα δειχνει πραγματικος, τοτε θα πρεπει σιγα σιγα να ξεπερασουμε και την αριθμολαγνεια στις αναλυσεις αν αυτες καταφερνουν να δειχνουν εν τελη φουλ 4K(με οποιον τροπο και αν συμβαινει αυτο). Και κατα την γνωμη μου ηδη σε 65 ιντσες το checkerboard με ξεγελαει κανονικοτατα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...