Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, simba88 είπε

Καλησπέρα και καλές γιορτές!

Μόλις μου ενεργοποιήθηκε το Enter, σκέφτομαι να μεταβώ στο Online και θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις αν γίνεται.

To 2λεπτο της κρατικής επιδότησης ισχύει και στο Online, σωστά?

Πέρα απ'την ενεργοποίηση του Μηνιαίου Λογαριασμού, για την ενεργοποίηση της πάγιας τραπεζικής εντολής τι χρειάζεται να προσέξω για να μην υπάρχουν εκπλήξεις?

Το κάνω μέσω του e-bill στο πεδίο "πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας" και τέλος ή χρειάζεται να το κάνω και μέσω τoυ e-banking της τράπεζας?

Ευχαριστώ!

 

...πάνω που πήγα να σου γράψω "πρόσεξε γιατί δεν μπορείς έτσι απλά να μεταπηδάς από πρόγραμμα σε πρόγραμμα" γιατί κάτι τέτοιο θυμόμουν, βλέπω από πάνω γράφτηκαν πράγματα που ακριβώς σε αφορούν. Διάβασε τί λέει ο ekrepali (κινδυνεύεις να φας 60άρα χρέωση).

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 24/12/2021 στις 5:25 ΜΜ, korakios είπε

έχεις 14 μέρες προθεσμία να κάνεις υπαναχώρηση αν μπλέξεις με βαριεστημένο (επειδή τα έκανες ηλεκτρονικά)

Λογικά θα ακυρώσει την καρτέλα με το Γ1 και κάνεις επιτόπου enter

Και πάω που λες φίλε κορακιε στη ΔΕΗ και μου λέει η κυρία πως σήμερα τους ήρθε μειλ να μην επεμβαίνουν σε ότι έχει γίνει μέσω econtract. Μακάρι να πήγαινα εξαρχής σε 5 λεπτά θα τελειώναμε. Αν θέλω να τους πάρω τηλέφωνο για υπαναχώρηση και μόλις ξεμπέρδεψω να ξανά πάω αλλά δεν μου το προτείνει. Καλύτερα μου λέει να περιμένεις και να ενεργοποιήσεις το enter μέσω ebill. Όσο για τις τιμές μου λέει μέχρι τέλη Γενάρη ξέρουμε ότι δεν θα αλλάξει τίποτα. Όποτε για άλλη μια φορά γκαντέμης θα κάτσω στα αυγά μου να περιμένω το econtract 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Donmitsos10 είπε

και μου λέει η κυρία πως σήμερα τους ήρθε μειλ να μην επεμβαίνουν σε ότι έχει γίνει μέσω econtract.

στο έδειξε ? ή βαριόταν να ασχοληθεί ?

1 λεπτό πριν, Donmitsos10 είπε

Όσο για τις τιμές μου λέει μέχρι τέλη Γενάρη ξέρουμε ότι δεν θα αλλάξει τίποτα.

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

 

έπρεπε να ζητήσεις να εξυπηρετηθείς απο άλλον υπάλληλο

Δημοσ.

Ήρθε επιτέλους λογαριασμός μετά από 2 μήνες (με μετάβαση από Γ1 σε Online την 1/12), αλλά δεν έχει γίνει η επιστροφή της εγγύησης και η πρώτη υπάλληλος που μίλησα δεν καταλάβαινε καν τι της έλεγα. Περιμένω να μιλήσω με κάποιον άλλον μήπως και...

Έχει επιστραφεί σε κάποιον έως τώρα;

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, black_orchid είπε

Ήρθε επιτέλους λογαριασμός μετά από 2 μήνες (με μετάβαση από Γ1 σε Online την 1/12), αλλά δεν έχει γίνει η επιστροφή της εγγύησης και η πρώτη υπάλληλος που μίλησα δεν καταλάβαινε καν τι της έλεγα. Περιμένω να μιλήσω με κάποιον άλλον μήπως και...

Έχει επιστραφεί σε κάποιον έως τώρα;

Επιστρέφεται και απο Γ1 σε Enter?

Δημοσ.

 

2 λεπτά πριν, bad_freddy είπε

Επιστρέφεται και απο Γ1 σε Enter?

https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/xrisimes-plirofories-gia-to-logariasmo-sas/egguisi/poio-einai-to-poso-tis-egguisis-pou-prepei-na-kata

Αναφορά σε κείμενο

Μετά την ενεργοποίηση πάγιας τραπεζικής εντολής ή πάγιας εντολής σε κάρτα, το συνολικό ποσό της αρχικής εγγύησης θα σας επιστρέφεται με πίστωση στον αμέσως επόμενο λογαριασμό.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Donmitsos10 είπε

Και πάω που λες φίλε κορακιε στη ΔΕΗ και μου λέει η κυρία πως σήμερα τους ήρθε μειλ να μην επεμβαίνουν σε ότι έχει γίνει μέσω econtract. Μακάρι να πήγαινα εξαρχής σε 5 λεπτά θα τελειώναμε. Αν θέλω να τους πάρω τηλέφωνο για υπαναχώρηση και μόλις ξεμπέρδεψω να ξανά πάω αλλά δεν μου το προτείνει. Καλύτερα μου λέει να περιμένεις και να ενεργοποιήσεις το enter μέσω ebill. Όσο για τις τιμές μου λέει μέχρι τέλη Γενάρη ξέρουμε ότι δεν θα αλλάξει τίποτα. Όποτε για άλλη μια φορά γκαντέμης θα κάτσω στα αυγά μου να περιμένω το econtract 

Ακριβώς τα ίδια με τον φίλο ενημερώθηκα και γω την Παρασκευή που πήγα στο κατάστημα. Εγώ βέβαια έχω προχωρήσει την αίτηση μέσω e-contract καθώς έχω στείλει τελευταίο λογαριασμό & απόδειξη εξόφλησης. Οπότε δεν ξέρω εάν μπορώ ή με συμφέρει να δηλώσω υπαναχώρηση τηλεφωνικά ή μέσω email. 

40 λεπτά πριν, korakios είπε

στο έδειξε ? ή βαριόταν να ασχοληθεί ?

Εμένα η υπάλληλος μου έδειξε το email που αφορούσε την έκπτωση των 30€ για το Online η οποία πήρε παράταση μέχρι τις 30/1/22. Δεν ξέρω ούτε μου έδειξε κάτι αντίστοιχο που να λέει για τις τιμές της kwh από το νέο έτος ή για τα συμβόλαια μέσω e-contract. Πιθανολογώ ότι πρόκειται για προφορική εντολή.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, koukou83 είπε

Εμένα η υπάλληλος μου έδειξε το email που αφορούσε την έκπτωση των 30€ για το Online η οποία πήρε παράταση μέχρι τις 30/1/22. Δεν ξέρω ούτε μου έδειξε κάτι αντίστοιχο που να λέει για τις τιμές της kwh από το νέο έτος ή για τα συμβόλαια μέσω e-contract. Πιθανολογώ ότι πρόκειται για προφορική εντολή.

άλλο είχα αναφέρει στο άλλο παλικάρι , αν του έδειξε την οδηγία να μη δέχονται αιτήσεις επιτόπου σε όσους έκαναν ήδη αίτηση ηλεκτρονικά , το πιο πιθανό είναι οτι βαριόταν να τον εξυπηρετήσει ή δεν ήξερε πως να το διαχειριστεί

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

άλλο είχα αναφέρει στο άλλο παλικάρι , αν του έδειξε την οδηγία να μη δέχονται αιτήσεις επιτόπου σε όσους έκαναν ήδη αίτηση ηλεκτρονικά , το πιο πιθανό είναι οτι βαριόταν να τον εξυπηρετήσει ή δεν ήξερε πως να το διαχειριστεί

Αυτό εννοούσα όταν είπα ότι πιθανώς πρόκειται για προφορική εντολή γιατί εμένα δε μου έδειξε τη συγκεκριμένη οδηγία.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

άλλο είχα αναφέρει στο άλλο παλικάρι , αν του έδειξε την οδηγία να μη δέχονται αιτήσεις επιτόπου σε όσους έκαναν ήδη αίτηση ηλεκτρονικά , το πιο πιθανό είναι οτι βαριόταν να τον εξυπηρετήσει ή δεν ήξερε πως να το διαχειριστεί

Η αλήθεια είναι πως δεν ήξερα. Για καλή μου τύχη μόλις γύρισα σπίτι μου ήρθε μειλ επιβεβαίωσης, πήρα τηλέφωνο και έχω κωδικό εταίρου. Βέβαια έχει ένα θεματάκι και δεν μπορώ να κάνω εγγραφή αλλά τουλάχιστον ξέρω ότι έγινε η μεταφορά 

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, washcloud είπε

...πάνω που πήγα να σου γράψω "πρόσεξε γιατί δεν μπορείς έτσι απλά να μεταπηδάς από πρόγραμμα σε πρόγραμμα" γιατί κάτι τέτοιο θυμόμουν, βλέπω από πάνω γράφτηκαν πράγματα που ακριβώς σε αφορούν. Διάβασε τί λέει ο ekrepali (κινδυνεύεις να φας 60άρα χρέωση).

Περίεργο, γιατί η υπεύθυνη στο κατάστημα μου ανέφερε ότι η μετάβαση απ'το enter στο online γίνεται απρόσκοπτα και δωρεάν μέσω του e-bill, γι'αυτό και πρότεινε να υπογράψω αυτό για να πάω στο online (και για πιο γρήγορη ενεργοποίηση) και να μη μπλέκω με το οικιακό Γ1.

Μήπως ο @ekrepali αναφερόταν ειδικά στην περίπτωση του luciferia?

Θα εκτιμούσα μια απάντηση στο συγκεκριμένο...

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, simba88 είπε

η υπεύθυνη στο κατάστημα μου ανέφερε

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

13 λεπτά πριν, simba88 είπε

Μήπως ο @ekrepali αναφερόταν ειδικά στην περίπτωση του luciferia?

όχι , ουσιαστικά υπαναχώρηση κάνεις απο το enter , στηρίζεσαι στο να γίνει σωστά

τα υπόλοιπα έχουν χιλιοαπαντηθει θα σε ενημερώσει κάποιος άλλος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μολις μου ήρθε e-mail για την έκδοση λογαριασμου. Με εβαλαν στο Γ1Ν οικιακό (αιτηση μέσω e-contract 20/11 για myHome Online). Στο e-bill αναγράφει ακομα

το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση .

Tι προτείνετε...? 

Επεξ/σία από haralabosg
Δημοσ.

Πρώτη φορά έκανα καταχώρηση κατανάλωσης μέσω ebill και σήμερα που βγήκε ο λογαρισμός (έναντι), έχουν χρεώσει +500 kWh!!! 😲

Έχω κρατήσει screenshot από τις ενδείξεις που καταχώρησα στο σύστημα πριν λίγες μέρες.
Οι οποίες ήταν περίπου οι ίδιες με τον προηγούμενο έναντι πριν 4 μήνες.

Εντωμεταξύ, χτες το βράδυ αίτηση για το Online.
Υπάρχει περίπτωση λόγω της αίτησης να έγινε κάποιο συστημικό λάθος;

Τι μπορώ να κάνω τώρα;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...