Προς το περιεχόμενο

Επιλογή φωτογραφικής μηχανής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, θα ήθελα την άποψη σας για την επιλογή φωτογραφικής μηχανής με μέγιστο κόστος τα 850,00 ευρώ. Είμαι μανιώδης ερασιτέχνης με λήψεις σε landscape και φυτά απο το κινητό μου. Θεωρώ πως ήρθε η ώρα να ασχοληθώ περισσότερο ενεργά με το αντικείμενο της φωτογραφίας μέσω μηχανής πλέον και καταλήγω στις miroless περισσότερο για την ευκολία εκμάθησης βάσει πάντα της προηγούμενης εμπειρίας που είχα μέσω κινητού- Huawei p20 pro. Δεν είμαι αρνητικός στις dslr αλλά θα με βοηθούσε η αποψη σας για την επιλογή dslr ή miroless και ποιου μοντέλου σε αυτό το budget. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σε nikon dslr, δες D5600 Digital SLR Camera + AF-P DX Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G VR

μαζί με  NIKON AF-P DX NIKKOR 10-20mm f/4.5-5.6G VR

Δείγματα των φακών , δες εδώ του 10-20 και εδώ του 18-55 .

Απαραίτητα διάβασε και για τη χρήση των φίλτρων κυκλικής πόλωσης, στη σημερινή γλώσσα cpl .

 

Για άλλες μάρκες και επιλογές , θα σου πουν άλλοι . 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες