Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

  

1 λεπτό πριν, lazarnik είπε

Όλο κόλπα είσαι, τι είναι το ΚΟΤ  MY; 

μηχανική υποστήριξη

 

Επεξ/σία από korakios
οφτοπικ
  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, leotzian είπε

 

@ekrepali αυτό εννοώ θα πάρω τηλέφωνο αν πιάσω γραμμή, δεν ξέρω αν το έχει δει κάποιος άλλος από τα παιδιά

 

screenshot.png

Αυτό είναι στο κεντρικό menu ρε το έχω κι εγώ. Το πάτησα και με πήγε στο υπομενού /historyexport όπου έχει το ιστορικό συνομιλιών όλων των αιτημάτων και υπάρχει κουμπί για εκτύπωση.

Εσένα σε νοιάζει κάθε αυτού το αίτημα... είναι στο στάδιο 3.Προς Ολοκλήρωση

Δεν έχει ολοκληρωθεί, θα περιμένεις απάντηση εντός 10 εργάσιμων ημερών.

Αν δε πάρεις απάντηση ξαναπατάς το κόκκινο και ζητάς απ'τη ραε να παρέμβει.

Το αίτημα θα ολοκληρωθεί μόνο αν πατήσεις το πράσινο (αποδοχή) αν βγάλει απόφαση η ΡΑΕ.

Δημοσ.

Καλησπέρα! Σήμερα μετά από ένα μήνα από την αίτηση για αλλαγή παρόχου, μας έστειλαν username και password και αφού άλλαξα password, μπήκα επιτέλους στο ebill όπου είναι προεπιλεγμένο το My home online(''υπό εξέταση'' όμως ακόμα το αίτημα).

Επόμενες κινήσεις τώρα είναι να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή πληρωμής και να προσθέσω τη χρεωστική κάρτα από την οποία θα εισπράττουν το ποσό των λογαριασμών.

Επειδή όμως υπάρχει και δεύτερη παροχή My home online(ήταν ήδη ΔΕΗ Γ1Ν και τη μετέτρεψα προ ημερών σε My home online), ήθελα να ρωτήσω το εξής: η πρώτη παροχή(αυτή που ενεργοποίησα σήμερα) είναι στο όνομα της μητέρας μου. Η δεύτερη είναι στο δικό μου όνομα. Στη δεύτερη έχω ήδη δηλώσει μια δική μου χρεωστική κάρτα .Μπορώ να δηλώσω και στην πρώτη παροχή που είναι στο όνομα της μητέρας μου την ίδια κάρτα η οποία είναι στο δικό μου όνομα ή πρέπει να δηλώσω κάρτα στο δικό της όνομα;;

Αν έχει κάποια σημασία, έχω δηλώσει το ίδιο mail και στις δύο παροχές. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως ξεχωρίζετε αν ένας λογαριασμός είναι έναντι ή εκκαθαριστικός ? Δε γράφει κάτι πάνω, μόνο σκέτο "λογαριασμός". Ανάλογα από το αν έχει κάτι στο πλαίσιο που γράφει "Έναντι κατανάλωσης" ?
Σε μένα δεν έχει κάτι αλλά έδωσα τη μέτρηση από ebill θυμάμαι.
Επίσης στο λογαριασμό (MyHomeEnter N) δεν υπάρχει πίστωση ΤΕΜ.

Επεξ/σία από tsampouros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά έπειτα από τις απαραίτητες μικροδιορθώσεις είναι έτοιμο για αποστολή  στο customer care.

Spoiler

ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ :  ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΕΠΩΝΥΜΟ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ                                                        ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΟΝΟΜΑ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ                                                             ΑΔΤ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΑΦΜ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ

ΟΔΟΣ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ                                                   ΑΡΙΘΜΟΣ : 0

ΠΟΛΗ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ                                                  ΤΚ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΑΡ. ΠΑΡΟΧΗΣ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΟΔΟΣ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ                                   ΑΡΙΘΜΟΣ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΠΟΛΗ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ                                                  ΤΚ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ                                 ΚΙΝΗΤΟ : ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

 

ΘΕΜΑ : ΜΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ MY HOME ON – LINE

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ :

1. Την 11.11.2021, υπέβαλλα αίτηση μέσω της υπηρεσίας e-contract για τo προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας myHome Online για αρχική ηλεκτροδότηση ακινήτου ακολουθώντας όλα τα βήματα της διαδικασίας και παρέχοντας τόσο προσωπικά στοιχεία όσο και οικονομικά δηλαδή τα στοιχεία χρεωστικής κάρτας για την πάγια εξόφληση των λογαριασμών, όπως προβλέπει το προϊον myHome Online.

2. Tην 14.11.2021 έλαβα το συνημμένο mail (συνημμένο 1) με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω καθώς και τα  απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να αποσταλούν στην υπηρεσία σας  ώστε να ενεργοποιηθεί η σύνδεσή μου στο δίκτυο της ΔΕΗ με σύμβαση my home on line. Στο mail δεν αναγράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνω κάποιες περαιτέρω ενέργειες για την ενεργοποίηση του προϊόντος myHome Online αντίθετα γράφει χαρακτηριστικά «Για την ολοκλήρωση του αιτήματος καθώς και στην περίπτωση που προκύψουν εκκρεμότητες, θα ενημερωθείτε μέσω email ή τηλεφωνικά, ώστε να λάβετε αναλυτικές πληροφορίες».

3. Στην σύμβαση που υπέγραψα για το προϊόν myHome Online και σας απέστειλα μαζί με άλλα έγγραφα (συνημμένο 2), αναγράφει ρητά ότι «Η παρούσα Σύμβαση Προμήθειας θα ενεργοποιηθεί μετά την οριστική σύνδεση με το δίκτυο». Στην σύμβαση που υπέγραψα δεν αναγράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνω κάποιες περαιτέρω ενέργειες για την ενεργοποίηση του προϊόντος myHome Online. Επίσης επισημαίνω ότι η σύμβαση που απεστάλλη και υπέγραψα δεν περιείχε καθόλου οικονομικά δεδομένα (τιμές κιλοβατώρας κλπ) πλην του ποσού της εγγύησης που ορίζεται στο ποσό των 0 €.

4. Την 23/11/2021 έλαβα e-mail (συνημμένο 3) που αναγράφει ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων μου και εντός 2 εργάσιμων ημερών θα έχω συνδεθεί στο δίκτυο. Στο e-mail δεν αναγράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνω κάποιες περαιτέρω ενέργειες για την ενεργοποίηση του προϊόντος myHome Online.

5. Στις 25/11/2021 το ακίνητό μου ηλεκτροδοτήθηκε κανονικότατα.

6. Ήδη από την 24/11/2021 έλαβα e-mail (συνημμένο 4) για τη εγγραφή στην υπηρεσία e-bill την οποία και ολοκλήρωσα. Στο e-mail δεν αναγράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνω κάποιες περαιτέρω ενέργειες για την ενεργοποίηση του προϊόντος myHome Online.

8. θεώρησα ότι έχω ενταχθεί στο προϊόν myhome online και ότι δεν χρειαζόταν οποιαδήποτε άλλη ενέργεια από την στιγμή που το ακίνητό μου είχε πλέον ηλεκτροδοτηθεί κανονικά. Υπενθυμίζω ότι στην σύμβαση που υπέγραψα για το προϊόν myHome Online (συνημμένο 2), αναγράφει ρητά ότι «Η παρούσα Σύμβαση Προμήθειας θα ενεργοποιηθεί μετά την οριστική σύνδεση με το δίκτυο» και όχι κάποιο μήνυμα του τύπου π.χ «και έπειτα από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας μέσω του e-bill».

9. Την 14/12/2021 σε προσπάθεια μου να δω εάν έχει εκδοθεί κάποιος λογαριασμός, συνδέομαι στην υπηρεσία e-bill και βλέπω ότι ακόμα εμφανίζει προς επιλογή το προϊόν myHome Online και υποψιάζομαι ότι κάτι δεν εξελίσσεται κανονικά.

10. Την 15/12/2021 επικοινωνώ τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών και εξυπηρετούμαι από δύο από την οποία έλαβα την απάντηση ότι είμαι ενταγμένος στο πρόγραμμα Γ1Ν και έπρεπε να κάνω ενεργοποίηση του προϊόντος myHome Online μέσω της υπηρεσίας e-bill και ότι και ότι μπορώ φυσικά να ενταχθώ στο πρόγραμμα τώρα, πλην όμως οι τιμές της παρεχόμενης ενέργειας στο πρόγραμμα έπειτα από την 3/12/2021 είναι διαφορετικές (έχουν σχεδόν διπλασιαστεί). Eπιπρόσθετα με ενημέρωσαν ότι έπρεπε να το γνωρίζω γιατί κατά το αρχικό στάδιο της αίτησής μου αναγράφεται ότι πρέπει να ενεργοποιήσω το ΔΕΗ myHome Online.

11. Στο σημείο αυτό να παραθέσω screenshot από την αρχική σελίδα του myHome Online, (Συνημμένο 6) όπου γράφει ξεκάθαρα πως το myHome Online πρέπει να ενεργοποιηθεί μέσω του e-bill, μόνο για όσους είναι ήδη πελάτες της ΔΕΗ.

12. Αντίθετα για εκείνους που δεν είναι πελάτες ΔΕΗ αναγράφει «Ανακάλυψε το ΔΕΗ myHome Online και μπες σε έναν ψηφιακό κόσμο ευκολίας και προνομίων!» και ακριβώς από κάτω γράφει «Ενεργοποίησέ το τώρα». Είναι εύλογο κάποιος να θεωρήσει ότι με το κλικ στο «Ενεργοποίησέ το τώρα» και την ολοκλήρωση της διαδικασίας ξεμπέρδεψε.

 

 

Κατόπιν των παραπάνω και επειδή :

α.  Αιτήθηκα και υπέγραψα εξαρχής σύμβαση για myHome Online και όχι για το τιμολόγιο Γ1Ν.

β   Πουθενά στο site σας ή στα έγγραφα που υπέγραψα δεν αναγράφει ότι εφόσον ο πελάτης δεν ενεργοποιήσει το myHome Online μέσω του e-bill εγκαίρως, η σύμβαση του απορρίπτεται και εκπίπτει στο τιμολόγιο Γ1.

γ. Δεν έχω υπογράψει κάποιο έγγραφο ούτε έχει υπάρξει κάποια ηλεκτρονική επικοινωνία προς εμένα στην οποία. να μου δινόταν ρητά οδηγίες ότι πρέπει να ενεργοποιήσω τo προϊόν ΜyΗome Οnline μετά την αρχική σύνδεσή ηλεκτροδότησης από την εταιρεία σας.

δ. Στο site σας δεν καθίσταται σαφές και ξεκάθαρο ότι οι νέοι πελάτες ΔΕΗ πρέπει να ενεργοποιήσουν ξεχωριστά τo προϊόν myHome Online, αντίθετα με τον παραπλανητικό τίτλο «Ενεργοποίησέ το τώρα» ξεγελάται ο καταναλωτής και υποθέτει ότι έχει κάνει όλες τις διαδικασίες και συνδέεται απευθείας στο προϊόν myHome Online με το πέρας τις διαδικασίας και την ολοκλήρωση της αίτησης.

στ. Εφόσον έδωσα τα στοιχεία της χρεωστικής μου κάρτας στο e-contract, θεώρησα ότι είχα ικανοποιήσει την υποχρέωση των ειδικών όρων του προγράμματος για πάγια πληρωμή λογαριασμού.

ζ. Σύμφωνα με τον «Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε πελάτες» έπρεπε να με ενημερώσετε άμεσα ότι  η αίτησή μου για ένταξη στο προϊόν myHome Online δεν είναι πλήρης (κατ΄εσάς έπρεπε να προβώ σε ξεχωριστή ενεργοποίηση) και έπρεπε να μου δώσετε προθεσμία συμπλήρωσης της Αίτησης. Επίσης η απόρριψη της αίτησης μου για ένταξη στο προϊόν myHome Online και η ένταξή μου στο Γ1Ν έπρεπε να είναι έγγραφη και πλήρως αιτιολογημένη όπως ορίζεται στον «Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας».

η. Εκτιμώ ότι οι πράξεις σας όπως  η έλλειψη αποστολής της τιμολόγησης  μαζί με την σύμβασή μου και η μη ειδοποίησή μου για την ολοκλήρωση της σύμβασης που είχα υπογράψει, δεν συνάδουν γενικότερα με τα δικαιώματά μου όπως περιγράφονται στον «Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας».

ΘΕΩΡΩ 

Ότι η σύμβαση για το προϊόν My home online όπως την υπέγραψα και σας απέστειλα, έγινε αποδεκτή εκ μέρους σας (εφόσον δεν με ειδοποιήσατε εγγράφως για το αντίθετο) και η ένταξη μου στο τιμολόγιο Γ1Ν αντί του myHome Online είναι αυθαίρετη και καταχρηστική από την στιγμή που δεν με ειδοποιήσατε με οποιοδήποτε τρόπο για τις υποχρεώσεις – παραλείψεις μου (όπως  φυσικά τις αντιλαμβάνεστε εσείς).

Η σύμβαση μου myHome Online ενεργοποιήθηκε από την στιγμή που ηλεκτροδοτήθηκα (25 Νοέμβριου 2021) με τις αντίστοιχες για την περίοδο εκείνη τιμές (όπως αναγράφεται στο συμβόλαιο που υπέγραψα).

ΑΠΑΙΤΩ ΛΟΙΠΟΝ

α. Όπως ενεργοποιήσετε αυτόματα το προϊόν MyHome online με ημερομηνία ενεργοποίησης την 25/11/2021 όπως αναγράφεται στην καρτέλα επιλογών του e-bill μου και όπως θα έπρεπε να είχε ενεργοποιηθεί αυτόματα από το σύστημα, από τη στιγμή που τα στοιχεία της κάρτας μου τα είχα δώσει  στο e-contract.

β. Οι τιμολόγηση του προϊόντος MyHome online να γίνει με τις τιμές και τις προσφορές (έκπτωση 30 € κλπ) που ήταν σε ισχύ στις 25 Νοεμβρίου του 2021 που ήταν η περίοδος που πραγματικά ενεργοποιήθηκε το συμβόλαιό μου αφού τότε ηλεκτροδοτήθηκε το ακίνητό μου και όχι με αυτές που ισχύουν μετά τις 3 Δεκ 2021.

γ. Στην περίπτωση που η ενεργοποίηση του myHome Online για λόγους σχετικούς με το λογισμικό της υπηρεσίας πρέπει να γίνει χειροκίνητα από εμένα, απαιτώ όπως πριν την ενεργοποίηση με διαβεβαιώσετε εγγράφως ότι το τιμολόγιο της υπηρεσίας και οι υπόλοιπες προσφορές (έκπτωση 30 € κλπ) θα είναι εκείνες που ήταν σε ισχύ στις 25 Νοεμβρίου 2021.

δ. Ακόμα και εάν εκδοθεί λογαριασμός με τιμολόγιο Γ1Ν στο ενδιάμεσο διάστημα μέχρι της απαντήσεως του ερωτήματός μου, αυτός να θεωρηθεί άκυρος και να επανεκδοθεί με το τιμολόγιο που ανέφερα παραπάνω (myHome Online με τιμές Νοεμβρίου 2021).

Σας ευχαριστώ

Κ……. Ρ…….

Το παρόν έχει κοινοποιηθεί ηλεκτρονικά στη Ρ.Α.Ε , στο συνήγορο του καταναλωτή και στη Γραμμή Καταναλωτή.

 

Επεξ/σία από yiankap
  • Thanks 1
Δημοσ.

@efkola Δε νομίζω να έχεις θέμα αν δηλώσεις ίδια κάρτα... εδώ άλλοι δηλώνουν prepaid άλλων ατόμων χωρίς πρόβλημα.

Email μπορείς να έχεις το ίδιο αρκεί να μη ξεχάσεις ποτέ τους κωδικούς απ'το ebill που έφτιαξες 2ο κατά σειρά. Η ανάκτηση κωδικού λειτουργεί μόνο για το 1ο ebill. Oπότε αν είσαι ξεχασιάρης με τους κωδικούς... κάποια στιγμή φρόντισε να βάλεις καινούργιο mail σε ένα απ'τα δύο... πατάς εκεί που λέει "Διαχείριση χρήστη". Μη το κάνεις τώρα και γίνει καμιά μαλακία και κλειδωθείς απ'έξω... κοίτα πρώτα να ενεργοποιηθούν τα προγράμματα. Το πιο βασικό απ'όλα να φροντίσεις ώστε το αίτημα που ήταν σε εκκρεμότητα 1 μήνα να ενεργοποιηθεί με παλιές τιμές, όχι με τις καινούργιες.

@yiankap περίμενε μη το στειλεις ακόμα

@yiankap

7. Μετά την εγγραφή στην υπηρεσία e-bill, συνδέθηκα στην υπηρεσία e-bill και από την καρτέλα ιστορικού επιλογών αυτής, μου δείχνει ότι ως πελάτης  έχω επιλέξει τις υπηρεσίες Mηνιαίος Λογαριασμός, myHome Online, ηλεκτρονικός λογαριασμός  και ειδοποίηση με mail από τις 25/11/2021. Για του λόγου το αληθές επισυνάπτω screenshot της συγκεκριμένης καρτέλας όπου φαίνεται ξεκαθαρά «myHome Online – ΕΠΙΛΟΓΗ – 25/11/2021». (συνημμένο 5).

8. Έπειτα από όλα τα παραπάνω και ειδικά έπειτα από τα αναγραφόμενα στη παράγραφο 7,

Προτείνω να τα σβήσεις εντελώς αυτά γιατί εμμέσως παραδέχεσαι πως είχες δει στις 25/11 ότι η πάγια εντολή δεν είχε ενεργοποιηθεί αυτόματα.

Στο βήμα 9 θα γράψεις:

Την 14/12/2021 σε προσπάθεια μου να δω εάν έχει εκδοθεί κάποιος λογαριασμός, συνδέομαι στην υπηρεσία e-bill και βλέπω ότι ακόμα εμφανίζει προς επιλογή το προϊόν myHome Online και υποψιάζομαι ότι κάτι δεν εξελίσσεται κανονικά. Εν συνεχεία πατάω στην καρτέλα "ιστορικού επιλογών" όπου  μου δείχνει ότι έχουν επιλεχτεί αυτόματα από το ΣΥΣΤΗΜΑ οι υπηρεσίες Mηνιαίος Λογαριασμός, myHome Online, ηλεκτρονικός λογαριασμός  και ειδοποίηση με mail από τις 25/11/2021.Για του λόγου το αληθές επισυνάπτω screenshot της συγκεκριμένης καρτέλας. Όμως δεν έχει επιλεχτεί αυτόματα από το ΣΥΣΤΗΜΑ η πάγια εντολή, παρόλο που είχα καταχωρήσει τα στοιχεία της κάρτας μου κατά την αίτηση στο econtract και αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη μη ολοκλήρωση της αυτόματης ενεργοποίησης του προγράμματος.

  • Like 2
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, tsampouros είπε

Πως ξεχωρίζετε αν ένας λογαριασμός είναι έναντι ή εκκαθαριστικός ? Δε γράφει κάτι πάνω, μόνο σκέτο "λογαριασμός". Ανάλογα από το αν έχει κάτι στο πλαίσιο που γράφει "Έναντι κατανάλωσης" ?

Oλοι οι λογαριασμοι γραφουν ειτε εναντι ειτε εκκαθαριστικος.

Αν γραφει εναντι καταναλωσης ειναι αυτονοητο οτι ειναι εναντι.Κι αν γραφει εκκαθαριστικος σημαινει οτι ειναι εκκαθαριστικος.

  • Like 1
Δημοσ.

παιδιά εκανα το ebill αλλα δεν βλέπω πουθενά οτι εχω το online και αν το επιλέξω λέει ότι είναι σε επεξεργασία. πρέπει να κάνω κάτι;

Δημοσ.

Σ'ευχαριστώ @ekrepali . 

Μόλις μίλησα με τη ΔΕΗ και τηλεφωνικά...ο υπάλληλος μου είπε ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω κάρτα σε άλλο όνομα από αυτό στο οποίο έχει δηλωθεί η παροχή. Με προβλημάτισε λίγο ότι με έβαλε σε αναμονή και ρώτησε πριν μου απαντήσει. Το ίδιο έκανε και όταν τον ρώτησα τι συμβαίνει αν πληρώσω εγώ 3 ή περισσότερες φορές αντί να αφήσω το λογαριασμό να πληρωθεί από μόνος του μέσω της πάγιας εντολής.

Το άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με προέτρεψε να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή όταν δω ότι το My home online είναι ενεργοποιημένο και όχι τώρα που το αίτημα είναι ακόμα υπό εξέταση.

Όσον αφορά τους κωδικούς, έβαλα ίδιο password και στους δύο...με διαφορετικό username, φυσικά.

Παραδόξως δε μου ζήτησαν ποτέ να τους στείλω πληρωμένο τελευταίο λογαριασμό του προηγούμενου παρόχου(Volterra).

Όσον αφορά το καυτό θέμα με τις παλιές/νέες τιμές, έστειλα διαμαρτυρία στη ΡΑΕ προ ημερών και η ΔΕΗ μου απάντησε προχθές στην πλατφόρμα της ΡΑΕ ότι θα ισχύει ο παλιός τιμοκατάλογος(αυτός που ίσχυε μέχρι 2/12/2021) καθώς η αίτηση και όλα τα δικαιολογητικά είχαν υποβληθεί μέχρι τότε. Κρατάω μικρό καλάθι όμως μέχρι να εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός. Στην άλλη παροχή, εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός και οι τιμές είναι σωστές, 0,096-0,076.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αίτημα στη ΡΑΕ που είχα κάνει λέει ότι ολοκληρώθηκε (περιμένουν δλδ από εμενα να αποδεκτώ την απάντηση της ΔΕΗ ή όχι) όμως απάντηση δεν δόθηκε.... Το πεδίο της απάντησης είναι κενό... Υποθέτω ότι δεν είναι φυσιολογικό έτσι??. Στο email που έστειλα όμως σε customer care με κοινοποίηση σε ΡΑΕ μου απάντησε η ΔΕΗ ότι θα με εντάξουν στο παλιό online όσο πιο γρήγορα γίνεται (.....).  Εδώ όμως μουγκα... Να επιλέξω Απόρριψη απαντησης με σχόλιο ότι Δεν δόθηκε απάντηση ε? 

Screenshot_20211216-211407_Edge.jpg

Επεξ/σία από fasmatikos
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Oλοι οι λογαριασμοι γραφουν ειτε εναντι ειτε εκκαθαριστικος.

Αν γραφει εναντι καταναλωσης ειναι αυτονοητο οτι ειναι εναντι.Κι αν γραφει εκκαθαριστικος σημαινει οτι ειναι εκκαθαριστικος.

 

Spoiler

image.png.5197bdd2768a23aa0979dbb3ec67aeb1.png

image.png.86424819190e8dcb217a5c33f9dc5445.png

Αυτός ο λογαριασμός θεωρείται έναντι η εκκαθαριστικός ? Έχει ένα κενό πλαίσιο "Έναντι κατανάλωσης". Έχω καταχωρήσει εγώ ενδείξεις την ημερομηνία που μου υπέδειξε το ebill.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, efkola είπε

Σ'ευχαριστώ @ekrepali . 

1) Το ίδιο έκανε και όταν τον ρώτησα τι συμβαίνει αν πληρώσω εγώ 3 ή περισσότερες φορές αντί να αφήσω το λογαριασμό να πληρωθεί από μόνος του μέσω της πάγιας εντολής.

2) Το άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με προέτρεψε να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή όταν δω ότι το My home online είναι ενεργοποιημένο και όχι τώρα που το αίτημα είναι ακόμα υπό εξέταση.

3) Όσον αφορά τους κωδικούς, έβαλα ίδιο password και στους δύο...με διαφορετικό username, φυσικά.

4) Παραδόξως δε μου ζήτησαν ποτέ να τους στείλω πληρωμένο τελευταίο λογαριασμό του προηγούμενου παρόχου(Volterra).

5) Όσον αφορά το καυτό θέμα με τις παλιές/νέες τιμές, έστειλα διαμαρτυρία στη ΡΑΕ προ ημερών και η ΔΕΗ μου απάντησε προχθές στην πλατφόρμα της ΡΑΕ ότι θα ισχύει ο παλιός τιμοκατάλογος(αυτός που ίσχυε μέχρι 2/12/2021) καθώς η αίτηση και όλα τα δικαιολογητικά είχαν υποβληθεί μέχρι τότε. Κρατάω μικρό καλάθι όμως μέχρι να εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός. Στην άλλη παροχή, εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός και οι τιμές είναι σωστές, 0,096-0,076.

 

1) Εγώ έχω αποφασίσει πλέον να πληρώνω μόνο πάγια όπως λένει οι όροι. Δε ξαναδοκιμάζω τις αντοχές του συστήματος της ΔΕΗ. 😄

2) Μαλακία σου είπε... αν δεν ενεργοποιηθεί η πάγια, δεν ενεργοποιείται το πρόγραμμα όσους μήνες και να περιμένεις.

3) Σου είπα πρόσεξε μη ξεχάσεις τους κωδικούς. Όταν ξεμπερδέψεις με όλα, αν θες βάλει άλλο email.

4) Aν εννοείς τη 2η αίτηση που είναι σε εκκρεμότητα, να στείλεις και το αποδεικτικό πληρωμής κι ας μη το ζήτησαν. Γιατί σε πολλούς σκάλωσε η αίτηση γι'αυτό το λόγο και τη ζήτησας μετά.

5) Αν η επικοινωνία έγινε μέσω RAE, πάτα το πράσινο για να ολοκληρωθεί το αίτημα και να κατοχυρώσεις την απάντηση τους. Σε κάθε περίπτωση κράτα αποδεικτικά σε PDF και έγχαρτο, μη τα χάσεις.

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...