Προς το περιεχόμενο

Alfa romeo


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 14/7/2025 στις 3:46 ΜΜ, haHa είπε

Η Brera εχει .. δικο της FONT ΣΤΑ ΚΑΝΤΡΑΝ!!

Στις 9/7/2025 στις 11:52 ΠΜ, tutuyo είπε

κλασσικοι αλφιστι,

σεντονια γεματα με αερα κοπανιστο και παπατζιλικια. Χωριο που φαινεται κολαουζο δεν θελει 

Τα ελεγε ο μεγας Ταιγουν Λανιστερ, αμα χρειαζεται να λες συνεχεια οτι εισαι ο βασιλιας......μαλλον δεν εισαι

καταλαβαινω την προσπαθεια εκλογικευσης της συνεχους τροφοδοσιας με χρηματα του απατου βαρελιου που λεγεται αλφα, αλλα δεν παυει να ειναι παρηγορια στον αρρωστο

Ναι πρεπει να το τονιζεις, διοτι η εταρια πληρωσε εναν γραφιστα να τα σχεδιασει, εναν μηχανικο να τα κανει στο CAD, εναν προγραμματιστη να κανει αλλα γραφικα στην οθονη (διοτι τα σχηματακια στην οθονη σου δειχνουν μια brera πχ οταν θελουν να σου δωσουν πληροφοριες και οχι μια 159) και αλλον εναν μηχανικο παραγωγης να τα βαλει σε παραγωγη. Λεγεται attention to detail και το περιμενεις μονο απο μια σοβαρη εταιρια που ειναι περηφανη για το αμαξι που παραγει. Επισης αλλα γραφικα στην οθονη εχει και η spider. Αυτο σημαινει οτι για 3 αυτοκινητα το dashboard module τρεχει διαφορετικο firmware.

Αυτο μονο και μονο σημαινει 30.000 ευρω αναπτυξης για ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ και για κατι τοσο μικρο και αμελητεο η Alfa αποφασισε να το κανει και να το πληρωσει. ΔΙΟΤΙ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για την μοναδικοτητα του αμαξιου που φτιαχνει.

Το κοστος αναπτυξης της Brera και της Spider απο την 159 ηταν 100 εκ ευρω. Οι ανθρωποι κανεναν ΘΑΥΜΑΤΑ με τοσο μικρο μπατζετ. 

Το αμαξωμα μαζι με το tooling κοστισε 60 εκ ευρω. Το υπολοιπα 40 εκ. ειναι αυτες ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ

Α μην ξεχασω coach built στο εργοστασιο της Pininfarina στο San Giorgio Canavese, πιο ακριβη λυση απο αυτο απλως δεν υπηρχε, αλλα ενα GT πρεπει να ειναι coach built αλλιως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ GT

Εκνευριζετε/προσβαλλετε ολους του Alfisti οταν τα λετε αυτα.

 

  • Like 4
  • Απαντ. 222
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ναι πρεπει να το τονιζεις, διοτι η εταρια πληρωσε εναν γραφιστα να τα σχεδιασει, εναν μηχανικο να τα κανει στο CAD, εναν προγραμματιστη να κανει αλλα γραφικα στην οθονη (διοτι τα σχηματακια στην οθονη σου δειχνουν μια brera πχ οταν θελουν να σου δωσουν πληροφοριες και οχι μια 159) και αλλον εναν μηχανικο παραγωγης να τα βαλει σε παραγωγη. Λεγεται attention to detail και το περιμενεις μονο απο μια σοβαρη εταιρια που ειναι περηφανη για το αμαξι που παραγει. Επισης αλλα γραφικα στην οθονη εχει και η spider. Αυτο σημαινει οτι για 3 αυτοκινητα το dashboard module τρεχει διαφορετικο firmware.

Αυτο μονο και μονο σημαινει 30.000 ευρω αναπτυξης για ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ και για κατι τοσο μικρο και αμελητεο η Alfa αποφασισε να το κανει και να το πληρωσει. ΔΙΟΤΙ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για την μοναδικοτητα του αμαξιου που φτιαχνει.

Το κοστος αναπτυξης της Brera και της Spider απο την 159 ηταν 100 εκ ευρω. Οι ανθρωποι κανεναν ΘΑΥΜΑΤΑ με τοσο μικρο μπατζετ. 

Το αμαξωμα μαζι με το tooling κοστισε 60 εκ ευρω. Το υπολοιπα 40 εκ. ειναι αυτες ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ

Α μην ξεχασω coach built στο εργοστασιο της Pininfarina στο San Giorgio Canavese, πιο ακριβη λυση απο αυτο απλως δεν υπηρχε, αλλα ενα GT πρεπει να ειναι coach built αλλιως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ GT

Εκνευριζετε/προσβαλλετε ολους του Alfisti οταν τα λετε αυτα.

Ο καθενας κανει τις επιλογες του.
Πχ καποιος προτιμαει ενα αυτοκινητο που το 40% του budget πηγε (συμφωνα με τα λεγομενα σου) σε ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ , συμπεριλαμβανομενου δικο της FONT ΣΤΑ ΚΑΝΤΡΑΝ.
Καποιος αλλος μπορει να προτιμαει αυτο το 40% να πηγαινε σε κατι πιο ουσιαστικο, πχ σε σωστο quality check, αξιοπιστο/δυνατο κινητηρα κλπ.

Δεν ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ολοι για την μοναδικοτητα ενος αμαξιου. Καποιοι πχ προτιμουν ενα αυτοκινητο που δουλευει οπως πρεπει για χρονια απο οτι να βλεπουν 'needs service' σε custom font. 

Kαι πριν βιαστεις να πεις οτι αν το προσεχεις ειναι αξιοπιστο ή οτι το δικο σου δεν εχει βγαλει θεμα κλπ: δεν λεει κατι αυτο.
Εξ ορισμου ενα αυτοκινητο οπου μεγαλο κομματι του budget δαπανηθηκε σε custom λυσεις τυπου Custom Font, θα υστερει σε σχεση με ενα ιδιο αμαξι οπου αυτο το budget δαπανηθηκε σε ανωτερα υλικα (οσο ποιοτικα κι αν ειχε ηδη), καλυτερο quality check κλπ .
-------------------------------------------------------------------------------

 

8 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Εκνευριζετε/προσβαλλετε ολους του Alfisti οταν τα λετε αυτα.

Με τον εαυτο σου εκνευριζεσαι, γιατι εγω απλα επανελαβα αυτο που εσυ εγραψες:

Στις 14/7/2025 στις 2:46 ΜΜ, haHa είπε

Η Brera εχει .. δικο της FONT ΣΤΑ ΚΑΝΤΡΑΝ!!

 

Στις 12/7/2025 στις 7:54 ΠΜ, 11osmikrosmhtsos είπε

Η Brera είναι coach-built κουπέ χαμηλού όγκου παραγωγής. Ένα GT αυτοκίνητο που η Alfa το έφτιαξε χωρίς να τσιγκουνευτεί ούτε ευρώ.

  • Δικά της καθίσματα, καθρέπτες, διακόπτες παραθύρων, font στα καντράν, κεντρική κονσόλα, και μέχρι και... μοκέτα τύπου μπανιέρας με 6cm αφρό!

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

H Brera χαντακώθηκε γιατί όταν βγήκε, το FIAT group δεν είχε κινητήρα με αρκετά άλογα να της βάλει και το ίδιο το αμάξι ήταν αρκετά βαρύ. Την ίδια στιγμή οι Γερμανοί πετούσαν με τους κομπρέσορες και τα μικρά turbo. Τώρα τα font και τα γραφικά στο καντράν είναι να’χαμε να λέγαμε.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ναι πρεπει να το τονιζεις, διοτι η εταρια πληρωσε εναν γραφιστα να τα σχεδιασει, εναν μηχανικο να τα κανει στο CAD, εναν προγραμματιστη να κανει αλλα γραφικα στην οθονη (διοτι τα σχηματακια στην οθονη σου δειχνουν μια brera πχ οταν θελουν να σου δωσουν πληροφοριες και οχι μια 159) και αλλον εναν μηχανικο παραγωγης να τα βαλει σε παραγωγη. Λεγεται attention to detail και το περιμενεις μονο απο μια σοβαρη εταιρια που ειναι περηφανη για το αμαξι που παραγει. Επισης αλλα γραφικα στην οθονη εχει και η spider. Αυτο σημαινει οτι για 3 αυτοκινητα το dashboard module τρεχει διαφορετικο firmware.

Αυτο μονο και μονο σημαινει 30.000 ευρω αναπτυξης για ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ και για κατι τοσο μικρο και αμελητεο η Alfa αποφασισε να το κανει και να το πληρωσει. ΔΙΟΤΙ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για την μοναδικοτητα του αμαξιου που φτιαχνει.

Το κοστος αναπτυξης της Brera και της Spider απο την 159 ηταν 100 εκ ευρω. Οι ανθρωποι κανεναν ΘΑΥΜΑΤΑ με τοσο μικρο μπατζετ. 

Το αμαξωμα μαζι με το tooling κοστισε 60 εκ ευρω. Το υπολοιπα 40 εκ. ειναι αυτες ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ

Α μην ξεχασω coach built στο εργοστασιο της Pininfarina στο San Giorgio Canavese, πιο ακριβη λυση απο αυτο απλως δεν υπηρχε, αλλα ενα GT πρεπει να ειναι coach built αλλιως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ GT

Εκνευριζετε/προσβαλλετε ολους του Alfisti οταν τα λετε αυτα.

 

προσπαθεις να εξηγησεις σε καποιον που νοιαζεται για το αν τσουλαει το αυτοκινητο του η' οτι εχει 100 αεροσακους απο το να εχει ομορφια και μοναδικοτητα?

ειναι σαν να βριζεις τον φεραρι που καθοταν δημιουργουσε εργα τεχνης και καποιοι τον ελεγαν μαλ@κα που πετουσε τοσα χρηματα ενω οι αλλοι εφτιαχναν βαγκ και Τ ΜΟΝΤΕΛ.

ασχετα εαν τωρα ολοι ορκιζονται στο ονομα του και τα αριστουργηματα του και οσο πιο παλια τοσο ποιο μεγαλη αξια εχουν.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Να αυτά δεν μπορώ 

Σεβαστό αλλά τότε τι κάνεις, σε νήμα Alfa Romeo ? 
Συνήθως σε αυτά που δεν μπορούμε δεν συμμετέχουμε …

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mike15 είπε

προσπαθεις να εξηγησεις σε καποιον που νοιαζεται για το αν τσουλαει το αυτοκινητο του η' οτι εχει 100 αεροσακους απο το να εχει ομορφια και μοναδικοτητα?

Αυτο.
Αλλοι νοιαζονται για το μοναδικο FONT ΣΤΑ ΚΑΝΤΡΑΝ, αλλοι νοιαζονται στο να μην ειναι το αυτοκινητο στο γερανο(κι αρα να λειτουργει το καντραν, εστω και χωρις custom fonts!), επειδη η μαμα εταιρεια εδωσε μεγαλυτερο budget σε fonts.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, haHa είπε

Πχ καποιος προτιμαει ενα αυτοκινητο που το 40% του budget πηγε (συμφωνα με τα λεγομενα σου) σε ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ , συμπεριλαμβανομενου δικο της FONT ΣΤΑ ΚΑΝΤΡΑΝ.
Καποιος αλλος μπορει να προτιμαει αυτο το 40% να πηγαινε σε κατι πιο ουσιαστικο, πχ σε σωστο quality check, αξιοπιστο/δυνατο κινητηρα κλπ.

Η ποιοτητα υλικων των 939 αλλα κυριως της Brera ειναι απο αλλο πλανητη, καμια σχεση με τα 45k της, πιο κοντα στα 60 με 70 χιλιαρικα.

Το να αναπτυχθει κινητηρας με 100εκ ξεχασε το. Πηρε τον gm ecotec L61 και βαλανε αλλες κεφαλες και λοιπα. Αυτο το εκαναν για την αναπτυξης της 159 και κοστισε 55 εκατομμυρια.

Fun fact αν κανονικοποίησεις την ειδικη ισχυ προς τις σαλ που φτανει το μοτερ. Ο JTS ειναι ολοιδιος με τον K20 (F) ενα απο τα μοτερ με την υψηλοτερη ειδικη ισχυ σε αμαξια παραγωγης ever!!!

Με την διαφορα οτι ο JTS εχει ροπη ταψι απο τις 1500 σαλ. 

image.png.4600d97d05bdabdff42688d8c72487f7.png

image.png.e1265e14bbfd42789daff63872b3f310.png

185Nm = 136 ft*lbs 

Οση ροπη βγαζει ο JTS στο ρελαντι βγαζει ο K20 (F) απο τις 3500 μεχρι τις 6000 να γελασω ή να κλαψω με οσου κοροιδευουν τους JTS...

O JTS απο το Ρ Ε Λ Α Ν Τ Ι βγαζει το 70% ΤΗΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΤΟΥ εεεε το ακουτε το 70% της μεγιστης ροπης στο ΡΕΛΑΝΤΙ

Οποτε πριν πειτε για αδυναμα μοτερ και λοιπα κανονικοποιηστε προς τις ΣΑΛ, να μην ξεχασω κουβαλαει και δυο αξονες εξισορροπησης

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Η ποιοτητα υλικων των 939 αλλα κυριως της Brera ειναι απο αλλο πλανητη, καμια σχεση με τα 45k της, πιο κοντα στα 60 με 70 χιλιαρικα.

Εδω εισαι:

7 ώρες πριν, haHa είπε

Εξ ορισμου ενα αυτοκινητο οπου μεγαλο κομματι του budget δαπανηθηκε σε custom λυσεις τυπου Custom Font, θα υστερει σε σχεση με ενα ιδιο αμαξι οπου αυτο το budget δαπανηθηκε σε ανωτερα υλικα (οσο ποιοτικα κι αν ειχε ηδη), καλυτερο quality check κλπ .

Υ.Γ.: Υλικα δεν εννουμε μονο οτι ερχομαστε σε επαφη, αλλα πχ οτι εχει ενα αυτοκινητο: απο βαση μηχανης μεχρι πλαφονιερα.

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
Μόλις τώρα, haHa είπε

Εξ ορισμου ενα αυτοκινητο οπου μεγαλο κομματι του budget δαπανηθηκε σε custom λυσεις τυπου Custom Font, θα υστερει σε σχεση με ενα ιδιο αμαξι οπου αυτο το budget δαπανηθηκε σε ανωτερα υλικα (οσο ποιοτικα κι αν ειχε ηδη), καλυτερο quality check κλπ .

Ακριβως διοτι η ποιοτητα ερχεται απο την μαμα 159 τα καθισματα που εντασσονται στα 40 εκ ειναι τρομερη ποιοτητα η κεντρικη κονσολα που εντασσεται στα 40εκ ειναι τρομερη ποιοτητα τα πανελ απο τις πορτες ομοιως οι γρυλοι παραθυρων ομοιως τα κρυσταλλα ομοιως. Να συνεχισω?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ακριβως διοτι η ποιοτητα ερχεται απο την μαμα 159 τα καθισματα που εντασσονται στα 40 εκ ειναι τρομερη ποιοτητα η κεντρικη κονσολα που εντασσεται στα 40εκ ειναι τρομερη ποιοτητα τα πανελ απο τις πορτες ομοιως οι γρυλοι παραθυρων ομοιως τα κρυσταλλα ομοιως. Να συνεχισω?

Κι ακριβως αυτα τα υλικα (οπως και τα υπολοιπα στο αυτοκινητου) θα ηταν ακομα καλυτερα αν ειχαν καλυτερο quality check κλπ αν δεν ειχε δαπανηθει μεγαλο κομματι του budget σε custom λυσεις τυπου Custom Font.

Αν τωρα θεωρεις τρομερη ποιοτητα που δε επιδεχεται βελτιωσης την Alfa Romeo GT/Brera, δεν νομιζω οτι εχει νοημα να συνεχιστει ο διαλογος.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

Πως ακριβώς θα κανονικοποιήσεις ως προς τις στροφές;

Επίσης με το S2K που λέει, δεν αναφέρεται στο S2000; F20 δεν είναι εκεί;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, NT1G είπε

F20

Ε ο Κ ειναι με εξτραδακια, ισα ισα κανει ακομα πιο δυσμενη την συγκριση με JTS

9 λεπτά πριν, haHa είπε

Υ.Γ.: Υλικα δεν εννουμε μονο οτι ερχομαστε σε επαφη, αλλα πχ οτι ειναι εχει ενα αυτοκινητο: απο βαση μηχανης μεχρι πλαφονιερα.

image.png.8cd63c6ec717d69b1258e80d376b0a8f.png

image.png.dd4089c0b7f0e0ebe5b6f614ffbd7034.png

need to say more?

6 λεπτά πριν, NT1G είπε

Πως ακριβώς θα κανονικοποιήσεις ως προς τις στροφές

με αλλη μια διαρεση μιλωντας τεχνικα

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...