Προς το περιεχόμενο

Resistance Bands. Κανουν δουλεια;


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω τα resistance bands της Bodylastics εδω και κανα χρονο και τωρα ειπα να ξεκινησω ξανα λιγο γυμναστικη. Το θεμα ειναι οτι νιωθω πως αρκετες ασκησεις δεν τις κανω σωστα, και επισης σε καποια σημεια του σωματος δε νιωθω να γινεται καλη δουλεια, οπως πχ o πλατυς ραχιαιος ( lat ) και οι τετρακεφαλοι στα ποδια. Πχ στα καθισματα νιωθω ελαχιστα τα ποδια να γυμναζονται, ισως κανω και εγω κατι λαθος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 38
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εχω και της Amila 3 bands, αλλα δεν ειναι κυκλικα, τα οποια θα βολευαν περισσοτερο. Ισως αγορασω 1 μπλε κυκλικο για να κανω καθισματα. Το καλο με αυτα ειναι οτι και μια μπαρα να εχεις στο σπιτι ή μικρ

https://bodylastics.com/product/14-pcs-set-156-lbs/ Αυτα εχω, οποτε δεν υπαρχει προβλημα με το resistance load. Το αντιθετο θα ελεγα.

Οσοι καταφεραν να εχουν χ χρονια γυμναστη(ρια)κη ενασχοληση διχως να κανουν... κακο στον εαυτο τους τελικα (απο τραυματισμους εως αναβολικα), ειναι τυχεροι! ‼️ Οσο για το ποιος φταιει, πολυεχει

Το θέμα είναι τι resistance load έχουν. Εαν είναι 2-3 κιλά, δύσκολο να κάνεις καλή δουλειά (υποθέτοντας οτι είσαι άντρας). Μπορείς να τα συνδιάσεις με pushups/καθίσματα/έλξεις (εαν έχεις μονόζυγο).

Γενικά έχει άπειρες παραλλαγές που μπορείς να κάνεις με τα λάστιχα για χέρια/ώμους/στήθος/πόδια, αλλά εξαρτάται την αντίσταση που έχουν. Το καλύτερο θα ήταν να βάλεις στόχους π.χ. 10-20-30 επαναλήψεις της άσκησης ανα την μέρα που θα επιλέξεις και να προσπαθήσεις να πας παραπάνω κάθε φορά. 

Σε αυτό που λες εαν τις κάνεις σωστα/δεν νιώθεις να σε "πιάνει" γενικά έχει tutorial για το πως να κάνεις κάποιες ασκήσεις, στάση μέσης (συνήθως στοχεύεις σε ίσια μέση, να μην καμπουριάζεις και έξω το στήθος) κλπ αλλά έχε υπόψην οτι π.χ. στα καθίσματα θέλει είτε πολλες επαναλήψεις με ελάχιστο βάρος ή κάποιο αξιόλογο βάρος 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 ώρες πριν, Luxx είπε

Πχ στα καθισματα νιωθω ελαχιστα τα ποδια να γυμναζονται, ισως κανω και εγω κατι λαθος.

Πως κανει καθισματα με bands μονο? 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτι τέτοιο μάλλον θα έκανε καλύτερη δουλειά η τουλάχιστον συμπληρωματική.

Το παρακάτω από γεροσκωτσεζο.

Loop band

Και παράδειγμα από εξωτερικό ( χρησιμοποιούνται και μόνα τους και σε μπάρα. Σε δύο ύψη και διαφορετικο παχος)

standard & mini bands

Επεξεργασία

Ίσως κάνω και λάθος βέβαια και τα λάστιχα που έχεις είναι επαρκή, δεν έχω εμπειρία με τα συγκεκριμένα. Οπότε, επικεντρωσου περισσότερο στην εκτέλεση/παραλλαγές των ασκήσεων.

Επεξ/σία από kogba
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω και της Amila 3 bands, αλλα δεν ειναι κυκλικα, τα οποια θα βολευαν περισσοτερο. Ισως αγορασω 1 μπλε κυκλικο για να κανω καθισματα. Το καλο με αυτα ειναι οτι και μια μπαρα να εχεις στο σπιτι ή μικρα βαρακια,  αμα βαλεις και αυτες τις αντιστασεις επανω, το βαρος αυξανει αρκετα.

 

Επεξ/σία από Luxx
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Luxx είπε

Εχω και της Amila 3 bands, αλλα δεν ειναι κυκλικα, τα οποια θα βολευαν περισσοτερο. Ισως αγορασω 1 μπλε κυκλικο για να κανω καθισματα. Το καλο με αυτα ειναι οτι και μια μπαρα να εχεις στο σπιτι ή μικρα βαρακια,  αμα βαλεις και αυτες τις αντιστασεις επανω, το βαρος αυξανει αρκετα.

Παλαιότερα θυμάμαι πουλούσε και η Μαι Προτειν. Δεν ξέρω αν έχει ακόμα. Πουλούσε τα μεγαλύτερου ύψους που είναι συνηθέστερα(περίπου 90-100 εκατοστά, όχι τα mini(που είναι λίγο πιο ειδικού σκοπού) .

Επειδή έχω παρόμοια λάστιχα, τα λεπτότερα κάνουν για τις μικρές μυϊκές ομάδες και τα μεσαία για τα περισσότερα υπόλοιπα. Τα πολύ πλατιά είναι κυρίως για άτομα άλλης κατηγορίας δύναμης, σίγουρα όχι για την πλειοψηφία. 

Επεξ/σία από kogba
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου λέει να φροντίζεις να μην κινείται πολύ το λάστιχο σε σχέση με τη βάση, γιατί λόγω τριβής μπορεί να σκιστεί.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα εκανα προπονηση ποδιων και παλι μου βγηκε η κηλη και ποναω.. Ελεος δλδ.. Δε νομιζω να ξεπερασω ποτε αυτο το προβλημα με την κηλη στη μεση.. Τα καθισματα και οι αρσεις θανατου με κατεστρεψαν.. ΣΙγουρα τις εκανα και με λαθος τεχνικα οταν ημουν μικρος.. Τωρα θα ποναω για καμια εβδομαδα παλι..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσοι καταφεραν να εχουν χ χρονια γυμναστη(ρια)κη ενασχοληση διχως να κανουν...
κακο στον εαυτο τους τελικα (απο τραυματισμους εως αναβολικα), ειναι τυχεροι!
‼️
Οσο για το ποιος φταιει, πολυεχει νοημα (?) μετα εφοσον εχει γινει καποια ζημια...

Με προβλημα στη μεση διεγνωσμενο, προσεχε ιδιαιτερως: τι ασκησεις κανεις, και πως τις κανεις!
🆘
Αν και τα λαστιχα (οταν δεν πας ξερωγω για να τα τερματισεις ενταση - ογκο) ενδεικνυνται γενικα

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.