Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου…

Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, στις συμβάσεις, μου λένε φαίνονται όλα ενεργά, τους λέω στο ebill συμβαίνει αυτό και αυτό, μου λένε μιλήστε με το ebill.

Μιλάω με το ebill μου λένε πρέπει να τα ενεργοποιήσετε εσείς. Τους λέω μου επιβεβαίωσε η τάδε συνάδελφος σας από τις συμβάσεις ότι είναι ενεργά. Μου λέει στείλτε email στην τεχνική υποστήριξη του ebill.

Στέλνω email. Μου στέλνουν αυτό: (Βλέπε συνημμένη εικόνα)

 

Εντωμεταξύ στο Home On Line και να ήθελα δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ, γράφει «υπό εξέταση»…

 

🤣🤣🤣🥲🤣🤣🤣🤣🤣🤣

9B18DE42-C48F-48D4-AB3A-C07E30F337B0.png

Επεξ/σία από Agwnistikotatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 4/10/2021 στις 7:22 ΜΜ, ekrepali είπε

Aίτηση 30/9, με πήρανε σήμερα 16:30... ίσα που με είχε πάρει ο ύπνος.

Έγινε επιβεβαίωση στοιχείων. Μου είπαν ότι έλειπε ένα δικαιολογητικό, η εξόφληση του λογαριασμού. Εν τω μεταξύ αυτό δεν το ζητούσε στην online αίτηση αλλά εγώ είχα προννοήσει και το είχα προσθέσει ως 3η σελίδα στον λογαριασμό της Ελίν. 😛 Εδώ αρχίζουν τα ωραία... Μου είπε ότι θα μου στείλουν την αίτηση με email για να την υπογράψω, όπως επίσης θα πρέπει να υπογράψω ψηφιακά μια υπεύθυνη δήλωση στο GOV (μάλλον είναι υπεύθυνη δήλωση εκπροσώπησης). Ή μήπως μου είπε εξουσιοδότηση; Κάτι στο gov τέλοσπάντων! Θα υπάρχουν στο mail οδηγίες και video για τις λεπτομέρειες. Υπόψιν για όσους δεν έχουν ξανακάνει κάτι τέτοιο στο GOV, στην καλύτερη των περιπτώσεων θα χρειαστεί μόνο τους κωδικούς Taxisnet. Μερικές φορές όμως ζητάει και πιστοποίηση με κωδικούς τράπεζας (e-banking). Οπότε να είστε προετοιμασμένοι. Μετά θα απαντήσω  στο mail και θα στείλω τα έγγραφα. Εδώ αρχίζουν τα πιο ωραία. 😆 Όταν ολοκληρωθεί η αίτηση θα φανεί η εκπροσώπηση στο ebill όπου θα πρέπει να ενεργοποιήσουμε το online. Καλά ακούσατε. Ναι μεν έχουμε στα χέρια μας ένα αίτημα που λέει "Είδος αιτήματος: Αλλαγή Προμηθευτή" και "Προϊόν: My Home Online" αλλά δεν ενεργοποιείται αυτόματα. Πρέπει να πάμε στο ebill να το ενεργοποιήσουμε εμείς. Κι απ'τη στιγμή που θα το ενεργοποιήσουμε δεν έχω ιδέα αν ενεργοποιείται αυτόματα ή θα πρέπει να πάμε να βρούμε τον διευθυντή στο κατάστημα της ΔΕΗ όπως έκανε ο άλλος ο φίλος στη Ρόδο. ΗΕRTHAN αν σου περισσεύει καμιά  💣 φέρε να έχω μια πρόχειρη.

Η διαδικασία είναι απλή και θέμα 10 λεπτών συνολικά. Και όλα αυτά τα βήματα είναι για καλό μας και για κάλυψη και των δυο μερών. Χίλιες φορές τέτοιες διαδικασίες από το να πηγαίνω σε γραφεία ή να περιμένω courier για υπογραφές.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α μου απάντησαν και εμένα: 

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως προκειμένου να γίνει αλλαγή από το πρόγραμμα my Home Enter + στο my Home online, θα χρειαστεί να επιλέξετε μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας Ebill μηνιαίο λογαριασμό και πάγια εντολή μέσω κάρτας.

 

Μόλις ολοκληρωθεί η επιλογή των παραπάνω, θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε προκειμένου να προβούμε σε ενέργειες αλλαγής προγράμματος.

Απάντησα και εγώ: 

Καλησπέρα,

Δεν επιθυμώ να κάνετε εσείς την αλλαγή καθώς όπως ενημερώθηκα αν το κάνετε θα πρέπει να πληρώσω ρήτρα αποχώρησης από τον Home Enter + οπότε θα ήθελα να κάνω υπαναχώρηση απο το πρόγραμμα Home Enter + και θα προβώ μετά σε ενεργοποίηση του Home Online απο το ebill μου.

Κάτι μου λέει οτι θα μου πουν οτι δε θα με χρεώσουν αποχώρησή και θα πω οκ και τελικά θα με χρεώσουν.. 😆 

Σκέφτομαι να πατήσω στο ebill και να συνδέσω την κάρτα για πάγια εντολή η θα κάνω πατάτα να δω τι θα μου πουν πρώτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tommygre είπε

Και μενα η συμβαση εγραφε Γ1 και μολις μπηκα σημερα ebill και γραφει το online υπο εξετααη, χωρις να κανω κατι εγω. 

Οποτε ειμαστε σε καλο δρομο? 

Screenshot_2021-10-19-10-56-31-879_com.android.chrome.jpg

Ναι είσαι σε σωστό δρόμο. Υπομονή.

Γύρισμα από Elpedison σε ΔΕΗ Online κράτησε κοντά 30 μέρες... Απίστευτο πάντως πόσο πολύ έχει αναμορφωθεί η ΔΕΗ μέσα σε λίγα χρόνια. Toll free νουμερα, σωστό site και app, άψογο τηλεφωνικό support, κα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

Μόλις είδα ότι άλλαξε το τελευταίο ψηφίο της παροχής. Τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ πάντως δεν ήρθε για μέτρηση, ένα χαρτάκι που είχα στη ντουλάπα δεν έπεσε. Εκτός κι αν είναι τόσο επιμελής σαν τους κλέφτες, και το σταθεροποίησε πριν φύγει. 😆

Πάμε στα της ΔΕΗ τώρα... το αίτημα για το online είναι υπό εξέταση. Εκπρόσωπος στο ebill μου είπε ότι ενεργοποιείται εντός 3 ημερών (συνήθως την επόμενη μέρα). Δηλαδή ξαναενοχλώ τη Παρασκευή αν δεν πάρει μπρος.

Και ναι, σήμερα τιμολογούμαι με Γ1.

Έλα @Agwnistikotatos πες ότι θα μείνω στο Γ1 για 2 χρόνια και δε θα μου το ενεργοποιήσουν ποτέ.😝

edit: Για να σοβαρευτούμε λίγο... ας περιμένουμε λίγο να ενεργοποιηθεί. Διαφορετικά ο κώδικας προμήθειας δε μας αφήνει απροστάτευτους, αλλά δε νομίζω να φτάσουμε ως εκεί. Για καλό και για κακό κράτησα το όνομα της υπαλλήλου που μου είπε ότι το πολύ εντός 3 ημερών θα έχει ενεργοποιηθεί.

Κώδικας Προμήθειας

 

3.jpg.a934f1e498b8a3639b4e98be80335363.jpg

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, ekrepali είπε

  

Πάμε στα της ΔΕΗ τώρα... το αίτημα για το online είναι υπό εξέταση. Εκπρόσωπος στο ebill μου είπε ότι ενεργοποιείται εντός 3 ημερών (συνήθως την επόμενη μέρα). Δηλαδή ξαναενοχλώ τη Παρασκευή αν δεν πάρει μπρος.

 

Τσάμπα θα χάσεις χρόνο στα τηλέφωνα, σε παρόμοια κατάσταση, αφού πήρα πλέον ΔΕΔΔΗΕ μου είπαν οτι  το

''το αίτημα για το online είναι υπό εξέταση'' αλλάζει όταν πάρουνε την τελευταία μέτρηση για την έκδοση του τελικού λογαριασμού για τον προηγούμενο προμηθευτή!!!!:mad:

Περιμένω απο τις 11/10 να αλλάξει το status απο ''το αίτημα για το online είναι υπό εξέταση'' και να ενεργοποιηθεί το περιβόητο ''online''.

Είδωμεν...

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, ekrepali είπε

  

Μόλις είδα ότι άλλαξε το τελευταίο ψηφίο της παροχής. Τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ πάντως δεν ήρθε για μέτρηση, ένα χαρτάκι που είχα στη ντουλάπα δεν έπεσε. Εκτός κι αν είναι τόσο επιμελής σαν τους κλέφτες, και το σταθεροποίησε πριν φύγει. 😆

Πάμε στα της ΔΕΗ τώρα... το αίτημα για το online είναι υπό εξέταση. Εκπρόσωπος στο ebill μου είπε ότι ενεργοποιείται εντός 3 ημερών (συνήθως την επόμενη μέρα). Δηλαδή ξαναενοχλώ τη Παρασκευή αν δεν πάρει μπρος.

Και ναι, σήμερα τιμολογούμαι με Γ1.

Έλα @Agwnistikotatos πες ότι θα μείνω στο Γ1 για 2 χρόνια και δε θα μου το ενεργοποιήσουν ποτέ.😝

edit: Για να σοβαρευτούμε λίγο... ας περιμένουμε λίγο να ενεργοποιηθεί. Διαφορετικά ο κώδικας προμήθειας δε μας αφήνει απροστάτευτους, αλλά δε νομίζω να φτάσουμε ως εκεί. Για καλό και για κακό κράτησα το όνομα της υπαλλήλου που μου είπε ότι το πολύ εντός 3 ημερών θα έχει ενεργοποιηθεί.

Κώδικας Προμήθειας

 

3.jpg.a934f1e498b8a3639b4e98be80335363.jpg

Τελικά ήταν θεωρίες συνομωσίας ότι τιμολογείσαι με Γ1;

Και προφανώς πρόκειται περί εξαπάτησης από τη στιγμή που έχεις αιτηθεί διαφορετικό προϊόν και λαμβάνεις άλλο!

Προσωπικά, μετά από επανειλημμένες οχλήσεις μου, με διαβεβαίωσαν ότι επρόκειτο για τεχνικό πρόβλημα και μέχρι αύριο θα έχει φανεί ενεργό στο ebill, όπως επίσης ότι από την έναρξη της τιμολόγησης θα τιμολογηθώ με Home On Line.

Μέχρι να το δω βέβαια επιφυλάσσομαι, γιατί απεδείχθησαν πλήρως αναξιόπιστοι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, orderlover είπε

Τσάμπα θα χάσεις χρόνο στα τηλέφωνα, σε παρόμοια κατάσταση, αφού πήρα πλέον ΔΕΔΔΗΕ μου είπαν οτι  το

''το αίτημα για το online είναι υπό εξέταση'' αλλάζει όταν πάρουνε την τελευταία μέτρηση για την έκδοση του τελικού λογαριασμού για τον προηγούμενο προμηθευτή!!!!:mad:

Περιμένω απο τις 11/10 να αλλάξει το status απο ''το αίτημα για το online είναι υπό εξέταση'' και να ενεργοποιηθεί το περιβόητο ''online''.

Είδωμεν...

Το ήξερα πως η ΔΕΗ ψαχουλεύει τα ΥΔΕ, τώρα ο ΔΕΔΔΗΕ δίνει συμβουλές για τη ΔΕΗ; 😄

Ότι το online ενεργοποιείται μετά την αλλαγή παρόχου, είναι αυτονόητο. Δεν είναι δυνατόν να ξεκινήσει η σύμβαση πριν την εκπροσώπηση. Αν το τελευταίο ψηφίο της παροχής έχει αλλάξει, τότε έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία όσων αφορά τον ΔΕΔΔΗΕ.

16 λεπτά πριν, Agwnistikotatos είπε

Τελικά ήταν θεωρίες συνομωσίας ότι τιμολογείσαι με Γ1;

Και προφανώς πρόκειται περί εξαπάτησης από τη στιγμή που έχεις αιτηθεί διαφορετικό προϊόν και λαμβάνεις άλλο!

Προσωπικά, μετά από επανειλημμένες οχλήσεις μου, με διαβεβαίωσαν ότι επρόκειτο για τεχνικό πρόβλημα και μέχρι αύριο θα έχει φανεί ενεργό στο ebill, όπως επίσης ότι από την έναρξη της τιμολόγησης θα τιμολογηθώ με Home On Line.

Μέχρι να το δω βέβαια επιφυλάσσομαι, γιατί απεδείχθησαν πλήρως αναξιόπιστοι!

Το πρόβλημα είναι η πολυπλοκότητα της διαδικασίας... δεν υπάρχει καμιά εξαπάτηση.

Με τη ΔΕΗ έχουμε να κάνουμε, όχι με τη Microsoft. Όλα θα γίνουν. Chill...

Kι όπως ανέφερα παραπάνω, υπάρχει προστασία απ'τον Κώδικα Προμήθειας για υποσχόμενες υπηρεσίες / στόχους.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδία γιατί γελάτε με αυτό που είπα για την αναμόρφωση της ΔΕΗ;

Έτσι ήταν μέχρι πριν 3-4 χρόνια; Έχοντας μεγάλη εμπειρία από αρκετά ακίνητα, με ΔΕΗ (για δεκαετίες) και τα τελευταία 2 χρόνια με Elpedison και ΗΡΩΝ (και έχοντας επικοινωήσει με όλους τους εναλλακτικούς για προσφορές), λέω με σιγουρία πως η ΔΕΗ πλέον είναι η καλύτερη όλων.

 

Επεξ/σία από skritikos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι εσείς που μπαίνετε στο ebill είχατε από παλιά κωδικούς; Αν όχι πως κάνατε εγγραφή πήρατε  τηλέφωνο και σας είπαν τον κωδικό ετέρου ;Για να μπορώ και εγώ μα των πάρω πρέπει να έχουν εγκρίνει τα έγγραφα που έστειλα για εγγραφή η να ολόκληρωθει τελείως η διαδικασία και κα Αλέξη π αριθμός παροχής ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, matrixtv1 είπε

Όλοι εσείς που μπαίνετε στο ebill είχατε από παλιά κωδικούς; Αν όχι πως κάνατε εγγραφή πήρατε  τηλέφωνο και σας είπαν τον κωδικό ετέρου ;Για να μπορώ και εγώ μα των πάρω πρέπει να έχουν εγκρίνει τα έγγραφα που έστειλα για εγγραφή η να ολόκληρωθει τελείως η διαδικασία και κα Αλέξη π αριθμός παροχής ;

Τον κωδικό εταίρου τον είδαμε γραμμένο πάνω στο λογαριασμό μας:

Συχνές ερωτήσεις

Αν δεν έχεις λογαριασμό, δοκίμασε να πάρεις τηλ τη ΔΕΗ μπας και στον πουν.

edit

2. Εάν δεν λαμβάνω τους λογαριασμούς μου που θα βρω τον Κωδικό Εταίρου;

Σε περίπτωση που δεν έχετε κανέναν λογαριασμό του τελευταίου 12μήνου, μπορείτε να καλέσετε την «Εξυπηρέτηση Πελατών» στο 800 900 1000, είτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ γνωρίζοντας ταυτότητα (ή Διαβατήριο) και ΑΦΜ.

https://ebill.dei.gr/FAQs.aspx

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τον κωδικό εταίρου τον είδαμε γραμμένο πάνω στο λογαριασμό μας:

Συχνές ερωτήσεις

Αν δεν έχεις λογαριασμό, δοκίμασε να πάρεις τηλ τη ΔΕΗ μπας και στον πουν.

edit

2. Εάν δεν λαμβάνω τους λογαριασμούς μου που θα βρω τον Κωδικό Εταίρου;

Σε περίπτωση που δεν έχετε κανέναν λογαριασμό του τελευταίου 12μήνου, μπορείτε να καλέσετε την «Εξυπηρέτηση Πελατών» στο 800 900 1000, είτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ γνωρίζοντας ταυτότητα (ή Διαβατήριο) και ΑΦΜ.

https://ebill.dei.gr/FAQs.aspx

Λογαριασμό δεν έχω καθώς έρχομαι από άλλο πάροχο όποτε πρέπει να πάρω τηλέφωνο να μου τον πουν,όμως να περιμένω να ολοκληρωθεί η μεταφορά από τον δεδηε η να μόλις μου πουν ότι είναι εντάξει τα έγγραφα που έχω στείλει;Ρωτάω για να μπορώ να μπαίνω στο ebill να δω ποτέ θα είναι ενεργοποιημένο το ονλινε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, matrixtv1 είπε

Λογαριασμό δεν έχω καθώς έρχομαι από άλλο πάροχο όποτε πρέπει να πάρω τηλέφωνο να μου τον πουν,όμως να περιμένω να ολοκληρωθεί η μεταφορά από τον δεδηε η να μόλις μου πουν ότι είναι εντάξει τα έγγραφα που έχω στείλει;Ρωτάω για να μπορώ να μπαίνω στο ebill να δω ποτέ θα είναι ενεργοποιημένο το ονλινε .

Ιδέα δεν έχω, πάρε τηλ τη ΔΕΗ και θα σου πουν αν μπορούν να στον δώσουν ή αν πρέπει να περιμένεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...