Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nikvour είπε

Ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση. Δεν εκανα καμια αλλαγη ηταν απο την αρχη επιλεγμενο το myhome enter+ απο της 24/11 που εκανα το συμβολαιο σε καταστημα. Μαλλον θα μετρησε τωρα η ΔΕΔΔΗΕ και με αλλαξε απο ενεργο 24/11 σε 21/12... Επηρεαζει το ποτε θα ερθει η ΔΕΔΔΗΕ να μετρησει το ρολοι για να μου αλλαξουν την ημερομηνια ενεργοποιησης; Μου φαινεται λιγο περιεργο ενω ημουν ενεργος απο πριν...

Όχι αν ήσουν ήδη ενεργός είχε γίνει η μέτρηση. Για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου δεν τους παίρνεις ένα τηλέφωνο να έχεις και την καταγραφή του call center;

 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα και χρόνια πολλά!

Aν και ακόμα στην καρτέλα των επιλογών δείχνει αλλά αντί άλλων αντί των αρχικών, σήμερα εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός με ενδείξεις που έδωσα εγώ. Είμαι με τις παλιές τιμές για όλη την περίοδο (δεν διαχωρίζει περίοδο με Γ1Ν) και μου πέρασε και την έκπτωση των 30 € !!

Ευχαριστώ όλους όσους με συμβούλεψαν και για τον χρόνο που διέθεσαν για το ζήτημά μου.

LOGARIASMOS.jpg

Επεξ/σία από yiankap
  • Like 1
Δημοσ.

Τελικά έχει καταλάβει κανείς εάν με ΚΟΤ, μπορείς να μπεις στο my home online χωρίς να χαθεί η έκπτωση ΚΟΤ;

Στο τσατ της ΔΕΗ λέει πως μπορείς να τα συνδυάσεις κανονικά...

image.png.c291f35ff65e37a72369e1842fcef410.png

Δημοσ.

Καλησπέρα και καλές γιορτές!

Μόλις μου ενεργοποιήθηκε το Enter, σκέφτομαι να μεταβώ στο Online και θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις αν γίνεται.

To 2λεπτο της κρατικής επιδότησης ισχύει και στο Online, σωστά?

Πέρα απ'την ενεργοποίηση του Μηνιαίου Λογαριασμού, για την ενεργοποίηση της πάγιας τραπεζικής εντολής τι χρειάζεται να προσέξω για να μην υπάρχουν εκπλήξεις?

Το κάνω μέσω του e-bill στο πεδίο "πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας" και τέλος ή χρειάζεται να το κάνω και μέσω τoυ e-banking της τράπεζας?

Ευχαριστώ!

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, koukou83 είπε

Τελικά όμως δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω την διαδικασία στο κατάστημα για το Γ1 γιατί με ενημέρωσε πως θα κολλήσει το σύστημα (εδώ γελάμε) επειδή έχω ξεκινήσει τη διαδικασία ηλεκτρονικά μέσω e-contract.

πέτυχες υπάλληλο δυστυχώς

3 ώρες πριν, leotzian είπε

Γεια σε όλους και Χρόνια πολλά
Ήθελα να ενημερώσω όλους σχετικά με τις καταγγελίες στο My RAE, μίλησα επιτέλους με τον κατάλληλο άνθρωπο, έχουμε δικαίωμα να ανεβάσουμε στοιχεία, ( κόκκινο κουμπί ) 3 φορές ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΟΧΟΥ ( Το κόκκινο κουμπί γράφει "Απόρριψη απάντησης και αποστολή νέου σχολίου", μετά την τρίτη το κουμπί γράφει "Απόρριψη απάντησης και κλείσιμο αιτήματος". Σε αυτήν την περίπτωση πατάμε το κόκκινο και ανοίγουμε καινούργιο αίτημα και γράφουμε στην αρχή, Σε συνέχεια του αιτήματος μου με αριθμό ΧΧΧΧ ήθελα να προσθέσω τα κάτωθι κτλ, αυτό αναγράφετε και στο κουμπί μόλις τα πατήσετε.
Αυτά για να ενημερωθούν και οι ενδιαφερόμενοι. 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

screenshot.png

 

μήπως ρώτησες και πότε και πως επεμβαίνει η ΡΑΕ ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, korakios είπε

πέτυχες υπάλληλο δυστυχώς

μήπως ρώτησες και πότε και πως επεμβαίνει η ΡΑΕ ?

Αυτό ξέχασα να το ρωτήσω μου είπε όμως οτι ελέγχονται επισταμένως τα κλεισμένα αιτήματα χωρίς συμφωνία σαν την δική μου περίπτωση μετά από 3 απαντήσεις δικές μας.

Αν επικοινωνήσω πάντως για οτιδήποτε θα το ρωτήσω.

Επεξ/σία από leotzian
  • Like 2
Δημοσ.

Είχα κάνει αίτηση και εγω μέσω e-contract για να πάω στο Myhome online από nrg και επειδή φοβήθηκα μη δεν προλάβω ημερομηνίες,τιμές κλπ έκλεισα ραντεβού και πήγα σήμερα σε κατάστημα της ΔΕΗ !

Δεν ανέφερα ότι είχα κάνει αίτηση μέσω e-contract για το Online και μπήκα στο My Enter Ν (έχουμε και νυχτερινό,τριφασικό) ,υπεγράφησαν τα συμβόλαια κλπ και μου είπε ότι μέχρι τέλος της εβδομάδας θα έχω μεταφερθεί (είπε ο κυριούλης της ΔΕΗ) οπότε μένει να το δούμε αυτό.

Μου είπε επίσης και τα παρακάτω :

Οτι δεν μπορώ να ενεργοποιήσω το ΚΟΤ σε αυτό το πρόγραμμα (το έχω ήδη ενεργοποιημένο στην NRG) 

Οτι το παλιό ebill που είχα δεν θα δουλέψει και να ανοίξω καινούργιο !!! Εντωμεταξύ το ebill δείχνει να δουλεύει κανονικότατα ,απλά δεν έδειχνε κάποιο ακίνητο μέσα .

Γενικά μου είπε αν ήθελα ΚΟΤ να κρατήσω Γ1Ν και εφόσον έχω χαμηλές καταναλώσεις να μείνω εκεί και κάτι τέτοια !

Η αίτηση προχώρησε κανονικότατα ,δεν μου ανέφερε τίποτα αν είδε άλλη αίτηση στο σύστημα...

Εδωσα και τις μετρήσεις με την αίτηση και όλα καλά...

Πάντως προσπαθούσε πολύ να με αποτρέψει από να μπώ σε κάποιο από αυτά τα προγράμματα ,αν και στο τέλος μου είπε βέβαια ότι οι τιμές αναμένονται να ανέβουν κι άλλο αργότερα !

Τέλοσπαντων ,αυτά προς το παρόν ,θα αναμένω και εγω την ενεργοποίηση κι αν ισχύει όντως ότι το MyOnline θα παραταθεί έως τις 31/1 τότε θα αλλάξω μέσω του ebill ..

Είδομεν ..

και από του χρόνου πάλι βλέπουμε που θα ήμαστε και τι θα ψάχνουμε ..

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Luciferia είπε

Οτι δεν μπορώ να ενεργοποιήσω το ΚΟΤ σε αυτό το πρόγραμμα (το έχω ήδη ενεργοποιημένο στην NRG) 

Οτι το παλιό ebill που είχα δεν θα δουλέψει και να ανοίξω καινούργιο !!! Εντωμεταξύ το ebill δείχνει να δουλεύει κανονικότατα ,απλά δεν έδειχνε κάποιο ακίνητο μέσα .

 

https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/myhomeenter

Το καινούργιο Enter συνδιάζεται με ΚΟΤ... το γράφει στις διευκρινίσεις απ'τον τιμοκατάλογο.

Θα παρακολουθείς εδώ τον αριθμό της παροχής σου https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/και μόλις αλλάξει ψηφιό, θα κάνεις νέα αίτηση ΚΟΤ στο ΗΔΙΚΑ με τον νέο αριθμό παροχής.

Το παλιό ebill δουλεύει κανονικά αν η παροχή έχει γίνει στο ίδιο όνομα / ΑΦΜ. Θα εμφανιστεί το ακίνητο σε 1-2 μέρες, πριν καν γίνει η αλλαγή απ'τον ΔΕΔΔΗΕ.

Για να αλλάξεις από Enter σε Online είναι μπελάς... θα πρέπει να κάνεις υπαναχώρηση στο Enter για να μη χρεωθείς το πέναλτυ, να πας αυτόματα σε Γ1 και μετά να κάνεις ενεργοποίηση το Online. Πολλά μπορούν να πάνε στραβά...

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, leotzian είπε

Αυτό ξέχασα να το ρωτήσω μου είπε όμως οτι ελέγχονται επισταμένως τα κλεισμένα αιτήματα χωρίς συμφωνία σαν την δική μου περίπτωση μετά από 3 απαντήσεις δικές μας.

Αν επικοινωνήσω πάντως για οτιδήποτε θα το ρωτήσω.

αν τύχει ανέφερέ τους το πρόβλημα με το ανέβασμα αρχείων (αν και το ξέρουν)

11 λεπτά πριν, Luciferia είπε

Γενικά μου είπε αν ήθελα ΚΟΤ να κρατήσω Γ1Ν και εφόσον έχω χαμηλές καταναλώσεις να μείνω εκεί και κάτι τέτοια !

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/myhomeenter

Το καινούργιο Enter συνδιάζεται με ΚΟΤ... το γράφει στις διευκρινίσεις απ'τον τιμοκατάλογο.

Θα παρακολουθείς εδώ τον αριθμό της παροχής σου https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/και μόλις αλλάξει ψηφιό, θα κάνεις νέα αίτηση ΚΟΤ στο ΗΔΙΚΑ με τον νέο αριθμό παροχής.

Το παλιό ebill δουλεύει κανονικά αν η παροχή έχει γίνει στο ίδιο όνομα / ΑΦΜ. Θα εμφανιστεί το ακίνητο σε 1-2 μέρες, πριν καν γίνει η αλλαγή απ'τον ΔΕΔΔΗΕ.

Για να αλλάξεις από Enter σε Online είναι μπελάς... θα πρέπει να κάνεις υπαναχώρηση στο Enter για να μη χρεωθείς το πέναλτυ, να πας αυτόματα σε Γ1 και μετά να κάνεις ενεργοποίηση το Online. Πολλά μπορούν να πάνε στραβά...

είναι όλα ίδια όσον αφορά την παροχή,ονόματα και ΑΦΜ μόνο η ταυτότητα άλλαξε !

και εγω αυτό είχα δει στο site και αυτός μου έλεγε άλλα,άλλα είπα να μην επιμείνω γιατί σκέφθηκα πως εγω θα κάνω την αίτηση έτσι και αλλιώς !

σε ευχαριστώ πολύ ,θα το παρακολουθώ από εκεί 

χμμμ,οκ τότε θα δω τι θα κάνω και αν θα το κάνω ,έτσι και αλλιώς δεν έχουν και τρελές διαφορές .

μου έστειλαν και email από το e-contract για να στείλω εξόφληση από τον προηγούμενο πάροχο και εγω απλά τους απάντησα πως έκανα αίτηση μέσω καταστήματος για το enter και να ακυρώσουν αυτή ,ελπίζω να μην τους "έκαψα" με την τόση πληροφορία 😂😂😂😂

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Luciferia είπε

 

μου έστειλαν και email από το e-contract για να στείλω εξόφληση από τον προηγούμενο πάροχο και εγω απλά τους απάντησα πως έκανα αίτηση μέσω καταστήματος για το enter και να ακυρώσουν αυτή ,ελπίζω να μην τους "έκαψα" με την τόση πληροφορία 😂😂😂😂

Να έχεις επίσης στο νου σου ότι επειδή έχεις κάνει αίτηση μέσω econtract για το Online, ίσως στο Ιστορικό Επιλογών του ebill έχει επιλεχτεί το Online αυτόματα (ζήτα να στο ακυρώσουν). Γιατί αν έχουν επιλεχτεί επίσης αυτόματα ο ηλεκτρονικός λογαριασμός και ο μηνιαίος λογαριασμός... τότε αν βάλεις και πάγια εντολή μπορεί να ενεργοποιηθεί το Online... εκεί να δεις μπάχαλο.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Να έχεις επίσης στο νου σου ότι επειδή έχεις κάνει αίτηση μέσω econtract για το Online, ίσως στο Ιστορικό Επιλογών του ebill έχει επιλεχτεί το Online αυτόματα (ζήτα να στο ακυρώσουν). Γιατί αν έχουν επιλεχτεί επίσης αυτόματα ο ηλεκτρονικός λογαριασμός και ο μηνιαίος λογαριασμός... τότε αν βάλεις και πάγια εντολή μπορεί να ενεργοποιηθεί το Online... εκεί να δεις μπάχαλο.

να πάρω ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση καλύτερα ή να στείλω σχετικά μέσω email κάνοντας reply στο σχετικό με το e-contract? τι προτείνεις καλύτερα?

Είχα βάλει κάρτα για πληρωμή και ο λογαριασμός ερχόταν από πάντα ηλεκτρονικά όταν ήμουν στη ΔΕΗ χωρίς όμως να καταχωρώ ενδείξεις τότε ,οπότε δεν είχα μηνιαίο λογαριασμό ,

Τώρα αν μπω στο ebill δε βλέπω και κάτι ιδιαίτερο πλην των στοιχείων μου

 

Δημοσ.

Υπάρχει ένα θεατρικό «περιμένοντας τόν Γκοντό» ο οποίος, βεβαίως, βεβαίως ουδόλως έρχεται. Κάτι αντίστοιχο είναι και η αναμονή επικοινωνίας από το «αρμόδιο τμήμα». Από τίς 7/12 περιμένω. Επί τού παρόντος έχω λάβει επιστολή, διαμέσου τής ΡΑΕ, όπου η ΔΕΗ με διαβεβαιώνει ότι έχω ήδη ενταχθεί στο home online με τίς παλιές τιμές. Έλα όμως που η παροχή μου είναι ακόμα και σήμερα Γ1 και τιμολογείτε με αυτό το βήμα χρέωσης. Στο e-bill τα ίδια. Με καλούν να επιλέξω από τα ΝΕΑ προγράμματα. Ως προς τήν καταγγελία στην ΡΑΕ τώρα μετά τήν προαναφερθείσα απάντηση τής ΔΕΗ.  Είτε αποδέχομαι τήν απάντηση τής ΔΕΗ και κλείνω το αίτημα, είτε δεν κάνω οτιδήποτε περιμένοντας τήν άφιξη τού σχετικού λογαριασμού είτε, τέλος, τήν απορρίπτω επικαλούμενος τήν συνομιλία με τήν εξυπηρέτηση πελατών (πού είπαν ότι ακόμη είμαι Γ1).  Πρός το παρόν κρατώ στάση αναμονής. Πότε πότε παίρνω και κανένα τηλέφωνο ΔΕΗ διασκεδάζοντας με τήν αμηχανία και τήν έκπληξη, από τήν άλλη πλευρά τής γραμμής, όταν εξιστορώ τα θρυλούμενα... Ως ευγενής ανήρ μετουσιώνω τόν θυμό μου σε χιούμορ και κλείνουμε πάντα με το θεατρικό τής αναμονής επικοινωνίας τού... «αρμόδιου τμήματος». Εκεί όπου σπάνια  μπορώ να συγκρατήσω τα γέλια μου είναι όταν στήν ανακοίνωση τής άμεσης άφιξης (επικοινωνίας) τού «αρμόδιου τμήματος» ο τόνος φωνής τής υπαλλήλου είναι βαρυσήμαντος και καθησυχαστικός...

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, astrolavosg είπε

Έλα όμως που η παροχή μου είναι ακόμα και σήμερα Γ1 και τιμολογείτε με αυτό το βήμα χρέωσης.

αν σου ήρθε λογαριασμός Γ1 , εννοείται συνεχίζεις μέσω ΡΑΕ

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...