Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Rattlehead είπε

Οχι ήρθε στο όνομα του πατέρα μου. Στο δικό μου ebill δεν εμφανίστηκε τίποτα. Απλά ρώτησα αν είναι σωστό και είναι αυτή η διαδικασια

Σορρυ @korakios νόμιζα το έγραψα μετά είδα ότι απλά έδωσα στοιχεία ημερομηνιών μονο

 

Έτσι γίνεται ναι... τελειώνει ο ένας, αρχίζει ο άλλος. Αν κάνεις αναζήτηση τον αριθμό παροχής εδώ https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/ θα δεις ότι διαφέρει το τελευταίο ψηφίο πλέον, καθώς πήρες τη παροχή στο όνομα σου.

Το λογαριασμό τον πληρώνετε εννοείται.

  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

του Γ1 ? όχι , μέχρι να ενεργοποιηθεί το enter

Γ1Ν. Φανταζομαι το ιδιο ισχυει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερώτηση στους έχοντες μια, δύο, ...5000 παραπάνω εμπειρίες.... Για καταγγελία/παράπονο στη ΡΑΕ περί της ημερομηνίας ένταξης στο myHomeOnline (από 1/12/21 έως 30/11/22 δλδ, ημερομηνία έναρξης βάση παλαιού τιμοκαταλόγου αλλά ένταξη στον καινούργιο, ενώ όλα διεκπαιρεώθηκαν πριν τις 2/12 ) τί επιλέγο ως θέμα της αναφοράς?

"Έναρξη λειτουργίας της προμήθειας ενέργειας" ?  βασικά δε βρίσκω 100% κατάλληλο πεδίο, γι αυτό ρωτάω... 

image.png.124eb53a452bda5bb45048b647d35fcf.png

 

και πάλι ευχαριστώ όλους όσους συμβουλεύουν και καταθέτουν τις εμπειρίες τους εδώ.... 

Επεξ/σία από fasmatikos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ppmarkos είπε

Κάνε μια επικοινωνία και με την εξυπηρετηση. Ρώτησε τους αν φαίνεσαι στο home online ή στο Γ1. Εμένα μ είπαν με βλέπουν στο Γ1 αλλά να μην ανησυχώ γιατί όλα τα χαρτιά μου είναι εμπρόθεσμα και λογικά θα με χώσουν στο online από τότε. Γι αυτό δεν τολμώ να πατήσω το κουμπί πάλι για home online. 
Δεν βλέπω να την γλιτώνω την Ραε

Εγω το πάτησα και πήρα τηλέφωνο και μου είπαν κακώς το πατήσατε γιατί λέει λογικά έχετε μπεί στο νέον τιμοκατάλογο.

Έγινε λίγο της ...... Έστειλα μνμ να μου το διαγράψουν και να με βάλουν στον παλιό τιμοκατάλογο.

Μάλλον πάμε για ΡΑΕ.

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, fasmatikos είπε

Ερώτηση στους έχοντες μια, δύο, ...5000 παραπάνω εμπειρίες.... Για καταγγελία/παράπονο στη ΡΑΕ περί της ημερομηνίας ένταξης στο myHomeOnline (από 1/12/21 έως 30/11/22 δλδ, ημερομηνία έναρξης βάση παλαιού τιμοκαταλόγου αλλά ένταξη στον καινούργιο, ενώ όλα διεκπαιρεώθηκαν πριν τις 2/12 ) τί επιλέγο ως θέμα της αναφοράς?

"Έναρξη λειτουργίας της προμήθειας ενέργειας" ?  βασικά δε βρίσκω 100% κατάλληλο πεδίο, γι αυτό ρωτάω... 

image.png.124eb53a452bda5bb45048b647d35fcf.png

 

και πάλι ευχαριστώ όλους όσους συμβουλεύουν και καταθέτουν τις εμπειρίες τους εδώ.... 

Όταν το κάνεις δώσε και λεπτομέρειες για να το κάνουν και άλλοι

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 30/11/2021 στις 11:54 ΠΜ, CoderX99 είπε

Τελικώς σήμερα το βλέπω ενεργοποιημένο στο ebill μου μέχρι 11/2023. Ο τιμοκατάλογος που υπάρχει με σύνδεσμο οδηγεί στις παλιές τιμές.

Δεν έχω λάβει κάτι να υπογράψω, υποθέτω γιατί ήμουν ήδη πελάτης.


Επανέρχομαι για σύντομο update καθώς 02.12 εκδόθηκε λογαριασμός554751683_.png.3cd4a7f366b17577df1ce68f59f0c93b.png

1) Η Ρήτρα αναπροσαρμογής δεν αποφεύχθηκε τελικώς.
2) Οι χρέωση των KW μοιάζει normal, και το ΚΟΤ κάνει δουλειά κανονικά.
3) Το myHomeOnline ενεργοποιηθηκε με βάση το παλιό τιμολόγιο (28/11) και αυτο χρησιμοποιεί και στον υπολογισμό της χρεωσης αλλα και εμφανιζεται ως ημερομηνια λήξης. Όμως από ότι βλέπω, το link του καταλόγου που υπάρχει πλέον στο Ebiil, οδηγεί στον καινούριο τιμοκατάλογο με άλλες τιμές.

Βλέπει κανείς τίποτα άλλο περίεργο;
 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, CoderX99 είπε

Όμως από ότι βλέπω, το link του καταλόγου που υπάρχει πλέον στο Ebiil, οδηγεί στον καινούριο τιμοκατάλογο με άλλες τιμές.

όπως σε όλους

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, CoderX99 είπε


Επανέρχομαι για σύντομο update καθώς 02.12 εκδόθηκε λογαριασμός554751683_.png.3cd4a7f366b17577df1ce68f59f0c93b.png

1) Η Ρήτρα αναπροσαρμογής δεν αποφεύχθηκε τελικώς.
2) Οι χρέωση των KW μοιάζει normal, και το ΚΟΤ κάνει δουλειά κανονικά.
3) Το myHomeOnline ενεργοποιηθηκε με βάση το παλιό τιμολόγιο (28/11) και αυτο χρησιμοποιεί και στον υπολογισμό της χρεωσης αλλα και εμφανιζεται ως ημερομηνια λήξης. Όμως από ότι βλέπω, το link του καταλόγου που υπάρχει πλέον στο Ebiil, οδηγεί στον καινούριο τιμοκατάλογο με άλλες τιμές.

Βλέπει κανείς τίποτα άλλο περίεργο;
 

Το myhome online γιατί έχει ρήτρα? Πριν ήσουν σε άλλο πάροχο και πήγες στο myhome online?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, chris2000 είπε

Το myhome online γιατί έχει ρήτρα? Πριν ήσουν σε άλλο πάροχο και πήγες στο myhome online?

Όχι ήμουν στο Γ1. Η αλλαγή έγινε 28.11! Και ο λογαριασμός αφορά κατανάλωση έως 29.11.

1362402468_.png.c49c6fe122c99d5b0cb9d4d5bd1a0ea1.png

Δημοσ.

Συγγνώμη αλλά... τι δεν πιάνω εδω? 🙄

Μου ηρθε ο 1ος λογαριασμος... 15/11-30/11

Τι έχω κανει λαθος και βλεπω.... Ρητρα? 🤨

(κι επισης τα βλεπω ολα διπλα αλλα ας μην το κανουμε θεμα...ακομα) 

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, panosmgr είπε

Τι έχω κανει λαθος και βλεπω.... Ρητρα? 🤨

απο άλλο πάροχο ?

υπέγραψες online ? το econtract έγραφε online ? το συμβόλαιο έγραφε online ?

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, chris2000 είπε

Το myhome online γιατί έχει ρήτρα? Πριν ήσουν σε άλλο πάροχο και πήγες στο myhome online?

Μήπως γιατί η περίοδος κατανάλωσης αφορά το χρονικό διάστημα που ήταν στο Γ1;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...