Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ekrepali @korakios  @liakjim

1. Παρακινημένος από αυτά που διάβασα εδώ μέσα  σχετικά με κάποιους που είχαν την ίδια περίπτωση με τη δική μου και τελικά τους ενεργοποίησαν με το παλιό τιμολόγιο, ξαναπήρα χθες τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών. είχα εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση από την υπάλληλο (κράτησα όνομα και ώρα) η οποία μου είπε ότι δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα το αίτημα μου για το myhome online είναι υπό εξέταση, υπάρχουν κάποιες συστημικές διεργασίες και θα ενεργοποιηθεί το αίτημα μου. Το σημαντικό είναι ότι ρώτησα πολλες φορές αν είμαι δικαιούχος του παλαιού τιμολογίου και πήρα επανειλλημένα την ίδια απάντηση "ΝΑΙ" . Φυσικά της ανέφερα ότι έχω κάνει και παράπονο στο customer care , εξαιτίας της διαφορετικής απάντησης που έλαβα από την χθεσινή συνάδελφό της.

2. Τελικά η ΡΑΕ το πρωτοκόλλησε και αυτή και μου έστειλε mail.

3. Διαβάζοντας το post του liakjim :

Στις 17/12/2021 στις 7:22 ΠΜ, liakjim είπε

Καλημέρα.

Ενημέρωση και μάλιστα θετική.

Να υπενθυμίσω ότι είμαι από αυτούς που κάναμε econtract για home online με ημερομηνία πριν την αλλαγή των όρων. Το δικό μου ήταν 22/11. 

Σήμερα που μπήκα e-bill είδα διετή ισχύ στο πρόγραμμα το οποίο σημαίνει ότι είμαι με τους παλιούς όρους.

IMG_20211217_071349.jpg.679a81e10bb595fc7832ccb9d88bf9a2.jpg

Παρόλο που είναι Δεκέμβρη η ενεργοποίηση , μετά και από τηλέφωνο που έκανα στην υποστήριξη, οι χρεώσεις είναι σύμφωνα με τον παλιό καλό τιμοκατάλογο που ίσχυε την ημερομηνία που έκανα την αίτηση δηλαδή τη 22α Νοεμβριου. Έτσι και αλλιώς η διετής ισχύς έδινε το στίγμα για αυτό. Εννοείται ότι ο κατάλογος που αναφέρεται στο ebill δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη. Έτσι κι αλλιώς αναφέρεται στο καινούργιο home online που έχει και 12 μήνες ισχύ σαν διαφήμιση.

Η μοναδική ενέργεια που έπρεπε να κάνω σύμφωνα και με την επικοινωνία που είχα με την υποστήριξη ήταν να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή της πιστωτικής κάρτας παρόλο που το είχα κάνει κατά τη διάρκεια του e-contract μιας και η επιλογή για κάποιο λόγο δεν ήταν ενεργοποιημένη.

Να πω ότι δεν έστειλα ούτε κάποια καταγγελία ούτε κάποιο e-mail στην υποστήριξη τύπου εκβιαστικό ότι αν δεν θα προχωρήσω σε καταγγελία. Όλα πήγαν καλά.

Το μόνο που μένει είναι να πάρω κάποια στιγμή τον λογαριασμό και να επιβεβαιώσουμε όλα αυτά που αναφέρω.

😎🙂

 

Τελικά να κάνω και εγώ κλικ εδώ ? Είναι τόσο απλό? Υπάρχει περίπτωση να επηρεάσει κάτι?

Ρωτάω γιατί φοβάμαι ότι μέχρι να βγει η απάντηση από customercare, θα βγει  λογαριασμός και θα με "γλεντήσουν" με το Γ1Ν....

 

pagia.png

Επεξ/σία από yiankap
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
19 ώρες πριν, adok13 είπε

Ρε παιδιά τα λεφτά ποια μέρα σας τα τραβάνε; Έληγε ο λογαριασμός 15-12-2021

Και τα λεφτά δεν τα τράβηξε η τράπεζα. Πήρα στη ΔΕη περίμενα δύο ώρες για να μου πει ότι φταίει η τράπεζα χωρίς να εγξει τίποτα. Πήρα στη τράπεζα μου είπαν ότι δεν βλέπουν καμία αποτυχημένη προσπάθεια συναλλαγής .ο ένας με πετάει στον άλλον. Εγώ που θα βρω το δίκιο μου τώρα.

Αν η ενεργοποίηση της πάγιας χρέωσης μέσω κάρτας έγινε μετά την έκδοση του λογαριασμού, η αυτόματη εκταμίευση ξεκινά από τον επόμενο λογαριασμό...(Έτσι με ενημέρωσε η ΔΕΗ μετά από τηλ. επικοινωνία...)  

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, cpc464 είπε

που σημαίνει πώς έχουν ένα κέρδος γύρω στα 50€ το τετράμηνο

μπα

45 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Είχε πάρει τους γονείς κάποια τηλεφωνική εταιρεία και τους έπεισε να πάνε στο MY HOME ENTER+ απο οικιακό τιμολόγιο ΔΕΗ

αν τους έβαλε στις παλιές τιμές ,να τον βρεις να του δώσεις μελομακάρονα

21 λεπτά πριν, trobinhood είπε

Μπορεί κάποιος να μου πεί άν πάω στο Online/ENTER τί απ αυτά δε θά χω ? Δλδ το ΟΤΣ δε θα υπάρχει καθόλου ?

δε θα υπάρχει, 

21 λεπτά πριν, trobinhood είπε

Τί υπολογίζω λάθος ? Υπάρχει κάτι διαφορετικό που προτείνετε ?

οτι δεν πρόλαβες τις παλιες τιμές και άργησες (δες πχ το "πρόγραμμά σας" που είναι οι παλιές τιμές του online) , δηλαδή επιλέγεις κάτι μεταξύ πανάκριβου και φαρμάκι πλέον

επίσης κάνε και αίτηση άμεσα για νυχτερινό

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, korakios είπε

μπα

αν τους έβαλε στις παλιές τιμές ,να τον βρεις να του δώσεις μελομακάρονα

δε θα υπάρχει, 

οτι δεν πρόλαβες τις παλιες τιμές και άργησες (δες πχ το "πρόγραμμά σας" που είναι οι παλιές τιμές του online) , δηλαδή επιλέγεις κάτι μεταξύ πανάκριβου και φαρμάκι πλέον

 

H αλήθεια είναι ότι 2 μέρες πριν τη λήξη της προθεσμίας , είδα αυτό εδώ το φορουμ και διάβασα όσα λέτε , αλλά πνιγόμουν κ υπέθεσα ότι κάτι θα γίνει και θα βρεθεί λύση . Εγώ φταίω !!

 

Ευχαριστώ για την απάντηση . Εννοείται ότι θα κάνω και για νυχτερινό , το έχω σημειώσει !!

Όσον αφορά την επιλογή online ή enter λέτε ? Ή κάτι άλλο ?

 

 

Επεξ/σία από trobinhood
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, korakios είπε

μπα

αν τους έβαλε στις παλιές τιμές ,να τον βρεις να του δώσεις μελομακάρονα.

Νομίζω πως υπέγραψαν πριν τις 2/12 αλλά δεν έχουν ακόμα λάβει λογαριασμό για να δούμε, δηλαδή με 0.18 δεν συμφέρει?, εγώ δεν είχα ψαχτεί και έκανα απλό home enter ηλεκτρονικά 1/12, επίσης δεν έχω λάβει ακόμη λογαριασμό,υπάρχει περίπτωση να μας βάλουν με νέες τιμές?.

 

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, cpc464 είπε

εγώ δεν είχα ψαχτεί και έκανα απλό home enter ηλεκτρονικά 1/12, επίσης δεν έχω λάβει ακόμη λογαριασμό,υπάρχει περίπτωση να μας βάλουν με νέες τιμές?.

άγνωστο τι θα κάνει η ΔΕΗ , κανονικά είσαι στις παλιές

19 λεπτά πριν, trobinhood είπε

Όσον αφορά την επιλογή online ή enter λέτε ? Ή κάτι άλλο ?

μικρές οι διαφορές , εγώ θα έβαζα enter (ή enter+ αν ήθελα να εκμεταλλευτώ την ασφάλιση) , απο το να έβαζα online και να κοιτάω συνέχεια το ebill μήπως κάνανε λάθος

Δημοσ.
5 ώρες πριν, marmagia είπε

έχει αρκετές κιλοβατώρες από το Γ1, εννοείται αμφισβήτηση, παράπονο και εάν χρειαστεί καταγγελία. Όταν έγινε η αλλαγή η δίκη μου από άλλο πάροχο δεν με άφηνε να ενεργοποιήσω το ον-λάιν. Τους τηλεφωνώ και με υφάκι μου λένε δε ξέρουμε ποσό καιρό θα πάρει μπορεί να χρεωθείτε μέρες Γ1 και προφανώς ρήτρα. Της λέω θα σας κάνω καταγγελία, δε με ενδιαφέρει μου λέει. Την έκανα, μετά 10 μέρες μου απάντησαν ότι θα υπολογιστεί από την πρώτη μέρα της αλλαγής παρόχου το ον-λάιν ασχετως ποτέ ενεργοποιήθηκε 

Άρα το κυνηγάω εννοείτε! 

5 ώρες πριν, zhentarim είπε

Το online ενεργοποιηθηκε στις 30/11 απο οτι δειχνει ο λογαριασμος.Οτι κοιλοβατορες εχουν περαστει πριν τις 30/11 θα εχουν σωστα ρητρα αναπροσαρμογης και τιμολογιση με Γ1.

Ναι δεν φταίω εγώ που καθυστέρησε η ΔΕΗ να μου το γυρίσει σε online.. Άρα το σκεπτικό τους ότι το τρεναρουνε όσο παει για να χρεώνουνε Γ1 και να βάζουνε ρήτρα για να τα αρπάζουνε είναι νταβατζιλικι και δε θα το αφήσω έτσι! 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nikos33340 είπε

Νυχτερινό ρεύμα συμφέρει να βάλω;Η κατανάλωση μου είναι 1100-1300 κιλοβατώρες το τετράμηνο.Τι κέρδος μπορεί να έχω;

 

57 λεπτά πριν, korakios είπε

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Ο λογαριασμός περιλαμβάνει περίοδο από 15 Οκτωβρίου ενώ το online ξεκινά 30 Νοεμβρίου !!!

Δεν το βλέπεις ?

Το ότι ξεκινάει 30 Νοεμβρίου το αποφάσισαν αυτοί και οχιι εγώ! Εγώ έκανα όλες τις ενέργειες που έπρεπε να κάνω όταν έπρεπε αυτοί καθυστέρησαν,! Και λογικά επίτηδες για να τα αρπάξουνε..! Δλδ έτσι όπως το λες να το αφήσω έτσι και είναι λογικό; 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, gemis XTX είπε

Το ότι ξεκινάει 30 Νοεμβρίου το αποφάσισαν αυτοί και οχιι εγώ! Εγώ έκανα όλες τις ενέργειες που έπρεπε να κάνω όταν έπρεπε αυτοί καθυστέρησαν,! Και λογικά επίτηδες για να τα αρπάξουνε..! Δλδ έτσι όπως το λες να το αφήσω έτσι και είναι λογικό; 

Δεν ξέρω την περίπτωση σου.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, killer_instinct είπε

Καλημέρα σας,

Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που έσπευσαν στο παρά 1' της λήξης της 2/12 για το myhomeenter+. Έχω στα χέρια μου την σύμβαση που λέει έναρξη από 2/12. Ήδη το Φυσικό Αέριο μου έστειλε και λογαριασμό για μέχρι 2/12 κατανάλωση, ενώ ένας ΔΕΔΔΗΕτζής είχε περάσει με βαριά καρδιά 3/12 στις 17:30 (βαριές υπερωρίες) να μετρήσει τα ρολόγια της πολυκατοικίας (είχε φύγει και το άλλο της πολυκατοικίας 2 μέρες νωρίτερα). Δεν ξέρω αν μέτρησε και το δικό μου.

Στην αρχή έβλεπα στο e-bill: "Το προϊόν είναι ενεργό έως 01/12/2022", ενώ σήμερα που μπήκα βλέπω: "Το προϊόν είναι ενεργό έως 14/12/2022". Το έχει πάθει κι άλλος αυτό; Ανησυχώ μήπως μου φορέσουν τις άλλες χρεώσεις. Να στείλω ένα προληπτικό email; Να τους πάρω τηλέφωνο; Τι προτείνετε;

Ευχαριστώ!

 

Μία ερώτηση αν επιτρεπεις. Η σύμβαση που σου έδωσαν, πάνω δεξιά στην 1η σελίδα στο τιμολόγιο: τι αναγράφει; Γ1 η home enter;

Επεξ/σία από Basilhs23___
Δημοσ.

Ακολουθώντας το παράδειγμα του @liakjim ενεργοποίησα τη πάγια πληρωμη από το e-bill φοβούμενος ότι από την άλλη βδομάδα που κλείνω μήνα θα μου έρθει λογαριασμός με το Γ1Ν και θα παίζει καμια ρήτρα....Ελπίζω τελικά να ενεργοποιηθεί εγκαίρως. Λεπτομέρεια η κάρτα είναι στο όνομά μου και το ρεύμα στο όνομα της συζύγου. Παίζει ρόλο; 

Δημοσ.
Στις 13/12/2021 στις 10:48 ΜΜ, Philippe είπε

Τα όρια του ΚΟΤ είναι για 4μηνο, οπότε εάν ξεπερνάτε τις 1400KWh (που είναι για μονοπρόσωπο νοικοκυριό) οριακά, θα σας βγει ελάχιστα πιο φθηνό το Online και δίνει και 30€ μια και έξω έκπτωση. Εάν είχατε παλιό σπίτι που θα μπορούσε να σας βγάλει ξαφνικό πρόβλημα στα υδραυλικά ή τα ηλεκτρικά, τρέχει ένα πρόγραμμα που λέγεται Enter "+" και προσφέρει "δωρεάν" 5 επισκέψεις μαστόρων (αλλά μόνο για έκτακτη ανάγκη, μέχρι 100€ και με αρκετούς περιορισμούς). Οι διαφορές στο κόστος είναι αμελητέες, μάλιστα βγαίνει πιο φθηνό το Enter+ για μεγάλες καταναλώσεις. Δες τα και στο site της ΔΕΗ αναλυτικά, αλλά εσύ μάλλον καλύτερα να γραφτείς στο Online.

Πήγα την Πέμπτη από το κατάστημα για να κάνω επανασύνδεση κ αλλαγή στο όνομα μου μας είπαν στο τηλέφωνο ότι είναι πιο γρήγορη η διαδικασία. 

Δεν μπορούσα να επιλέξω το online εκεί θα το κάνω online όταν συνδεθεί, 2 3 εργάσιμες μου είπαν. 

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για την βοήθεια! 

 

Δημοσ.

Έλαβα συμβόλαια για home online 24/11 λόγω αίτησης μέσω e contract. 29/11 είχα αποστείλει τα πάντα υπογεγραμμένα στη ΔΕΗ. Με διαβεβαίωσαν όλοι στην εξυπηρέτηση ότι έχω κατοχυρώσει τις παλιές τιμές. Πριν 5 μέρες έλαβα κωδικούς e bill, ενεργοποίησα πάγια εντολή και το home online έδειχνε υπό εξέταση. Ξαφνικά χθες την ημέρα που άλλαξε το τελευταίο ψηφίο στην παροχή, δείγμα ότι μπήκα ΔΕΗ, είδα στο e bill ότι έχουν απενεργοποιηθεί όλες οι επιλογές σαν να μην έχει γίνει τπτ. Τι στο καλό σημαίνει αυτό? Τι πρέπει να κάνω?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...