haHa Δημοσ. Δευτέρα στις 08:26 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:26 μμ (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε need to say more? Δυσκολευεσαι να καταλαβεις κατι απλο: Εξ ορισμου ενα αυτοκινητο οπου μεγαλο κομματι του budget δαπανηθηκε σε custom λυσεις τυπου Custom Font, θα υστερει σε σχεση με ενα ιδιο αμαξι οπου αυτο το budget δαπανηθηκε σε ανωτερα υλικα (οσο ποιοτικα κι αν ειχε ηδη), καλυτερο quality check κλπ . Και οταν λεμε υλικα, εννοουμε οχι μονο πραγματα που ερχομαστε σε επαφη. Αλλωστε, αν χαλασει το δερμα στο σαλονι ή αν απλα δεν ειναι τοσο ποιοτικο οσο σε ενα γερμανικο/ιαπωνικο, δεν θα καλεσεις γερανο. Μην κολλας λοιπον στο οτι τα ποιοτικα υλικα ειανι αυτα που ερχομαστε σε επαφη. Επειδη νομιζεις οτι οι εικονες λενε κατι, ας βαλω κι εγω μερικες με Alfa: Στις 8/7/2025 στις 9:14 ΜΜ, tutuyo είπε Επεξ/σία Δευτέρα στις 08:28 μμ από haHa 1 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Δευτέρα στις 08:28 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:28 μμ 2 λεπτά πριν, haHa είπε καλυτερο quality check ποσο καλυτερο QC απο coach built? 1
NT1G Δημοσ. Δευτέρα στις 08:30 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:30 μμ 10 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Ε ο Κ ειναι με εξτραδακια, ισα ισα κανει ακομα πιο δυσμενη την συγκριση με JTS ... με αλλη μια διαρεση μιλωντας τεχνικα Κανονικοποίησε (όχι κανονικοποίηση, ειδική ροπή) και την ροπή τότε να είναι πιο ευδιάκριτο. 1
haHa Δημοσ. Δευτέρα στις 08:44 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:44 μμ 10 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ποσο καλυτερο QC απο coach built? Συνεχιζεις και συγχεεις τελειως διαφορετικες εννοιες. Εκτος αν πιστευεις οτι ΟΛΑ τα coach-built αυτοκινητα εχουν ΠΑΝΤΑ καλυτερο quality check και ΠΑΝΤΑ καλυτερη αξιοπιστια απο τα factory-built αυτοκινητα. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Δευτέρα στις 09:36 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:36 μμ 1 ώρα πριν, NT1G είπε Κανονικοποίησε (όχι κανονικοποίηση, ειδική ροπή) και την ροπή τότε να είναι πιο ευδιάκριτο Ορθά P=Μ*Ω P/V (Μ*Ω) /V*Ω = Μ/V Εγω απλώς το είπα σε 2 βήματα λέμε το ίδιο πράμα
NT1G Δημοσ. Δευτέρα στις 09:50 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:50 μμ 12 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Ορθά P=Μ*Ω P/V (Μ*Ω) /V*Ω = Μ/V Εγω απλώς το είπα σε 2 βήματα λέμε το ίδιο πράμα M/V ενοούσα κατευθείαν (bmep βασικά) αφού έχεις την καμπύλη της ροπής.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Δευτέρα στις 10:00 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:00 μμ (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, NT1G είπε bmep Και παλι εισαι σωστος αλλα υστερει σαν εννοια, γενικα εχει αλλη χρηση η BMEP και προφανως θα βγει υψηλοτερη αν παρεις την ροπη στο VTEC, ειναι μια καλη μεθοδος ομως για να βρισκεις αλλα πραγματα εφοσον την υπολογισεις σε ολο το φασμα στροφων φυσικα με τα ιδια ακροτατα, ναι θα σου δωσει την εικονα που αναζητας / αναζητω αν και εγω μιλαγα για ροπη ανα λιτρο μπακαλίστικα Επεξ/σία Δευτέρα στις 10:02 μμ από 11osmikrosmhtsos
NT1G Δημοσ. Δευτέρα στις 10:11 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:11 μμ 5 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Και παλι εισαι σωστος αλλα υστερει σαν εννοια, γενικα εχει αλλη χρηση η BMEP και προφανως θα βγει υψηλοτερη αν παρεις την ροπη στο VTEC, ειναι μια καλη μεθοδος ομως για να βρισκεις αλλα πραγματα εφοσον την υπολογισεις σε ολο το φασμα στροφων φυσικα με τα ιδια ακροτατα, ναι θα σου δωσει την εικονα που αναζητας / αναζητω αν και εγω μιλαγα για ροπη ανα λιτρο μπακαλίστικα η bmep ροπή ανα λίτρο είναι επί κάτι άλλο. το μόνο που λέω, στην συγκριση που θες να κάνεις με το K20 και τις κανονικοποιημένες στροφές, κανονικοποιήσε* και την ροπή και να φαίνεται καλύτερα αυτό που θες να πεις. Άσχετο με το όνομα του θέματος. 2
mike15 Δημοσ. Δευτέρα στις 11:37 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 11:37 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, haHa είπε Κι ακριβως αυτα τα υλικα (οπως και τα υπολοιπα στο αυτοκινητου) θα ηταν ακομα καλυτερα αν ειχαν καλυτερο quality check κλπ αν δεν ειχε δαπανηθει μεγαλο κομματι του budget σε custom λυσεις τυπου Custom Font. Αν τωρα θεωρεις τρομερη ποιοτητα που δε επιδεχεται βελτιωσης την Alfa Romeo GT/Brera, δεν νομιζω οτι εχει νοημα να συνεχιστει ο διαλογος. ενω ολα τα αλλα εχουν επενδυσει τα παραπανισια χρηματα τους στο quality check,ετσι? γιαυτο ανοιγουν συνεχεια νηματα με καινουρια αυτοκινητα η' να τα παιρνει ο γερανος η' να θελουν να τα δωσουν πισω στα 3 χρονια. χιλιες φορες του μητσου και custom ,εαν αυτο ειναι το επιχειρημα σου, τουλαχιστον εκει θα ξερω οτι θα γινει το quality check Επεξ/σία Δευτέρα στις 11:37 μμ από mike15 2
majunior Δημοσ. Τρίτη στις 01:02 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:02 πμ Πολλά λόγια. Η ιστορία έγραψε ότι οι καταναλωτές δεν προτιμούν σπορ αυτοκίνητα που δεν είναι γρήγορα (έστω γρήγορα στα specs). Την ίδια εποχή το VW group μοίραζε άλογα παντού. Ποιος θα έδινε λεφτά για Brera όταν ήταν πιο αργή από όλα τα δίλιτρα hatchbacks της εποχής και τα MINI Cooper; Όσο για τις ποιοτικές αναβαθμίσεις που ξεκίνησαν με την 159, καλή προσπάθεια αλλά ο κόσμος έμαθε την ποιότητα πρώτα από τους Γερμανούς. Όταν το FIAT group ξύπνησε, οι Γερμαναράδες ήδη έδιναν φινίρισμα, συναρμογές και ηχομόνωση κοντά στη δεκαετία. Οι καταναλωτές είχαν ήδη συνδέσει την ποιότητα με Γερμανικές μάρκες. 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Τρίτη στις 09:17 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:17 πμ 7 ώρες πριν, majunior είπε Ποιος θα έδινε λεφτά για Brera όταν ήταν πιο αργή από όλα τα δίλιτρα hatchbacks της εποχής και τα MINI Cooper; Αν ηταν να αγοραζε καποιος Brera επειδη ειναι γρηγορη ευτυχως που δεν την αγορασε. Η Brera σου πουλαγε 100 πραγματα εκτος απο την ταχυτητα ή μαλλον το ρεπριζ στις χαμηλες ταχυτητες, διοτι οταν την αφηνεις μαζευει χιλιομετρα ευκολα και ακοπα. Αλλωστε για αυτο ειναι σχεδιασμενη να κανει grand touring Ξερεις κατι αστειο? Η 2α τερματιζει στα 88 km/h οποτε για 0-100 χρειαζεται να μπει η 3η το οποιο κλεβει ~1sec. Αν η Alfa ηθελε δεν μπορουσε να κανει το βημα της 2ας 12% πιο μακρυ? Να κανει το 8.6 -> 7.6? Μπορουσε αλλα δεν ηθελε διοτι τους ενοιαζε το σωστο βημα. Για αυτο και η 6η ειναι πολυ κοντα στην 5η για να εχεις 6η απο τα 60 εως τα 200 ποσο πιο gt να την κανει η alfa Δεν ειπα ποτε οτι οι ecotec ειναι οι καταλληλοι κινητήρες για μια αλφα, δεν ειναι, αλλα με αυτο που ειχαν κανανε οτι καλυτερο μπορουσαν, σχεδον δηλαδη χαχα... 1
αποστόλης Δημοσ. Τρίτη στις 09:27 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:27 πμ Κάτοχος Giulietta από το 2013 Η ποιοτικά εσωτερικού μέτρια. Κινητήρας 1.400 120 άλογα σκυλί. Κανένα θέμα Πανέμορφο και μου αρέσει που παρόλο που είναι σχέδιο του 2010, ακόμα κρατάει. Το εσωτερικό βέβαια έχει γεράσει αλλά εξωτερικά είναι κούκλα Γουστάρω ακόμα όταν έρθει η ώρα να το οδηγήσω. Δε νομίζω να το αλλάξω σύντομα γιατί ΔΕΝ θέλω SUV ή crossover. Πηξαμε! Με βλέπω για μεταχειρισμένη Τζούλια 6
james01gr Δημοσ. Τρίτη στις 10:34 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:34 πμ 1 ώρα πριν, αποστόλης είπε Κάτοχος Giulietta από το 2013 Η ποιοτικά εσωτερικού μέτρια. Κινητήρας 1.400 120 άλογα σκυλί. Κανένα θέμα Πανέμορφο και μου αρέσει που παρόλο που είναι σχέδιο του 2010, ακόμα κρατάει. Το εσωτερικό βέβαια έχει γεράσει αλλά εξωτερικά είναι κούκλα Γουστάρω ακόμα όταν έρθει η ώρα να το οδηγήσω. Δε νομίζω να το αλλάξω σύντομα γιατί ΔΕΝ θέλω SUV ή crossover. Πηξαμε! Με βλέπω για μεταχειρισμένη Τζούλια Να σου μιλήσω ειλικρινά πως τουλάχιστον προσωπικά, όταν ψάχνω για αυτοκίνητο αυτοκίνητο πάντα κοιτάω τις Άλφα. Πολύ όμορφα αυτοκίνητα, εβλεπα την Tonale, καταπληκτική και μέσα και έξω. Και μετά προσγειώνεσαι πως στην τιμή που ζητάνε πας σε premium γερμανικά που έχουν μεγαλύτερο δίκτυο συνεργείων και ευκολότερη μεταπώληση. 1
αποστόλης Δημοσ. Τρίτη στις 11:15 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:15 πμ 40 minutes ago, james01gr said: Να σου μιλήσω ειλικρινά πως τουλάχιστον προσωπικά, όταν ψάχνω για αυτοκίνητο αυτοκίνητο πάντα κοιτάω τις Άλφα. Πολύ όμορφα αυτοκίνητα, εβλεπα την Tonale, καταπληκτική και μέσα και έξω. Και μετά προσγειώνεσαι πως στην τιμή που ζητάνε πας σε premium γερμανικά που έχουν μεγαλύτερο δίκτυο συνεργείων και ευκολότερη μεταπώληση. Καλό αυτοκίνητο η Tonale αλλά προσωπικά δε με ενδιαφέρουν τα SUV. Δε τα συμπαθώ καθόλου! 2
mike15 Δημοσ. Τρίτη στις 12:30 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 12:30 μμ 11 ώρες πριν, majunior είπε Όταν το FIAT group ξύπνησε, οι Γερμαναράδες ήδη έδιναν φινίρισμα, συναρμογές και ηχομόνωση κοντά στη δεκαετία. Οι καταναλωτές είχαν ήδη συνδέσει την ποιότητα με Γερμανικές μάρκες. και μετα τα εκαναν μανταρα στην ποιοτητα και οι γερμανοι. 1 ώρα πριν, james01gr είπε Να σου μιλήσω ειλικρινά πως τουλάχιστον προσωπικά, όταν ψάχνω για αυτοκίνητο αυτοκίνητο πάντα κοιτάω τις Άλφα. Πολύ όμορφα αυτοκίνητα, εβλεπα την Tonale, καταπληκτική και μέσα και έξω. Και μετά προσγειώνεσαι πως στην τιμή που ζητάνε πας σε premium γερμανικά που έχουν μεγαλύτερο δίκτυο συνεργείων και ευκολότερη μεταπώληση. αυτο με τα συνεργεια και τα ανταλλακτικα ειναι οντως το μεγαλο προβλημα πλεον της αλφα.ελπιζω να αλλαξει καποτε. 1 ώρα πριν, αποστόλης είπε Καλό αυτοκίνητο η Tonale αλλά προσωπικά δε με ενδιαφέρουν τα SUV. Δε τα συμπαθώ καθόλου! ε ουτε εμενα,αλλα ειναι τοσο ομορφο που ξεχνα οτι ειναι SUV. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα