Προς το περιεχόμενο

ΟΤΕ κόβει VDSL+ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ από ΛΑΘΟΣ υπαλλήλου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

παραμένουμε πελάτες στον ΟΤΕ με ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ κόστος λογαριασμού υποτίθεται για την καλύτερη & πιο άμεση εξυπηρέτηση

όμως ενώ από δικό ΤΟΥΣ ΛΑΘΟΣ έκοψαν σύνδεση πληρωμένη (που είναι από τοτε που ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΟΤΕ!!) είμαστε 2η μέρα ΧΩΡΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ άρα ούτε τηλέφωνο (αφού είναι voip) ούτε επικοινωνία με την εταιρεία φύλαξης (συναγερμό)

σκεφτείτε τι έγινε! σύνδεσαν ΝΕΟ συνδρομητή ΟΤΕ πάνω στη δική μας γραμμή από λάθος ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ με αποτέλεσμα να κοπεί η δική μας χτες το πρωΐ. 

και παρόλα αυτά ΚΑΜΙΑ ΒΙΑΣΥΝΗ επιδιόρθωσης του λάθους κατά προτεραιότητα....η απόλυτη ΧΑΛΑΡΟΤΗΤΑ. φυσικά καμία τιμωρία στο Ελλαδιστάν για υπάλληλο μεγαλοεταιρείας που δεν κάνει σωστά τη δουλειά του & τα χει γραμμένα. φαντάζομαι τρέχουν οι σωστοί συνάδελφοι από πίσω του να διορθώνουν.....

για να δείτε τι τραγελαφικοί είναι στέλνουν μήνυμα ότι η ΒΛΑΒΗ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ και δεν ήρθε το ιντερνετ & τηλεφωνία voip. βάζω το δικό τους modem/router κάνω επανεκκίνηση περιμένω για πολλά λεπτά τίποτα, κάνω εργοστασιακές ρυθμίσεις αναμονή πάλι ΤΙΠΟΤΑ

υποτίθεται ότι έγιναν Ευρυζωνικές Συνδέσεις για καλύτερη επίλυση αλλά δεν το βλέπω......

δεν έχουν καν το φιλότιμο να στείλουν κάποιον ΕΚΤΑΚΤΩΣ & άμεσα που να ξέρει να το διορθώσει μια & έξω. γιατί μιλάμε για ΛΑΘΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ τους

άνθρωποι είμαστε & σφάλματα κάνουμε όλοι όμως και σε 2η φάση να λένε ότι το επιδιόρθωσαν?; πώς θα σας φαινόταν εσάς παιδιά?

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ 

το άσχημο τέλος είναι ότι με την αδιαφορία τους στο να μας δώσουν ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ αύριο είναι παρασκευή & μετά πάμε από Δευτέρα που λένε.......

 

αν δεν επιδιορθωθεί & αύριο  (μετά είναι Σ/Κ) θα προβούμε σε μηνύσεις καταγγελίες γιατί έχω & μητέρα υπερήλικη 80+ συν ότι δεν λειτουργεί το ΚΛΣ με την εταιρεία φύλαξης

συν ότι θα φύγουμε νωρίτερα από το συμβόλαιο μετά από 40+ έτη στο τηλέφωνο του ΟΤΕ!! και την ποινή πρόωρης να την πληρώσει το ρεντίκολο ο υπαλληλός σας που μάλλον αυτός ξανά ήρθε πάλι σήμερα για ακόμα μια φορά σε επανάληψη για να φτιάξει τα ανεκδιήγητα.........

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α.πως το ξερεις οτι συνδεσαν αλλο συνδρομητη πανω.

β.adsl/vdsl .και καταγγελια να κανεις απανταει ενα οτι ειχες καλωδιακη και απεδειξε εσυ οτι δεν ειχες.welcome to 2020.ποσοι εχουν μεινει χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ για 10  ημερες και. δεν ειπα οτι ειναι σωστο  ή να μην κινηθεις αλλα οπως καταλαβες αυτη η κατασταση επικρατει απο τοτε που υπαρχει ο οτε.

δεν ειναι sla η υπηρεσια σου οποτε  .....

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. σε διαβάζω χρόνια τώρα & σε θαυμάζω για το επίπεδο γνώσεών σου (δεν το λέω ειρωνικά, το επισημαίνω αυτό επειδή υπάρχει πολύ κακία κλπ). φαντάζομαι ότι είσαι της δουλειάς κιόλας οπότε θα καταλάβεις αμέσως τι θα σου πω παρακάτω

σε ευχαριστώ οπότε για το ενδιαφέρον σου να γράψεις. το πρόβλημα λύθηκε σήμερα αφού έγιναν κι άλλα μπλεξίματα με τεχνικούς αφού οι μισοί ΔΕΝ ξερουν καλά τη δουλειά κατάλαβα! συν ότι ενώ κάλεσα για να μου δώσουν τους κωδικούς τηλεφωνίας voip (sip) αυτοί μου στειλαν τους κωδικούς πρόσβασης ιντερνετ στο SMS. ε ρε γέλια

2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ειλικρινά το φορουμ αυτό εδώ που αφήνει το βήμα απλών ανθρώπων ΕΛΕΥΘΕΡΑ να εκφράζονται! το τονίζω διότι στο <<απέναντι>> μαγαζάκι συμφερόντων το ΕΣΒΗΣΑΝ το ποστ μου χωρίς να μου πουνε αν θεωρούν ότι εξύβρισα ή ότι άλλο να το διόρθωνα. είναι φυσικό όταν κάνουν πατάτες κάποιοι να τους προσβάλεις. όπως άλλο είναι να απειλείς κι άλλο να πας με όλα τα ένδικα μέσα.

 

α. το ξέρω διότι ΕΥΤΥΧΩΣ έπεσα σε τζιμάνι παλικάρι στο τηλεφωνικό 13788 (τεχνικό! όχι το 13888)

του διευκρίνησα ότι ενώ ήμουν OnLine κατά τις 8 το πρωΐ (ώρες που ξεκινάνε δουλειά οι τεχνικοί) έπεσε το vdsl συνεπώς δεν είχα & τηλέφωνο αφού είμαι voip. να σου τονίσω επίσης ότι η όλη υπόθεση έχει σοβαρότητα διότι υπάρχει υπέργηρος άνθρωπος με πρόβλημα υγείας που χρειάζεται το ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑΘΕΡΟ & έχουμε ΚΛΣ (spartan) για όταν δεν είμαστε εμείς σπίτι.

και μου προτείνει ο άνθρωπος από το 13788 να βγάλω το μοντεμ το δικο τους & οποιοδήποτε άλλο έχω από τη πρίζα. ωραία?

ε και συνεχίζει να βλέπει ότι κάποιος ΕΙΝΑΙ OnLine στη γραμμή μου!!!! κονέξαραν προχτές άλλου τη γραμμή πάνω μας. να αρχίσω και λέω τωρα για υποκλοπές & θεωρίες συνωμοσίας δεν είμαι αυτού του επιπέδου.....

 

β. καταλαβαίνω τι μου λες.....και 2030 να πάμε δεν σωνόμαστε. όμως αν φτάσουμε μακρυά τη βαλίτσα δικαστικώς εννοώ.....όπως έχουν αυτοί ηχογραφημένα που θα ζητήσω να τα προσάψουν, έχω κρατήσει κι εγώ αν πουν ότι χάθηκαν δεν τα βρίσκουν κι άλλα ωραία

το πράμα δεν ήταν πολύπλοκο τελικά. τα σημεία κλειδιά είναι ότι κόπηκε όταν είχαν ανοίξει την καμπίνα να συνδέσουν νέο συνδρομητή (ρώτησα & γειτονα που τους είδε προχτες)

και το δεύτερο ότι ενώ εμείς είμασταν εκτός ρεύματος από τον οτε ο υπάλληλος έβλεπε ότι ειμαι συνδεδεμένος!!!!!!

 

ΛΑΘΗ? ναι γίνονται όμως γι'αυτό υπάρχει η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ επιβεβαίωση του τι συνδέεις γιατί υπάρχει & η τηλεφωνική χρέωση που μετά θα πάμε αναγκαστικώς δικαστικά

και όλοι άνθρωποι είναι κάνουν σφάλματα όμως για σκεφτείτε όμως να κάνει λάθος ο ηλεκτρολόγος κάτι σοβαρό & να το μην τσεκάρει πριν φύγει & να πάθει κάποιος ηλεκτροπληξία.

για να μην λέμε επιτέλους κάθε αρλούμπα περί νταξει μωρέ αδερφάκι μου ένα λαθάκι έκανα κι άλλα μαργαριτάρια τέτοια

 

ΤΕΛΟΣ το πιο τραγελαφικό είναι ότι χτες κι ενώ μου έχουν πει 08:00 με 17:00 ότι θα το επιδιορθώσουν....έρχεται λίγο πριν τις 17:00 μήνυμα ότι διορθώθηκε

βάζω στο ρεύμα το δικό τους τίποτα ούτε με επανεκκίνηση ούτε με εργοστασιακές ρυθμίσεις

 

10 ώρες πριν, poulinos είπε

δεν ειναι sla η υπηρεσια σου οποτε  .....

sla εννοείς Service Level Agreement αδελφέ?

Επεξ/σία από chrysatheo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ, δεν παίρνει πάνω από 5 λεπτάκια ... και ενημέρωσέ μας για την πορεία της αποκατάστασης.

όπως τα λες είναι συμπολίτη! αν δεν κινούμαστε εμείς δεν γίνεται τίποτα από μόνο του γι'αυτό πρέπει ο κόσμος να αρχίσει να <ξυπνά>! βλέπεις  τους βορειοευρωπαίους αν τους πειράξουν τίποτα γίνεται πανικός δεν κουνιέται φύλλο. κι αν έχεις προσέξει στις αποφάσεις περί κανονισμών της ΕΕΤΤ πλέον σου πιστώνουν άμεσα τις μέρες που δεν λειτουργούσε!! κι αυτό επειδή ορισμένοι ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ να διεκδικήσουν τα ΛΟΓΙΚΑ + ΝΟΜΙΜΑ. δεν λέμε παράλογα. ούτε ψυχικές οδύνες με αποζημιώσεις χιλιάδων προς θεού πια

απλώς να διαχωρίσουμε αυτή τη χαζομάρα των εταιρειών της υπεραπλούστευσης ότι όλα είναι ΒΛΑΒΕΣ, copy-pasta σαν robot να πουμε.....ΕΛΕΟΣ

η περίπτωση που αναφέρω είναι ότι κάποιος το πείραξε & τα μπέρδεψε. αυτό δεν είναι βλάβη. όπως όταν κόβεται μια ίνα ή ένας αγωγός. για να ξέρουμε τι λέμε & τι κάνουμε επιτέλους σε αυτή τη χώρα

στο θέμα μας τώρα καταλαβαίνω αυτό που πολύ σωστά ανέφερε ο poulinos, ότι υπάρχουν άνθρωποι για 10 μέρες χωρίς ιντερνετ & τηλεφωνία

και θα ήμουν άδικος αν εν μέσω πανδημίας δεν αναγνωρίσω ότι υπάρχουν Βλάβες όπως & Φυσικές Καταστροφές, Επιδημίες κλπ

όμως η περίπτωσή μου ΔΕΝ ήταν κλασική περίπτωση βλάβης. έχουμε εδώ μείνει 2 μέρες χωρίς νερό που είναι αγαθό & ανάγκης μάλιστα όμως οφειλόταν σε ζημιά που έγινε & περιμέναμε να τελιώσει το έργο επισκευής

στη ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ τη δικιά μου αφενός κάποιος ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ. το σφάλμα είναι στην οργάνωση που έχουν τελικώς! και να λένε τη 2η μέρα λίγο πριν τη λήξη ωραρίου ότι επιδιορθώθηκε ενώ δεν το φτιάξανε.....

έρχεται την επομένη άλλος & την μεθεπόμενη μπορεί να σου ρθει κάποιος 3ος. κι αν είναι βάρδιες κλπ να το καταλάβω. ΟΜΩΣ το κακό πιστεύω (ως εξωτερικός παρατηρητής) είναι ότι δεν έχουν μεταξύ τους επικοινωνία οι τεχνικοί.....δηλαδή κύριε ΟΤΕ και κάθε ΠΑΡΟΧΕ βάλε 1 σύστημα. να ρωτήσει ο επόμενος: ποιος άνοιξε τη καμπίνα το κουτί με τις ρεγκλέτες τελευταίος για να βρούνε από την 1η φορά στη 1η επίσκεψη τι συνέβη. ας μην επαναλάβω τα περί επαλήθευσης......που αυτός που σύνδεσε νέο συνδρομητή δεν πρόσεξε τις υπόλοιπες γραμμές.

Επεξ/σία από chrysatheo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν το δούμε υπό την ορθή οπτική γωνία, όπου μπαίνει ανθρώπινο χέρι, υπάρχει και η πιθανότητα ανθρώπινου λάθους. Για λόγους που χρειάζεται εγκυκλοπαίδεια να αναλυθεί.

Το συγκεκριμένο περιστατικό που περιγράφεις, υπάγεται στις περιπτώσεις εκείνες που κάποια εταιρεία παρά την αναφορά του προβλήματος και τον εντοπισμό του ανθρώπινου λάθους, δεν κάηκε και ιδιαιτέρως να το επιλύσει. Αυτό καθορίζει τις εταιρείες οίκους ανοχής από τις εταιρείες που σέβονται τον πελάτη τους.

Για μένα σε τέτοιες περιπτώσεις, ο καταναλωτής πρέπει να εξαντλεί τα δικαιώματά του τόσο με καταγγελίες όσο και με άλλα μέσα. Όχι για το ανθρώπινο λάθος, αλλά για τη χείριστη συμπεριφορά και αντιμετώπιση μετά το ανθρώπινο λάθος.

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έτσι ακριβώς

τα λάθη συμβαίνουν καθημερινά σε όλες τις εργασίες μας αλλά αυτό που λες είναι οι χειρισμοί ΜΕΤΑ

κι εδώ το fault τους είναι που μας είπαν αύριο 08:00 με 17:00 θα σας το φτιάξουμε, ενώ κανονικά όταν είναι από δικό τους λάθος & όχι από φυσικά αίτια θα έπρεπε να σε βάζουν στις εργασίες επιδιόρθωσης κατά προτεραιότητα πχ 8 με 12 ας πούμε

κι όχι να περιμένω εγώ να συνδέσουν άλλα νέα vdsl κι εμένα να φτάσει απόγευμα και πάλι να μην έχει φτιαχτεί ακόμα

τραγικοί!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαράδεκτο post, απαράδεκτοι καφενιακοί χαρακτηρισμοί, γελοίες ειρωνίες, "τεχνικές" αρλούμπες και άλλα και -πραγματικά- ακόμη απορώ πως δεν έχει σβηστεί το thread.
Εγώ report σου έκανα πάντως και περαστικά.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, chrysatheo είπε

είναι φυσικό όταν κάνουν πατάτες κάποιοι να τους προσβάλεις

Αν θεωρείται αυτό φυσικό, οκ εγώ πάω πάσο ρε παιδιά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...