Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

στείλε email

Θα δοκιμάσω να πάρω ενα τηλέφωνο σε λίγο.

 

1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

αν δε κάνω λάθος αυτό είναι για τη στιγμή που ξεπερνάς την συμφωνηθείσα ισχύ σε κατανάλωση. π.χ. Μονοφασικό 8KVA

αν δηλαδή υπάρχουν στιγμές που τραβάς παραπάνω ρεύμα από όσο έχει συμφωνηθεί για την παροχή. Σε οικιακά τιμολόγια δε το έχω δει να συμβαίνει ποτέ.

Περισσότερο νόημα νομίζω έχει αν είναι επαγγελματικό.

Σε ευχαριστώ. Θα προσπαθήσω να μάθω και θα ενημερώσω εδώ.

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

23/11/21 συμβόλαιο με 0.096 και ενεργοποίηση ebill 1/12/21 σε συνομιλία μαζί τους σήμερα μετά από λογαριασμό που μου ήρθε με 0.17 η κιλοβατώρα άρα στο επόμενο πακέτο κάναν τις πάπιες αν δε το διορθώσουν τι κάνω?δικηγόρο και διακοπή συμβολαίου βλέπω μεγάλοι αλήτες τελικα

Δημοσ.
7 minutes ago, leouliss said:

23/11/21 συμβόλαιο με 0.096 και ενεργοποίηση ebill 1/12/21 σε συνομιλία μαζί τους σήμερα μετά από λογαριασμό που μου ήρθε με 0.17 η κιλοβατώρα άρα στο επόμενο πακέτο κάναν τις πάπιες αν δε το διορθώσουν τι κάνω?δικηγόρο και διακοπή συμβολαίου βλέπω μεγάλοι αλήτες τελικα

διαβάζεις τις προηγούμενες αναρτήσεις μου.

από ημερομηνία που πέρασες σε ΔΕΗ (μετά την έγκριση του ΔΕΔΔΗΕ) έως την ημερομηνία που ενεργοποίησες το πρόγραμμα μέσω ebill σε χρεώσανε με τιμοκατάλογο Γ1. θα σου έρθει και ρήτρα για τις ημέρες του Γ1 στον 1ο εκκαθαριστικό.

διακοπή συμβολαίου δε σε συμφέρει. όλοι οι άλλοι πάροχοι και προγράμματα είναι ακόμα χειρότερα σε χρεώσεις.

καταγγελία myrae, ΣτΚ και αποστολή email στο [email protected] με τα αποδεικτικά και τις καταγγελίες.

είναι συστημικό λάθος/αλητεία της ΔΕΗ που ακόμα δε παραδέχονται οτι φταίνε.

αυτό τουλάχιστον σε όσους πελάτες σύναψαν σύμβαση που γράφει πάνω δεξιά πρόγραμμα My Home Online.

Για όσους η σύμβαση ήταν κενή ή έγραφε Γ1 και ενεργοποίησαν το My Home Online/enter/enter+ μέσω ebill δεν θα υπάρξει δικαίωση είμαι σίγουρος ή αν υπάρχει μόνο αν μαζευτεί κόσμος και κοσμάκης με ομαδική καταγγελία και δικηγόρο και εξώδιικο.

Δημοσ.

Καλησπέρα σας την βοήθεια σας!

Κατανάλωση 800-1000 kw το τετράμηνο, μία βοήθεια που να πάω; Έχει ληξει το protergia οικιακό και με έχουν ταράξει στα τηλέφωνα! Προσωπικά έχω κοιτάξει το protergia οικιακό MVP ή κάποιο από τα ΔΕΗ MyHome απλά δεν γνωρίζω τι να κάνω! 

Δημοσ.

Στον πρώτο λογαριασμό ήταν 6 μέρες και ήταν μηδενικό και Γ1 το δεύτερο η κιλοβατώρα έχει 0.17 άρα όχι αυτό που υπέγραψα και ένα χρόνο όχι δύο και δεύτερον η έκπτωση στον πρώτο λογαριασμό των 30ευρω όσο τον είδες τον είδα ντροπη

Δημοσ.
3 ώρες πριν, greekfragma είπε

αν δε κάνω λάθος αυτό είναι για τη στιγμή που ξεπερνάς την συμφωνηθείσα ισχύ σε κατανάλωση. π.χ. Μονοφασικό 8KVA

αν δηλαδή υπάρχουν στιγμές που τραβάς παραπάνω ρεύμα από όσο έχει συμφωνηθεί για την παροχή. Σε οικιακά τιμολόγια δε το έχω δει να συμβαίνει ποτέ.

Περισσότερο νόημα νομίζω έχει αν είναι επαγγελματικό.

Κάτι τέτοιο μου είπαν και από το τηλέφωνο. Αφορά επαγγελματικες παροχές 35kVA κάτι τέτοιο. Απλώς έχουν την ίδια σύμβαση για επαγγελματικα και οικιακά. 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Ionas1 είπε

Καλά, ούτε ένα email ότι πληρώθηκε ο λογαριασμός δεν στέλνει το σύστημα όταν πληρώνεις?

Μιλας για την πλατφόρμα στο ebill. Τους έχω κάνει κ εγώ παράπονα από περσυ να το αναβαθμίσουν, τουλάχιστον να εμφανίζονται ως εξοφλημενοι οι λογαριασμοί που έχουν πληρωθει. Και να μην χρειαζεται να μπαίνεις e banking και να ψάχνεις στις κινησεις. Προσωπικά κατεβάζω τα αποδεικτικά πληρωμής 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα, εκδόθηκε ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός ρεύματος από τον προηγούμενο προμηθευτή μου (Protergia), για διάστημα 68 ημερών (Οκτ 21 - Δεκ 21)

Στοιχεία Λογαριασμού

Πάγιο Ημερήσιας Ενέργειας:  5,89 €

Ημερήσια Ενέργεια:  886x0,11028€/kWh=97,71 €

Προσαύξηση σύμφωνα με άρθρο 8.8:   886kWh x 0,22243€/kWh=197,07 €

Πίστωση Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης:  -78,84 €

Έκπτωση Ενέργειας 45%:  -43,97 €

ΑΞΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ: 177,86 €

Οπότε, η χρέωση ανά KWh βγαίνει 0,20€ δηλαδή πάνω από τα 0,17€/KWh του προγράμματος My Home Online ΔΕΗ. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos1980 είπε

Μιλας για την πλατφόρμα στο ebill. Τους έχω κάνει κ εγώ παράπονα από περσυ να το αναβαθμίσουν, τουλάχιστον να εμφανίζονται ως εξοφλημενοι οι λογαριασμοί που έχουν πληρωθει. Και να μην χρειαζεται να μπαίνεις e banking και να ψάχνεις στις κινησεις. Προσωπικά κατεβάζω τα αποδεικτικά πληρωμής 

Κατεβάζεις τα αποδεικτικά πληρωμής εννοείς από την κάρτα που πλήρωσες? Από την τράπεζά σου?

Δημοσ.

καλημερα σε ολους!        

Το home enter ληγει 10/22 θα μπορεσω να κανω παραταση στην ιδια τιμη κιλοβατωρας?με νεα τιμη ή τελος το προγραμμα?

ευχαριστω.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, zoupous είπε

καλημερα σε ολους!        

Το home enter ληγει 10/22 θα μπορεσω να κανω παραταση στην ιδια τιμη κιλοβατωρας?με νεα τιμη ή τελος το προγραμμα?

ευχαριστω.

Σοβαρα τώρα θες να σου απαντήσει κάποιος τι θα ισχύει μετά από 9 μήνες;;

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, korakios είπε

α , νόμιζα είχες κάνει μέσω myrae , τώρα που θα κάνεις να αναφέρεις και τον αριθμό πρωτοκόλλου που πήρες απο την κοινοποίηση

Είχα κάνει παράπονο μέσω myRAE από τις 7/12/2021 για το ότι μου αργούσαν την ενεργοποίηση του Home Online (πριν βγει ο λογαριασμός) αλλά δεν έχει προχωρήσει καθόλου από τότε.

Θα κάνω νέο παράπονο με τον αριθμό πρωτοκόλλου όπως λες. Γενικά δεν βλέπω να υπάρχει καμία απόκριση από τρίτους, ούτε και από τη ΔΕΗ, σε παράπονα, καταγγελίες και αμφισβητήσεις, και λογικά θα συνεχίσουν να μας χρεώνουν στην τύχη.

Εγώ δεν θα το αφήσω έτσι, θα τους ταράξω στις καταγγελίες σε όσο χρόνο έχω διαθέσιμο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Geoponer είπε

Είχα κάνει παράπονο μέσω myRAE από τις 7/12/2021 για το ότι μου αργούσαν την ενεργοποίηση του Home Online (πριν βγει ο λογαριασμός) αλλά δεν έχει προχωρήσει καθόλου από τότε.

Θα κάνω νέο παράπονο με τον αριθμό πρωτοκόλλου όπως λες. Γενικά δεν βλέπω να υπάρχει καμία απόκριση από τρίτους, ούτε και από τη ΔΕΗ, σε παράπονα, καταγγελίες και αμφισβητήσεις, και λογικά θα συνεχίσουν να μας χρεώνουν στην τύχη.

Εγώ δεν θα το αφήσω έτσι, θα τους ταράξω στις καταγγελίες σε όσο χρόνο έχω διαθέσιμο.

Μετα απο σχεδον 2 μηνες αφου αιτηθηκα για το HomeOnline  και αφου ετοιμαζεται να εκδοθει 2ος λογαριασμος δεν εχω μπει ακομα στο προγραμμα. Και παραπονα μεσω τηλεφωνου 3 φορες, και γραπτη καταγγελια (ΡΑΕ κλπ...) Νομιζω οτι πανε με σειρα προτεραιότητας...

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...