phanispal Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Προσωπικά οι Alfa μου αρέσουν και γνωρίζω τι προσφέρουν. Αλλά να τις κοιτάω ή σα συνοδηγός, όχι να έχω δική μου. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τρέλα με την αυτοκίνηση. Κάποιοι τα χρησιμοποιούν σαν εργαλεία και θέλουν να κάνουν απλά τη δουλειά τους. Αυτοί οι άνθρωποι θα έχουν τρέλα με κάτι άλλο. 3
Morosana Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 2 ώρες πριν, SaFiS είπε Τετοιο μενος κατα των Alfa δεν εχω ξαναδει. Μαλλον καποιοι ηπιαν κουβα τσαγακι ακομη και απο Alfasud και ακομη το φυσανε… Αφηνω αυτο εδω… Το αμάξι είναι ποίημα αλλά η GTaR των holics με αξία 250 χιλιάρικα, αναρτήσεις τιτανίου που κάθε γωνιά κοστίζει 5 χιλιάρικα και αναμονή 5 7 χρόνια αν θες να στο φτιάξουν αυτοί και όχι να πάρεις έτοιμο το Κιτ δεν είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα. Είναι κάτι ανάλογο με ruf ή singer. Αυτό που δεν ξέρουν αρκετοί για τους holics είναι ότι πήραν αρκετή γνώση και μασημένη τροφή από τους παλιούς Έλληνες μηχανικούς της Romeo, μπούμπηδες κτλ. Δυστυχώς για μένα το χειρότερο της alfa που κυρίως οφείλεται και το "μένος" είναι οι ίδιοι οι alfisti που τις περισσότερες φορές είναι τόσο κολλημένοι (μόνο με χοντακηδες και bmwακηδες μπορούν να συγκριθούν) που ακόμα και εμείς που απλά γουστάρουμε τη μάρκα και δεν είμαστε fanboys ξενερώνουμε. Αυτός είναι και ο λόγος για να κόψει κανείς το σύλλογο και τις εκδηλώσεις του για να μην ακούει τύπους που νομίζουν ότι μόνο η Alfa έβγαλε αυτοκίνητα. Γενικά με το innovation και τους σταθμούς της ιστορίας της, η alfa τις δεκαετίες του 60 70 ήταν μπροστά από τους Γερμανούς έχοντας δικιά της ταυτότητα . Από το 72 που μεταφέρθηκε μέρος της παραγωγής από το Arese στο νότο άρχισαν τα προβλήματα που έφεραν μεγαλύτερα οικονομικά προβλήματα αρχές 80 με αποτέλεσμα την εξαγορά από το grupo fiat το 86 που θέλησε να της αλλάξει ταυτότητα. Έκτοτε έγινε ένας αχταρμάς σε μια προσπάθεια γερμανοποίησης και αναβάθμισης της μάρκας από σπορ σε πιο premium και τα έκαναν όλα αντίθετα. Τον premium ρόλο έπρεπε να τον αναλάβει η η κατεξοχήν premium μάρκα του ομίλου η lancia που είχε εξαγοραστεί ήδη από το 68, αντί αυτού έδωσαν σχεδόν όλο το αγωνιστικό βάρος στη lancia και άφησαν την alfa στο dtm για να κοντράρει γερμανούς. Έκτοτε η μόνη αναλαμπή να ξαναμπεί στο dna της ήταν η giulia qv αλλά οι Γερμανοί έπαιζαν σχεδόν 20 χρόνια μόνοι τους με BMW M, Audi rs, amg. Ταφόπλακα η stelantis και όλη η στροφή της αυτοκίνησης που δεν ήθελε πλέον αυτοκίνητα χαράς αλλά χρήσης. 8
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Μωρε ας πανε GFG Style να δεις τι αριστουργηματα θα βγαλουν
tutuyo Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) κλασσικοι αλφιστι, σεντονια γεματα με αερα κοπανιστο και παπατζιλικια. Χωριο που φαινεται κολαουζο δεν θελει Τα ελεγε ο μεγας Ταιγουν Λανιστερ, αμα χρειαζεται να λες συνεχεια οτι εισαι ο βασιλιας......μαλλον δεν εισαι καταλαβαινω την προσπαθεια εκλογικευσης της συνεχους τροφοδοσιας με χρηματα του απατου βαρελιου που λεγεται αλφα, αλλα δεν παυει να ειναι παρηγορια στον αρρωστο 3 hours ago, phanispal said: Αλλά να τις κοιτάω ή σα συνοδηγός, όχι να έχω δική μου. Ξερεις τι λενε ε? Τι ειναι καλυτερο απο το να εχεις πισινα στο σπιτι? Να εχεις ενα φιλο που να εχει πισινα στο σπιτι😉 Επεξ/σία 9 Ιουλίου από tutuyo 2
Morosana Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 35 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Μωρε ας πανε GFG Style να δεις τι αριστουργηματα θα βγαλουν Δεν αρκεί, δεν είναι θέμα έλλειψης έμπνευσης αλλά απόφασης. Και ο Λιώκης στο συρτάρι του θα έχει παρόμοια σχέδια αλλά η αγορά θέλει tonale και τέτοια του ζήτησαν να φτιάξει. 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 5 λεπτά πριν, Morosana είπε Λιώκης Εχω μιλησει προσωπικα με τον Αλεξανδρο, απιστευτος τυπος.
Morosana Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 23 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Εχω μιλησει προσωπικα με τον Αλεξανδρο, απιστευτος τυπος. Τον ξέρω χρόνια όπως και τον αδερφό του που ασχολείται με DS χωρίς βέβαια να έχω και την καλύτερη εμπειρία 1
zio10 Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου Στις 8/7/2025 στις 6:39 ΠΜ, 11osmikrosmhtsos είπε Κοιτάτε οι 939 δυστυχώς πάσχουν από ανταλλακτικά. Η brera δε είναι ιδιάζουσα περίπτωση. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό το αμάξι έχει 70% των εξαρτημάτων bespoke. Δε τα μοιράζεται με την 159. Είναι εναλλαξιμα αλλά δεν είναι τα ίδια. Πρακτικά η υποστήριξη ανταλλακτικών έχει σταματήσει το 2020 και τώρα τρέχουμε στο στοκ που απομένει στο eper. Ευτυχώς δεν απομένουν πολλές brereς αλλά το στοκ και πάλι δεν αρκεί. Εγω θα πω το εξής. Ποτέ δεν μπορείς να πεις "αυτό το ανταλλακτικό δεν υπάρχει" όλα υπάρχουν αν είσαι διατεθειμένος να τα πληρώσεις. Εγω έχω βρει και έχω αγοράσει πολύ δυσεύρετα πράγματα για το αμάξι. Αλλά το κόστος είναι τεράστιο. Το να βρεις ανταλλακτικά εύκολα είναι ΑΔΎΝΑΤΟΝ. Εγω τα φέρνω απευθείας από το δίκτυο eper με κόστος 1 νεφρό την βίδα. Αλλά brera ήθελα brera πληρώνω. Όταν μιλάς για coach built Αμάξι προφανώς Και θα το πληρώσεις ακριβά. Πόσο ακριβά? Διακόπτης παραθύρων 850 ευρω Πίσω φανάρι έκαστο 1000 ευρώ Πλευρικό καθρέπτες (της δικιάς μου έκδοσης χωρίς μνήμη) 650 έκαστος Προφυλακτήρας πισω 2100 Μασκακι φαναριού ομίχλης 100 ευρω έκαστο Μασκακι κεντρικής γρυλιας 270 ευρω Φρυδακια 120 ευρώ τα δεξία αριστερά έκαστο 350 το scudetto Οπότε μάλλον πληθώρα ανταλλακτικών ΔΕΝ υπάρχει υπάρχουν λίγα ΜΌΝΟ ΓΝΉΣΙΑ λόγω της φύσης του αμαξιού σε τιμές κάπως τσιμπημένες Αλλά όταν την βάζεις μπροστά να πάτε μια βόλτα σε αποζημιώνει, έχει περπάτημα πολλών καρδιναλιων και εμφάνιση top model εσωτερικό και εξωτερικό. Η ποιότητα του εσωτερικού της brera είναι τάξεις ανώτερο από της 159. Για εμένα αυτό το αμάξι αξίζει κάθε ευρώ που του έχουμε δώσει και κάθε ευρώ που θα του δώσουμε. Δεν είναι γρήγορη αλλά έχει υπόσταση και ουσία. Δες την απλώς από πίσω να περπατάει στον δρόμο με την χοντρή κωλ.. της. Έχει το εκτόπισμα που της αρμόζει Η brera πως είναι σε σύγκριση με την gt σε ποιότητα κτλ; Ποιο θεωρείται ανώτερο αυτοκίνητο δηλαδή; Ήταν οι δύο αγαπημένες μου άλφα, αλλά αφού δεν πήρα κάποια τότε νομίζω δεν θα πάρω ποτέ...
mike15 Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου Στις 8/7/2025 στις 1:36 ΜΜ, definitio είπε Ανταλλακτικά μεταχειρισμένα υπάρχουν αρκετά για την 156 πάντως, σίγουρα η πιο πετυχημένη ΑΡ στην Ελλάδα και αξιοσημείωτο το πόσες κυκλοφορούν ακόμη, ειδικά στη συμπρωτεύουσα. Και δεν είναι ακριβή στη συντήρηση. οντως εχουμε πολλες,εχω γειτονα με μια που τωρα την εβαψε ξανα.η 156 ηταν ο αντιπαλος της 3αρας,της μερκ c,του πασατ κ.λ.π. εκεινη την εποχη.ειναι ομορφη,σπορ,οικογενιακη και πολυ καλη οδηγικα,αυτο ειδικα ηταν μεγαλο ατου.οκ,δεν ειχε εσωτερικα την ποιοτητα των τοτε γερμανικων αλλα δεν ηταν και τεραστια η αποσταση. ακομα και σημερα την χαζευεις,οπως και την τζουλια η΄την τζουλιετα.μοντελλα που οσο παλιωνουν φαινονται σαν κλασικα με αξια,διαχρονικα σχεδια.
definitio Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου 1 hour ago, mike15 said: οντως εχουμε πολλες,εχω γειτονα με μια που τωρα την εβαψε ξανα.η 156 ηταν ο αντιπαλος της 3αρας,της μερκ c,του πασατ κ.λ.π. εκεινη την εποχη.ειναι ομορφη,σπορ,οικογενιακη και πολυ καλη οδηγικα,αυτο ειδικα ηταν μεγαλο ατου.οκ,δεν ειχε εσωτερικα την ποιοτητα των τοτε γερμανικων αλλα δεν ηταν και τεραστια η αποσταση. ακομα και σημερα την χαζευεις,οπως και την τζουλια η΄την τζουλιετα.μοντελλα που οσο παλιωνουν φαινονται σαν κλασικα με αξια,διαχρονικα σχεδια. αυτό έχω εγώ τώρα...ναι η ποιότητα δεν είναι "υψηλή", αλλά είναι πολύ ανθεκτικά τα πλαστικά, σε αντίθεση με εκείνα μετά το 2003-4 (όχι στο συγκεκριμένο, εν γένει) που τείνουν να ξεφλουδίζουν, να γυαλίζουν κοκ. ...το εσωτερικό στο δικό μου, από φθορά, φαίνεται πολύ καλύτερο από αρκετά νεώτερα αυτοκίνητα...ίσως νομοθεσία περί ανακύκλωσης έφερε πιο ευφθαρτα πλαστικά; δεν ξέρω... Αν και το αγαπώ το αυτοκίνητο, και δεν μετανιώνω που πήρα 156, κάπως μετανιώνω που πήρα την συγκεκριμένη 156...είχα δώσει καμια 400€ στην spotmechanic και είπα να το ελέγξω σε εξειδικευμένο συνεργείο, έλα όμως που που πωλητής κ ελεγκτής ήταν γνωστοί μεταξύ τους (κ οι δύο μηχανικοί AR) και με πούλησε το συνεργείο ελέγχου, και τότε είχα μηδενικές γνώσεις.
mike15 Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου 6 ώρες πριν, definitio είπε ...το εσωτερικό στο δικό μου, από φθορά, φαίνεται πολύ καλύτερο από αρκετά νεώτερα αυτοκίνητα...ίσως νομοθεσία περί ανακύκλωσης έφερε πιο ευφθαρτα πλαστικά; δεν ξέρω... tell me about it ! 6 ώρες πριν, definitio είπε Αν και το αγαπώ το αυτοκίνητο, και δεν μετανιώνω που πήρα 156, κάπως μετανιώνω που πήρα την συγκεκριμένη 156...είχα δώσει καμια 400€ στην spotmechanic και είπα να το ελέγξω σε εξειδικευμένο συνεργείο, έλα όμως που που πωλητής κ ελεγκτής ήταν γνωστοί μεταξύ τους (κ οι δύο μηχανικοί AR) και με πούλησε το συνεργείο ελέγχου, και τότε είχα μηδενικές γνώσεις. τι εγινε,ειχε θεματα και στο εκρυψαν?
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου 9 ώρες πριν, zio10 είπε Η brera πως είναι σε σύγκριση με την gt σε ποιότητα κτλ; Ποιο θεωρείται ανώτερο αυτοκίνητο δηλαδή; Ήταν οι δύο αγαπημένες μου άλφα, αλλά αφού δεν πήρα κάποια τότε νομίζω δεν θα πάρω ποτέ... Brera vs GT – Δύο διαφορετικές φιλοσοφίες, καμία λάθος Η Brera είναι ποιοτικά πολύ ανώτερη από την GT — όπως φυσικά και η GT ήταν ποιοτικότερο αυτοκίνητο σε σχέση με τις "αδελφές" της, 147 και 156. Είχα την τύχη να οδηγήσω για αρκετά χιλιόμετρα μια δίλιτρη GT και μπορώ να πω με σιγουριά: Η GT έχει πιο σπορ χαρακτήρα. Είναι πιο ελαφριά και ευέλικτη, στρίβει πιο άμεσα και προσφέρεται περισσότερο σε όσους θέλουν ένα γρήγορο, ελαφρύ και ευκίνητο αυτοκίνητο. Όμως στο GTouring, σε ταξίδι δηλαδή, η Brera υπερέχει. Ας μιλήσουμε τώρα ποιοτικά: Η Brera είναι coach-built κουπέ χαμηλού όγκου παραγωγής. Ένα GT αυτοκίνητο που η Alfa το έφτιαξε χωρίς να τσιγκουνευτεί ούτε ευρώ. Η Brera, λόγω κόστους ανάπτυξης, για να είναι βιώσιμη έπρεπε να πουλήσει 100.000 κομμάτια στις €40.000. Στην πράξη πούλησαν μονο 21.768 κομμάτια, εκ των οποιων 10.000 diesel. Μόλις 30% κοινά εξαρτήματα με την 159. Μην την αποκαλείτε “κουπέ 159” — είναι εντελώς δικό της project. Παραδείγματα: Ταπετσαρίες πορτών από την Pianfei, ίδιος προμηθευτής με τη Ferrari μέχρι το 2010. Δικά της καθίσματα, καθρέπτες, διακόπτες παραθύρων, font στα καντράν, κεντρική κονσόλα, και μέχρι και... μοκέτα τύπου μπανιέρας με 6cm αφρό! Ούτε καν ίδιο σύστημα εισαγωγής με την 159 στον 2.2 JTS. Στην Brera υπάρχει air impulse damper για μείωση θορύβου σε μεταβατικά γκαζώματα. Από πλευράς αμαξώματος: Κοινά μόνο τα μπροστινά φτερά και το καπό με την 159. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι εναλλάξιμος αλλά διαφορετικός. Συμπέρασμα: Η GT είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα βασισμένη στη 156 με πιο προσεγμένα υλικά και σπορ οδηγικά χαρακτηριστικά. Η Brera όμως είναι ένα premium GT αυτοκίνητο, με τρομερές τεχνικές λύσεις, μοναδικό σχεδιασμό και υλοποίηση τρομερά υψηλού επιπέδου ενα αμαξι των 60.000 που μπορουσες να το αγορασεις με ~45. Αν θέλεις ένα καθαρόαιμο σπορ κουπέ, η GT είναι φανταστική. Αν θέλεις ένα ποιοτικό και ξεχωριστό GT αυτοκίνητο, η Brera δεν έχει αντίπαλο στην κατηγορία της. Υ.Γ. Η GT είναι έργο τέχνης — αλλά η Brera είναι άλλο επίπεδο. 1
definitio Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου 4 hours ago, mike15 said: tell me about it ! τι εγινε,ειχε θεματα και στο εκρυψαν? τρακαρισμένη, βηματικό στα τελευταία του, ψυγείο τρύπησε χάνοντας όλο το παραφλού λίγο αργότερα, κολλαρο εισαγωγής τρύπιο, δισκόπλακες 10 βήματα μετά τον τάφο, ελαστικά φαγωμένα σε σημεία λόγω μη ευθυγράμμισης, μπαταρία που έχρηζε αλλαγής, διαβρωμένο τελικό καζανάκι κ.α. ...το φιλότιμό του ήταν αρκετό μόνο για να μου αναφέρει θέμα με τον προεντατήρα ζώνης του οδηγού...
mike15 Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου 3 ώρες πριν, definitio είπε τρακαρισμένη, βηματικό στα τελευταία του, ψυγείο τρύπησε χάνοντας όλο το παραφλού λίγο αργότερα, κολλαρο εισαγωγής τρύπιο, δισκόπλακες 10 βήματα μετά τον τάφο, ελαστικά φαγωμένα σε σημεία λόγω μη ευθυγράμμισης, μπαταρία που έχρηζε αλλαγής, διαβρωμένο τελικό καζανάκι κ.α. ...το φιλότιμό του ήταν αρκετό μόνο για να μου αναφέρει θέμα με τον προεντατήρα ζώνης του οδηγού... οχι ρε φιλε,..ελπι`ω να το χαιρεσαι τωρα.
haHa Δημοσ. 14 Ιουλίου Δημοσ. 14 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Στις 12/7/2025 στις 7:54 ΠΜ, 11osmikrosmhtsos είπε Η Brera είναι coach-built κουπέ χαμηλού όγκου παραγωγής. Ένα GT αυτοκίνητο που η Alfa το έφτιαξε χωρίς να τσιγκουνευτεί ούτε ευρώ. Παραδείγματα: Δικά της καθίσματα, καθρέπτες, διακόπτες παραθύρων, font στα καντράν, κεντρική κονσόλα, και μέχρι και... μοκέτα τύπου μπανιέρας με 6cm αφρό! Αυτα πρεπει να τα τονιζουμε! Η Brera εχει .. δικο της FONT ΣΤΑ ΚΑΝΤΡΑΝ!! Επεξ/σία 14 Ιουλίου από haHa 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα