Προς το περιεχόμενο

Ερωτησεις σχετικα με σερβις αυτοκινητου.


leolipop

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδω και λιγο καιρο μαζι με τη συζυγο σκεφτομαστε πως να κινηθουμε σχετικα με το αυτοκινητο , υπαρχει η αποψη να κινηθουμε για κατι αλλο αλλα πολυ οικονονικο 3000-3500 και πλεον για τα καλα σκεφτομαστε να κρατησουμε το δικο μας (Audi A4 1997 1800cc) και να γινει ενα δυνατο σουλουπωμα (ολο το σαλονι μεσα και 3-4 ανταλλακτικα - ενδεχομενως και εγκατασταση συστηματος υγραεριου) σε αυτο για τα επομενα 5 χρονια .Καταληγουμε προς το 2ο σκελος μιας και με τοσο σφιχτο budget , σιγουρα δε θα παρουμε κατι σε sedan νεοτερο απο 15 χρονια και δεν θα ξερουμε και τι μεταχειριση ειχε απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη ως επιπλεον αβεβαιοτητα για το μελλον

Το αυτοκινητο το εχουμε απο το 2011 και εκτος απο κατι σωληνακια σκασμενα η κανα αισθητηρα θερμοκρασιας , περα απο τα σερβις του και το κολλημα μου πριν απο τις διακοπες τις καλοκαιρινες να του αλλαζω λαδια , δεν εχει ζητησει τιποτα αλλο.Επισης κανουμε ελαχιστα χιλιομετρα με αυτο μιας και κατα 90% πηγαινω στη δουλεια με το μηχανακι που εχουμε και οσες μετακινησεις δεν εχουν το παιδι μαζι.

Θα ηθελα την προσωπικη σας αποψη στα παραπανω και παμε τωρα στο ερωτημα του τιτλου.

Τον αυγουστο κλεινω τα 5 χρονια απο την αντικατασταση ιμαντων κινητηρα και κλιματιστικου , τεντωτηρων και αντλιας ψυκτικου.Απο τοτε  ζητημα ειναι να εχουμε κανει 5-7 χιλιαδες χλμ και σκεφτομαι αν θα ηταν συνετο να αλλαξω μονο τον ιμαντα χρονισμου απο την  αποψη οτι σκανε τα υλικα απο τον καιρο ,και να μην αλλαξω τεντωτηρες και αντλια μιας και η χρηση τους βασει χιλιομετρων ειναι στο 10%-15%. .Γιατι απο τα 20-30 ευρω του 1 ιμαντα , φτανουμε στα 200 μαζι με τα αλλα.

Επεξ/σία από leolipop
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ετων αλλα σκυλι ... Κινειται ελαχιστα οποτε η καταναλωση δεν μας επηρεαζει αμεσα.

Εγω να το σουταρω αλλα μετα ; Τι σε σενταν ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, leolipop είπε

Εδω και λιγο καιρο μαζι με τη συζυγο σκεφτομαστε πως να κινηθουμε σχετικα με το αυτοκινητο , υπαρχει η αποψη να κινηθουμε για κατι αλλο αλλα πολυ οικονονικο 3000-3500 και πλεον για τα καλα σκεφτομαστε να κρατησουμε το δικο μας (Audi A4 1997 1800cc) και να γινει ενα δυνατο σουλουπωμα (ολο το σαλονι μεσα και 3-4 ανταλλακτικα - ενδεχομενως και εγκατασταση συστηματος υγραεριου) σε αυτο για τα επομενα 5 χρονια .Καταληγουμε προς το 2ο σκελος μιας και με τοσο σφιχτο budget , σιγουρα δε θα παρουμε κατι σε sedan νεοτερο απο 15 χρονια και δεν θα ξερουμε και τι μεταχειριση ειχε απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη ως επιπλεον αβεβαιοτητα για το μελλον

Το αυτοκινητο το εχουμε απο το 2011 και εκτος απο κατι σωληνακια σκασμενα η κανα αισθητηρα θερμοκρασιας , περα απο τα σερβις του και το κολλημα μου πριν απο τις διακοπες τις καλοκαιρινες να του αλλαζω λαδια , δεν εχει ζητησει τιποτα αλλο.Επισης κανουμε ελαχιστα χιλιομετρα με αυτο μιας και κατα 90% πηγαινω στη δουλεια με το μηχανακι που εχουμε και οσες μετακινησεις δεν εχουν το παιδι μαζι.

Θα ηθελα την προσωπικη σας αποψη στα παραπανω και παμε τωρα στο ερωτημα του τιτλου.

Τον αυγουστο κλεινω τα 5 χρονια απο την αντικατασταση ιμαντων κινητηρα και κλιματιστικου , τεντωτηρων και αντλιας ψυκτικου.Απο τοτε  ζητημα ειναι να εχουμε κανει 5-7 χιλιαδες χλμ και σκεφτομαι αν θα ηταν συνετο να αλλαξω μονο τον ιμαντα χρονισμου απο την  αποψη οτι σκανε τα υλικα απο τον καιρο ,και να μην αλλαξω τεντωτηρες και αντλια μιας και η χρηση τους βασει χιλιομετρων ειναι στο 10%-15%. .Γιατι απο τα 20-30 ευρω του 1 ιμαντα , φτανουμε στα 200 μαζι με τα αλλα.

Φίλε μου έχεις κάνει ελάχιστα Χλμ.

Νομίζω ότι ο ιμάντας αλλάζει ανά 60.000 ή ανά 6 χρόνια ότι έρθει πρώτο.

Οπότε σε παίρνει να τον κρατήσεις ακόμα ένα χρόνο.

Επίσης αν τον φοβάσαι, και καλά κάνεις, άλλαξε μόνο το λουρί. Τα υπόλοιπα όπως σωστά αναφέρεις είναι ολοκαίνουργια.

Μια χαρά αμαξάκι είναι. Μην ακούς κανέναν. Ανταλλακτικά βρίσκεις πανευκολα και μάστορες τα ξέρουν και τα επισκευάζουν εύκολα.

Για μένα κάνε οικονομία, μάζεψε ένα μεγαλύτερο ποσό και αγόρασε κάτι νεότερο από 15ετιας όταν με το καλό το αποφασίσεις.

Αλλά κ με αυτό να μείνεις νομίζω πως παρα τα χρονια  του καλυπτει πολύ καλά τις ανάγκες μιας οικογένειας

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, leolipop είπε

Εδω και λιγο καιρο μαζι με τη συζυγο σκεφτομαστε πως να κινηθουμε σχετικα με το αυτοκινητο , υπαρχει η αποψη να κινηθουμε για κατι αλλο αλλα πολυ οικονονικο 3000-3500 και πλεον για τα καλα σκεφτομαστε να κρατησουμε το δικο μας (Audi A4 1997 1800cc) και να γινει ενα δυνατο σουλουπωμα (ολο το σαλονι μεσα και 3-4 ανταλλακτικα - ενδεχομενως και εγκατασταση συστηματος υγραεριου) σε αυτο για τα επομενα 5 χρονια .Καταληγουμε προς το 2ο σκελος μιας και με τοσο σφιχτο budget , σιγουρα δε θα παρουμε κατι σε sedan νεοτερο απο 15 χρονια και δεν θα ξερουμε και τι μεταχειριση ειχε απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη ως επιπλεον αβεβαιοτητα για το μελλον

Το αυτοκινητο το εχουμε απο το 2011 και εκτος απο κατι σωληνακια σκασμενα η κανα αισθητηρα θερμοκρασιας , περα απο τα σερβις του και το κολλημα μου πριν απο τις διακοπες τις καλοκαιρινες να του αλλαζω λαδια , δεν εχει ζητησει τιποτα αλλο.Επισης κανουμε ελαχιστα χιλιομετρα με αυτο μιας και κατα 90% πηγαινω στη δουλεια με το μηχανακι που εχουμε και οσες μετακινησεις δεν εχουν το παιδι μαζι.

Θα ηθελα την προσωπικη σας αποψη στα παραπανω και παμε τωρα στο ερωτημα του τιτλου.

Τον αυγουστο κλεινω τα 5 χρονια απο την αντικατασταση ιμαντων κινητηρα και κλιματιστικου , τεντωτηρων και αντλιας ψυκτικου.Απο τοτε  ζητημα ειναι να εχουμε κανει 5-7 χιλιαδες χλμ και σκεφτομαι αν θα ηταν συνετο να αλλαξω μονο τον ιμαντα χρονισμου απο την  αποψη οτι σκανε τα υλικα απο τον καιρο ,και να μην αλλαξω τεντωτηρες και αντλια μιας και η χρηση τους βασει χιλιομετρων ειναι στο 10%-15%. .Γιατι απο τα 20-30 ευρω του 1 ιμαντα , φτανουμε στα 200 μαζι με τα αλλα.

Με 3-3.5 χιλιάρικα δεν θα βρεις αξιόλογο αμάξι που να πλησιάζει το A4 του 1997.Άσε που θα είναι τουλάχιστον 15 ετών.

Με τόσα χρήματα,και πιθανότατα πολύ λιγότερα,το φτιάχνεις το Α4 σαν καινούριο,το ίδιο έχει ο θείος μου,αλλά σε 1600αρι,αγορασμένο καινούριο και ακόμα είναι άψογο.

Το αμάξι λες το έχεις κοντά 10 χρόνια,το ξέρεις πλέον τι χρειάζεται,με 3 χιλιάρικα τι περιμένεις να παρεις;Χωρίς που δεν θα ξέρεις τι του έκαναν οι προκάτοχοί.

Γνώμη μου,κράτησε το μερικά χρόνια ακόμα,είναι αξιόλογο αμάξι.

Τεντωτηρα γιατί να αλλάξεις;Πριν μερικές χιλιάδες χλμ και 5 χρόνια λες τον άλλαξες.Σκεψου ότι στο ένα δικό μου clk του 1998 με 305.000χλμ δεν εχω αλλάξει ακόμα τεντωτηρα.

Μια ερώτηση,πόσα χλμ έχει το αμαξι;

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον εχεις κατασταλαξει να το κρατησεις...

το συγκεκριμμενο μοντελο εχει επαρκεια ανταλλακτικων καινουργιων ή μτχ και δεν ειναι πλεον τοσο ακριβα οπωσ π.χ πριν 5-10 χρονια.

Τσιμπανε καταναλωση (αρα και εγω ισως πηγαινα για γκαζι) αλλα αν ακολουθεις συντηρηση δεν εχεις να φοβασαι τιποτα.

Τωρα ειναι αυτοκινητο 20+ χρονων με οτι συνεπαγεται αυτο αλλα για τη χρηση που θες μαλλον οκ.

Αν τωρα για καινουργιο το μπατζετ σου ειναι 3000-3500 ευρ ισως βρεις καποιο σενταν (χιουνται/ρενω) αλλα ισως μεσα στην 20ετια (2000-2005) οποτε και παλι παλιο σχετικα θα ειναι. Μη ξεχασεις βεβαια τα επιπλεον εξοδα για ενα μτχ οπως μεταβιβαση, κανενα σερβις, ισως λαστιχα κοκ οποτε τα 3000 ευκολα θα πανε 4000

κανεις εκτος απο εσενα δε ξερει τα οικονομικα σου και τις προτιμησεις

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, jmmys είπε

Με 3-3.5 χιλιάρικα δεν θα βρεις αξιόλογο αμάξι που να πλησιάζει το A4 του 1997.Άσε που θα είναι τουλάχιστον 15 ετών.

Με τόσα χρήματα,και πιθανότατα πολύ λιγότερα,το φτιάχνεις το Α4 σαν καινούριο,το ίδιο έχει ο θείος μου,αλλά σε 1600αρι,αγορασμένο καινούριο και ακόμα είναι άψογο.

Το αμάξι λες το έχεις κοντά 10 χρόνια,το ξέρεις πλέον τι χρειάζεται,με 3 χιλιάρικα τι περιμένεις να παρεις;Χωρίς που δεν θα ξέρεις τι του έκαναν οι προκάτοχοί.

Γνώμη μου,κράτησε το μερικά χρόνια ακόμα,είναι αξιόλογο αμάξι.

Τεντωτηρα γιατί να αλλάξεις;Πριν μερικές χιλιάδες χλμ και 5 χρόνια λες τον άλλαξες.Σκεψου ότι στο ένα δικό μου clk του 1998 με 305.000χλμ δεν εχω αλλάξει ακόμα τεντωτηρα.

Μια ερώτηση,πόσα χλμ έχει το αμαξι;

Κάτι περισσότερο από 150.000 έχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κράτα το , μη δώσεις άλλα λεφτά ειδικά για υγραέριο μιας και δε κάνεις χλμ και περίμενε όσο αντέξει, (στην πρώτη χοντρή ζημιά το δίνεις) να πάρεις κάτι καλύτερο.

Ή

πούλα το τώρα και όσο πιάσει , βάλε μια προκαταβολή και πάρε ένα καινούριο με δόσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

περίμενε όσο αντέξει, (στην πρώτη χοντρή ζημιά το δίνεις) να πάρεις κάτι καλύτερο.

Και ποιος θα πάρει αμάξι 25 ετών με χοντρή ζημιά; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Haldol είπε

Και ποιος θα πάρει αμάξι 25 ετών με χοντρή ζημιά; 

Ανακύκλωση / μαντράς / ανταλλακτικά και απλά δε πετάς τα λεφτά σου άλλο (είχα ρόβερ του 96 και ακόμα σκέφτομαι τη μλκ που έκανα να το φτιάξω να περάσει ΚΤΕΟ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, korakios είπε

Κράτα το , μη δώσεις άλλα λεφτά ειδικά για υγραέριο μιας και δε κάνεις χλμ και περίμενε όσο αντέξει, (στην πρώτη χοντρή ζημιά το δίνεις) να πάρεις κάτι καλύτερο.

Ή

πούλα το τώρα και όσο πιάσει , βάλε μια προκαταβολή και πάρε ένα καινούριο με δόσεις

Η προκαταβολή είναι ο λόγος που κάθομαι τώρα με αυτοκίνητο 23 ετών και σε 7 χρόνια 30 ετών αν δεν αλλάξει κάτι...Δεν υπάρχουν τόσα λεφτά μαζεμένα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, leolipop είπε

Εδω και λιγο καιρο μαζι με τη συζυγο σκεφτομαστε πως να κινηθουμε σχετικα με το αυτοκινητο , υπαρχει η αποψη να κινηθουμε για κατι αλλο αλλα πολυ οικονονικο 3000-3500 και πλεον για τα καλα σκεφτομαστε να κρατησουμε το δικο μας (Audi A4 1997 1800cc) και να γινει ενα δυνατο σουλουπωμα (ολο το σαλονι μεσα και 3-4 ανταλλακτικα - ενδεχομενως και εγκατασταση συστηματος υγραεριου) σε αυτο για τα επομενα 5 χρονια .Καταληγουμε προς το 2ο σκελος μιας και με τοσο σφιχτο budget , σιγουρα δε θα παρουμε κατι σε sedan νεοτερο απο 15 χρονια και δεν θα ξερουμε και τι μεταχειριση ειχε απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη ως επιπλεον αβεβαιοτητα για το μελλον

Το αυτοκινητο το εχουμε απο το 2011 και εκτος απο κατι σωληνακια σκασμενα η κανα αισθητηρα θερμοκρασιας , περα απο τα σερβις του και το κολλημα μου πριν απο τις διακοπες τις καλοκαιρινες να του αλλαζω λαδια , δεν εχει ζητησει τιποτα αλλο.Επισης κανουμε ελαχιστα χιλιομετρα με αυτο μιας και κατα 90% πηγαινω στη δουλεια με το μηχανακι που εχουμε και οσες μετακινησεις δεν εχουν το παιδι μαζι.

Θα ηθελα την προσωπικη σας αποψη στα παραπανω και παμε τωρα στο ερωτημα του τιτλου.

Τον αυγουστο κλεινω τα 5 χρονια απο την αντικατασταση ιμαντων κινητηρα και κλιματιστικου , τεντωτηρων και αντλιας ψυκτικου.Απο τοτε  ζητημα ειναι να εχουμε κανει 5-7 χιλιαδες χλμ και σκεφτομαι αν θα ηταν συνετο να αλλαξω μονο τον ιμαντα χρονισμου απο την  αποψη οτι σκανε τα υλικα απο τον καιρο ,και να μην αλλαξω τεντωτηρες και αντλια μιας και η χρηση τους βασει χιλιομετρων ειναι στο 10%-15%. .Γιατι απο τα 20-30 ευρω του 1 ιμαντα , φτανουμε στα 200 μαζι με τα αλλα.

Όντως τα χρήματα είναι λίγα. 

Πιο καλύτερα θα ήταν ένα πιο καινούργιο. Το αμάξι από θέμα σασί είναι καθαρό ;

Αλλά και να δώσεις αυτό που έχεις όσο πιάσει , το μεταχειρισμένο θα θέλει τα μαζέματα του .

Πάντως γνωστός είχε το ίδιο μοντέλο με εσένα.  Είχε 300.000 χιλιόμετρα . Του έκανε μια πλήρη επισκευή του κινητήρα του , και έφτιαξε το εσωτερικό (φυσιολογική φθορά ) και έβαλε υγραέριο στο ίδιο μάστορα που πήγα και εγω το Mazda 6 που πήρα πρόσφατα μεταχειρισμένο στα χρήματα που διαθέτεις , μοντέλο του 2005 .

Του έριξα και 1500€ μαζέματα και το υγραέριο που ήθελα να βάλω και το αμάξι είναι μια χαρά . Εγω κάνω ετησίως 40000+ χιλιόμετρα.

Είναι καθαρά απόφαση τής τσέπης. Το δικό σου πόσο το κοστολογείς για να το δώσεις, εάν το σκέφτεσαι και να βάλεις και τα υπόλοιπα χρήματα.

Έψαχνα 1,5 μήνα να βρώ καθαρό αμάξι. Τι χιλιόμετρα γυρισμένα και απο ιδιώτες . 

Έγιναν όλα γρήγορα στήν δική μου γιατί μου χτυπήσαν το προηγούμενο αμάξι ( Honda Accord)

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βέβαια να το μαζέψεις και να το κρατήσεις.Ιμάντα λόγω ακινησίας θα έλεγα να αλλάξεις (και τα παρελκόμενα οπως τρόμπα νερού τεντωτήρες κτλ.)Το σαλόνι εύκολα μαζεύεται και από ανταλλακτικά υπάρχουν αφθονα μτχ η καινούρια,γνησια ή ημιτασιόν.Για να πας σε αμάξι τέτοια κατηγορίας θες πολλά λεφτά οπότε θεωρώ ότι είναι μονόδρομος το να δώσεις ας πούμε 1 χιλιάρικο και να ξέρεις τι έχεις για τα επόμενα 5 χρόνια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/6/2020 στις 2:56 ΜΜ, leolipop είπε

Εδω και λιγο καιρο μαζι με τη συζυγο σκεφτομαστε πως να κινηθουμε σχετικα με το αυτοκινητο , υπαρχει η αποψη να κινηθουμε για κατι αλλο αλλα πολυ οικονονικο 3000-3500 και πλεον για τα καλα σκεφτομαστε να κρατησουμε το δικο μας (Audi A4 1997 1800cc) και να γινει ενα δυνατο σουλουπωμα (ολο το σαλονι μεσα και 3-4 ανταλλακτικα - ενδεχομενως και εγκατασταση συστηματος υγραεριου) σε αυτο για τα επομενα 5 χρονια .Καταληγουμε προς το 2ο σκελος μιας και με τοσο σφιχτο budget , σιγουρα δε θα παρουμε κατι σε sedan νεοτερο απο 15 χρονια και δεν θα ξερουμε και τι μεταχειριση ειχε απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη ως επιπλεον αβεβαιοτητα για το μελλον

Το αυτοκινητο το εχουμε απο το 2011 και εκτος απο κατι σωληνακια σκασμενα η κανα αισθητηρα θερμοκρασιας , περα απο τα σερβις του και το κολλημα μου πριν απο τις διακοπες τις καλοκαιρινες να του αλλαζω λαδια , δεν εχει ζητησει τιποτα αλλο.Επισης κανουμε ελαχιστα χιλιομετρα με αυτο μιας και κατα 90% πηγαινω στη δουλεια με το μηχανακι που εχουμε και οσες μετακινησεις δεν εχουν το παιδι μαζι.

Θα ηθελα την προσωπικη σας αποψη στα παραπανω και παμε τωρα στο ερωτημα του τιτλου.

Τον αυγουστο κλεινω τα 5 χρονια απο την αντικατασταση ιμαντων κινητηρα και κλιματιστικου , τεντωτηρων και αντλιας ψυκτικου.Απο τοτε  ζητημα ειναι να εχουμε κανει 5-7 χιλιαδες χλμ και σκεφτομαι αν θα ηταν συνετο να αλλαξω μονο τον ιμαντα χρονισμου απο την  αποψη οτι σκανε τα υλικα απο τον καιρο ,και να μην αλλαξω τεντωτηρες και αντλια μιας και η χρηση τους βασει χιλιομετρων ειναι στο 10%-15%. .Γιατι απο τα 20-30 ευρω του 1 ιμαντα , φτανουμε στα 200 μαζι με τα αλλα.

Η λογικη λεει αλλαζεις μονο βασικα πραγματα για την ασφαλεια σου και για να μην σε αφησει στο δρομο..  Οταν ερθει η ωρα το πουλας οσο πιασει ή ανακυκλωση!

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...