imr Δημοσ. χθες στις 12:47 μμ Δημοσ. χθες στις 12:47 μμ 3 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: Αν ηταν να αγοραζε καποιος Brera επειδη ειναι γρηγορη ευτυχως που δεν την αγορασε. Η Brera σου πουλαγε 100 πραγματα εκτος απο την ταχυτητα ή μαλλον το ρεπριζ στις χαμηλες ταχυτητες, διοτι οταν την αφηνεις μαζευει χιλιομετρα ευκολα και ακοπα. Αλλωστε για αυτο ειναι σχεδιασμενη να κανει grand touring Ξερεις κατι αστειο? Η 2α τερματιζει στα 88 km/h οποτε για 0-100 χρειαζεται να μπει η 3η το οποιο κλεβει ~1sec. Αν η Alfa ηθελε δεν μπορουσε να κανει το βημα της 2ας 12% πιο μακρυ? Να κανει το 8.6 -> 7.6? Μπορουσε αλλα δεν ηθελε διοτι τους ενοιαζε το σωστο βημα. Για αυτο και η 6η ειναι πολυ κοντα στην 5η για να εχεις 6η απο τα 60 εως τα 200 ποσο πιο gt να την κανει η alfa Δεν ειπα ποτε οτι οι ecotec ειναι οι καταλληλοι κινητήρες για μια αλφα, δεν ειναι, αλλα με αυτο που ειχαν κανανε οτι καλυτερο μπορουσαν, σχεδον δηλαδη χαχα... Επειδή η brera είναι από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα και τώρα που ψάχνω για ένα δεύτερο αυτοκίνητο για κρίση μέσης ηλικίας έχω πέσει πάνω της αρκετές φορές αλλά μου φεύγει κατευθείαν μόλις σκεφτώ τα πρακτικα, γιατί να την επιλέξω αντί κάποιου αντίστοιχου γερμανικού? Πιάνουν τα χέρια μου αλλά δεν πρόκειται να αλλάξω και ιμάντες η ανακασκευη δυναμό μόνος μου
mike15 Δημοσ. χθες στις 01:13 μμ Δημοσ. χθες στις 01:13 μμ 22 λεπτά πριν, imr είπε Επειδή η brera είναι από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα και τώρα που ψάχνω για ένα δεύτερο αυτοκίνητο για κρίση μέσης ηλικίας έχω πέσει πάνω της αρκετές φορές αλλά μου φεύγει κατευθείαν μόλις σκεφτώ τα πρακτικα, γιατί να την επιλέξω αντί κάποιου αντίστοιχου γερμανικού? Πιάνουν τα χέρια μου αλλά δεν πρόκειται να αλλάξω και ιμάντες η ανακασκευη δυναμό μόνος μου βασικα δνε ξερω εαν βγαινει στηνν παραγωγη πλεον..αλλα θα στα πει ο μητσος που τα ξερει καλυτερα..οσον αφορα την επιλογη ,το εχουμε πει ξανα και ξανα,λογω ομορφιας ειναι το κριτηριο ,τουλαχιστον για εμενα και μερικους αλλους. το θεμα με τα αναταλλακτικα υπαρχει και μειωνει την επιλογη της αλλα αυτο εγινε μετα την δημιουργια της.τωρα σιγουρα πολλοι θα το σκεφτονταν λογω αλλαγης και ανασυγκροτησης της φιρμας και πολλοι θα εκαναν πισω στην αγορα της,ακομα και εγω.. αλλα εγω θα παρω του μητσου καποτε,που εχει και τα ανταλλακτικα μαζι🤣 1
αποστόλης Δημοσ. χθες στις 01:32 μμ Δημοσ. χθες στις 01:32 μμ 42 minutes ago, imr said: Επειδή η brera είναι από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα και τώρα που ψάχνω για ένα δεύτερο αυτοκίνητο για κρίση μέσης ηλικίας έχω πέσει πάνω της αρκετές φορές αλλά μου φεύγει κατευθείαν μόλις σκεφτώ τα πρακτικα, γιατί να την επιλέξω αντί κάποιου αντίστοιχου γερμανικού? Πιάνουν τα χέρια μου αλλά δεν πρόκειται να αλλάξω και ιμάντες η ανακασκευη δυναμό μόνος μου Κοίτα για την 1750 tbi με τα 200 άλογα. Κατά τα άλλα, πολύ αξιόπιστη. Βαριά αλλά καταπίνει χιλιόμετρα. Γιατί να την επιλέξεις? Γιατί σχεδιαστικά είναι αχ ❤️❤️ 1
imr Δημοσ. χθες στις 01:43 μμ Δημοσ. χθες στις 01:43 μμ 9 minutes ago, αποστόλης said: Κοίτα για την 1750 tbi με τα 200 άλογα. Κατά τα άλλα, πολύ αξιόπιστη. Βαριά αλλά καταπίνει χιλιόμετρα. Γιατί να την επιλέξεις? Γιατί σχεδιαστικά είναι αχ ❤️❤️ Σπάνιο πουλί δυστυχως 1
NT1G Δημοσ. χθες στις 07:18 μμ Δημοσ. χθες στις 07:18 μμ (επεξεργασμένο) OFF TOPIC 23 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Η ποιοτητα υλικων των 939 αλλα κυριως της Brera ειναι απο αλλο πλανητη, καμια σχεση με τα 45k της, πιο κοντα στα 60 με 70 χιλιαρικα. Το να αναπτυχθει κινητηρας με 100εκ ξεχασε το. Πηρε τον gm ecotec L61 και βαλανε αλλες κεφαλες και λοιπα. Αυτο το εκαναν για την αναπτυξης της 159 και κοστισε 55 εκατομμυρια. Fun fact αν κανονικοποίησεις την ειδικη ισχυ προς τις σαλ που φτανει το μοτερ. Ο JTS ειναι ολοιδιος με τον K20 (F) ενα απο τα μοτερ με την υψηλοτερη ειδικη ισχυ σε αμαξια παραγωγης ever!!! Με την διαφορα οτι ο JTS εχει ροπη ταψι απο τις 1500 σαλ. 185Nm = 136 ft*lbs Οση ροπη βγαζει ο JTS στο ρελαντι βγαζει ο K20 (F) απο τις 3500 μεχρι τις 6000 να γελασω ή να κλαψω με οσου κοροιδευουν τους JTS... O JTS απο το Ρ Ε Λ Α Ν Τ Ι βγαζει το 70% ΤΗΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΤΟΥ εεεε το ακουτε το 70% της μεγιστης ροπης στο ΡΕΛΑΝΤΙ Οποτε πριν πειτε για αδυναμα μοτερ και λοιπα κανονικοποιηστε προς τις ΣΑΛ, να μην ξεχασω κουβαλαει και δυο αξονες εξισορροπησης Βαριόμουν, έχει και ζέστη, έκατσα να το κάνω να δω τι θα δούμε. Για τον K20A με την καμπύλη από εδώ. https://www.flickr.com/photos/nedel_nein/6318287490 Με ροπή Spoiler και με τα κανονικοποιημένα που λέγαμε Spoiler δεν ξέρω πιο πρέπει να είναι το συμπέρασμα, ο Κ20 είναι και η ιαπωνική έκδοση που έχει ανεβασμένα νούμερα, δεν είναι το θέμα ότι είναι κακός ο jts, είναι ότι έχει 2000 στροφές ακόμα να δώσει. Επεξ/σία χθες στις 07:20 μμ από NT1G 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. χθες στις 09:09 μμ Δημοσ. χθες στις 09:09 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, NT1G είπε Με ροπή πηρες την ελαχιστη εγγυημενη η την ονομαστικη. δε ξερεις ποσο χαιρομαι που βλεπω γραφηματα my take αλλα με προσεγγιστικο dataset Επεξ/σία χθες στις 09:45 μμ από 11osmikrosmhtsos
NT1G Δημοσ. χθες στις 10:01 μμ Δημοσ. χθες στις 10:01 μμ 50 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε πηρες την ελαχιστη εγγυημενη η την ονομαστικη. δε ξερεις ποσο χαιρομαι που βλεπω γραφηματα my take αλλα με προσεγγιστικο dataset Nominal , ονομαστική, όπως λέγεται αυτή που βγαίνει στα τεστ πιστοποίησης. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. χθες στις 10:05 μμ Δημοσ. χθες στις 10:05 μμ 3 λεπτά πριν, NT1G είπε Nominal , ονομαστική, όπως λέγεται αυτή που βγαίνει στα τεστ πιστοποίησης το ρωτησα γιατι το γραφημα που παρεθεσα εχει δυο καμπυλες ονομαστικη και ελαχιστη εγγυημενη
NT1G Δημοσ. χθες στις 10:20 μμ Δημοσ. χθες στις 10:20 μμ 13 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε το ρωτησα γιατι το γραφημα που παρεθεσα εχει δυο καμπυλες ονομαστικη και ελαχιστη εγγυημενη Την διακεκομμένη πήρα γιατί δεν ήξερα τι είναι η διαφορά. Δεν ξέρω τι είναι η ελάχιστη εγγυημένη, την ονομαστική και τα όρια πιστοποίησης και COP ξέρω. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. χθες στις 10:21 μμ Δημοσ. χθες στις 10:21 μμ (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, NT1G είπε Την διακεκομμένη πήρα γιατί δεν ήξερα τι είναι η διαφορά. ελαχιστη εγγυημενη λοιπον. Ειναι σα να σου λεει οτι το 95% των μοτερ θα ειναι πανω απο αυτο, ενω ονομαστικη εχουν σχεδιαστει για την solid κατι μου λεει πως εισαι συναδελφος ή κανω λαθος? Επεξ/σία χθες στις 10:25 μμ από 11osmikrosmhtsos
alex84 Δημοσ. χθες στις 11:17 μμ Δημοσ. χθες στις 11:17 μμ (επεξεργασμένο) Επειδή αναφέρθηκε ο κινητήρας 1.75TBI και επειδή υπήρξα κάτοχος 159 Tbi ας πω και εγώ την γνώμη μου. Στα θετικά Πολύ γεμάτη απόδοση από πολύ χαμηλά( κάτω από 1700σαλ) και έχεις ήδη κολλησει πίσω λόγο scavenging όπως είχε ονομάσει η AR (με αντίκτυπο στην κατανάλωση). Πρώτη και δεύτερη ταχύτητα είχαν χαμηλότερη πίεση για καλύτερη ελκτική πρόσφυση , από τρίτη και πάνω είχες full boost. Καλό αυτό γιατί δεν είχες άσκοπα σπινιαριαματα κλπ. Κοφτερό τιμόνι (και βαρύ). Τρομερή αίσθηση στιβαρότητας γενικά , πολύ άκαμπτη με αίσθηση ισοπέδωσης του δρόμου. Δεν μιλάω για την ομορφια ❤️...την είχα σε λευκό. Στα αρνητικά Κατανάλωση..κάτω από 10λ/100 δεν κατάφερα να δω ΠΟΤΕ.Αν πιεστεί ξεφεύγει λίγο βάρους. Βάρος! Άφηνες τα φρένα σε κατηφόρα και ήταν λες και πατούσες λίγο το πεντάλ.Ειχε αδράνεια! Το επίθετικο στήσιμο ξεφτιλιζε τα ελαστικά αν το πιέζες στα στροφιλικια. Ο ήχος του κινητήρα ήταν αδιάφορος...δεν είχε το μέταλλο των πάλαιων alfa (αν και είχε δεχθεί τις επεμβάσεις των μηχανικών της AR κυρίως στην εισαγωγή). Στο golf tdi που οδηγάω τώρα η τουρμπίνα ακούγεται περισσότερο ... Ε στην 159 καθόλου. Οι εσωτερικοί χώροι για το μέγεθος της δεν ήταν και οι καλύτεροι. Πολύ χαμηλά ο κόφτης , αν θυμάμαι περίπου 6.200 σαλ. Επεξ/σία χθες στις 11:18 μμ από alex84
zio10 Δημοσ. χθες στις 11:19 μμ Δημοσ. χθες στις 11:19 μμ @11osmikrosmhtsos@NT1G να ξέρετε δεν μπορούμε να σας παρακολουθήσουμε αλλά συνεχίστε, έχει ενδιαφέρον! 1 2
NT1G Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες 3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ... κατι μου λεει πως εισαι συναδελφος ή κανω λαθος? υπάρχει αυτή η πιθανότητα. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 9 ώρες πριν, alex84 είπε Το επίθετικο στήσιμο ξεφτιλιζε τα ελαστικά αν το πιέζες στα στροφιλικια Θες να σου δωσω τις δικες μου ρυθμισεις γεωμετριας? 9 ώρες πριν, alex84 είπε Πολύ χαμηλά ο κόφτης , αν θυμάμαι περίπου 6.200 σαλ Ε ναι! Ο TBi ειναι τουρμπ ποσες να εχει κοφτη 9 ώρες πριν, alex84 είπε Πρώτη και δεύτερη ταχύτητα είχαν χαμηλότερη πίεση για καλύτερη ελκτική πρόσφυση , από τρίτη και πάνω είχες full boost. Καλό αυτό γιατί δεν είχες άσκοπα σπινιαριαματα κλπ. Ναι αυτο το εχουν και οι 2.2 αλλα με αλλο χαρτη γκαζιου για να σε βοηθανε στην ομαλοτητα 9 ώρες πριν, alex84 είπε Τρομερή αίσθηση στιβαρότητας γενικά , πολύ άκαμπτη με αίσθηση ισοπέδωσης του δρόμου. Η GM Premium Platform ειναι διαστημική
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα